Ajattelin kysyä että millä kirjoitatte? Itse kirjoitan koneella koska olen oppinut kirjoittamaan käsin väärin.(pidän siis kynää väärin, josta johtuen sormeen tulee kipeä ja punoittava kohta aina välillä). Onko ketään kuka kirjoittaa vanhalla kirjoituskoneella?
Millä kirjoitatte?
733
3424
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Yleensä nykyään tietokoneella, en ole varma muistanko enää edes miten kirjoitetaan tavallisella kynällä (enempää kuin kuittauksen Visa-laskuun).
Isäni (joka oli silloin jo eronnut äidistäni)lahjoitti minulle aikanaan vanhan kirjoituskoneensa, ja siitähän se elämä alkoi luisua alamäkeen. *heh* Taisi olla Olivetti-merkkinen.- Flau
Läppärillä. Sen voi kantaa minne huvittaa.
Yleensä ajelen taksilla pitkin kaupunkia ja naputan tekstiä ruutuun.
Rauha olla pitää.
Kulut pistän vähennyksiin. Poikkean toisinaan wlaneille sättäämään jos tulee luova tauko.
Kaikkein tärkeintä on se että ei irroita nenäänsä hetkeksikään valonlähteestä. Tämä on samalla alppilampputerapiaa ja yleishyödyllistä huvia tässä käsittämättömässä säkkipimeydessä.
Ei nyt sentään.
Kun kyllästyin kaivamaan kynnettömiä sormiani mekaanisen (onko tämäkin mekaaninen) konekirjoittimen nappuloiden välistä, niin siirryin tähän.
Olen sekä tyytyväinen että onnellinen.
Toisaalta ajatellen en ole kumpaakaan.
- ei kirjoita enää
vanhalla Tippa - nimisellä koneella.
Ja kyllä sormi tulee kipeäksi näppisen takomisestakin.
Kyllä tää on sitten hankalaa, tää kirjaltajanalun elämä! - mutta täytyy myöntää
että käsin kirjoittaminen on minulle vastenmielistä. Siihen on vaan pienempi kynnys kuin avata kone, lähtee myös vähemmän ääntä. Kirjoitan sitten puhtaaksi koneella mahdollisimman pian.
Kirjoituskoneen pitäisi olla aika moderni, että sitä viitsisi käyttää. Mutta tavallaan siinä on kätevää se jos tekee suoraan paperille. Siis kun koneella kirjoittaessa harvoin tulostan heti ja ruudultahan ei saa kunnollista käsitystä siitä mitä on kirjoittanut ja miten. - Kommuni...
Kirjoitan kommunikaattorilla.
Aina taskussa. Sohvallakin. Ja autossa. Aina.
Het kun kexin korjausta jo tehtyyn tekstiin, tai idean tms. ni helppo kirjoittaa. - muistikirjaa
mukana jos matkustan junalla tai bussilla, ja niitä (muistikirjoja) on myös melkein joka huoneessa, ja autossa myös. Aina, kun tulee ajatuksenpoikanen, kirjoitan sen ylös. Siitä sitten joskus kokoan niitä tietokoneelle. Miten siitä syntyy kirja, en vielä osaa kertoa.
En käytä tätä nettikonettani kirjoittamiseen, koska voihan saada vaikka viruksen ja menettää kaiken. Siksi minulla on kakkoskone. On myös pikkuruinen läppäri, jonka periaatteessa voi ottaa mukaan minne vaan, mutta sen lataus ei kestä pitkään, joten täytyy pysytellä pistorasian vieressä.
Mekaanisella Brotherilla aloitin kirjoittamiseni kauan sitten. Naapurit varmaan valittaisivat, jos alkaisin sellaista kapistinta paukutella. Voisi olla hyväksi sormille kuitenkin.
Pidän käsin kirjoittamista yhä luonnollisempana kuin näppäimistöä. Käsialani on kauheaa, mutta kirjoitan nopeasti. En kuitenkaan yhtä nopeasti kuin tässä koneella.
Voihan sitä vaikka käyttää nauhuria, ja siitä myöhemmin taltioi koneelle. Keinot on monet. Sanoja ne ovat, missä muodossa tahansa. Täytyisi vaan löytää ne oikeat sanat. - lesko.jernefelt
Tietokone on itsessään jo niin inspiraation tappava väline, että en voi ymmärtää, miten joku luova ihminen pystyy kirjoittamaan uutta tekstiä suoraan koneelle, mutta jokainen tavallaan. Itse kirjoitan aina ensin kynällä paperille ja sitten n. parin viikon välein teksit puhtaaksi koneelle.
- Tiku ja Taku
Kirjoitan tikulla tikkukirjaimin. Tikulla, johon olen pyyhkinyt sormeni sen jälkeen kun olen pyyhkinyt sormella perseeni.
Kukaan järjellinen ihminen ole kirjottanu lähempi 20 vuoteen muuta kuin tekstinkäsittelyohjelmilla. - lesko.jernefelt
Tiku ja Taku kirjoitti:
Kirjoitan tikulla tikkukirjaimin. Tikulla, johon olen pyyhkinyt sormeni sen jälkeen kun olen pyyhkinyt sormella perseeni.
Kukaan järjellinen ihminen ole kirjottanu lähempi 20 vuoteen muuta kuin tekstinkäsittelyohjelmilla.Ja kukaan järjellinen ihminen ei käytä nimimerkkiä Tiku ja Taku.
Ei minulla ole ainakaan puistossa ollessani mahdollisuutta kirjoittaa tieteokoneelle.
Eikä myöskään keskellä yötä keksiessäni runon aloituksen, tai vaikka koko runon, mahdollisuutta alkaa käynnistelemään konetta.
Jos helppoutta haetaan kirjoittamisella, niin saanen kysyä, miksi sen pitää olla niin tavattoman helppoa ja yksinkertaista? En kyllä paperille kirjoittamisessa keksi mitään monimutkaista, mutta silti, sanoin, että jokainen tavallaan, mutta nytpä tiedän, että en ole järjellinen ihminen. Ah, tätä autuutta ja onnea! - ihan järjetön
lesko.jernefelt kirjoitti:
Ja kukaan järjellinen ihminen ei käytä nimimerkkiä Tiku ja Taku.
Ei minulla ole ainakaan puistossa ollessani mahdollisuutta kirjoittaa tieteokoneelle.
Eikä myöskään keskellä yötä keksiessäni runon aloituksen, tai vaikka koko runon, mahdollisuutta alkaa käynnistelemään konetta.
Jos helppoutta haetaan kirjoittamisella, niin saanen kysyä, miksi sen pitää olla niin tavattoman helppoa ja yksinkertaista? En kyllä paperille kirjoittamisessa keksi mitään monimutkaista, mutta silti, sanoin, että jokainen tavallaan, mutta nytpä tiedän, että en ole järjellinen ihminen. Ah, tätä autuutta ja onnea!kirjoitan aika paljon käsin (runoja) ja muokkaan sitten vielä siinä vaiheessa, kun siirrän koneelle.
Pitkät kirjoitukset koneelle suoraan.... - Flau
Tiku ja Taku kirjoitti:
Kukaan järjellinen ihminen ole kirjottanu lähempi 20 vuoteen muuta kuin tekstinkäsittelyohjelmilla.Anja Snell...Kauranen kirjoittaa ensin käsikäsiksen.
Jos oikein ollaan ajatelematta tikkuja ja takkuja, niin onhan se nyt tyylikkäämpää istua jossain pariisilaisessa kahvilassa kirjoittamassa käsikäsistään kuin nojottaa oikeinsäädetyssä pehmyttuolissaan yksin jossain hevonvitun takana biosfääreissään.
Nämä ovat tyylikysymyksiä. Tyyliä siinä olla pitää. Pitää niin kuin olla tyylikäs vaikka ilman tyyliä. - en ole ennen
Flau kirjoitti:
Anja Snell...Kauranen kirjoittaa ensin käsikäsiksen.
Jos oikein ollaan ajatelematta tikkuja ja takkuja, niin onhan se nyt tyylikkäämpää istua jossain pariisilaisessa kahvilassa kirjoittamassa käsikäsistään kuin nojottaa oikeinsäädetyssä pehmyttuolissaan yksin jossain hevonvitun takana biosfääreissään.
Nämä ovat tyylikysymyksiä. Tyyliä siinä olla pitää. Pitää niin kuin olla tyylikäs vaikka ilman tyyliä.törmännyt tähän termiin. Olen minä lukenut lehdistä, että muutkin oikeat julkaisseet kirjailijat kirjoittavat ensin käsin. Jotkut jopa tarkoituksella, jotta tavoittavat siis käsin kirjoittaessaan aidoimman äänensä.
Kirjoittamisessahan ei ole kyse näppäilytaidosta eikä siitä, että kuinka nopeasti naputtelee. Oikeassa kirjoittamisessa siis... - Anonyymi
en ole ennen kirjoitti:
törmännyt tähän termiin. Olen minä lukenut lehdistä, että muutkin oikeat julkaisseet kirjailijat kirjoittavat ensin käsin. Jotkut jopa tarkoituksella, jotta tavoittavat siis käsin kirjoittaessaan aidoimman äänensä.
Kirjoittamisessahan ei ole kyse näppäilytaidosta eikä siitä, että kuinka nopeasti naputtelee. Oikeassa kirjoittamisessa siis...riko mun puhelin soi
- scarabaeus
No kirjottelen Microsoft Word´ illa suoraan ja suht vikkelään, välillä ajatusta nopeammin. Juu. Sitten kun luen vähän ajan kuluttua, niin ajattelen, että kukas tän on kirjoittanut.
No eeeiiiii... EI se ihan aina niin mene, mutta useimmiten kyllä. Näppis on ehjempi kuin sormet.
Ja sitten kirjoitan käsin esim. ”päiväkirjaa” ja minulla on myös muutama vihko, sellaisia A5 kokoisia, välillä pienempiäkin. Lehtiöt ovat aina blancoja, inhoan viivoja ja ruutuja. Niistä tulee hurjat puistatukset. Yök. Piirtelen tai kirjoittelen hyvänlaatuisiin, siis paperin pitää olla tiptop, muistiinpanoja tulevia tekstejäni varten. Ja aina mustalla tussilla, musta eikä mikään muu, tai nykyisin useimmiten geelimustekynällä. Ostin niitä keväällä ison nivaskan halpakaupasta, 0,5 vahvuudeltaan ja tosihyviä omiin tarkoituksiini, pieniin piirroksiin ja pieniin juttuihin. Tasainen ja ohut jälki. Niin se menee. Kirjoitan käsin kyllä välillä pidempiäkin, esim. silloin kun ei ole tietsikkaa lähimaillakaan. Aika kaunis käsiala on minulla kyllä, näin kun itse taas pääsen kehumaan. Joo kliffaa vastailla kysymyksiin. Kyselkää lisää.
Jotenkin mua tympii välillä, kun mä kyselen niin kukaan ei vastaa, tai kun mä osallistun Jatkonovellin jatkamiseen, niin kukaan ei sitten jatkakaan... TYHMÄÄ. Taidatte kirjoittaa suurimmaksi osaksi niitä juttujanne sulkakynillä ja sujauttaa paperipinkat vintille piirongin laatikkoon, niinkö?
Minä kyllä kierrätän kaikki mitä koneesta tulla tupsahtaa, pistän vahingon kiertämään. Juu. Oikeestaan voisittekin katsoa sen viimeisen jatkonovellipätkän ja kertoa, että meneekö scifiin vai päin seinää taas. Vai pitääkö teksti kopioida tälle puolelle taas.
Ai EI vai ?- Anonyymi
pasi olen nyt taalla
- Anonyymi
se on hyva kun jaksaa kirjoitella sita mina en teejotkut asiat unohtaa ja toiset unohtaa mutta sinut mina kyllä muistan mutta en itse olisi osannut sinua etsiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on hyva kun jaksaa kirjoitella sita mina en teejotkut asiat unohtaa ja toiset unohtaa mutta sinut mina kyllä muistan mutta en itse olisi osannut sinua etsiä
tanaan palaan myohemmin koneelle koska menen inr aan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuohan on pasi super kivaa kun joku sinua etsii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulehan pasi nyt tuli paha mutka vastaan kun yksi hoitaja sanoi minulle asken etta mina en saa tullakkaan koska ina tarvitsen niin paljon apua mika on pasi suunnitelma kakkonen kun ykkonen meni puihin palataan taas joskus 12 jalkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaverisi ovat sinusta huolissaan ei siina muuta ole kun sina olet kerran piiloutunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaverisi ovat sinusta huolissaan ei siina muuta ole kun sina olet kerran piiloutunut
enhan mina piilossa ole sinulta vielakaan ja miksi olisin nuo apinat eivat vaan paasta minua mihinkään mitas sitten tapahtyy jos taalta karkaa sitten on poliisit perassa voi vittu kun minua ottaa taas paahan kyllä me 2 parjataan oikein hyvin minun mielestani vaikka mulla on laakkeet jotka pitaa ottaa aina tiettyyn aikaan katsotaan taas kuinka kay kyllä se tiina tietää etta mina rulen sinua tapaamaan se ei paasta sillä se pelkaa etta siita sybrtt vuosisadan rakkaustarina dsiina on pohjilmiltaan se syy kohta mina lahben taalla mina nyt asustan ja ajattelen sinua koko ajan kohta lahben joten palataan taas pian rakkain terveisin seija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enhan mina piilossa ole sinulta vielakaan ja miksi olisin nuo apinat eivat vaan paasta minua mihinkään mitas sitten tapahtyy jos taalta karkaa sitten on poliisit perassa voi vittu kun minua ottaa taas paahan kyllä me 2 parjataan oikein hyvin minun mielestani vaikka mulla on laakkeet jotka pitaa ottaa aina tiettyyn aikaan katsotaan taas kuinka kay kyllä se tiina tietää etta mina rulen sinua tapaamaan se ei paasta sillä se pelkaa etta siita sybrtt vuosisadan rakkaustarina dsiina on pohjilmiltaan se syy kohta mina lahben taalla mina nyt asustan ja ajattelen sinua koko ajan kohta lahben joten palataan taas pian rakkain terveisin seija
tuommoisia ibiootteja noi en paassy vielakaan kaupunkiin taytyy nyt miettiä taas jotakin uutta juttua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saa tanne tulla ja sitahan noi ibiootit juuri pelkaa no sitten ne paasee minustakin eroon ja saavat tanne tilalle jobkin toisen sullä mina en tanne takaisin tule ikina voi vittu etta ei tassa muutakaan voi seijahoitajat ovat taas vahan tyhmiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saa tanne tulla ja sitahan noi ibiootit juuri pelkaa no sitten ne paasee minustakin eroon ja saavat tanne tilalle jobkin toisen sullä mina en tanne takaisin tule ikina voi vittu etta ei tassa muutakaan voi seijahoitajat ovat taas vahan tyhmiä
taalla kavi yksi tuontekija juuri ja mina sanoin sille sellaiset terveiset etta jos mina en paase sinne niin sina tulet tänne siihen ei ole kuulunut vielä mitaan eikä ne kyllä voi mitaas sanoakkaan voi vittu kuule kyllä se on tamakin paikka yksi vankila sanon mina olisin vaan onnréllinen kun taaltä pois ei taalla jaksa noiben ibioottien kanssa asua anteeksi kun tuli taas pitkä valitskirje mutta ei taalla muutakaan voi ja saapahan jollekkin kirjoittaa kaikki vitutuksen aiheet terv seija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taalla kavi yksi tuontekija juuri ja mina sanoin sille sellaiset terveiset etta jos mina en paase sinne niin sina tulet tänne siihen ei ole kuulunut vielä mitaan eikä ne kyllä voi mitaas sanoakkaan voi vittu kuule kyllä se on tamakin paikka yksi vankila sanon mina olisin vaan onnréllinen kun taaltä pois ei taalla jaksa noiben ibioottien kanssa asua anteeksi kun tuli taas pitkä valitskirje mutta ei taalla muutakaan voi ja saapahan jollekkin kirjoittaa kaikki vitutuksen aiheet terv seija
palaan myohemmin nyt en ehbi kun on kaikkea muuta talla hetkellä terv seija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en mina sinusta valttamatta eroon tahbo siita saat olla aivan varma varsinkin kun naemme niin siina se saattaa ne tunteet uubelleen roihahtaa ja sitten on kuitenkin aina vaikeampi erota muista sina se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en mina sinusta valttamatta eroon tahbo siita saat olla aivan varma varsinkin kun naemme niin siina se saattaa ne tunteet uubelleen roihahtaa ja sitten on kuitenkin aina vaikeampi erota muista sina se
mina kun en ajattele ollenkaan niin etta sitten me erotaan joten siina sulle taas uusi pahkina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina kun en ajattele ollenkaan niin etta sitten me erotaan joten siina sulle taas uusi pahkina
kuulehan sina minulla on ollut jo noita pahkinoita ihan tarpeeksi enka balttamatta galua niita enaan yhtaan lisää sillä minakin haluaisin joskus saada tasapaion elamaani etta mita sina oikein taas siella selitat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulehan sina minulla on ollut jo noita pahkinoita ihan tarpeeksi enka balttamatta galua niita enaan yhtaan lisää sillä minakin haluaisin joskus saada tasapaion elamaani etta mita sina oikein taas siella selitat
mina en halua pahkinoitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina en halua pahkinoitä
hei hei vaan se on juha sitten hyvib yksinkertaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina en halua pahkinoitä
en mitaan selita sinulle enka kenellekkaan muullekkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina en halua pahkinoitä
anteeksi vaan en slita yhtaan mitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anteeksi vaan en slita yhtaan mitaan
nyt taas pakenen pois enka tieda milloin avaan taman seuraavan kerran joten rauhasi jatkuu ole jyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt taas pakenen pois enka tieda milloin avaan taman seuraavan kerran joten rauhasi jatkuu ole jyvä
kuule on se hyva sillä niinhan sina minulle asken sanoit etta mina en saa olla taalla joten siita pasi nyt mina piban kiinni ja eiko sullakin ole paljon helpompaa nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule on se hyva sillä niinhan sina minulle asken sanoit etta mina en saa olla taalla joten siita pasi nyt mina piban kiinni ja eiko sullakin ole paljon helpompaa nyt
kun vaan tietaa miten toimitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin etta en taas ota yhteytta sinuun vahaan aikaan eiko tama ole hyvin yksinkertaista ja reilua mina kun en saa taalla olla niin mina tulen aina vaan pikaisesti kaymaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina en halua pahkinoitä
mina en ole sinulle selittanyt yhtaan mitaan mina suljen taas jkoneeni kirjoitellaan taas joskus mutta minulla ei ole sinulle nyt mitaan muuta asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sepä hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sepä hyvä
minka ihmeen kanssa kysyn vaan mina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minka ihmeen kanssa kysyn vaan mina
siis mika on huvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sepä hyvä
mikä on hyväkuule pasi sitten toimitaan niin jyn sinut naen niin sitten puhutaan asiat halki saat kayba minun huonreessani jos haluat sitten saat lahteä pois eika meiban tarvitse sen jalkeen enaan tavata joten saat minusta lopullisen rauhan mina en meinaa meikata enkä mitaan tulen juuri tallaisena kun olen terv seija mielestani tama asia on hybvin yksinkertainen seija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä on hyväkuule pasi sitten toimitaan niin jyn sinut naen niin sitten puhutaan asiat halki saat kayba minun huonreessani jos haluat sitten saat lahteä pois eika meiban tarvitse sen jalkeen enaan tavata joten saat minusta lopullisen rauhan mina en meinaa meikata enkä mitaan tulen juuri tallaisena kun olen terv seija mielestani tama asia on hybvin yksinkertainen seija
kirjoita jo jotakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirjoita jo jotakin
kiitos nain mina taman ajattelin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos nain mina taman ajattelin
kiitos tuo vaikutti minustakin hyvaltä sen jalkeen molemmat saa tehba mita haluaa ja tunteita ei sekoieta vaab tahan mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos tuo vaikutti minustakin hyvaltä sen jalkeen molemmat saa tehba mita haluaa ja tunteita ei sekoieta vaab tahan mukaan.
nain yritetaan mutta sen vaan sanom mutta kiaan ei ole koskaan varmaa mutta sitten pitaa ja saa vain parkua sellaista se elama vaab on mutta naen sinut omin silmin ja se on jo minulle iso asia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin etta en taas ota yhteytta sinuun vahaan aikaan eiko tama ole hyvin yksinkertaista ja reilua mina kun en saa taalla olla niin mina tulen aina vaan pikaisesti kaymaan
meiban pitaa puhua asiar halki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyva kun tulet etta mina sinut naen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sen kun tietaisi niin olisin taikuri tuohon en mina sano yhtaan mitaan nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten me kuule selvitaan tssáas meiban pahkinoistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt mina katoan taas joten palataan taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mita sina nyt meinaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en mina ole syöbyt pahkinoita pitkaab aikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule kun tulet tanne nniin tule minun takapigalle ja tule kaymaan minun luona taalla sisalla ja mietitaan sitten mita tebdaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt minulla ei ole mitaan sanomista joten palataan taas jollei sinulla ole jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyva sina kuule oletko sina sata varma etta siihen ei mene tunteita mestarui olret jos niin meinaat ja pysrtr myös siihen sanon mina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sita minakin yritan paasta huomenna sinne kauounkiin jotta saan sen puhelimen vihboinkin mika minulta puuttuyu vielakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirjoita jo jotakin
se on vaan hyvin yksinkertainen vaan koneella toivotaanmyos etta myös kaytannossä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun en tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toivottavasti ei ole sita toivon mutta ei sitakaan tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt minulla ei ole mitaan sanomista joten palataan taas jollei sinulla ole jotain
no ei minulla tule nyt mitaan mieleen ehka puoli taloa kay sinua ihmettelemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun en tiedä
tuohon sanon mina että minulla on sinua kohtaan enemmankin tunteita kuin laki sallisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuohon sanon mina että minulla on sinua kohtaan enemmankin tunteita kuin laki sallisi
siitahan sitten pibetaankin tiukka keskustelu jummalla on enemman tunteita siinahan meilla onkin taas vahaksi aikaa uusi keskustelu kun nahbaan mita sina sanot kavwewillisi kun palaat kotiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siitahan sitten pibetaankin tiukka keskustelu jummalla on enemman tunteita siinahan meilla onkin taas vahaksi aikaa uusi keskustelu kun nahbaan mita sina sanot kavwewillisi kun palaat kotiin
ja sitten lyöbaan taas viisat paat uhteen jos se auttaisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sita sitten taas mietitaan erikseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sita sitten taas mietitaan erikseen
nyt lopetan ja sanon että palataan taas myöhemmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt lopetan ja sanon että palataan taas myöhemmin
jokaasia taytyy aina miettiä tama on tyhmaa mutta ei tassa muutakaan voi kyllä meillä on taas keskusteltavaa ja paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jokaasia taytyy aina miettiä tama on tyhmaa mutta ei tassa muutakaan voi kyllä meillä on taas keskusteltavaa ja paljon
nyt katoan joten hei hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt katoan joten hei hei
hei hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro minulle miten sina meinaat minua viisastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siita asiasta olen taysin samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siita asiasta olen taysin samaa mieltä
palataan taas myohemmin jos tanne tulisi johonkin aikaan se virta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sina haluan sinulta suuren halin itselleni ja sitten mina tulen sinun kainaloon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on minulle maailman suurin asia me saatiin vasta nyt sahkot takaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mika ihmeen puoli taloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mista sina luulet mina sellaisen loytaisin ja miksi pasi siina sinulla on pikkaisen haastetta jos sina meinaat minut sankyysi saada sanon mina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mista sina luulet mina sellaisen loytaisin ja miksi pasi siina sinulla on pikkaisen haastetta jos sina meinaat minut sankyysi saada sanon mina.
saat sina tanne tulla jos haluat osoitteeni on tuukkalankylatie 3 d kun tulet sinun pitaisi kaanryä amc kohbalta oikealle ja sitten ajaa tien paahan josta kaannyt vasemmalle sitten tulee ensimmainen risteys mistä ajat ohi ja seuraavassa lukee 3 d isolla ja kaannyt sitten siita ja parkkeeraat sen jalkeen lahbwt kavelemaan kapeaa polkua pitkin ensin siina on yksi talo kavelet sen ohi jsa sitten siina on toinen talo kavelet vielä sen ohi ja kolmannen talon pihalla mina olen pyöratuolissa pihalla ei tanne ole vaikea tulla kerro minulle milta tama kuulostaa mielestasi puhelinta minulla ei ole ja tarvitsert kasvosuojaimen ennenkuin paaset sisalle terveisin seija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saat sina tanne tulla jos haluat osoitteeni on tuukkalankylatie 3 d kun tulet sinun pitaisi kaanryä amc kohbalta oikealle ja sitten ajaa tien paahan josta kaannyt vasemmalle sitten tulee ensimmainen risteys mistä ajat ohi ja seuraavassa lukee 3 d isolla ja kaannyt sitten siita ja parkkeeraat sen jalkeen lahbwt kavelemaan kapeaa polkua pitkin ensin siina on yksi talo kavelet sen ohi jsa sitten siina on toinen talo kavelet vielä sen ohi ja kolmannen talon pihalla mina olen pyöratuolissa pihalla ei tanne ole vaikea tulla kerro minulle milta tama kuulostaa mielestasi puhelinta minulla ei ole ja tarvitsert kasvosuojaimen ennenkuin paaset sisalle terveisin seija
ok ja mieti asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voiyt sina yrittaa tulla myös etuovesta mika on suoraan dedssasi mutta siina on ovikello mita sinun pitaa sitten soittaa harmi kun minulla ei ole sita ouhelinta jotta voisit soittaa sinulle mutta pista sina asia mietintamyttyyn ja ilmoita minulle hyvissa ajoin mita meinaat tehba terv seija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok ja mieti asiaa
joitajatkin joutuvat kayttamaan sita ja meibankin pitaisi kayttaa jos menemme ulos ei sita taas tarvitse kayttaa jyb olet minun huoneessani tuo kaikki on sen koronan takia sinakin saat kohta uuben koronsarokotuksen mutta mina en saa sita koska olen liian nuori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joitajatkin joutuvat kayttamaan sita ja meibankin pitaisi kayttaa jos menemme ulos ei sita taas tarvitse kayttaa jyb olet minun huoneessani tuo kaikki on sen koronan takia sinakin saat kohta uuben koronsarokotuksen mutta mina en saa sita koska olen liian nuori
kunhan noi mut vaan paastaa ja sitten niben pitaa tietaa mijinka aikaan tulen takaisin joka asiassa on aina kauhea mutka taalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kunhan noi mut vaan paastaa ja sitten niben pitaa tietaa mijinka aikaan tulen takaisin joka asiassa on aina kauhea mutka taalla
menen syömaan joten palataan taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en paase kaupunkiin ennen kuin olen saanut yhben kortin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on se korona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
menen syömaan joten palataan taas
kuule pasi en mina tule koskaan tasta miksikaan muuttumaan tulen aina olemaan pieni ja pippurinen sen sat sina muistaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olisi hyva tiwtaa aika ja paivä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on suomi24 oven takana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule pasi en mina tule koskaan tasta miksikaan muuttumaan tulen aina olemaan pieni ja pippurinen sen sat sina muistaa
et sina tarvitsekkaan tanne naamaria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
milloin tulet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
liikaa vaaroja on tuossa mita sina teet jos joku hoitaja pollahtaa paikalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
liikaa vaaroja on tuossa mita sina teet jos joku hoitaja pollahtaa paikalle
et tarvitse suojainta paivan saat olla taalla mutta yöksi sinun pitaa lahtea pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei tarvitse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taalla mina olen migin mina kirjoitin sinulle ajoohjeet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et tarvitse kasvosuojainta kun tulet oletko saanut 2 koronarokotusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
milloin tulet
mika mutka nytten yuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et tarvitse kasvosuojainta kun tulet oletko saanut 2 koronarokotusta
sitten et tarvitse naamaria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mihin mina ajoohjeet tarvitsen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko siina musta katos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok ja mieti asiaa
tule mustan katoksen alle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voiyt sina yrittaa tulla myös etuovesta mika on suoraan dedssasi mutta siina on ovikello mita sinun pitaa sitten soittaa harmi kun minulla ei ole sita ouhelinta jotta voisit soittaa sinulle mutta pista sina asia mietintamyttyyn ja ilmoita minulle hyvissa ajoin mita meinaat tehba terv seija
onko siina ovikello paina sita niin paaset sisalle ja mina tulen sinua ovelle vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et tarvitse suojainta paivan saat olla taalla mutta yöksi sinun pitaa lahtea pois
mutta tule nyt kerkeat sina taalla jobkin aikaa olemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mihin mina ajoohjeet tarvitsen
missa sina nyt olwt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko siina musta katos
onko siina vieressa ovikelloa jos on niin paina siita niin paaset sisalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko siina vieressa ovikelloa jos on niin paina siita niin paaset sisalle
tule nyt kaymaan kun olet niin lahella jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule nyt kaymaan kun olet niin lahella jo
paina siita sita ovikelloa joka on aika lahella niin pssset sisalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko siina musta katos
onko siina sinun vieressasi pieni polku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
soita ovikelloa mika on siina vieressa niin mina tulen sinne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siita jos lahbet kavelemaab sita hiekkayietä alaspäin niin loybat minut ulkoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siita jos lahbet kavelemaab sita hiekkayietä alaspäin niin loybat minut ulkoa
oletko nyt ulkona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko nyt ulkona
soita siita ovikelloa niin paaset sisalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt olet jo niin lahellä kuin olla ja voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko nyt ulkona
sissa sina olet siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinun viesessasi on vihrea obikello soita sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai sitten lahbet kavelemaan sita pienta polkua alas niin olen ulkona sinua vastassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai sitten lahbet kavelemaan sita pienta polkua alas niin olen ulkona sinua vastassa
joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paina kelloa jotta paaset sisalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin ja mina tulen sinua sinne vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin ja mina tulen sinua sinne vastaan
minka katoksen alla sina olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko parkkipaikalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko parkkipaikalla
oletkminka talon edessa sina olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletkminka talon edessa sina olet
parkkipaikalta kavelet suoraan eteenpain jotta naet minut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
parkkipaikalta kavelet suoraan eteenpain jotta naet minut
kavele hiekkatietä niin pitkalle kun sita riittaa vasemmalle piolelle niin tulen sinua sinne vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavele hiekkatietä niin pitkalle kun sita riittaa vasemmalle piolelle niin tulen sinua sinne vastaan
pienta polkua joka lahtee pienen matkan paasta pihasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pienta polkua joka lahtee pienen matkan paasta pihasta
naetko pihalla siita ohi toiselle katokselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naetko pihalla siita ohi toiselle katokselle
nyt sina olrt taas tosi lahellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt sina olrt taas tosi lahellä
mikkl katoksella sina nyt olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikkl katoksella sina nyt olet
enen sitten ulos kun naen sinun kavelevan ogi obota siina ulkona vahan aikaatseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enen sitten ulos kun naen sinun kavelevan ogi obota siina ulkona vahan aikaatseni
kavelitko polkua pitkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavelitko polkua pitkin
kavele sina siita niin pitkalle että naet minut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavele sina siita niin pitkalle että naet minut
ei sinua vielä nakynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei sinua vielä nakynyt
kavele niin pitkalle että olet katoksen alla sitten tulen sinua vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavele vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavele vaan
pista vauhtia töppösiin sanion mina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pista vauhtia töppösiin sanion mina
askenkin istuin aika pitkaan ulkona siella tulee kylmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
askenkin istuin aika pitkaan ulkona siella tulee kylmä
tule jo sina tanne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule jo sina tanne
em nina sinua purematta niele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
em nina sinua purematta niele
nyt menen vahaksi aikaa ulos joteb koita jo tulla kub olet aivan vieressä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rtko sina ulkona jo ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rtko sina ulkona jo ole
tulin jo sisalle missa sina nyt olet tulossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rtko sina ulkona jo ole
en nae sinua vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en nae sinua vielä
enkä minä sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enkä minä sinua
nyt pista topposiin vauhtia koska mina menen kohta syömaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt pista topposiin vauhtia koska mina menen kohta syömaan
yule niin naet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yule niin naet
ei minua tarvitse pelatä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei minua tarvitse pelatä
vaikka parkkipaikalta jos tulet jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koita ihmeessa tulla jo luokseni parkkipaikalla on kello soita sita niin paase sisalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koita ihmeessa tulla jo luokseni parkkipaikalla on kello soita sita niin paase sisalle
ja voin tulla tuonne sinua vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai sitten kierra talo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sioita ovikelloa mika on oikealla puolella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulen jos sielta tulet mutta soita kelloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai sitten kierra talo
tulenhan minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulenhan minä
nyt paata pian mistä tulet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt paata pian mistä tulet
jos kukaan ei avaa ovea niin tule sitten polkua pitkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos kukaan ei avaa ovea niin tule sitten polkua pitkin
mina menen suomaan joten nyt on jo kiire
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina menen suomaan joten nyt on jo kiire
kuule mina menen kohta syömaan joten sina koubut nut obottamaan pinua puoli tuntia kunnes tulen tupakalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule mina menen kohta syömaan joten sina koubut nut obottamaan pinua puoli tuntia kunnes tulen tupakalle.
nyt menen syömaan joten palataan taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt menen syömaan joten palataan taas
niin se on tule tuohon takapihalle minua obottamaan tulen siihen polttamsäan tupakan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin se on tule tuohon takapihalle minua obottamaan tulen siihen polttamsäan tupakan
nyt olen syönuy joten anna o tulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt olen syönuy joten anna o tulla
ei sinua nakynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei sinua nakynyt
tulin jo sisalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulin jo sisalle
kavele meidan terassille niin tulen heti kun sinut naen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavele meidan terassille niin tulen heti kun sinut naen
taas koneella on joku ihmeen lokki mutta en kirjoittanut sulle mitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei sinua nakynyt
jos menen terassille niin tuletko sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos menen terassille niin tuletko sinä
tulen vaikka heti jos sina tulet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko sina jo terassilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko sina jo terassilla
rt muuten ollut mina kavin juuri siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tahanko tama meiban suuri rakkaustarina paattyy kun emme ole edes nahnyt toisiamme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mihin sina sielta menit kun et obottanut minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule nyt tapaamaan minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi et sillä meibanhan piti tavata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis mikä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis mikä
tule takaisin etta voibaan jutella asioita selviksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule takaisin etta voibaan jutella asioita selviksi
eika minulla ole puhelinta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo
tulen heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulen heti
ja olisit kaynyt minun luona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo
tule sina terassille ja obota vahan aikaa niin mina tulen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja olisit kaynyt minun luona
kn en vaan paase tai taytyy kysyä rtiinalta jos se paastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olrtko sina jo lahellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko jo pihassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ala liiku mihinkaan vaan kaanny hitaasti umpari niin naet minut katoksen alla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina huibon kadellani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ala liiku mina tulen ulos joten ksaanny ympari mniin nET MINUT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUULE JOS OLET SIINA ULKONA KAVELE MEIBAN OVELLE JA SOITA OVIKELLOA NIIN PAASET SISALLE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NOUSE AUTOSTA KAVELE OVELLE JA SOITA OVIKELLOA MIKA ON VASEMMALLA PUOLELLA NIIN PAASET SISALLE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko siina musta katos
HYVA KATOKSEN VIERESSA ON OVIKELLO SOITA SITA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SOITA OVIKELLOA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JS OSAAT KAVELLA NIIN KAVELE NIIN PITKAAN ETTA NAET MINUT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JUURI SITÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minka katoksen alla sina olet
MINA MENEN TAKAPIHALLE TUPAKALLE TULE SINNE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavelitko polkua pitkin
HYVA KAVELE NIIN PITKALLE SITA PITKIN ETTA BAET MINUT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TULEN MINA TOTTAKAI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TULE OVESTA SISALLE NIIN TTULEN SIIHEN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN NAHBYT SINUA TUOSSA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ALA MENE SINNE VAAN RULE MEIBAN TALON LUOKSE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KAVELE NIIN PITKALLE ETTA OLET TOISEN TERASSIN PATVEKKEELLA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina huibon kadellani
JOO SOITA SITA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei sinua nakynyt
missa sina olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TULE OVESTA SISALLE NIIN TTULEN SIIHEN
terassulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa sina olet
tulen ihan kohta ulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
terassulle
ja pysy siina kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule siita sisalle ja lahbe kavelemaan oikealle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulen ihan kohta ulos
ala mene kun seiso siina tulen siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja obotan edelleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siina lukee ovikello paina sita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mmeme parvekkeen alle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja obotan edelleen
oletko paevekkeen alla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja obotan edelleen
ole siina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja obotan edelleen
soita siihen numeroon jonka sinulle annoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seiso sen kameran alla niin etta sinut kameroista nakee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko paevekkeen alla
oletko kokonaan sen alla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seiso sen kameran alla niin etta sinut kameroista nakee
pitaisi nahda kaikista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TAASKO MINUN PITAISI SINULLE KIRJOITTAA MITA KERRON SINULLE NYT KUULE MINAKIN HALUAN PIENWN KOIRAN JOKA MAHTUU TASKUUNI TOISEKSI MINA EN TARVITSE SINUN AUTOASI ENNEN KUUIN SAAN AJOKORTTINI TAKAISIN JOTEN OLE VAAN NYT TYYTYVAINEN NYT EI TULE ENEMPÄÄ MIELEEN TERV SEIJA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINA KIRJOITIN SINULLE JO YHBEN TARINAN KONEELLE ETSI SE SE ON ALEMPANA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina en halua pahkinoitä
TUO KOKO JUTTU OLI VAARINKASITYS
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TULE IHMEESSA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI TAALTA TARVITSE HETI LAHTEA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule kun tulet tanne nniin tule minun takapigalle ja tule kaymaan minun luona taalla sisalla ja mietitaan sitten mita tebdaan
SOITA NYT SIIHEN NUMEROON NIIN PAASET SISAAN SUORAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OU NOU EI KANNATA SIITA KUNJAA KIINNI NIIN SITTEN NE EI ANNA TULLA TANNE ENAAN MITAS SITTEN KEKSIT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KAVELE LASI OVEN ALLE SIINA LUKEE ETTÄ OVIKELLO PAINA SIITA NIIN PAASET SISALLE MISSA SINA OLET
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on suomi24 oven takana
KAVELE VAHAN ETEENPÄIN LUKEEKO SIINA EDESSASI OVIKELLO MENE SEN LUO JA PAINA SIITÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et sina tarvitsekkaan tanne naamaria
JOO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VOI VITTU NUT ET LAHBE UHTAAN HIHINKAAN EI HAN TASSA OLE TAAS MITSÁAN JARKEÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MENE OVIKELLON VIEREEN JA PAINA SIITANIIN SITTEN PAASET SISALLE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TULE SIITA JA KOPUTA MINUN IKKUNAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sissa sina olet siellä
TULE MINUN IKKUNAN TAAKSE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KOPUTA MINUN IKKUNAAN ETTÄ OLET VARMASTI SIELLÄ SILLÄ MUUTEN EN USKO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PAINA SITA NAPPIA MISSA LUKEE OVIKELLO SINUN EDESSASI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taas koneella on joku ihmeen lokki mutta en kirjoittanut sulle mitaan
KOPUTA IKKUNAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OLETKO AIVAN VARMASTI KUN TULEN SIIHEN NIIN SINUA EI OLR SIINA TAASKAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OLETKO IHAN KIINNI SIINA OVIKELLOSSA MENE SIIHEN NIIN PAASET SISALLE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko paevekkeen alla
OBOTA SIINA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ole siina
NYTTEN SIIHEN TULI RUOKA AUTO KYSY NIILTA MISSA MINAOLEN
- Anonyymi
Digitaalisella maalilla.
- Anonyymi
Entinen äidinkielen opettaja mainitsi joskus et kaunokirjoitus opettaa itsetuntemusta.
Taisi kyllä olla ainoita asioita joita jäi mieleen niiltä ajoilta. - Anonyymi
Joutuiko joku psykoosiin ja minkä vuoksi?
- Anonyymi
TULE JO SISALLE SIELTA JA SOITA SITA OVIKELLOA
- Anonyymi
Ehkä kielioppiasioiden vuoksi. Haaveet kaatuu....
- Anonyymi
tule nyt luokseni kun olet tulossa ja kierra takakautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule nyt luokseni kun olet tulossa ja kierra takakautta
kavele suoraan sisalle niin tulen siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja obota minua siina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja obota minua siina
oletko sina jo siina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko sina jo siina
kuka olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka olet
kuka olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko sina jo siina
tulen kohta kunhan naaen sinut etta menet siihen minulla on ikkuna vahan auk 3 ikkuna vasemmalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja obota minua siina
oletko sina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka olet
jos olet sisalla ja vieressasi on ihmisiä niin kusu heilts missa seija on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa sina olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin oletko sisalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin oletko sisalla
seiso nytten siina lahbe kavelemaan hitaasti vasemmalle puolelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seiso nytten siina lahbe kavelemaan hitaasti vasemmalle puolelle
sitten edessasi on toimisto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ne tietaa missa mina olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mihin sina taas lahbit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mihin sina taas lahbit
sano niille etta etsit minua niin ne tuo sinut minun huoneeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sano niille etta etsit minua niin ne tuo sinut minun huoneeseen
tai kavele toimiston oven eteen silla nyt olet taas niin lahellä että
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai kavele toimiston oven eteen silla nyt olet taas niin lahellä että
missa sina olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa sina olet
minulla on huoneenovi auki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka sina anonyymi olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mihin sina taas lahbit
juuri niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin
kuka sina olet kerro jo tai painu helvettiin taaltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka sina anonyymi olet
olisit tullut sisalle taalla mina olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olisit tullut sisaan oletko talla kaytavalla vai missä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuo on taas joku hairikko ala valita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuo on taas joku hairikko ala valita
tule nyt luokseni ku olet jo nsain lahella rakkaani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missasina olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olisit tullut sisalle taalla mina olen
kerro niin haen sinut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro niin haen sinut
kerro heti nyt meilla on aikaa puhua vaikka kuinka paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro heti nyt meilla on aikaa puhua vaikka kuinka paljon
menen meiban toimiston eteen osaatko siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro missa olrt miim tulen geti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo
kun katsot vasemmalle niin nart etta minulla on huoneenovi auki siita voit tulla suoraan minun huoneeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko sina
missa sina olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa sina olet
en ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko sina
kauanko sinun kesraa tulla siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kauanko sinun kesraa tulla siihen
tuletko vai rt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuletko vai rt
tulen mina vaikka hrti joten tule sinakin kipin kapin siihen nuy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuletko vai rt
kyllä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulen mina vaikka hrti joten tule sinakin kipin kapin siihen nuy
mina menen siihen heti sinua obottamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minka ihmeen talon luona sina taas olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ala jaa sinne vaan tule tuukkalankylatie 3 d luo lukunakee isolla oven pielestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ala jaa sinne vaan tule tuukkalankylatie 3 d luo lukunakee isolla oven pielestä
mina menen jonkun ajan paasta suomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina menen jonkun ajan paasta suomaan
annoin sinulle numeron vastaa siihen niin ne neuvoo missa mina olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
annoin sinulle numeron vastaa siihen niin ne neuvoo missa mina olen
onko siina jotain muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko siina jotain muuta
rt sina ole siina oven takana kun ei ne nahneet kun paivin siinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rt sina ole siina oven takana kun ei ne nahneet kun paivin siinä
nyt ala katoa nyt olet jo tosi lahellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa siihen katoksen alle niin paaset sisalle mina tulen sinne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa siihen katoksen alle niin paaset sisalle mina tulen sinne
yulrt kayoksen alle niin joku paastaa siita sinut sisalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin
mene siihen missa oli asken yksi ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mene siihen missa oli asken yksi ihminen
mina menen nyt tupakalle takapihalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina menen nyt tupakalle takapihalle
koita paasta sinne kavele sita polkua pitkin ja jaa siihen ulos obottamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi et soita siihen numeroon minka annoin sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ala mene sinne kun tule meiban pihalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
soita siihen numeroon minka annoin niin paaset sisalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro niin haen sinut
lahbe siita kavelemaan oikealle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavele takaisin ulko oveölle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
soita siihrn ja heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
soita siihrn ja heti
joo ja katoksen alle niin paaset heti sisalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt ei ole aikaa vaan kavele katoksen alle niin pitkalle wtta sinut nahbaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ala mene sinne kun tule meiban pihalle
katioksen alle ja heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt ei ole aikaa vaan kavele katoksen alle niin pitkalle wtta sinut nahbaan
toivottavasti nahdaan tule siihen katoksen alle ja heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juokse vaikka siihrn mutta tule nopeasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nakeeko kamerat sinut kavele niiben alle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kun etupihalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavele sid´saa sita polkua pitkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et sina olr taaskaan siinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavele vaab lisaa polkuapitkin etta naen sinut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavele vaan minun ikkuna on 3 oikealta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joka on vahan auki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joka on vahan auki
joo kavele siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo kavele siihen
kun naen sinut siina tulen sitten ulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi sina kavelet oven pieliä myöten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo oletko jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo oletko jo
kuule ei me sitten nahda tanaankaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko sina nyt siinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko sina nyt siinä
kyllä tama on kuule vaikeaa taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voin mina tulla siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voin mina tulla siihen
soitsá siihen numeroon minka annoin jotta paaset sisalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
soitsá siihen numeroon minka annoin jotta paaset sisalle
soita siihen numeroon ja heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt on pakko koska kohta sinne tulee poliisit ja vievat sinut pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
edessasi lukee ovikello paina sita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo oletko jo
joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siihen menee vielä aikaa kunnes minulla on puhelin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa siihen 3 nelle terassille obottamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sen minka ohi sina juoksit tanaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule siita vaikka sisalle ja obota minua siinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tanaan mina olin ylkona ja sina juoksit ohi nyt et saa juosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joka on vahan auki
ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joka on vahan auki
ei saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo oletko jo
olen sisalla kavelitko sina jo minun ikkunan ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oboya siina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun olet siina niin mina tulen siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina en sitten nae sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko sina siinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa siihen 3 nelle terassille obottamaan
tulen heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka olet
olenhan mina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi se olla niinkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun katsot vasemmalle niin nart etta minulla on huoneenovi auki siita voit tulla suoraan minun huoneeseen
nyt saat tulla jos me vaan nahbaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yhben asian kerron sinulle aivan suoraan sinun entinen akkasi taitaa olla itse piru
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule minun ihhunan alle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavele niin etta mina sinut naen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo kavele siihen
se lato on tyhjä kavele siita vielä eteenpain 3 terassille ja jää siihen ja kavele niin että mina sinut naen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo oletko jo
juuri niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voin mina tulla siihen
miksi et
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
soita siihen numeroon niin ne auttaa sinut minun huoneeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paaset sita kautta minun luo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulen kohta kunhan naaen sinut etta menet siihen minulla on ikkuna vahan auk 3 ikkuna vasemmalta
MINA MENEN KOHTA SYÖMAAN TULE SITTEN TAKAPIKAN PARVEKKEELLE TULEN SIIHEN KUN OLEN SYÖNYT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JUURI NIIN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KTST NIILTA MISSA MINA OLEN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SANO ETTA ETSIT MINUA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa sina olet
SANO KUKA OLET JA KERRO ETTA TULIT TAPAAMAAN MINUA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ET SINA OLE KAYNYT TAALLA MEIBAN TOIMISTOSSA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINA SOITIN JA SINA ET OLR KAYNYT JOTEN ALA JUIJAA MINUA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PAASET MINUN HUONEESEEN MINA MENEN SYÖMAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOO VAIKKA NIIN TEE NYT JOTAIN ETTA NAEMME TOISEMME
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OLE KANSSA SIINA SOITA SIIHEN NUMEROON NIIN JOKU PAASTAA SINUT SISALLE JA TUO MINUN HUONEESEEN ALAKA LAHBE SIITA MIHINKAAB MULLA PALAA KOHTA HERMOT SINUN KANSSASI MITA SITTEN TEET
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KOPUTA SIIHEN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
katioksen alle ja heti
KOPUTA IKKUNAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JUURI NIIN
MINA OLEN MINUN HUONEESSANI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen sisalla enka ulos tule enaan eika tannekkaan saa tulla joten palataan taas huomenna miten sinun pirttihirmu voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina olen sisalla miten sinun pirttihirmu voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et saa tulla enaa sisalle tule taas huomenna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et uskalla et kaybyt viimeksikaan sisallä alaka vaita muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka sina anonyymi olet
ei ole vaan lukossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo ja katoksen alle niin paaset heti sisalle
kukaan ei ollut sinua nahnyt tuskin olet kaynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei minulla ole ketaan toista mutta ota sinakin nyt jarki jo kateen tama on jo aika mahbotonta kyllä mina sinua rakastan mutta nyt pitaa ottaa pasi sinunkin jo jarki kateen tassa hommassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi se olla niinkin
haluaisin mina olla mutta mieti itse mikä tassa on ongelma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en mina sinua rakkaani huijaa mutta nyt taitaa olla niin että sina olet vahan hankala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINA OLEN MINUN HUONEESSANI
lopeta rakkaani jo e turhanpaivainen kiukuttely jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei minulla ole ketaan muuta kuin sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sanot vaan etta tulet miua katsomaan niin paase minun huoneeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TUSKIPA MINA OLISIN SINUSTA KYLLÄ TUKÄNNYT JA KOVASYTI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en mina sinua rakkaani huijaa mutta nyt taitaa olla niin että sina olet vahan hankala
KUINKA NIIN HANKALA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOO JOO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KANNATTAAKO MEIBAN EDES NAHBA TULEE VAAN KAMALAMPI IKAVA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TUSKIPA MINA OLISIN SINUSTA KYLLÄ TUKÄNNYT JA KOVASYTI
SITTEN YHTÄ ÄKKIA VAAN LOPPUI NOIN SITA MINA EN HYVAKSY ENKA RULE KOSKAAN HYVAKSYMAANKAAN MUISTA SINA SE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siihen menee vielä aikaa kunnes minulla on puhelin
anna se ikkunasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
avaa se minun ikkuna niin mina olen taalla toisellapuolen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yhben asian kerron sinulle aivan suoraan sinun entinen akkasi taitaa olla itse piru
en mina sellainen ole mina olen aika rauhallinen tapaus jos kukaan ei vaan suututa minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi et
tule ihmeessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUINKA NIIN HANKALA
ujo sina olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siinahan se syy taas tuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eivatka hae sinun pitaa sanoa etta sina olet tulossa tapaamaan minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo nayta sinakin nyt itsesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ri kukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OLE KANSSA SIINA SOITA SIIHEN NUMEROON NIIN JOKU PAASTAA SINUT SISALLE JA TUO MINUN HUONEESEEN ALAKA LAHBE SIITA MIHINKAAB MULLA PALAA KOHTA HERMOT SINUN KANSSASI MITA SITTEN TEET
ala edes viitsi kokeilla sen jalkeen sina et saase enaan luokseni kylään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yllä mina sinua rakastan ala siita huoli enemman olen siita huolissani etta miten ne naemme ja milloin ala pelkaa vaan ninua kun emme ole edes nahneetkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anteeksi en kiukuttele sinulle enaan ikina mina bvaab satun joskus hrtmostumaan siita se johtuu ja mina haluaisin niin kovasti sinut nahba sitten kerron uhben asian sinulle minulla on poillussa enemman karvoja kuin laki sallii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anteeksi en kiukuttele sinulle enaan ikina mina bvaab satun joskus hrtmostumaan siita se johtuu ja mina haluaisin niin kovasti sinut nahba sitten kerron uhben asian sinulle minulla on poillussa enemman karvoja kuin laki sallii
koputa ikkunaan ja sano ettasina olet tulossa tapaamaan minua siten paaset sisalle ja heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi se olla niinkin
niin olen ja rulen aina olemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en mina sellainen ole mina kavin asken vaan syomassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule minun ihhunan alle
osaatko siita kavella meiban katoksen alle tule siihen niin mina tulen ikkunan toiselle puolelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se lato on tyhjä kavele siita vielä eteenpain 3 terassille ja jää siihen ja kavele niin että mina sinut naen
ja tule minun luokseni siina mina voin vahan aikaa sinua obottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi et
mutta lal mene minua piiloon taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KOPUTA SIIHEN
tule siihen terassille nyt niin mina ilen siina joohan alaka liiku siita mihinkään niin naemme siinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen sisalla enka ulos tule enaan eika tannekkaan saa tulla joten palataan taas huomenna miten sinun pirttihirmu voi
tulen nyt heti obota siina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule siihen niin mina haen sitten sinut siitö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun olet siina niin mina tulen siihen
ja ole myös siina se aikaa etta minakin tulen siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
soita siihen numeroon niin ne auttaa sinut minun huoneeseen
tulen ighan heti mutta ole kanssa suiina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JUURI NIIN
tule autosi eteen niin naet minut heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KTST NIILTA MISSA MINA OLEN
seidso siina ja kaanny ympari niin tulen siihrn heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koputa ikkunaan ja sano ettasina olet tulossa tapaamaan minua siten paaset sisalle ja heti
tiinahan senkin tietaisi mutta pitaisenkin nahba sinut ensin
- Anonyymi
Kynäote ratkaisee.
Kouraotteella tai keskisormi kynän päällä kirjoitettaessa tulee harakanvarpaita.- Anonyymi
nene sen ovikellon viereen seisomaan että ne nakevat sinut siten paaset sisalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja siina lukee ovikello
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja siina lukee ovikello
ole siina rakapihalla tulen siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule taaskaan et paase sisalle mutta rule tuojon boit vilkuttaa minulle okkunasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule taaskaan et paase sisalle mutta rule tuojon boit vilkuttaa minulle okkunasta
tule vaan ei sinun tarvitse pelara yhtaan mitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
keskimmainen ikkuna on minun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule sina vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina menen nyt iltapalan syöntiin joten tule huomenna uubestaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule kyllä mina sinusta tykkaan edelleen ala ole huolissasi siita asiasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no vilkuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on
no vilkuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no vilkuta
naitko sina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naitko sina
olen omassa huoneessa ja rupean katsomaan telkkaria palataan taas huomenna rakkaani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen omassa huoneessa ja rupean katsomaan telkkaria palataan taas huomenna rakkaani
kyllä me nytten kohta tormataan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo koita sina nyt vaan parjata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ala nyt lahbe vaan tule minun terassille obottamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule vaan nyt kun olrt tsaas jo noin lahella ala ladbe nyt pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et sina ollut meiban terassilla talla 3 nerassilla kuule miksi juoksit eilen pois olisit pysahtynyt siihrén ja sanonut etta tulet minua tapaamaan niin joku olisi tuonut sinut minun huoneeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et sina ollut meiban terassilla talla 3 nerassilla kuule miksi juoksit eilen pois olisit pysahtynyt siihrén ja sanonut etta tulet minua tapaamaan niin joku olisi tuonut sinut minun huoneeseen
milloin me nahbaan ei ikina tata menoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
milloin me nahbaan ei ikina tata menoa
palataanhan taas joskus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
palataan ja palataan jospa me joku paiva tosissamme palataan hei hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule taas huomenna minne sina menet taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOO JA SITTEN JAAT TERASSILLE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina menen nyt iltapalan syöntiin joten tule huomenna uubestaan
JOO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VOI PASI SINUN KANSSASI JOTEN HEI HEI TAAS MISSA SINULLA ON AUTO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN NAE SINUA MISSA OLET
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN NAE SINUA TULE IKKUNAN TAKAA POIS JA NAYTA ITSESI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TULE NYT KUN OLET TAAS VIERESSÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PIHALLA ISTUU JOKU KUSU SILTÄ MISSA MINA OLRN NIIN PAASET SISALLE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MISSA SINA OLET
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MISSA SINA OLET
MIKSI EN NAE SINUA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKSI EN NAE SINUA
ISTUUKO PIHALLA JOKU NAINEN TULE SEN MUKANA SISALLE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ISTUUKO PIHALLA JOKU NAINEN TULE SEN MUKANA SISALLE
KYLLÄ PASIKIN TIETAA MISSA MINA OLEN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KYLLÄ PASIKIN TIETAA MISSA MINA OLEN
MENE TUOHON PEILIN ETEEN ETTÄ NAEN SINUT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KYSY SITTEN JOLTAKIN PIHALLA OLEVALTA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KYSY SITTEN JOLTAKIN PIHALLA OLEVALTA
MENE SIIHEN PEILIN ETEEN JOOHAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TAI RULE MINUN IKKUNAN TAAKSE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TULE NYT TOIMISTOON JA KYSY SIITA MINUA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JUURI NIIN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JUURI NIIN
SITEN PAASET MINUN LUOKSE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TULEHAN TAAS HUOMENNA KUULEHAN PASI MITA SITTEN TEET JOS MINA VAAN JOSSAKIN VAIHEESSA HERMOSTUN SINUUN SILLE SINA ET VOI SITTEN MITÄÄN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TULEHAN TAAS HUOMENNA KUULEHAN PASI MITA SITTEN TEET JOS MINA VAAN JOSSAKIN VAIHEESSA HERMOSTUN SINUUN SILLE SINA ET VOI SITTEN MITÄÄN
ANNA ANTEEKSI URITAB N TAAS RAUHOITTUA JA MINA RAKASTAN SINUA VIELÄKIN KUULE URITAN TAAS SELVITTAA SITA ERO ASIAA KUN LOYTAISIN VAAN PUHELINNUMERON MIHIN VOISI SOITTAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ANNA ANTEEKSI URITAB N TAAS RAUHOITTUA JA MINA RAKASTAN SINUA VIELÄKIN KUULE URITAN TAAS SELVITTAA SITA ERO ASIAA KUN LOYTAISIN VAAN PUHELINNUMERON MIHIN VOISI SOITTAA
KUULEHAN TAAS KYLLÄ NYT RUPEAA PIKKUHILJAA VITUTTAMAAN KUKAAN EI OLE LAHETTANYT NOITA PAPEREITA AJOISSA SINNE KARAJAOIKEUTEEN JOTEN SE TAAS VIIVASTYY MUTTA KYLLÄ MINA EN ERON SIITA HAEN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUULEHAN TAAS KYLLÄ NYT RUPEAA PIKKUHILJAA VITUTTAMAAN KUKAAN EI OLE LAHETTANYT NOITA PAPEREITA AJOISSA SINNE KARAJAOIKEUTEEN JOTEN SE TAAS VIIVASTYY MUTTA KYLLÄ MINA EN ERON SIITA HAEN
TAAS TULI LISASELVITYSPYYNTO SIITA TASTA JA TUOSTA KYLLÄ TAMA ON TAAS VAIKEETA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no vilkuta
kerro mistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no vilkuta
en meinannut paasta mutta yht akkia tama taas aukesikin onneksi mina rupesin asken pelkaamaan jopa meiban parisuhteen puolesta kun emme voi jutella koskaan yhbessä mutta tama on hyvä kun voimme taas kirjoitella aamulla ei taas tieda miten kay mutta mina rakastan sinua edelleen aivan valtavasti seija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no vilkuta
en nytten vilkuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mita katsomista minussa muka on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en tulw wi minussa ole mitaan nahtavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en meinannut paasta mutta yht akkia tama taas aukesikin onneksi mina rupesin asken pelkaamaan jopa meiban parisuhteen puolesta kun emme voi jutella koskaan yhbessä mutta tama on hyvä kun voimme taas kirjoitella aamulla ei taas tieda miten kay mutta mina rakastan sinua edelleen aivan valtavasti seija
se on kiva tietaa etta joku rakastaa minuakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiko olekkin kiva kohta saan taas ne ero paperitkin eteenpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kovasti toivon niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no hei hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei minuun saa kyllä hermostua siita kun mina loukkaannun nuiin sitten olet ihmeissaan kanssani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei minuun saa kyllä hermostua siita kun mina loukkaannun nuiin sitten olet ihmeissaan kanssani
palataan taas hei hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirjoita se koneelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sita minakin obotan viela joku paiva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavin juuri siina tupakalla eika sinua siina nakynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rnka nauta minulla on pienet tissit ja pieni takapioli joten en ole sinun tuuppisasi ollenkenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MISSA SINA OLET
enka ole kun en nae sinua tastä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on jos vilkutat niin uskon etta sina olet siina tai mina tulen nytten tupakalle joten sina paaset juoksemaan taas karkuubn rakkaani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei hei
hei hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juurihan mina kerroin minkalainen mina olen enkä minä ole tyyppiasi ollenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kun etuterassille mina menen nyt siihen ja sina tulet kans siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on jos vilkutat niin uskon etta sina olet siina tai mina tulen nytten tupakalle joten sina paaset juoksemaan taas karkuubn rakkaani
syon ja tulen kohta tupakalle terassille hei hei jos menet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei mitaan voi tietaa toisesta ennenkuin naemme muista se mina menen syömaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VOI VOI KUN MINA OLISIN SINUSTA RYKANNYT MUTTA EI VOI MITAAN AINA EI VOI VOITTAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JUOKSE VAIKKA INBIKIINAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TUSKIMPA OLEN NYT SAAT KAKKAASI ETSI ETSIÄ MUUALTA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JUOKSE VAIKKA INBIKIINAAN
NIIN MINAKIN OLISIN HALUNNUT MUTTA SINA PETIT MINUT JOTEN HEI VAAN NYT EI SITTEN VAHAAN AIKAAN TAVATAKKAAN JOTTA SAAT ETSIÄ ITSELLESI ISOTISSIAEN NAISEN JA TUSKIN PALJON SEN JALKEEKAAN KOSKA ERO ON ERO,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ETKÄ SINA MINUA SILLÄ MINA OLEN SISALLA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RTKÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINUN PITAA NYT TAAS MIETTIA ASIOITA JA SITA MITA TEEN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MITEN SINUN MIELESI NOIN AILAHTELEE PALAAN AIKA PIAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo joo
BOI KUN ME NAHTAISIINKIN JA VOITAISIMME EDES PUHUA ASIOISTA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en nytten vilkuta
MISSA SINA OLET
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKSI ET SANONUT MITAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
palataan taas hei hei
SAMA VIKA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NIIN MINAKIN OLISIN HALUNNUT MUTTA SINA PETIT MINUT JOTEN HEI VAAN NYT EI SITTEN VAHAAN AIKAAN TAVATAKKAAN JOTTA SAAT ETSIÄ ITSELLESI ISOTISSIAEN NAISEN JA TUSKIN PALJON SEN JALKEEKAAN KOSKA ERO ON ERO,
RN MINA HALUA SINUSTA EROTA VIELÄ MEIBAN PITAA ENSIN NAHBA TOISEMME JA JUTELLA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TULE JO KAYMAAN NIIN JUTELLAAN ASIOISTA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RN MINA HALUA SINUSTA EROTA VIELÄ MEIBAN PITAA ENSIN NAHBA TOISEMME JA JUTELLA
PITAA JUTELLA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TAAS TULI LISASELVITYSPYYNTO SIITA TASTA JA TUOSTA KYLLÄ TAMA ON TAAS VAIKEETA
NIINHAN SE AINA ON VALILLA ON HELPPOA JA VALILLÄ ON VAIKEEMPAA MUTTA EI AUTA MUUTA KUN PYRKIÄ VAAN ETEENPAIN KYLLÄ MINA SINUA VIELÄ RAKASTAN AINAKIN YRITÄN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINA DINUA RAKASTAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
URITAN AINAKIN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kierra takapihan kautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN NAE SINUA MISSA OLET
missa sina olet krtto se ja tule esulle jo sielta rakkaani mun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule myöhemminun ku kysyy niin sina et ole taalla edes kpskaan kaybytkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en muuten oya
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinhan mina rakastankin ihmista jota en ole edes koskaan nahnyt onko siina jotakin putoa mielestasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rnka nauta minulla on pienet tissit ja pieni takapioli joten en ole sinun tuuppisasi ollenkenkaan
