onko kajaanissa airsoft porukkaa???

villesaku

niin minä olisin liittymässä johonkin airsoft tiimiin olen 10v eli aika nuori mutta on ihan hyvät käytös tavat.aseenani toimii maruin g36c jos kiinnosti

20

2248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markofromhollola

kaipa siellä on varmaan aika paljonki.:D

• villesaku

tiimiä ku ei löydä

• villesaku kirjoitti:

tiimiä ku ei löydä

No mihinkäs sitä tiimiä tarvitsee, kun ainahan sitä pääsee paikallisiin peleihin. ;D

• markofromhollola
        yber_softaaja kirjoitti:

No mihinkäs sitä tiimiä tarvitsee, kun ainahan sitä pääsee paikallisiin peleihin. ;D

juoksuhaudassa vois olla tietoa tiimeistä
        tai jonkun ajan päästä nemesiksestä koska sinne kun tuli uudet sivut.

• villesaku
        yber_softaaja kirjoitti:

10 vuotta ni ei pääse

• vilepoik13154

juu mä asun otanmäessä, ja eipä tääläkään porukkaa. missä ois eniten airsoft porukkaa kajaanin alueella.

• ööö...

tiiättekö että oisko Paltamossa porukkaa?

• Juliuspp

Oisko Valkeakoskella jtn air-soft porukkaa? Oon itte 10v eli aika nuori mut hyvä muute. En ole viellä saanut hankittua asetta mutta teidossa onkin jo yksi.

• AK-47

Mistä päi koskii

• '¨'¨'¨'¨¨^^'df

Minkä helvetin takia jatkatte yli kolme vuotta vanhaa keskustelua?

• onko teuvalla airsoft porukkaa?

• tule mukaan!

Joo on. Mää ja mun veli ammuskellaan mummoja ikkunasta. Tuu säkin mukaan!

• HarrastajaKajaanista

Kyllähän kajaanin ja Kainuun alueella airsoftia pelataan hieman on kyllä vanha tämä ketju mutta jos joku eksyyvielä tänne niin

Kainuusoft.phpbb.fi

Tuolta osoitteesta löytyy jokseenkin kainuun ja etenkin kajaanin alueen skenestä airsoftin harrastajista ja peleistä tietoa

Meidän peleissä ei ikään katsota mukaan pääsee kuka vain kunhan on asiaan kuuluvat varusteet oikea asenne ja nuorimmilta alle 12v vanhempien lupa

• okap1

juu itekki oon kaverin kanssa ettiny airsoft tiimii/porukkaa, joten jos sua villesaku kiinnostais tulla mukaan niin tuu vaan
      skypessä ilari.peltonen3
      sähköposti [email protected]

• Porukkaa

Oisko airsoft tiimii kajaanissa tai Suomussalmella jos on niin ois mukava tietää koska oisin liittymässä airsoft tiimiin, oon 10.V ja on hyvät käytöstavat ja mun ase on BT5 A5.

• rasmusl

minä olen 9v minun ase on bt5 a5 ja pistooli en kiroile en kiusaa minä haluan mukaan sotiin

• Anonyymi

Onko Kajaanissa peli porukkaa enää ku tuosta kysymyksestä on jo 14 vuotta

• Anonyymi

Olis kyllä Kajaanissa airsoft porukkaa

• Anonyymi

Niin minäkin olisin liittymässä olen 11v mulla on kunnon kampeen paljon aseita ja taitoa kuntakaan ei ihan huono ole

• Anonyymi

Vanha keskustelu mutta sanotaampahan nyt vaan että täälä Kajaanissa on kyllä ihan semi iso airsoft porukka että sinne vaan ehtimään

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2782
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      349
      2528
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2184
    4. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      48
      2084
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1723
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1619
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1490
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1439
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1395
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1196
    Aihe