Tietäiskö kukaan missä ko. taulua voisi kaupitella ja millä hinnalla?
Kiitoksia vastauksista.
Hannu Lukin taulu "Ossi"
14
1856
Vastaukset
- ..........
H.Lukin (ei siis Lukki eikä Luki) on mielestäni hieno taiteilija, mutta en osaa valitettavasti neuvoa sinua "Ossin" myymisessä tai hinnoittelussa. Olisi mielenkiintoista tietää mistä ja miten teos on päätynyt haltuusi. Voit tietysti ottaa yhteyttä Hannuun ja kysellä häneltä yhteystietoja henkilöistä jotka ovat hänen taiteestaan kiinnostuneita ja ehkä keräävät kokoelmiinsa hänen tuotantoaan.
- Tietämätönn
Terve,
Joo pieni kirjoitusvirhe sallitakoon foorumeilla anteeksi. Teos päätynyt haltuuni mummoltani joka antoi teoksen minulle muutamia vuosia sitten. Teos on ostettu hannulta itseltään ja minua ennen pohjois-pohjanmaalta. Kiitoksia kuitenkin sinulle vastauksesta. - ...............
Tietämätönn kirjoitti:
Terve,
Joo pieni kirjoitusvirhe sallitakoon foorumeilla anteeksi. Teos päätynyt haltuuni mummoltani joka antoi teoksen minulle muutamia vuosia sitten. Teos on ostettu hannulta itseltään ja minua ennen pohjois-pohjanmaalta. Kiitoksia kuitenkin sinulle vastauksesta.Juu, kirjoitusvirheitä sattuu ja tapahtuu, ei siinä mitään. Sulla on hieno mummo! Jos mulla olisi ylimääräistä rahaa ja ripustustilaa niin tekisin tarjouksen "Ossista".
- Tietämätönn
............... kirjoitti:
Juu, kirjoitusvirheitä sattuu ja tapahtuu, ei siinä mitään. Sulla on hieno mummo! Jos mulla olisi ylimääräistä rahaa ja ripustustilaa niin tekisin tarjouksen "Ossista".
Ainahan sitä ripustustilaa löytyy. Joo mummmo on hieno ihminen ja itsekin kuvataiteilija. Paljon löytyy itseltäkin tauluja kotoa ja pahalta tuntuu luopua yhdestä, mutta opiskelu kuitenkin vie voiton. Toivotaan että saan taulun vielä joskus itselleni ostettua takaisin kun valmistun :)
- .............
Tietämätönn kirjoitti:
Terve,
Joo pieni kirjoitusvirhe sallitakoon foorumeilla anteeksi. Teos päätynyt haltuuni mummoltani joka antoi teoksen minulle muutamia vuosia sitten. Teos on ostettu hannulta itseltään ja minua ennen pohjois-pohjanmaalta. Kiitoksia kuitenkin sinulle vastauksesta.Huomasin että Hannu on pitänyt näyttelyn Galleria Katariinassa vuonna 2002. Ota yhteyttä galleristiin, hän voi antaa sulle neuvoja työn myymisestä ja hinnoittelusta. Lisää galleristeja ja museoita löytyy Hannun nettisivuilta CV:sta.
- ............
Tietämätönn kirjoitti:
Ainahan sitä ripustustilaa löytyy. Joo mummmo on hieno ihminen ja itsekin kuvataiteilija. Paljon löytyy itseltäkin tauluja kotoa ja pahalta tuntuu luopua yhdestä, mutta opiskelu kuitenkin vie voiton. Toivotaan että saan taulun vielä joskus itselleni ostettua takaisin kun valmistun :)
Heh! Mun 38 neliön kämpästä ei ripustustilaa löydy kun puolet siitäkin on työhuonetta :)
Ossi voisi olla ehkä vähän liian voimakas tähän tilaan. - Tietämätönn
............ kirjoitti:
Heh! Mun 38 neliön kämpästä ei ripustustilaa löydy kun puolet siitäkin on työhuonetta :)
Ossi voisi olla ehkä vähän liian voimakas tähän tilaan.Nykytaidetta voi pitää jo lattiallakin ainakin mummo sanoi niin :)
- Tietämätönn
............. kirjoitti:
Huomasin että Hannu on pitänyt näyttelyn Galleria Katariinassa vuonna 2002. Ota yhteyttä galleristiin, hän voi antaa sulle neuvoja työn myymisestä ja hinnoittelusta. Lisää galleristeja ja museoita löytyy Hannun nettisivuilta CV:sta.
Näin on Katariinassa on tosiaankin pitänyt näyttelyn veikkaan vain että on paljon tunnetumpi pohjoisemmassa suomessa kun näin etelässä kun itsekin asustelee pohjois-pohjanmaalla.
Olen käväissyt kyllä Hannun sivuilla ja lukenut tarkasti hänen taustojaan. Taidan soittaa Hannulle tässä vielä tänään ja kysellä häneltä itseltään.
- Tietämätönn
Hannulle kuuluu hyvää oli ollut intiassa maalaamassa ja tekee parhaillaan Paavo Väyrysestä muotokuvaa ja intiasta tehdyt taulut on ostanut Veikka Gustafsson. Hän sanoi Ossi taulun hinnaksi 2000e - 5000e mutta ei kuulemma ainakaan 2000e kannata myydä.
- annikki-pirjo
hanu lukki on hyvö tatelija.
muta silä on häirö pääsä.- häirö
sillä pääsä on? Hannu Lukin on loistava taiteilija ja mukava ja sydämellinen ihminen.
- viestiin
häirö kirjoitti:
sillä pääsä on? Hannu Lukin on loistava taiteilija ja mukava ja sydämellinen ihminen.
Hannu Lukin on tosiaan loistava taiteilija ja mukava sydämmellinen ihminen kaikinpuolin.
- Anonyymi00013
Höpöttää ja tarkkailee.
- Anonyymi00014
Minä ostan semmosen 2,5m x2 m, pilalle menneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 55752
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119672- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496- 49493
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55465
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450