Orkku terassilla..

Wilma

Terassilla oli juuri sopivan lämmin, ei liian kuuma. Aurinko paistoi puiden takaa pöytään ja lämmin tuulenvire puhalteli välillä kesämekon helman alta viilentäen mukavasti housutonta alapäätä. Niin, minua kiihoittaa kuljeskella ilman pikkuhousuja, ajatella että voi kunpa tietäisitte te ympärillä olijat ja joskus kun aurinko sopivasti paistaa mekkoni läpi niin ympärillä olevien miesten ilmeet ovat näkemisen arvoisia.
Vastapäätä istuvan miehen paljaat varpaat lepäävät omiani vasten. Hän katselee minua aurinkolasiensa takaa ilkikurisesti hymyillen. Hänen lämpimät varpaansa hyväilevät nilkkojani. Huokaisen ja vaihdan asentoa. Samassa tuulenpuuska kohottaa helmaani niin, että sopivasta kulmasta näkee kaiken. Miehen hymy levenee, ja hänen varpaansa alkavat hyväillä pohkeitani. Se tuntuu hyvältä. Vaistomaisesti avaan jalkojani hiukan enemmän. Miehen varpaat kiipeävät vuoron perään kumpaakin säärtäni pitkin aina polvitaipeeseen asti, jäävät hetkeksi sinne kiusaamaan ja vetäytyvät taas alaspäin. Suljen silmäni ja tunnen kuinka varpaat jatkavatkin reiden sisäpinnalle. Värähdän ja siirrän itseäni lähemmäs pöytää niin että pöytäliina peittää sylini uteliailta katseilta. Onneksi tällä terassilla on liinat käytössä. Lämpimät varpaat hyväilevät polvitaipeitani ja reisiäni käyden välillä pitemmällä ja vetäytyen taasen takaisin. Alapäätäni alkaa kuumottaa ja levitän reisiäni enemmän. Varpaat käyvät kerta kerralta rohkeammiksi kunnes ne kohtaavat pehmeän karvoitukseni. Koko alapääni värähtää. Mies hymyilee ja vaihtaa paremman asennon. Varpaat tutkivat reisieni väliä, tukistavat välillä karvoitustani ja tunnen kuinka isovarvas hieroo häpyhuuliani. Välillä se parkkeeraa klitorikseni päälle ja tekee pientä pyörivää liikettä. Työnnän peppuani lähemmäksi tuolin reunaa, varovasti ettei kukaan huomaa, ja avaan itseäni vielä enemmän. Varvas sukeltaa pakaroitteni väliin. Olen vähällä huutaa kosketuksen tuottamasta nautinnosta. Olen jo aivan märkä ja varpaat muuttuvat hetki hetkeltä liukkaammiksi. Tunnen kuinka varpaat levittävät sykkivää pilluani auki. Valun. Isovarvas käy sisälläni niin nopeasti että en ehdi edes hengähtää. Kurkustani pusertuu hiljainen vikinä. Ympärillä meno jatkuu, kaljatuopit tyhjenevät ja puheensorina peittää huohotukseni. Isovarvas tunkeutuu säälimättä pakaroitteni välin ja painelee hetken peppureikääni. Sitten se palaa pillulleni ja jatkaa saman tien sisälleni, niin syvälle kuin se siinä asennossa menee. Puren hampaat yhteen että en huuda, varvas soutaa pillussani kuin kyrpä ja alan huohottaa yhä enemmän. Jalan liikkeen johdosta muut varpaat hierovat klitoristani, enkä voi muuta kuin täristä tässä käsittelyssä. Minua ei ole koskaan naitu terassin pöydässä, enkä ole koskaan edes kuvitellut että se tehtäisiin varpailla.. Yritän olla tyynen näköinen vaikka se onkin mahdotonta. En uskalla ottaa edes lasia käteeni, se varmaan hajoaisi puristuksestani. Toinen käteni puristaa liinan alla pöydänjalkaa niin että sattuu. Mutta varvas vain jatkaa. Liike nopeutu koko ajan ja tunnen kuinka alapääni alkaa kouristelemaan. Pihisen kuin höyryveturi koska on pakko pitää tilanne ulospäin rauhallisena.. Tunnen kuinka orgasmin aallot lähtevät sisältäni.. painan itseäni kiinni tuohon jalkaan joka säälimättä runkkaa minua keskellä terassia.. tunnen kuinka hampaani natisevat kun koitan olla hiljaa mutta ei.. orgasmin aallot pistävät minut hytkymään tuolilla ja suustani pääsee valittava ääni jonka johdosta naapuripöydän naiset kääntyvät katsomaan. Naama punaisena huohotan orgasmin viimeisten aaltojen kourissa ja saatuani vapinan loppumaan katson heihin päin hymyillen ja lausun: kelpais varmaan teillekkin? Jostain syystä naiset lähtivät..

6

16739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vexxi

      Hienoa ! Ei se ole aina työkalun
      pituudesta kiinni ! Varmaan julkinen
      paikka voi kiihottaa lisää. Mullakin
      on kokemuksia varpailla duunaamisesta
      muttei julkisesti :)

    • mies

      edes totta tuo tarina ja naisen kirjoittamakaan????
      Kas, kun se pottuvarvas on käynyt siellä anaalin puolella, niin sehän on täynnään kolibakteeria yms. paskaa. Siitä sinne vaginan puolelle vietynä se "saastuttaisi" ja kaiketi aiheuttaisi ainakin lievähkön tulehduksen tai ainakin tod. näk. vaaran/mahdollisuuden siihen.
      Toinen seikka, joka häiritsi oli se, että mies näki kiihottavasti karvoituksesi, mutta sitten yhtäkkiä olikin pöytäliina edessä estämässä vieraita katseita.
      Muuten kirjoitus oli hyvä ja ajatus suorastaan kiihottava. Olisin mielelläni ollut se mies.

      • -neitsyt-

        sori vaan, mutta varpaat kohtaavat karvoituksen, ei sanota mitään näkemisestä.
        Lue ensin kunnolla ja arvostele sitten. Loistavaa, olin saada jo lukiessani ;)


      • neitsyt2
        -neitsyt- kirjoitti:

        sori vaan, mutta varpaat kohtaavat karvoituksen, ei sanota mitään näkemisestä.
        Lue ensin kunnolla ja arvostele sitten. Loistavaa, olin saada jo lukiessani ;)

        mäki meinasin saada!


    • Yllättynyt

      Toi oli hyvä! Ei voi muuta sanoa! :) Jatka samaa rataa...

    • Anonyymi

      vau meinasin pelkästä ajatuksesta saada

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe