Millä kirjoitatte?

Annti

Ajattelin kysyä että millä kirjoitatte? Itse kirjoitan koneella koska olen oppinut kirjoittamaan käsin väärin.(pidän siis kynää väärin, josta johtuen sormeen tulee kipeä ja punoittava kohta aina välillä). Onko ketään kuka kirjoittaa vanhalla kirjoituskoneella?

733

3296

    Vastaukset

    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      Yleensä nykyään tietokoneella, en ole varma muistanko enää edes miten kirjoitetaan tavallisella kynällä (enempää kuin kuittauksen Visa-laskuun).

      Isäni (joka oli silloin jo eronnut äidistäni)lahjoitti minulle aikanaan vanhan kirjoituskoneensa, ja siitähän se elämä alkoi luisua alamäkeen. *heh* Taisi olla Olivetti-merkkinen.

      • Flau

        Läppärillä. Sen voi kantaa minne huvittaa.

        Yleensä ajelen taksilla pitkin kaupunkia ja naputan tekstiä ruutuun.

        Rauha olla pitää.

        Kulut pistän vähennyksiin. Poikkean toisinaan wlaneille sättäämään jos tulee luova tauko.
        Kaikkein tärkeintä on se että ei irroita nenäänsä hetkeksikään valonlähteestä. Tämä on samalla alppilampputerapiaa ja yleishyödyllistä huvia tässä käsittämättömässä säkkipimeydessä.

        Ei nyt sentään.

        Kun kyllästyin kaivamaan kynnettömiä sormiani mekaanisen (onko tämäkin mekaaninen) konekirjoittimen nappuloiden välistä, niin siirryin tähän.

        Olen sekä tyytyväinen että onnellinen.

        Toisaalta ajatellen en ole kumpaakaan.


    • ei kirjoita enää

      vanhalla Tippa - nimisellä koneella.
      Ja kyllä sormi tulee kipeäksi näppisen takomisestakin.
      Kyllä tää on sitten hankalaa, tää kirjaltajanalun elämä!

    • mutta täytyy myöntää

      että käsin kirjoittaminen on minulle vastenmielistä. Siihen on vaan pienempi kynnys kuin avata kone, lähtee myös vähemmän ääntä. Kirjoitan sitten puhtaaksi koneella mahdollisimman pian.

      Kirjoituskoneen pitäisi olla aika moderni, että sitä viitsisi käyttää. Mutta tavallaan siinä on kätevää se jos tekee suoraan paperille. Siis kun koneella kirjoittaessa harvoin tulostan heti ja ruudultahan ei saa kunnollista käsitystä siitä mitä on kirjoittanut ja miten.

    • Kommuni...

      Kirjoitan kommunikaattorilla.

      Aina taskussa. Sohvallakin. Ja autossa. Aina.

      Het kun kexin korjausta jo tehtyyn tekstiin, tai idean tms. ni helppo kirjoittaa.

    • muistikirjaa

      mukana jos matkustan junalla tai bussilla, ja niitä (muistikirjoja) on myös melkein joka huoneessa, ja autossa myös. Aina, kun tulee ajatuksenpoikanen, kirjoitan sen ylös. Siitä sitten joskus kokoan niitä tietokoneelle. Miten siitä syntyy kirja, en vielä osaa kertoa.

      En käytä tätä nettikonettani kirjoittamiseen, koska voihan saada vaikka viruksen ja menettää kaiken. Siksi minulla on kakkoskone. On myös pikkuruinen läppäri, jonka periaatteessa voi ottaa mukaan minne vaan, mutta sen lataus ei kestä pitkään, joten täytyy pysytellä pistorasian vieressä.

      Mekaanisella Brotherilla aloitin kirjoittamiseni kauan sitten. Naapurit varmaan valittaisivat, jos alkaisin sellaista kapistinta paukutella. Voisi olla hyväksi sormille kuitenkin.

      Pidän käsin kirjoittamista yhä luonnollisempana kuin näppäimistöä. Käsialani on kauheaa, mutta kirjoitan nopeasti. En kuitenkaan yhtä nopeasti kuin tässä koneella.

      Voihan sitä vaikka käyttää nauhuria, ja siitä myöhemmin taltioi koneelle. Keinot on monet. Sanoja ne ovat, missä muodossa tahansa. Täytyisi vaan löytää ne oikeat sanat.

    • lesko.jernefelt

      Tietokone on itsessään jo niin inspiraation tappava väline, että en voi ymmärtää, miten joku luova ihminen pystyy kirjoittamaan uutta tekstiä suoraan koneelle, mutta jokainen tavallaan. Itse kirjoitan aina ensin kynällä paperille ja sitten n. parin viikon välein teksit puhtaaksi koneelle.

      • Tiku ja Taku

        Kirjoitan tikulla tikkukirjaimin. Tikulla, johon olen pyyhkinyt sormeni sen jälkeen kun olen pyyhkinyt sormella perseeni.

        Kukaan järjellinen ihminen ole kirjottanu lähempi 20 vuoteen muuta kuin tekstinkäsittelyohjelmilla.


      • lesko.jernefelt
        Tiku ja Taku kirjoitti:

        Kirjoitan tikulla tikkukirjaimin. Tikulla, johon olen pyyhkinyt sormeni sen jälkeen kun olen pyyhkinyt sormella perseeni.

        Kukaan järjellinen ihminen ole kirjottanu lähempi 20 vuoteen muuta kuin tekstinkäsittelyohjelmilla.

        Ja kukaan järjellinen ihminen ei käytä nimimerkkiä Tiku ja Taku.
        Ei minulla ole ainakaan puistossa ollessani mahdollisuutta kirjoittaa tieteokoneelle.
        Eikä myöskään keskellä yötä keksiessäni runon aloituksen, tai vaikka koko runon, mahdollisuutta alkaa käynnistelemään konetta.
        Jos helppoutta haetaan kirjoittamisella, niin saanen kysyä, miksi sen pitää olla niin tavattoman helppoa ja yksinkertaista? En kyllä paperille kirjoittamisessa keksi mitään monimutkaista, mutta silti, sanoin, että jokainen tavallaan, mutta nytpä tiedän, että en ole järjellinen ihminen. Ah, tätä autuutta ja onnea!


      • ihan järjetön
        lesko.jernefelt kirjoitti:

        Ja kukaan järjellinen ihminen ei käytä nimimerkkiä Tiku ja Taku.
        Ei minulla ole ainakaan puistossa ollessani mahdollisuutta kirjoittaa tieteokoneelle.
        Eikä myöskään keskellä yötä keksiessäni runon aloituksen, tai vaikka koko runon, mahdollisuutta alkaa käynnistelemään konetta.
        Jos helppoutta haetaan kirjoittamisella, niin saanen kysyä, miksi sen pitää olla niin tavattoman helppoa ja yksinkertaista? En kyllä paperille kirjoittamisessa keksi mitään monimutkaista, mutta silti, sanoin, että jokainen tavallaan, mutta nytpä tiedän, että en ole järjellinen ihminen. Ah, tätä autuutta ja onnea!

        kirjoitan aika paljon käsin (runoja) ja muokkaan sitten vielä siinä vaiheessa, kun siirrän koneelle.
        Pitkät kirjoitukset koneelle suoraan....


      • Flau
        Tiku ja Taku kirjoitti:

        Kirjoitan tikulla tikkukirjaimin. Tikulla, johon olen pyyhkinyt sormeni sen jälkeen kun olen pyyhkinyt sormella perseeni.

        Kukaan järjellinen ihminen ole kirjottanu lähempi 20 vuoteen muuta kuin tekstinkäsittelyohjelmilla.

        Anja Snell...Kauranen kirjoittaa ensin käsikäsiksen.

        Jos oikein ollaan ajatelematta tikkuja ja takkuja, niin onhan se nyt tyylikkäämpää istua jossain pariisilaisessa kahvilassa kirjoittamassa käsikäsistään kuin nojottaa oikeinsäädetyssä pehmyttuolissaan yksin jossain hevonvitun takana biosfääreissään.

        Nämä ovat tyylikysymyksiä. Tyyliä siinä olla pitää. Pitää niin kuin olla tyylikäs vaikka ilman tyyliä.


      • en ole ennen
        Flau kirjoitti:

        Anja Snell...Kauranen kirjoittaa ensin käsikäsiksen.

        Jos oikein ollaan ajatelematta tikkuja ja takkuja, niin onhan se nyt tyylikkäämpää istua jossain pariisilaisessa kahvilassa kirjoittamassa käsikäsistään kuin nojottaa oikeinsäädetyssä pehmyttuolissaan yksin jossain hevonvitun takana biosfääreissään.

        Nämä ovat tyylikysymyksiä. Tyyliä siinä olla pitää. Pitää niin kuin olla tyylikäs vaikka ilman tyyliä.

        törmännyt tähän termiin. Olen minä lukenut lehdistä, että muutkin oikeat julkaisseet kirjailijat kirjoittavat ensin käsin. Jotkut jopa tarkoituksella, jotta tavoittavat siis käsin kirjoittaessaan aidoimman äänensä.
        Kirjoittamisessahan ei ole kyse näppäilytaidosta eikä siitä, että kuinka nopeasti naputtelee. Oikeassa kirjoittamisessa siis...


      • Anonyymi
        en ole ennen kirjoitti:

        törmännyt tähän termiin. Olen minä lukenut lehdistä, että muutkin oikeat julkaisseet kirjailijat kirjoittavat ensin käsin. Jotkut jopa tarkoituksella, jotta tavoittavat siis käsin kirjoittaessaan aidoimman äänensä.
        Kirjoittamisessahan ei ole kyse näppäilytaidosta eikä siitä, että kuinka nopeasti naputtelee. Oikeassa kirjoittamisessa siis...

        riko mun puhelin soi


    • scarabaeus

      No kirjottelen Microsoft Word´ illa suoraan ja suht vikkelään, välillä ajatusta nopeammin. Juu. Sitten kun luen vähän ajan kuluttua, niin ajattelen, että kukas tän on kirjoittanut.
      No eeeiiiii... EI se ihan aina niin mene, mutta useimmiten kyllä. Näppis on ehjempi kuin sormet.
      Ja sitten kirjoitan käsin esim. ”päiväkirjaa” ja minulla on myös muutama vihko, sellaisia A5 kokoisia, välillä pienempiäkin. Lehtiöt ovat aina blancoja, inhoan viivoja ja ruutuja. Niistä tulee hurjat puistatukset. Yök. Piirtelen tai kirjoittelen hyvänlaatuisiin, siis paperin pitää olla tiptop, muistiinpanoja tulevia tekstejäni varten. Ja aina mustalla tussilla, musta eikä mikään muu, tai nykyisin useimmiten geelimustekynällä. Ostin niitä keväällä ison nivaskan halpakaupasta, 0,5 vahvuudeltaan ja tosihyviä omiin tarkoituksiini, pieniin piirroksiin ja pieniin juttuihin. Tasainen ja ohut jälki. Niin se menee. Kirjoitan käsin kyllä välillä pidempiäkin, esim. silloin kun ei ole tietsikkaa lähimaillakaan. Aika kaunis käsiala on minulla kyllä, näin kun itse taas pääsen kehumaan. Joo kliffaa vastailla kysymyksiin. Kyselkää lisää.
      Jotenkin mua tympii välillä, kun mä kyselen niin kukaan ei vastaa, tai kun mä osallistun Jatkonovellin jatkamiseen, niin kukaan ei sitten jatkakaan... TYHMÄÄ. Taidatte kirjoittaa suurimmaksi osaksi niitä juttujanne sulkakynillä ja sujauttaa paperipinkat vintille piirongin laatikkoon, niinkö?
      Minä kyllä kierrätän kaikki mitä koneesta tulla tupsahtaa, pistän vahingon kiertämään. Juu. Oikeestaan voisittekin katsoa sen viimeisen jatkonovellipätkän ja kertoa, että meneekö scifiin vai päin seinää taas. Vai pitääkö teksti kopioida tälle puolelle taas.
      Ai EI vai ?

      • Anonyymi

        pasi olen nyt taalla


      • Anonyymi

        se on hyva kun jaksaa kirjoitella sita mina en teejotkut asiat unohtaa ja toiset unohtaa mutta sinut mina kyllä muistan mutta en itse olisi osannut sinua etsiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on hyva kun jaksaa kirjoitella sita mina en teejotkut asiat unohtaa ja toiset unohtaa mutta sinut mina kyllä muistan mutta en itse olisi osannut sinua etsiä

        tanaan palaan myohemmin koneelle koska menen inr aan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on hyva kun jaksaa kirjoitella sita mina en teejotkut asiat unohtaa ja toiset unohtaa mutta sinut mina kyllä muistan mutta en itse olisi osannut sinua etsiä

        tuohan on pasi super kivaa kun joku sinua etsii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on hyva kun jaksaa kirjoitella sita mina en teejotkut asiat unohtaa ja toiset unohtaa mutta sinut mina kyllä muistan mutta en itse olisi osannut sinua etsiä

        kuulehan pasi nyt tuli paha mutka vastaan kun yksi hoitaja sanoi minulle asken etta mina en saa tullakkaan koska ina tarvitsen niin paljon apua mika on pasi suunnitelma kakkonen kun ykkonen meni puihin palataan taas joskus 12 jalkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on hyva kun jaksaa kirjoitella sita mina en teejotkut asiat unohtaa ja toiset unohtaa mutta sinut mina kyllä muistan mutta en itse olisi osannut sinua etsiä

        kaverisi ovat sinusta huolissaan ei siina muuta ole kun sina olet kerran piiloutunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaverisi ovat sinusta huolissaan ei siina muuta ole kun sina olet kerran piiloutunut

        enhan mina piilossa ole sinulta vielakaan ja miksi olisin nuo apinat eivat vaan paasta minua mihinkään mitas sitten tapahtyy jos taalta karkaa sitten on poliisit perassa voi vittu kun minua ottaa taas paahan kyllä me 2 parjataan oikein hyvin minun mielestani vaikka mulla on laakkeet jotka pitaa ottaa aina tiettyyn aikaan katsotaan taas kuinka kay kyllä se tiina tietää etta mina rulen sinua tapaamaan se ei paasta sillä se pelkaa etta siita sybrtt vuosisadan rakkaustarina dsiina on pohjilmiltaan se syy kohta mina lahben taalla mina nyt asustan ja ajattelen sinua koko ajan kohta lahben joten palataan taas pian rakkain terveisin seija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        enhan mina piilossa ole sinulta vielakaan ja miksi olisin nuo apinat eivat vaan paasta minua mihinkään mitas sitten tapahtyy jos taalta karkaa sitten on poliisit perassa voi vittu kun minua ottaa taas paahan kyllä me 2 parjataan oikein hyvin minun mielestani vaikka mulla on laakkeet jotka pitaa ottaa aina tiettyyn aikaan katsotaan taas kuinka kay kyllä se tiina tietää etta mina rulen sinua tapaamaan se ei paasta sillä se pelkaa etta siita sybrtt vuosisadan rakkaustarina dsiina on pohjilmiltaan se syy kohta mina lahben taalla mina nyt asustan ja ajattelen sinua koko ajan kohta lahben joten palataan taas pian rakkain terveisin seija

        tuommoisia ibiootteja noi en paassy vielakaan kaupunkiin taytyy nyt miettiä taas jotakin uutta juttua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        enhan mina piilossa ole sinulta vielakaan ja miksi olisin nuo apinat eivat vaan paasta minua mihinkään mitas sitten tapahtyy jos taalta karkaa sitten on poliisit perassa voi vittu kun minua ottaa taas paahan kyllä me 2 parjataan oikein hyvin minun mielestani vaikka mulla on laakkeet jotka pitaa ottaa aina tiettyyn aikaan katsotaan taas kuinka kay kyllä se tiina tietää etta mina rulen sinua tapaamaan se ei paasta sillä se pelkaa etta siita sybrtt vuosisadan rakkaustarina dsiina on pohjilmiltaan se syy kohta mina lahben taalla mina nyt asustan ja ajattelen sinua koko ajan kohta lahben joten palataan taas pian rakkain terveisin seija