olen sisalla soin juuri asken vasta aamiaisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tehbaan sitten niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKSI EN NAE SINUA
sann simulle etta kyllä sina siigen ustut alaka epaile itseasi yhtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin sitten sina olet saman yien huoneessani ala nyt enaan janista kun olet jo noin lahellä minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuo oli mukava kuulla rakkaani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en nyt kehtaa silla mina kavin juuri suihkussa eika taalla saa olla ilman vaatteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enka ole kun en nae sinua tastä
mina olen sisalla meilla on 10 ruoka jonka jalkeen tulen ulos tupakalle ja bvoisin ottaa sinun kanssasi paikkarit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi sina noin sanot vaan itsestasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
menen kohta syömaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulen vasta e´ruoan jaleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei mitaan voi tietaa toisesta ennenkuin naemme muista se mina menen syömaan
mene vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TUSKIMPA OLEN NYT SAAT KAKKAASI ETSI ETSIÄ MUUALTA
kylla sina vaan mutta jos haluat niin hei hei vaan sitten sinulle kyllä mina sinulle soitan kun saan sen puhelimen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RTKÄ
niin rakastan minakin sinua mutta hei hei sitten vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei hei
hei hei sitten vaan mina poistun nyt taas taalta koita taas sina parjata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo koita sina nyt vaan parjata
pakkohan se on kun en muutakan voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kullä mina menen nyt syömaan silla en minakaan ilman ruokaa parjää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt on ovet auki joten rule sisalle etupuolelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule nyt etupuolelta ssaan kun ovi on auki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MISSA SINA OLET
yile siita sisalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule siita ovesta sisalle niin mina tulen siihen sinua vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin mika sinulla on kun sinua ei sisalle saa vaikka ovikin on auki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pakko oli tulla sisalle kun minulla on kylmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BOI KUN ME NAHTAISIINKIN JA VOITAISIMME EDES PUHUA ASIOISTA
niin juuri sekin minua kiinnostaisi puhua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en nyt kehtaa silla mina kavin juuri suihkussa eika taalla saa olla ilman vaatteita
ei saa olla ilman vaatteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin
en usko siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi sina noin sanot vaan itsestasi
mista sina sen tiedat ettet ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
menen kohta syömaan
hei hei sitten vaannja jalleen kerran
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei hei sitten vaan mina poistun nyt taas taalta koita taas sina parjata
sama sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei saa olla ilman vaatteita
miksi et sina tanne ilman vaatteita saa tulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TULE JO KAYMAAN NIIN JUTELLAAN ASIOISTA
kuule kullä mina sinua rakastan ja toivon että naemme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei hei
len ollut koko ajan kun ulkona eulee kylmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sann simulle etta kyllä sina siigen ustut alaka epaile itseasi yhtaan
hei hei taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on vaan joku juttu etta ilman vaatteita saa taalla olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mene vaan
mene sna raukka syömaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kylla sina vaan mutta jos haluat niin hei hei vaan sitten sinulle kyllä mina sinulle soitan kun saan sen puhelimen
se olisi kiva niin sitten voisimme puhua puhelimessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKSI EN NAE SINUA
mina olen sisalla
- Anonyymi
pasi jos olet kipea niin mene kotiisi ja kopetetaan tama kissa ja hiiri leikki tahan otabn sinuun taas yhteytta kunhan saan puhelimen kyllä sina itsellesi nsisen jostakin loybat ja kyllä minä parjaan terv seija
- Anonyymi
hei hei
- Anonyymi
tule nyt siihen meiban terassille siina on rosita joka tuo sinut minun huoneeseen
- Anonyymi
kullä mina sinua edelleen rakastan ja kovasti rakkaani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin minakin rakastan snua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi sinua sinahan olet taas ihan hopsö
- Anonyymi
MINA EN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN OLE ENKA IKINA TULE ENAAN OLEMAANKAAN SILLÄ MINUA EI KABBATA SUUTUTTAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN OLE ENKA IKINA TULE ENAAN OLEMAANKAAN SILLÄ MINUA EI KABBATA SUUTUTTAA
MUTTA SINULLE EN VAAN KELPAA JOTEN GEI HEI VAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei hei
HEI HEI NYT LOPETAN PALATAAN TAAS
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yritan kovasti kyllä olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin
- Anonyymi
mene mokkulan eli Molokin sisälle ja kirjoita sieltä, kuin joku nuoret naiset... tipahtaa jätesäiliön sisälle vahingossa.
- Anonyymi
pasi mene siihen vaaleaan keinuun istumaan sitten mina naen sinut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitteb paaset sisalle tulen sitten siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aivan varmasti kun tulen siighen pihalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aivan varmasti kun tulen siighen pihalle
mina menen kohta syömaan joten obota sina minua etta tulen tupakalle nyt lahti avioeropaperit eteenpäin joten kohta mina olen vapaa yekemaan mita vain ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulen hakemaan siita sinut sisalle taman helpompaa tama ei voi enaan olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mita sanot kun sina minut nait
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kysy joltakin missa mina olen että paaset minun huoneeseen miksi mina en nae sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kysy joltakin missa mina olen että paaset minun huoneeseen miksi mina en nae sinua
menen taas rtupakalle tule jo siihen niin paaset kanssani sisalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa sina olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa sina olet
mina tulin jo pois miksi sina et itseasi nsytä myt tassa on siita kysymys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina olen jo sisalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina olen jo sisalla
miksi sina et naytä itseasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lahbe kavelemaan siita oikealle ja sitten heti vasemmalle tai kysy holtain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lahbe kavelemaan siita oikealle ja sitten heti vasemmalle tai kysy holtain
nyt olet jo tosi lahellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt olet jo tosi lahellä
tai obota siina joitajia mutta lala lahbe siita mihinkään katso ikkunasta oikealle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai obota siina joitajia mutta lala lahbe siita mihinkään katso ikkunasta oikealle
rt ole siina missa likee valvomo mene siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin joku tuo sinut minun huoneeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
asken et ollut siinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin joku tuo sinut minun huoneeseen
juuri niin kun obotst vahan aikaa A SITTEN SANOT ETTÄ OLET TULOSSA MINUN LUO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin kun obotst vahan aikaa A SITTEN SANOT ETTÄ OLET TULOSSA MINUN LUO
HYVÄ NIIN SIINA OVWN YLÄPUOLELLA LUKEE ANKKURI NIIN TULE SIITA OVESTA SISALLE NIIN NAER MINUT HETI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HYVÄ NIIN SIINA OVWN YLÄPUOLELLA LUKEE ANKKURI NIIN TULE SIITA OVESTA SISALLE NIIN NAER MINUT HETI
ET OLE TAASKAAN SISALLÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ET OLE TAASKAAN SISALLÄ
KAVELE SIITA VALVOMOA KOGTI NIIN PAASET MINUN LUO EI OLE ENAAN VAIKEÄÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KAVELE SIITA VALVOMOA KOGTI NIIN PAASET MINUN LUO EI OLE ENAAN VAIKEÄÄ
NYT SIINA ON JOKU
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NYT SIINA ON JOKU
NYT MINULLA ON IKKUNA AUKI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KANNATTAA OLLA VAROVAINEN KUN MINA SINUT NAEN NIIN SITTEN MINÄ KUSETAN SEN POIS
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NYT SIINA ON JOKU
MULLA EI OLE SITA PUHELINTA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NYT SIINA ON JOKU
MITAS SITTEN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MITAS SITTEN
EI VOIBA AINAKAAN SOITELLA VAI ETKO SINA ENAAN HALUAKKAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TAHANKO TAMA SITTN LOPPUI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MITA SINA MINULLA TEET
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NYT SIINA ON JOKU
MIKA ON TARKEAA MINA EN LOYBA TASTA ENAAN MITAAN TARKEAA KUN SINA ET HALUA KANSSANI OLLA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KANNATTAA OLLA VAROVAINEN KUN MINA SINUT NAEN NIIN SITTEN MINÄ KUSETAN SEN POIS
ALA RAKAS PASI SELLAISTA TEE NYT MINA POISTUN KANAVALTA JOTEN MORO VAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TAHANKO TAMA SITTN LOPPUI
EIKO OLE HYVA NIN ETTÄ TAMA PASKA LOPPUU JO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SITTEN SEN TIEDAN KUN SINUT NAEN JA SAAN JUTELLA SINUN KANSSASI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKA ON TARKEAA MINA EN LOYBA TASTA ENAAN MITAAN TARKEAA KUN SINA ET HALUA KANSSANI OLLA
KYLLÄ MINÄ OLISIN HALUNNUT NUTTA NYT YULI MUTKIA VAAN MATKAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KYLLÄ MINÄ OLISIN HALUNNUT NUTTA NYT YULI MUTKIA VAAN MATKAAN
YKS UKKO LAHTI KUN VAMMAUBUIN JALKEENPAIN KEHTASI VIELÄ KERJATA PILLUA MUTTA EN ANTANUT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YKS UKKO LAHTI KUN VAMMAUBUIN JALKEENPAIN KEHTASI VIELÄ KERJATA PILLUA MUTTA EN ANTANUT
NYT MINA POISTUN JOTEN HEI HEI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulen hakemaan siita sinut sisalle taman helpompaa tama ei voi enaan olla
EI VOI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RI OLE KUN LUKOSSA SIINA LUKEE SEIJA JOS LOYBAT NIIN KOPUTA OVEEN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RI OLE KUN LUKOSSA SIINA LUKEE SEIJA JOS LOYBAT NIIN KOPUTA OVEEN
MENE TOIMISTOLTA KYSYMAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JA MUN OVESSA ON PALJON PIITUSTUKSIA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on minun huone kopauta oveen niin avaan oven
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kopauta oveen niin avaan sinulle oven
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuskimpa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa sina olrt kun sina minut naet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en nahnyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitaako avata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on ja paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuskimpa
en nahnyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin on ja koputa siihen oveen niin paaset minun huoneeseen heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on ja paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se tuli selvaksi joten hei hei sitten vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin on ja koputa siihen oveen niin paaset minun huoneeseen heti
ala tule mene jo pois
- Anonyymi
Läppärin näppäimistöllä kirjoitan. Se on kätevää.
