Heips!!
nyt pitäis saada ideoita toimintatuokioon!!?
Olen työharjoittelussa ja olen vetänyt siellä muutaman aamupiirin mm. "muistista", saduista jne.. mutta nyt on tosiaan ideat vähissä.. vinkkejä? -lähihoitaja opiskelija-
toimintatuokio/aamupiiri päiväkotiin
7
21351
Vastaukset
- paremmin
Saisikohan oikealla palstalla paremmin neuvoja,
kannatta miettiä.
Opeta nyt lapsille ainakin että vaikka sinä rikot sääntöjä,
että lapset eivät rikkoisi sääntöjä,
se on vain hoitajan yksinoikeus- paremmin
mahdoinkohan kirjoitta väärin ja rumasti,
taisin niin tehdä,
mutta
muuta en voi tehdä kuin pyytää anteeksi.
anteeksi, - maisakaarina
paremmin kirjoitti:
mahdoinkohan kirjoitta väärin ja rumasti,
taisin niin tehdä,
mutta
muuta en voi tehdä kuin pyytää anteeksi.
anteeksi,Morjens!
ei täs mitään..ja ihan vaan vahingossa tuolle palstalle tuo juttu tuli ja voi olla että nimimerkki auttoi asiaa. sori nyt kuitenki.
Kiitos kaikille jotka kommentoivat.
- toiminnan vastustaja
pelkän keskustelutuokion? Aina ei tarvita tehokasta toimintaa, lastenkin pitää saada vaan olla.
Keksi joku juttelun aihe ja jokainen lapsi saa vastailla tai ideoita vapaasti....rönsyilevää keskustelua...
Aiheita voi olla: koti, vanhempien työ, harrastukset, luonto, eläimet, värit luonnossa/vaatteissa, ruoka.
Vastustan itse tuota jatkuvaa tehostettua toimintaa lapsilla....päiväkotikin saisi olla joskus stressittömämpi paikka lapsille. Ei lasten aina tarvitse olla osaajia. - on tsekata
ketä tänään on paikalla.Eka katotaan mikäs on päivän sää,mietitään mikä viikonpv on,isoimmat tietää jo kuukauden (koska se kerrotaan joka ikinen aamu) ja vuodenajan.Joku simppeli laulu (jotta pienimmätkin kokevat osaavansa),esim. "on kiva laulella,kun Liisa/Kalle/Wille on mukana" tietty jokaisen paikalla olijan nimellä.Sit jotain kivaa yleistä pälinää tyyliin mitäs kandeis pistää päälle kun aamulla on jo aika kylmä,ja niinku että miks.lopuks kiitetään kun muksut istui ja jaksoi kuunnella.Yleensä siitä lähdetäänkin pihalle päin.Ei sen niin kovin stressaavaa pitäisi olla.Kunhan muistaa kannustaa,eikä sorru "miksi aina pitää..."-linjalle.
- tylsimyksistä
vaan mene kirjastoon ja etsi kirjoja hakusanalla "leikit".
- -lh-
Löytyisiköhän näistä mitään:
http://www.lpk.partio.fi/v-sp/pameko/leikit.htm
Tietty aina parempi jos keksit ihan itse jonkin uuden jutun ;-)
Niin, ja tuo yksi vouhottaja tuossa ylempänä tarkoitti (varmaankin), että saattaisit saada enemmän vastauksia jos laittaisit kysymyksesi tuonne Päiväkoti-palstalle http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=4500000000000253&subcat=1036 siellä käy myös paljon hoitajia lukemassa & kirjoittelemassa. En sitten tiedä onko se sen "oikeampi" palsta kuin tämäkään...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799