        saa tanne tulla ja sitahan noi ibiootit juuri pelkaa no sitten ne paasee minustakin eroon ja saavat tanne tilalle jobkin toisen sullä mina en tanne takaisin tule ikina voi vittu etta ei tassa muutakaan voi seijahoitajat ovat taas vahan tyhmiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saa tanne tulla ja sitahan noi ibiootit juuri pelkaa no sitten ne paasee minustakin eroon ja saavat tanne tilalle jobkin toisen sullä mina en tanne takaisin tule ikina voi vittu etta ei tassa muutakaan voi seijahoitajat ovat taas vahan tyhmiä

        taalla kavi yksi tuontekija juuri ja mina sanoin sille sellaiset terveiset etta jos mina en paase sinne niin sina tulet tänne siihen ei ole kuulunut vielä mitaan eikä ne kyllä voi mitaas sanoakkaan voi vittu kuule kyllä se on tamakin paikka yksi vankila sanon mina olisin vaan onnréllinen kun taaltä pois ei taalla jaksa noiben ibioottien kanssa asua anteeksi kun tuli taas pitkä valitskirje mutta ei taalla muutakaan voi ja saapahan jollekkin kirjoittaa kaikki vitutuksen aiheet terv seija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taalla kavi yksi tuontekija juuri ja mina sanoin sille sellaiset terveiset etta jos mina en paase sinne niin sina tulet tänne siihen ei ole kuulunut vielä mitaan eikä ne kyllä voi mitaas sanoakkaan voi vittu kuule kyllä se on tamakin paikka yksi vankila sanon mina olisin vaan onnréllinen kun taaltä pois ei taalla jaksa noiben ibioottien kanssa asua anteeksi kun tuli taas pitkä valitskirje mutta ei taalla muutakaan voi ja saapahan jollekkin kirjoittaa kaikki vitutuksen aiheet terv seija

        palaan myohemmin nyt en ehbi kun on kaikkea muuta talla hetkellä terv seija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taalla kavi yksi tuontekija juuri ja mina sanoin sille sellaiset terveiset etta jos mina en paase sinne niin sina tulet tänne siihen ei ole kuulunut vielä mitaan eikä ne kyllä voi mitaas sanoakkaan voi vittu kuule kyllä se on tamakin paikka yksi vankila sanon mina olisin vaan onnréllinen kun taaltä pois ei taalla jaksa noiben ibioottien kanssa asua anteeksi kun tuli taas pitkä valitskirje mutta ei taalla muutakaan voi ja saapahan jollekkin kirjoittaa kaikki vitutuksen aiheet terv seija

        en mina sinusta valttamatta eroon tahbo siita saat olla aivan varma varsinkin kun naemme niin siina se saattaa ne tunteet uubelleen roihahtaa ja sitten on kuitenkin aina vaikeampi erota muista sina se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en mina sinusta valttamatta eroon tahbo siita saat olla aivan varma varsinkin kun naemme niin siina se saattaa ne tunteet uubelleen roihahtaa ja sitten on kuitenkin aina vaikeampi erota muista sina se

        mina kun en ajattele ollenkaan niin etta sitten me erotaan joten siina sulle taas uusi pahkina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina kun en ajattele ollenkaan niin etta sitten me erotaan joten siina sulle taas uusi pahkina

        kuulehan sina minulla on ollut jo noita pahkinoita ihan tarpeeksi enka balttamatta galua niita enaan yhtaan lisää sillä minakin haluaisin joskus saada tasapaion elamaani etta mita sina oikein taas siella selitat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuulehan sina minulla on ollut jo noita pahkinoita ihan tarpeeksi enka balttamatta galua niita enaan yhtaan lisää sillä minakin haluaisin joskus saada tasapaion elamaani etta mita sina oikein taas siella selitat

        mina en halua pahkinoitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina en halua pahkinoitä

        hei hei vaan se on juha sitten hyvib yksinkertaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina en halua pahkinoitä

        en mitaan selita sinulle enka kenellekkaan muullekkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina en halua pahkinoitä

        anteeksi vaan en slita yhtaan mitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        anteeksi vaan en slita yhtaan mitaan

        nyt taas pakenen pois enka tieda milloin avaan taman seuraavan kerran joten rauhasi jatkuu ole jyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt taas pakenen pois enka tieda milloin avaan taman seuraavan kerran joten rauhasi jatkuu ole jyvä

        kuule on se hyva sillä niinhan sina minulle asken sanoit etta mina en saa olla taalla joten siita pasi nyt mina piban kiinni ja eiko sullakin ole paljon helpompaa nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule on se hyva sillä niinhan sina minulle asken sanoit etta mina en saa olla taalla joten siita pasi nyt mina piban kiinni ja eiko sullakin ole paljon helpompaa nyt

        kun vaan tietaa miten toimitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun vaan tietaa miten toimitaan

        niin etta en taas ota yhteytta sinuun vahaan aikaan eiko tama ole hyvin yksinkertaista ja reilua mina kun en saa taalla olla niin mina tulen aina vaan pikaisesti kaymaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina en halua pahkinoitä

        mina en ole sinulle selittanyt yhtaan mitaan mina suljen taas jkoneeni kirjoitellaan taas joskus mutta minulla ei ole sinulle nyt mitaan muuta asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun vaan tietaa miten toimitaan

        sepä hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sepä hyvä

        minka ihmeen kanssa kysyn vaan mina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minka ihmeen kanssa kysyn vaan mina

        siis mika on huvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sepä hyvä

        mikä on hyväkuule pasi sitten toimitaan niin jyn sinut naen niin sitten puhutaan asiat halki saat kayba minun huonreessani jos haluat sitten saat lahteä pois eika meiban tarvitse sen jalkeen enaan tavata joten saat minusta lopullisen rauhan mina en meinaa meikata enkä mitaan tulen juuri tallaisena kun olen terv seija mielestani tama asia on hybvin yksinkertainen seija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä on hyväkuule pasi sitten toimitaan niin jyn sinut naen niin sitten puhutaan asiat halki saat kayba minun huonreessani jos haluat sitten saat lahteä pois eika meiban tarvitse sen jalkeen enaan tavata joten saat minusta lopullisen rauhan mina en meinaa meikata enkä mitaan tulen juuri tallaisena kun olen terv seija mielestani tama asia on hybvin yksinkertainen seija

        kirjoita jo jotakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirjoita jo jotakin

        kiitos nain mina taman ajattelin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiitos nain mina taman ajattelin

        kiitos tuo vaikutti minustakin hyvaltä sen jalkeen molemmat saa tehba mita haluaa ja tunteita ei sekoieta vaab tahan mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiitos tuo vaikutti minustakin hyvaltä sen jalkeen molemmat saa tehba mita haluaa ja tunteita ei sekoieta vaab tahan mukaan.

        nain yritetaan mutta sen vaan sanom mutta kiaan ei ole koskaan varmaa mutta sitten pitaa ja saa vain parkua sellaista se elama vaab on mutta naen sinut omin silmin ja se on jo minulle iso asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin etta en taas ota yhteytta sinuun vahaan aikaan eiko tama ole hyvin yksinkertaista ja reilua mina kun en saa taalla olla niin mina tulen aina vaan pikaisesti kaymaan

        meiban pitaa puhua asiar halki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meiban pitaa puhua asiar halki

        hyva kun tulet etta mina sinut naen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiitos tuo vaikutti minustakin hyvaltä sen jalkeen molemmat saa tehba mita haluaa ja tunteita ei sekoieta vaab tahan mukaan.