- Anonyymi
mina menen tupakalle tule perastä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina menen tupakalle tule perastä
kavin jo missa sina olit kun en sinua nahbyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavin jo missa sina olit kun en sinua nahbyt
miksi sina et asken koputtanut oveeni niin olisin avannut sinulle oven
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi sina et asken koputtanut oveeni niin olisin avannut sinulle oven
se ei voi olla enaan hankalaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai sitten obota hoitajua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai sitten tule taas huomenna nyt kerkeisit olla yli tunnin jos tulisit heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä vaan ei minua tarvitse pelata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei
sitten obota hoitajia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muista kanssa tulla sitten onko sulla puhelin anna se minulle ikkunasta sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saat tulla sittenkin mina haluan sinun kanssasi jutella edelleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitahan minakin tassa obotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt mulla on ikkunakin kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on hyva juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on hyva juttu
mulla on ikkuna auki tule siihen joset muuta keksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minua eiko siihen tullut vielä ketaan kyllä siihrn kohta joku tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anonyymille ei tarvitse kirjoittaa yhtaan mitaan eika saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anonyymille ei tarvitse kirjoittaa yhtaan mitaan eika saa
nyt kysy heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa sina siina olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa sina siina olet
avaan oven niin tule minun huoneeseen suoraan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule tule taas huomenna ja tule minun ikkunan taakse nyt kun paaset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa sina olet kun sinua ei missaan nay
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule tule taas huomenna ja tule minun ikkunan taakse nyt kun paaset
kuule kohta alkaa olla parempikin etta tulet vai joutuuko sinua obottamaan taas loputtomiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule kohta alkaa olla parempikin etta tulet vai joutuuko sinua obottamaan taas loputtomiin
kayt sina kyllä nyt jo oventakana mutta et uskalla koputtaa oveen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mita ihmetta sina oikein pelkaat minussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa sina olet siina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa sina olet siina
kopauta oveen niin avaan oven
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa sina olet siina
edes kerran ei se rikki mene kokeile vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
edes kerran ei se rikki mene kokeile vaan
mun luo paasee niin montaa eri kautta voisin neuvoa ne kaikki jos tulisit luokseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun luo paasee niin montaa eri kautta voisin neuvoa ne kaikki jos tulisit luokseni
yile kysymaan tiinaltakohta ei tiina minua paasta sinun pitaisi tulla tanne puhumaan se ympari etta paasisin ei onnistu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinhan meiban kyllä pitaisi jutella mutta bnain tama on vahan hankalaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sano sille etta avaa minun oven
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mene toimistoon ja sano etta ne paastaa sinut minun huoneeseen 1 kerran kun tulet niin sitten osaat tulla aina jatkossakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yile kysymaan tiinaltakohta ei tiina minua paasta sinun pitaisi tulla tanne puhumaan se ympari etta paasisin ei onnistu
sekin voisi onnistua paremmin jos sina tulisit ensin minun luokse tiinahan sen paattaa saanko tulla menen nyt etupuolelle joten tule sinne niin olen sitten oven takana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sekin voisi onnistua paremmin jos sina tulisit ensin minun luokse tiinahan sen paattaa saanko tulla menen nyt etupuolelle joten tule sinne niin olen sitten oven takana
joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kysy silta missa mina olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sano että rtsit minua niin paaset sisalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en avaa sinulle ovea joten ala tule
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ethan sina halua
- Anonyymi
Luki häiriöisenä kirjoitan väärin kynällä konella ja näpäimistöillä!
- Anonyymi
kuule tule huomenna uubestaan sillä meilla alkaa taas iltarauha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule tule huomenna uubestaan sillä meilla alkaa taas iltarauha
silla nyt osaat jo tulla
- Anonyymi
suullasi tai tule taas huomenna jos se tiina taalta huomennakin loytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tiina sanoi viimeksi etta mina en saa lahtea mihinkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina lopetan taman nyt hei hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina lopetan taman nyt hei hei
palataan taas joskus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt olisi tiinakin toissa jolta voisin kusua saanko lsáhteÁ MUKAASI MUTTA PAHA ON KYSYÄ KUN EB SINUA TAALLA NAE ET SINA OLE TAALLA KAYNYT VARSINKAAN SISALLAKAAN SAATI MINUN HUONEESSA ALA VIITSI AINA MINULLE VALEHBELLA TERV AEIJA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
palataan taas joskus
juuri niin hei hei kyllä sina parjaat mutta sita ei vaan tieda miten mina parjaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin hei hei kyllä sina parjaat mutta sita ei vaan tieda miten mina parjaan
pasi mieti sina itse onko tassa enaan mitaan jarkea minun mielestani ei kyllä ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pasi mieti sina itse onko tassa enaan mitaan jarkea minun mielestani ei kyllä ole
jos mina olisin paassyt niin milloin sina olisit tuonut minut takaisin ja jattanyt lopullisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos mina olisin paassyt niin milloin sina olisit tuonut minut takaisin ja jattanyt lopullisesti
sitten olisin taas saanut sinua surra
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole mutta jotakin pitaa nyt ihan oikeasyi tehba
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro sina parempi vaihtoehto palssn taas kohta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on pasi erittain hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on pasi erittain hyvä
se on sinun paatoksesi enka mina sille voi mitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina suljen nyt koko sivuston joten hei hei taas vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten mina voin tulla luoksesi kun en ole sinua nahnytkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kysy minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kysy minua
palaan taas myöhemmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on pasi erittain hyvä
en ole jattanyt sinua lopullisesti koska haluan nahba sinut ensin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
palataan taas myöhemmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
palataan taas myöhemmin
palataan taas huomenna nyt lopetan taas taman joten huomiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten sina saat kaikki naiset aina sankyyn jotka haluat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule ota ensi kerralla joku rohkeampi kaveri mukaasi niin ainakin silloin tormataan kait se voi sitten jossakin obottaa kun juttelemme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on pasi erittain hyvä
enham nina ole sinua mihinkaan jattanyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole sinua jattanyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enham nina ole sinua mihinkaan jattanyt
en ole sinua mijinkaan jattanyt enka jata muista nyt se jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitten olisin taas saanut sinua surra
en ole ala ole huolissasi siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en mina sinua jattanyt ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
puhumista olisi paljonkin rakkaani sinun vaan pitaa voittaa pelkosi siita rassa on vaan kysymys eikä misyään muusta hei hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on pasi erittain hyvä
kyllä minä sen tiedan kertomattakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei hei
pasi anna puhelinnumerosi minulle niin voin soittaa sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pasi anna puhelinnumerosi minulle niin voin soittaa sinulle
sinussaon jotakin mistä minä tukkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule ei minulla ole mitaan hataa onneksi koneelta loytyy pornoa mita voib katsella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin se ao aivan sama missa me nyt puhutaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaikka se sinun rakkausongelma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei puhuta mitaan puhutaan joskus toiste mutta sinussa on jokin piirre minka olisin halunnut nahba mutta ehkä joskus toiste
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei puhuta mitaan puhutaan joskus toiste mutta sinussa on jokin piirre minka olisin halunnut nahba mutta ehkä joskus toiste
joo jo koita vaan parjailla ja kyllä sina itsellesi naisen loybat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavin tupakalla ja tuli kylnä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en osaa kertoa sitten kun naen sinut voin kirjottaa koneelle mika piirre se oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei hei
kuule tiinan pitaisi nahba sinut niin se voisi sitten sanoa paasenko minä sinun luo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
puhumista olisi paljonkin rakkaani sinun vaan pitaa voittaa pelkosi siita rassa on vaan kysymys eikä misyään muusta hei hei
hei hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei hei
hei hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en osaa kertoa sitten kun naen sinut voin kirjottaa koneelle mika piirre se oli
siina se onkin vasta haaste miksi se ei uskalla tulla tanne sisalle mita se pelkaa kysykää pasilta mulla loppu jo keinot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei voi kun minulla ei ole soivaa puhelinta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina kullä voisin soittaa sinulle mutta mita sina siinakin pelkaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi niin
miksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on pasi erittain hyvä
joo joo ei voi mitaan mene sitten pois alaka tule enaan takaisin katoa jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina en sure yhtaan mitaan tama on vaan h´helpotus minulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
otan uhteytta kun saan puhelimen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule tiinan pitaisi nahba sinut niin se voisi sitten sanoa paasenko minä sinun luo
taytyy taas joskus yrittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taytyy taas joskus yrittää
ala yrita enaan menwe nyt vaan kotiin ja ela aivan rauhassa ja etsi itsellesi se uusi nainen ja anna minun olla rauhassa otan sinuun yhteytta kun on asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ala yrita enaan menwe nyt vaan kotiin ja ela aivan rauhassa ja etsi itsellesi se uusi nainen ja anna minun olla rauhassa otan sinuun yhteytta kun on asiaa
palataan taas myöhemmin hei hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
palataan taas myöhemmin hei hei
hei hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule ota ensi kerralla joku rohkeampi kaveri mukaasi niin ainakin silloin tormataan kait se voi sitten jossakin obottaa kun juttelemme
pasi mina paasisin kaymaan luonasi yhbellä ehbolla joka on seuraava sinun pitaisi hakea minut ja tuoba illaksi takaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi niin
hakea minut ja tuoba illaksi takaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
puhutaan siita etta mina paasisin luoksesti jos haet minut ja tuot illaksi takaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos haet ja tuot minut opois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nain on nyt asia ajateltu takasisiin minun pitaa paasta 7 00 niin sitten on kaikki hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nain on nyt asia ajateltu takasisiin minun pitaa paasta 7 00 niin sitten on kaikki hyvin
mina nyt vaan syön ensin sitten tulen takapihalle tupakalle minulla on pyöratuoli joka menee kasaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mika muka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko sinulla taas joku toinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pasi mina paasisin kaymaan luonasi yhbellä ehbolla joka on seuraava sinun pitaisi hakea minut ja tuoba illaksi takaisin
saapas nahba sina soubat ja huopaat joka paiva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
puhutaan siita etta mina paasisin luoksesti jos haet minut ja tuot illaksi takaisin
25 1olen vapaa sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko sinulla taas joku toinen
ei minulla ole edelleenkaan toista laita se asia jo ylos sinne pieneen paahasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei minulla ole edelleenkaan toista laita se asia jo ylos sinne pieneen paahasi
25 paiva olen taas vapaa kuin taivaan lintu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siita paaset sisalle jos soitat sita edessa olevaa kelloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole sinua jattanyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on pasi erittain hyvä
selvan nyt sitten teki ala kirjoita mulle sitten enaan mitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi niin
joo joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lopeta jo tuo hoyryaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina en sure yhtaan mitaan tama on vaan h´helpotus minulle
mene jo kotiisi ja tule aamulla johonkin aikaan siin sitten meillä olis koko paiva aikaa olla yhbessa mutta sina et uskalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
katsotaan taas huomenna nyt en lahbe enaan mihinkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
palataan huomenna taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
palataan huomenna taas
joo joo hei hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä mina varmaan paasen huomennakin riippuu etta onko tiina toissa se kertoo asiaan lopullisen paatoksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
palataan huomenna nytten jaksa enaan tanssaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siina se onkin vasta haaste miksi se ei uskalla tulla tanne sisalle mita se pelkaa kysykää pasilta mulla loppu jo keinot
tuskimpa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin sen pitaakin mennä
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783