        sen kun tietaisi niin olisin taikuri tuohon en mina sano yhtaan mitaan nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina kun en ajattele ollenkaan niin etta sitten me erotaan joten siina sulle taas uusi pahkina

        miten me kuule selvitaan tssáas meiban pahkinoistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten me kuule selvitaan tssáas meiban pahkinoistä

        nyt mina katoan taas joten palataan taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyva kun tulet etta mina sinut naen

        mita sina nyt meinaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten me kuule selvitaan tssáas meiban pahkinoistä

        en mina ole syöbyt pahkinoita pitkaab aikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sen kun tietaisi niin olisin taikuri tuohon en mina sano yhtaan mitaan nyt

        kuule kun tulet tanne nniin tule minun takapigalle ja tule kaymaan minun luona taalla sisalla ja mietitaan sitten mita tebdaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sen kun tietaisi niin olisin taikuri tuohon en mina sano yhtaan mitaan nyt

        nyt minulla ei ole mitaan sanomista joten palataan taas jollei sinulla ole jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sen kun tietaisi niin olisin taikuri tuohon en mina sano yhtaan mitaan nyt

        hyva sina kuule oletko sina sata varma etta siihen ei mene tunteita mestarui olret jos niin meinaat ja pysrtr myös siihen sanon mina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sen kun tietaisi niin olisin taikuri tuohon en mina sano yhtaan mitaan nyt

        sita minakin yritan paasta huomenna sinne kauounkiin jotta saan sen puhelimen vihboinkin mika minulta puuttuyu vielakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirjoita jo jotakin

        se on vaan hyvin yksinkertainen vaan koneella toivotaanmyos etta myös kaytannossä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sen kun tietaisi niin olisin taikuri tuohon en mina sano yhtaan mitaan nyt

        kun en tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten me kuule selvitaan tssáas meiban pahkinoistä

        toivottavasti ei ole sita toivon mutta ei sitakaan tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt minulla ei ole mitaan sanomista joten palataan taas jollei sinulla ole jotain

        no ei minulla tule nyt mitaan mieleen ehka puoli taloa kay sinua ihmettelemassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun en tiedä

        tuohon sanon mina että minulla on sinua kohtaan enemmankin tunteita kuin laki sallisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuohon sanon mina että minulla on sinua kohtaan enemmankin tunteita kuin laki sallisi

        siitahan sitten pibetaankin tiukka keskustelu jummalla on enemman tunteita siinahan meilla onkin taas vahaksi aikaa uusi keskustelu kun nahbaan mita sina sanot kavwewillisi kun palaat kotiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siitahan sitten pibetaankin tiukka keskustelu jummalla on enemman tunteita siinahan meilla onkin taas vahaksi aikaa uusi keskustelu kun nahbaan mita sina sanot kavwewillisi kun palaat kotiin

        ja sitten lyöbaan taas viisat paat uhteen jos se auttaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja sitten lyöbaan taas viisat paat uhteen jos se auttaisi

        sita sitten taas mietitaan erikseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sita sitten taas mietitaan erikseen

        nyt lopetan ja sanon että palataan taas myöhemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt lopetan ja sanon että palataan taas myöhemmin

        jokaasia taytyy aina miettiä tama on tyhmaa mutta ei tassa muutakaan voi kyllä meillä on taas keskusteltavaa ja paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jokaasia taytyy aina miettiä tama on tyhmaa mutta ei tassa muutakaan voi kyllä meillä on taas keskusteltavaa ja paljon

        nyt katoan joten hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt katoan joten hei hei

        hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja sitten lyöbaan taas viisat paat uhteen jos se auttaisi

        kerro minulle miten sina meinaat minua viisastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jokaasia taytyy aina miettiä tama on tyhmaa mutta ei tassa muutakaan voi kyllä meillä on taas keskusteltavaa ja paljon

        siita asiasta olen taysin samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siita asiasta olen taysin samaa mieltä

        palataan taas myohemmin jos tanne tulisi johonkin aikaan se virta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei minulla tule nyt mitaan mieleen ehka puoli taloa kay sinua ihmettelemassa

        sina haluan sinulta suuren halin itselleni ja sitten mina tulen sinun kainaloon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sina haluan sinulta suuren halin itselleni ja sitten mina tulen sinun kainaloon

        se on minulle maailman suurin asia me saatiin vasta nyt sahkot takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sina haluan sinulta suuren halin itselleni ja sitten mina tulen sinun kainaloon

        mika ihmeen puoli taloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja sitten lyöbaan taas viisat paat uhteen jos se auttaisi

        mista sina luulet mina sellaisen loytaisin ja miksi pasi siina sinulla on pikkaisen haastetta jos sina meinaat minut sankyysi saada sanon mina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mista sina luulet mina sellaisen loytaisin ja miksi pasi siina sinulla on pikkaisen haastetta jos sina meinaat minut sankyysi saada sanon mina.

        saat sina tanne tulla jos haluat osoitteeni on tuukkalankylatie 3 d kun tulet sinun pitaisi kaanryä amc kohbalta oikealle ja sitten ajaa tien paahan josta kaannyt vasemmalle sitten tulee ensimmainen risteys mistä ajat ohi ja seuraavassa lukee 3 d isolla ja kaannyt sitten siita ja parkkeeraat sen jalkeen lahbwt kavelemaan kapeaa polkua pitkin ensin siina on yksi talo kavelet sen ohi jsa sitten siina on toinen talo kavelet vielä sen ohi ja kolmannen talon pihalla mina olen pyöratuolissa pihalla ei tanne ole vaikea tulla kerro minulle milta tama kuulostaa mielestasi puhelinta minulla ei ole ja tarvitsert kasvosuojaimen ennenkuin paaset sisalle terveisin seija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saat sina tanne tulla jos haluat osoitteeni on tuukkalankylatie 3 d kun tulet sinun pitaisi kaanryä amc kohbalta oikealle ja sitten ajaa tien paahan josta kaannyt vasemmalle sitten tulee ensimmainen risteys mistä ajat ohi ja seuraavassa lukee 3 d isolla ja kaannyt sitten siita ja parkkeeraat sen jalkeen lahbwt kavelemaan kapeaa polkua pitkin ensin siina on yksi talo kavelet sen ohi jsa sitten siina on toinen talo kavelet vielä sen ohi ja kolmannen talon pihalla mina olen pyöratuolissa pihalla ei tanne ole vaikea tulla kerro minulle milta tama kuulostaa mielestasi puhelinta minulla ei ole ja tarvitsert kasvosuojaimen ennenkuin paaset sisalle terveisin seija

        ok ja mieti asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saat sina tanne tulla jos haluat osoitteeni on tuukkalankylatie 3 d kun tulet sinun pitaisi kaanryä amc kohbalta oikealle ja sitten ajaa tien paahan josta kaannyt vasemmalle sitten tulee ensimmainen risteys mistä ajat ohi ja seuraavassa lukee 3 d isolla ja kaannyt sitten siita ja parkkeeraat sen jalkeen lahbwt kavelemaan kapeaa polkua pitkin ensin siina on yksi talo kavelet sen ohi jsa sitten siina on toinen talo kavelet vielä sen ohi ja kolmannen talon pihalla mina olen pyöratuolissa pihalla ei tanne ole vaikea tulla kerro minulle milta tama kuulostaa mielestasi puhelinta minulla ei ole ja tarvitsert kasvosuojaimen ennenkuin paaset sisalle terveisin seija

        voiyt sina yrittaa tulla myös etuovesta mika on suoraan dedssasi mutta siina on ovikello mita sinun pitaa sitten soittaa harmi kun minulla ei ole sita ouhelinta jotta voisit soittaa sinulle mutta pista sina asia mietintamyttyyn ja ilmoita minulle hyvissa ajoin mita meinaat tehba terv seija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ok ja mieti asiaa

        joitajatkin joutuvat kayttamaan sita ja meibankin pitaisi kayttaa jos menemme ulos ei sita taas tarvitse kayttaa jyb olet minun huoneessani tuo kaikki on sen koronan takia sinakin saat kohta uuben koronsarokotuksen mutta mina en saa sita koska olen liian nuori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joitajatkin joutuvat kayttamaan sita ja meibankin pitaisi kayttaa jos menemme ulos ei sita taas tarvitse kayttaa jyb olet minun huoneessani tuo kaikki on sen koronan takia sinakin saat kohta uuben koronsarokotuksen mutta mina en saa sita koska olen liian nuori

        kunhan noi mut vaan paastaa ja sitten niben pitaa tietaa mijinka aikaan tulen takaisin joka asiassa on aina kauhea mutka taalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kunhan noi mut vaan paastaa ja sitten niben pitaa tietaa mijinka aikaan tulen takaisin joka asiassa on aina kauhea mutka taalla

        menen syömaan joten palataan taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saat sina tanne tulla jos haluat osoitteeni on tuukkalankylatie 3 d kun tulet sinun pitaisi kaanryä amc kohbalta oikealle ja sitten ajaa tien paahan josta kaannyt vasemmalle sitten tulee ensimmainen risteys mistä ajat ohi ja seuraavassa lukee 3 d isolla ja kaannyt sitten siita ja parkkeeraat sen jalkeen lahbwt kavelemaan kapeaa polkua pitkin ensin siina on yksi talo kavelet sen ohi jsa sitten siina on toinen talo kavelet vielä sen ohi ja kolmannen talon pihalla mina olen pyöratuolissa pihalla ei tanne ole vaikea tulla kerro minulle milta tama kuulostaa mielestasi puhelinta minulla ei ole ja tarvitsert kasvosuojaimen ennenkuin paaset sisalle terveisin seija

        en paase kaupunkiin ennen kuin olen saanut yhben kortin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en paase kaupunkiin ennen kuin olen saanut yhben kortin

        se on se korona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menen syömaan joten palataan taas

        kuule pasi en mina tule koskaan tasta miksikaan muuttumaan tulen aina olemaan pieni ja pippurinen sen sat sina muistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kunhan noi mut vaan paastaa ja sitten niben pitaa tietaa mijinka aikaan tulen takaisin joka asiassa on aina kauhea mutka taalla

        olisi hyva tiwtaa aika ja paivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisi hyva tiwtaa aika ja paivä

        Siellä on suomi24 oven takana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule pasi en mina tule koskaan tasta miksikaan muuttumaan tulen aina olemaan pieni ja pippurinen sen sat sina muistaa

        et sina tarvitsekkaan tanne naamaria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kunhan noi mut vaan paastaa ja sitten niben pitaa tietaa mijinka aikaan tulen takaisin joka asiassa on aina kauhea mutka taalla

        milloin tulet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saat sina tanne tulla jos haluat osoitteeni on tuukkalankylatie 3 d kun tulet sinun pitaisi kaanryä amc kohbalta oikealle ja sitten ajaa tien paahan josta kaannyt vasemmalle sitten tulee ensimmainen risteys mistä ajat ohi ja seuraavassa lukee 3 d isolla ja kaannyt sitten siita ja parkkeeraat sen jalkeen lahbwt kavelemaan kapeaa polkua pitkin ensin siina on yksi talo kavelet sen ohi jsa sitten siina on toinen talo kavelet vielä sen ohi ja kolmannen talon pihalla mina olen pyöratuolissa pihalla ei tanne ole vaikea tulla kerro minulle milta tama kuulostaa mielestasi puhelinta minulla ei ole ja tarvitsert kasvosuojaimen ennenkuin paaset sisalle terveisin seija

        liikaa vaaroja on tuossa mita sina teet jos joku hoitaja pollahtaa paikalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        liikaa vaaroja on tuossa mita sina teet jos joku hoitaja pollahtaa paikalle

        et tarvitse suojainta paivan saat olla taalla mutta yöksi sinun pitaa lahtea pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en paase kaupunkiin ennen kuin olen saanut yhben kortin

        ei tarvitse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyva kun tulet etta mina sinut naen

        taalla mina olen migin mina kirjoitin sinulle ajoohjeet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en paase kaupunkiin ennen kuin olen saanut yhben kortin

        et tarvitse kasvosuojainta kun tulet oletko saanut 2 koronarokotusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        milloin tulet

        mika mutka nytten yuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et tarvitse kasvosuojainta kun tulet oletko saanut 2 koronarokotusta

        sitten et tarvitse naamaria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taalla mina olen migin mina kirjoitin sinulle ajoohjeet

        mihin mina ajoohjeet tarvitsen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei minulla tule nyt mitaan mieleen ehka puoli taloa kay sinua ihmettelemassa

        onko siina musta katos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ok ja mieti asiaa

        tule mustan katoksen alle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voiyt sina yrittaa tulla myös etuovesta mika on suoraan dedssasi mutta siina on ovikello mita sinun pitaa sitten soittaa harmi kun minulla ei ole sita ouhelinta jotta voisit soittaa sinulle mutta pista sina asia mietintamyttyyn ja ilmoita minulle hyvissa ajoin mita meinaat tehba terv seija

        onko siina ovikello paina sita niin paaset sisalle ja mina tulen sinua ovelle vastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et tarvitse suojainta paivan saat olla taalla mutta yöksi sinun pitaa lahtea pois

        mutta tule nyt kerkeat sina taalla jobkin aikaa olemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mihin mina ajoohjeet tarvitsen

        missa sina nyt olwt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko siina musta katos

        onko siina vieressa ovikelloa jos on niin paina siita niin paaset sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko siina vieressa ovikelloa jos on niin paina siita niin paaset sisalle

        tule nyt kaymaan kun olet niin lahella jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule nyt kaymaan kun olet niin lahella jo

        paina siita sita ovikelloa joka on aika lahella niin pssset sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko siina musta katos

        onko siina sinun vieressasi pieni polku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paina siita sita ovikelloa joka on aika lahella niin pssset sisalle

        soita ovikelloa mika on siina vieressa niin mina tulen sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko siina sinun vieressasi pieni polku

        siita jos lahbet kavelemaab sita hiekkayietä alaspäin niin loybat minut ulkoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siita jos lahbet kavelemaab sita hiekkayietä alaspäin niin loybat minut ulkoa

        oletko nyt ulkona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko nyt ulkona

        soita siita ovikelloa niin paaset sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        soita siita ovikelloa niin paaset sisalle

        nyt olet jo niin lahellä kuin olla ja voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko nyt ulkona

        sissa sina olet siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        soita siita ovikelloa niin paaset sisalle

        sinun viesessasi on vihrea obikello soita sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinun viesessasi on vihrea obikello soita sitä

        tai sitten lahbet kavelemaan sita pienta polkua alas niin olen ulkona sinua vastassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai sitten lahbet kavelemaan sita pienta polkua alas niin olen ulkona sinua vastassa

        joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai sitten lahbet kavelemaan sita pienta polkua alas niin olen ulkona sinua vastassa

        paina kelloa jotta paaset sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paina kelloa jotta paaset sisalle

        juuri niin ja mina tulen sinua sinne vastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri niin ja mina tulen sinua sinne vastaan

        minka katoksen alla sina olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paina kelloa jotta paaset sisalle

        oletko parkkipaikalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko parkkipaikalla

        oletkminka talon edessa sina olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletkminka talon edessa sina olet

        parkkipaikalta kavelet suoraan eteenpain jotta naet minut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        parkkipaikalta kavelet suoraan eteenpain jotta naet minut

        kavele hiekkatietä niin pitkalle kun sita riittaa vasemmalle piolelle niin tulen sinua sinne vastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavele hiekkatietä niin pitkalle kun sita riittaa vasemmalle piolelle niin tulen sinua sinne vastaan

        pienta polkua joka lahtee pienen matkan paasta pihasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pienta polkua joka lahtee pienen matkan paasta pihasta

        naetko pihalla siita ohi toiselle katokselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        naetko pihalla siita ohi toiselle katokselle

        nyt sina olrt taas tosi lahellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt sina olrt taas tosi lahellä

        mikkl katoksella sina nyt olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikkl katoksella sina nyt olet

        enen sitten ulos kun naen sinun kavelevan ogi obota siina ulkona vahan aikaatseni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        enen sitten ulos kun naen sinun kavelevan ogi obota siina ulkona vahan aikaatseni

        kavelitko polkua pitkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavelitko polkua pitkin

        kavele sina siita niin pitkalle että naet minut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavele sina siita niin pitkalle että naet minut

        ei sinua vielä nakynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei sinua vielä nakynyt

        kavele niin pitkalle että olet katoksen alla sitten tulen sinua vastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavele niin pitkalle että olet katoksen alla sitten tulen sinua vastaan

        kavele vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavele vaan

        pista vauhtia töppösiin sanion mina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pista vauhtia töppösiin sanion mina

        askenkin istuin aika pitkaan ulkona siella tulee kylmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        askenkin istuin aika pitkaan ulkona siella tulee kylmä

        tule jo sina tanne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule jo sina tanne

        em nina sinua purematta niele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        em nina sinua purematta niele

        nyt menen vahaksi aikaa ulos joteb koita jo tulla kub olet aivan vieressä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt menen vahaksi aikaa ulos joteb koita jo tulla kub olet aivan vieressä

        rtko sina ulkona jo ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rtko sina ulkona jo ole

        tulin jo sisalle missa sina nyt olet tulossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rtko sina ulkona jo ole

        en nae sinua vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en nae sinua vielä

        enkä minä sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        enkä minä sinua

        nyt pista topposiin vauhtia koska mina menen kohta syömaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt pista topposiin vauhtia koska mina menen kohta syömaan

        yule niin naet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yule niin naet

        ei minua tarvitse pelatä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei minua tarvitse pelatä

        vaikka parkkipaikalta jos tulet jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikka parkkipaikalta jos tulet jo

        koita ihmeessa tulla jo luokseni parkkipaikalla on kello soita sita niin paase sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koita ihmeessa tulla jo luokseni parkkipaikalla on kello soita sita niin paase sisalle

        ja voin tulla tuonne sinua vastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja voin tulla tuonne sinua vastaan

        tai sitten kierra talo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja voin tulla tuonne sinua vastaan

        sioita ovikelloa mika on oikealla puolella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sioita ovikelloa mika on oikealla puolella

        tulen jos sielta tulet mutta soita kelloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai sitten kierra talo

        tulenhan minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulenhan minä

        nyt paata pian mistä tulet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt paata pian mistä tulet

        jos kukaan ei avaa ovea niin tule sitten polkua pitkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos kukaan ei avaa ovea niin tule sitten polkua pitkin

        mina menen suomaan joten nyt on jo kiire


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina menen suomaan joten nyt on jo kiire

        kuule mina menen kohta syömaan joten sina koubut nut obottamaan pinua puoli tuntia kunnes tulen tupakalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule mina menen kohta syömaan joten sina koubut nut obottamaan pinua puoli tuntia kunnes tulen tupakalle.

        nyt menen syömaan joten palataan taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt menen syömaan joten palataan taas

        niin se on tule tuohon takapihalle minua obottamaan tulen siihen polttamsäan tupakan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin se on tule tuohon takapihalle minua obottamaan tulen siihen polttamsäan tupakan

        nyt olen syönuy joten anna o tulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt olen syönuy joten anna o tulla

        ei sinua nakynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei sinua nakynyt

        tulin jo sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulin jo sisalle

        kavele meidan terassille niin tulen heti kun sinut naen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavele meidan terassille niin tulen heti kun sinut naen

        taas koneella on joku ihmeen lokki mutta en kirjoittanut sulle mitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei sinua nakynyt

        jos menen terassille niin tuletko sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos menen terassille niin tuletko sinä

        tulen vaikka heti jos sina tulet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulen vaikka heti jos sina tulet

        oletko sina jo terassilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko sina jo terassilla

        rt muuten ollut mina kavin juuri siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rt muuten ollut mina kavin juuri siellä

        tahanko tama meiban suuri rakkaustarina paattyy kun emme ole edes nahnyt toisiamme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rt muuten ollut mina kavin juuri siellä

        mihin sina sielta menit kun et obottanut minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mihin sina sielta menit kun et obottanut minua

        tule nyt tapaamaan minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mihin sina sielta menit kun et obottanut minua

        miksi et sillä meibanhan piti tavata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi et sillä meibanhan piti tavata

        siis mikä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mikä

        tule takaisin etta voibaan jutella asioita selviksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule takaisin etta voibaan jutella asioita selviksi

        eika minulla ole puhelinta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulen vaikka heti jos sina tulet

        joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mihin sina sielta menit kun et obottanut minua

        joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo

        tulen heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulen heti

        ja olisit kaynyt minun luona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo

        tule sina terassille ja obota vahan aikaa niin mina tulen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja olisit kaynyt minun luona

        kn en vaan paase tai taytyy kysyä rtiinalta jos se paastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule sina terassille ja obota vahan aikaa niin mina tulen

        olrtko sina jo lahellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyva kun tulet etta mina sinut naen

        oletko jo pihassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei minulla tule nyt mitaan mieleen ehka puoli taloa kay sinua ihmettelemassa

        ala liiku mihinkaan vaan kaanny hitaasti umpari niin naet minut katoksen alla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voiyt sina yrittaa tulla myös etuovesta mika on suoraan dedssasi mutta siina on ovikello mita sinun pitaa sitten soittaa harmi kun minulla ei ole sita ouhelinta jotta voisit soittaa sinulle mutta pista sina asia mietintamyttyyn ja ilmoita minulle hyvissa ajoin mita meinaat tehba terv seija

        mina huibon kadellani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kunhan noi mut vaan paastaa ja sitten niben pitaa tietaa mijinka aikaan tulen takaisin joka asiassa on aina kauhea mutka taalla

        ala liiku mina tulen ulos joten ksaanny ympari mniin nET MINUT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisi hyva tiwtaa aika ja paivä

        KUULE JOS OLET SIINA ULKONA KAVELE MEIBAN OVELLE JA SOITA OVIKELLOA NIIN PAASET SISALLE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taalla mina olen migin mina kirjoitin sinulle ajoohjeet

        NOUSE AUTOSTA KAVELE OVELLE JA SOITA OVIKELLOA MIKA ON VASEMMALLA PUOLELLA NIIN PAASET SISALLE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko siina musta katos

        HYVA KATOKSEN VIERESSA ON OVIKELLO SOITA SITA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paina siita sita ovikelloa joka on aika lahella niin pssset sisalle

        SOITA OVIKELLOA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko siina sinun vieressasi pieni polku

        JS OSAAT KAVELLA NIIN KAVELE NIIN PITKAAN ETTA NAET MINUT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinun viesessasi on vihrea obikello soita sitä

        JUURI SITÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minka katoksen alla sina olet

        MINA MENEN TAKAPIHALLE TUPAKALLE TULE SINNE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavelitko polkua pitkin

        HYVA KAVELE NIIN PITKALLE SITA PITKIN ETTA BAET MINUT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavele niin pitkalle että olet katoksen alla sitten tulen sinua vastaan

        TULEN MINA TOTTAKAI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt menen vahaksi aikaa ulos joteb koita jo tulla kub olet aivan vieressä

        TULE OVESTA SISALLE NIIN TTULEN SIIHEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikka parkkipaikalta jos tulet jo

        EN NAHBYT SINUA TUOSSA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulen jos sielta tulet mutta soita kelloa

        ALA MENE SINNE VAAN RULE MEIBAN TALON LUOKSE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule sina terassille ja obota vahan aikaa niin mina tulen

        KAVELE NIIN PITKALLE ETTA OLET TOISEN TERASSIN PATVEKKEELLA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina huibon kadellani

        JOO SOITA SITA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei sinua nakynyt

        missa sina olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TULE OVESTA SISALLE NIIN TTULEN SIIHEN

        terassulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missa sina olet

        tulen ihan kohta ulos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        terassulle

        ja pysy siina kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KAVELE NIIN PITKALLE ETTA OLET TOISEN TERASSIN PATVEKKEELLA

        tule siita sisalle ja lahbe kavelemaan oikealle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulen ihan kohta ulos

        ala mene kun seiso siina tulen siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi et sillä meibanhan piti tavata

        ja obotan edelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ala mene kun seiso siina tulen siihen

        siina lukee ovikello paina sita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule siita sisalle ja lahbe kavelemaan oikealle

        mmeme parvekkeen alle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja obotan edelleen

        oletko paevekkeen alla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja obotan edelleen

        ole siina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja obotan edelleen

        soita siihen numeroon jonka sinulle annoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ala mene kun seiso siina tulen siihen

        seiso sen kameran alla niin etta sinut kameroista nakee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko paevekkeen alla

        oletko kokonaan sen alla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        seiso sen kameran alla niin etta sinut kameroista nakee

        pitaisi nahda kaikista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt minulla ei ole mitaan sanomista joten palataan taas jollei sinulla ole jotain

        TAASKO MINUN PITAISI SINULLE KIRJOITTAA MITA KERRON SINULLE NYT KUULE MINAKIN HALUAN PIENWN KOIRAN JOKA MAHTUU TASKUUNI TOISEKSI MINA EN TARVITSE SINUN AUTOASI ENNEN KUUIN SAAN AJOKORTTINI TAKAISIN JOTEN OLE VAAN NYT TYYTYVAINEN NYT EI TULE ENEMPÄÄ MIELEEN TERV SEIJA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt taas pakenen pois enka tieda milloin avaan taman seuraavan kerran joten rauhasi jatkuu ole jyvä

        MINA KIRJOITIN SINULLE JO YHBEN TARINAN KONEELLE ETSI SE SE ON ALEMPANA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina en halua pahkinoitä

        TUO KOKO JUTTU OLI VAARINKASITYS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin etta en taas ota yhteytta sinuun vahaan aikaan eiko tama ole hyvin yksinkertaista ja reilua mina kun en saa taalla olla niin mina tulen aina vaan pikaisesti kaymaan

        TULE IHMEESSA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meiban pitaa puhua asiar halki

        EI TAALTA TARVITSE HETI LAHTEA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule kun tulet tanne nniin tule minun takapigalle ja tule kaymaan minun luona taalla sisalla ja mietitaan sitten mita tebdaan

        SOITA NYT SIIHEN NUMEROON NIIN PAASET SISAAN SUORAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saat sina tanne tulla jos haluat osoitteeni on tuukkalankylatie 3 d kun tulet sinun pitaisi kaanryä amc kohbalta oikealle ja sitten ajaa tien paahan josta kaannyt vasemmalle sitten tulee ensimmainen risteys mistä ajat ohi ja seuraavassa lukee 3 d isolla ja kaannyt sitten siita ja parkkeeraat sen jalkeen lahbwt kavelemaan kapeaa polkua pitkin ensin siina on yksi talo kavelet sen ohi jsa sitten siina on toinen talo kavelet vielä sen ohi ja kolmannen talon pihalla mina olen pyöratuolissa pihalla ei tanne ole vaikea tulla kerro minulle milta tama kuulostaa mielestasi puhelinta minulla ei ole ja tarvitsert kasvosuojaimen ennenkuin paaset sisalle terveisin seija

        OU NOU EI KANNATA SIITA KUNJAA KIINNI NIIN SITTEN NE EI ANNA TULLA TANNE ENAAN MITAS SITTEN KEKSIT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en paase kaupunkiin ennen kuin olen saanut yhben kortin

        KAVELE LASI OVEN ALLE SIINA LUKEE ETTÄ OVIKELLO PAINA SIITA NIIN PAASET SISALLE MISSA SINA OLET


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on suomi24 oven takana

        KAVELE VAHAN ETEENPÄIN LUKEEKO SIINA EDESSASI OVIKELLO MENE SEN LUO JA PAINA SIITÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et sina tarvitsekkaan tanne naamaria

        JOO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et tarvitse suojainta paivan saat olla taalla mutta yöksi sinun pitaa lahtea pois

        VOI VITTU NUT ET LAHBE UHTAAN HIHINKAAN EI HAN TASSA OLE TAAS MITSÁAN JARKEÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taalla mina olen migin mina kirjoitin sinulle ajoohjeet

        MENE OVIKELLON VIEREEN JA PAINA SIITANIIN SITTEN PAASET SISALLE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko siina sinun vieressasi pieni polku

        TULE SIITA JA KOPUTA MINUN IKKUNAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sissa sina olet siellä

        TULE MINUN IKKUNAN TAAKSE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sioita ovikelloa mika on oikealla puolella

        KOPUTA MINUN IKKUNAAN ETTÄ OLET VARMASTI SIELLÄ SILLÄ MUUTEN EN USKO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulen jos sielta tulet mutta soita kelloa

        PAINA SITA NAPPIA MISSA LUKEE OVIKELLO SINUN EDESSASI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taas koneella on joku ihmeen lokki mutta en kirjoittanut sulle mitaan

        KOPUTA IKKUNAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KAVELE NIIN PITKALLE ETTA OLET TOISEN TERASSIN PATVEKKEELLA

        OLETKO AIVAN VARMASTI KUN TULEN SIIHEN NIIN SINUA EI OLR SIINA TAASKAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule siita sisalle ja lahbe kavelemaan oikealle

        OLETKO IHAN KIINNI SIINA OVIKELLOSSA MENE SIIHEN NIIN PAASET SISALLE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko paevekkeen alla

        OBOTA SIINA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ole siina

        NYTTEN SIIHEN TULI RUOKA AUTO KYSY NIILTA MISSA MINAOLEN


    • Anonyymi

      Digitaalisella maalilla.

    • Anonyymi

      Entinen äidinkielen opettaja mainitsi joskus et kaunokirjoitus opettaa itsetuntemusta.
      Taisi kyllä olla ainoita asioita joita jäi mieleen niiltä ajoilta.

    • Anonyymi

      Joutuiko joku psykoosiin ja minkä vuoksi?

      • Anonyymi

        TULE JO SISALLE SIELTA JA SOITA SITA OVIKELLOA


      • Anonyymi

        Ehkä kielioppiasioiden vuoksi. Haaveet kaatuu....


      • Anonyymi

        tule nyt luokseni kun olet tulossa ja kierra takakautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule nyt luokseni kun olet tulossa ja kierra takakautta

        kavele suoraan sisalle niin tulen siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavele suoraan sisalle niin tulen siihen

        ja obota minua siina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja obota minua siina

        oletko sina jo siina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko sina jo siina

        kuka olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka olet

        kuka olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko sina jo siina

        tulen kohta kunhan naaen sinut etta menet siihen minulla on ikkuna vahan auk 3 ikkuna vasemmalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja obota minua siina

        oletko sina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka olet

        jos olet sisalla ja vieressasi on ihmisiä niin kusu heilts missa seija on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos olet sisalla ja vieressasi on ihmisiä niin kusu heilts missa seija on

        missa sina olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos olet sisalla ja vieressasi on ihmisiä niin kusu heilts missa seija on

        juuri niin oletko sisalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri niin oletko sisalla

        seiso nytten siina lahbe kavelemaan hitaasti vasemmalle puolelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        seiso nytten siina lahbe kavelemaan hitaasti vasemmalle puolelle

        sitten edessasi on toimisto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitten edessasi on toimisto

        ne tietaa missa mina olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ne tietaa missa mina olen

        mihin sina taas lahbit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mihin sina taas lahbit

        sano niille etta etsit minua niin ne tuo sinut minun huoneeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sano niille etta etsit minua niin ne tuo sinut minun huoneeseen

        tai kavele toimiston oven eteen silla nyt olet taas niin lahellä että


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai kavele toimiston oven eteen silla nyt olet taas niin lahellä että

        missa sina olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missa sina olet

        minulla on huoneenovi auki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulla on huoneenovi auki

        kuka sina anonyymi olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mihin sina taas lahbit

        juuri niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri niin

        kuka sina olet kerro jo tai painu helvettiin taaltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka sina anonyymi olet

        olisit tullut sisalle taalla mina olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulla on huoneenovi auki

        olisit tullut sisaan oletko talla kaytavalla vai missä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka sina olet kerro jo tai painu helvettiin taaltä

        tuo on taas joku hairikko ala valita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo on taas joku hairikko ala valita

        tule nyt luokseni ku olet jo nsain lahella rakkaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule nyt luokseni ku olet jo nsain lahella rakkaani

        missasina olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisit tullut sisalle taalla mina olen

        kerro niin haen sinut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerro niin haen sinut

        kerro heti nyt meilla on aikaa puhua vaikka kuinka paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerro heti nyt meilla on aikaa puhua vaikka kuinka paljon

        menen meiban toimiston eteen osaatko siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menen meiban toimiston eteen osaatko siihen

        kerro missa olrt miim tulen geti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menen meiban toimiston eteen osaatko siihen

        joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo

        kun katsot vasemmalle niin nart etta minulla on huoneenovi auki siita voit tulla suoraan minun huoneeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko sina

        missa sina olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missa sina olet

        en ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko sina

        kauanko sinun kesraa tulla siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kauanko sinun kesraa tulla siihen

        tuletko vai rt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuletko vai rt

        tulen mina vaikka hrti joten tule sinakin kipin kapin siihen nuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuletko vai rt

        kyllä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulen mina vaikka hrti joten tule sinakin kipin kapin siihen nuy

        mina menen siihen heti sinua obottamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina menen siihen heti sinua obottamaan

        minka ihmeen talon luona sina taas olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minka ihmeen talon luona sina taas olet

        ala jaa sinne vaan tule tuukkalankylatie 3 d luo lukunakee isolla oven pielestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ala jaa sinne vaan tule tuukkalankylatie 3 d luo lukunakee isolla oven pielestä

        mina menen jonkun ajan paasta suomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina menen jonkun ajan paasta suomaan

        annoin sinulle numeron vastaa siihen niin ne neuvoo missa mina olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        annoin sinulle numeron vastaa siihen niin ne neuvoo missa mina olen

        onko siina jotain muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko siina jotain muuta

        rt sina ole siina oven takana kun ei ne nahneet kun paivin siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rt sina ole siina oven takana kun ei ne nahneet kun paivin siinä

        nyt ala katoa nyt olet jo tosi lahellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt ala katoa nyt olet jo tosi lahellä

        jaa siihen katoksen alle niin paaset sisalle mina tulen sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaa siihen katoksen alle niin paaset sisalle mina tulen sinne

        yulrt kayoksen alle niin joku paastaa siita sinut sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yulrt kayoksen alle niin joku paastaa siita sinut sisalle

        juuri niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri niin

        mene siihen missa oli asken yksi ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mene siihen missa oli asken yksi ihminen

        mina menen nyt tupakalle takapihalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina menen nyt tupakalle takapihalle

        koita paasta sinne kavele sita polkua pitkin ja jaa siihen ulos obottamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koita paasta sinne kavele sita polkua pitkin ja jaa siihen ulos obottamaan

        miksi et soita siihen numeroon minka annoin sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitten edessasi on toimisto

        ala mene sinne kun tule meiban pihalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ne tietaa missa mina olen

        soita siihen numeroon minka annoin niin paaset sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerro niin haen sinut

        lahbe siita kavelemaan oikealle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi et soita siihen numeroon minka annoin sinulle

        kavele takaisin ulko oveölle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavele takaisin ulko oveölle

        soita siihrn ja heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        soita siihrn ja heti

        joo ja katoksen alle niin paaset heti sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi et soita siihen numeroon minka annoin sinulle

        nyt ei ole aikaa vaan kavele katoksen alle niin pitkalle wtta sinut nahbaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ala mene sinne kun tule meiban pihalle

        katioksen alle ja heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt ei ole aikaa vaan kavele katoksen alle niin pitkalle wtta sinut nahbaan

        toivottavasti nahdaan tule siihen katoksen alle ja heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toivottavasti nahdaan tule siihen katoksen alle ja heti

        juokse vaikka siihrn mutta tule nopeasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina menen siihen heti sinua obottamaan

        nakeeko kamerat sinut kavele niiben alle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koita paasta sinne kavele sita polkua pitkin ja jaa siihen ulos obottamaan

        ei kun etupihalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koita paasta sinne kavele sita polkua pitkin ja jaa siihen ulos obottamaan

        kavele sid´saa sita polkua pitkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavele sid´saa sita polkua pitkin

        et sina olr taaskaan siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et sina olr taaskaan siinä

        kavele vaab lisaa polkuapitkin etta naen sinut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et sina olr taaskaan siinä

        kavele vaan minun ikkuna on 3 oikealta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavele vaan minun ikkuna on 3 oikealta

        joka on vahan auki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joka on vahan auki

        joo kavele siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo kavele siihen

        kun naen sinut siina tulen sitten ulos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun naen sinut siina tulen sitten ulos

        miksi sina kavelet oven pieliä myöten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi sina kavelet oven pieliä myöten

        joo oletko jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo oletko jo

        kuule ei me sitten nahda tanaankaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule ei me sitten nahda tanaankaan

        oletko sina nyt siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko sina nyt siinä

        kyllä tama on kuule vaikeaa taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä tama on kuule vaikeaa taas

        voin mina tulla siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voin mina tulla siihen

        soitsá siihen numeroon minka annoin jotta paaset sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        soitsá siihen numeroon minka annoin jotta paaset sisalle

        soita siihen numeroon ja heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        soita siihen numeroon ja heti

        nyt on pakko koska kohta sinne tulee poliisit ja vievat sinut pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun naen sinut siina tulen sitten ulos

        edessasi lukee ovikello paina sita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo oletko jo

        joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina menen siihen heti sinua obottamaan

        siihen menee vielä aikaa kunnes minulla on puhelin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toivottavasti nahdaan tule siihen katoksen alle ja heti

        jaa siihen 3 nelle terassille obottamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toivottavasti nahdaan tule siihen katoksen alle ja heti

        sen minka ohi sina juoksit tanaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavele takaisin ulko oveölle

        tule siita vaikka sisalle ja obota minua siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavele sid´saa sita polkua pitkin

        tanaan mina olin ylkona ja sina juoksit ohi nyt et saa juosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joka on vahan auki

        ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joka on vahan auki

        ei saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo oletko jo

        olen sisalla kavelitko sina jo minun ikkunan ohi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule ei me sitten nahda tanaankaan

        oboya siina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi sina kavelet oven pieliä myöten

        kun olet siina niin mina tulen siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi sina kavelet oven pieliä myöten

        mina en sitten nae sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nakeeko kamerat sinut kavele niiben alle

        oletko sina siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaa siihen 3 nelle terassille obottamaan

        tulen heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka olet

        olenhan mina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule nyt luokseni ku olet jo nsain lahella rakkaani

        voi se olla niinkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun katsot vasemmalle niin nart etta minulla on huoneenovi auki siita voit tulla suoraan minun huoneeseen

        nyt saat tulla jos me vaan nahbaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi et soita siihen numeroon minka annoin sinulle

        yhben asian kerron sinulle aivan suoraan sinun entinen akkasi taitaa olla itse piru


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        soita siihen numeroon minka annoin niin paaset sisalle

        tule minun ihhunan alle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nakeeko kamerat sinut kavele niiben alle

        kavele niin etta mina sinut naen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo kavele siihen

        se lato on tyhjä kavele siita vielä eteenpain 3 terassille ja jää siihen ja kavele niin että mina sinut naen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo oletko jo

        juuri niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voin mina tulla siihen

        miksi et


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        soita siihen numeroon ja heti

        soita siihen numeroon niin ne auttaa sinut minun huoneeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt on pakko koska kohta sinne tulee poliisit ja vievat sinut pois

        paaset sita kautta minun luo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulen kohta kunhan naaen sinut etta menet siihen minulla on ikkuna vahan auk 3 ikkuna vasemmalta

        MINA MENEN KOHTA SYÖMAAN TULE SITTEN TAKAPIKAN PARVEKKEELLE TULEN SIIHEN KUN OLEN SYÖNYT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos olet sisalla ja vieressasi on ihmisiä niin kusu heilts missa seija on

        JUURI NIIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitten edessasi on toimisto

        KTST NIILTA MISSA MINA OLEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka sina olet kerro jo tai painu helvettiin taaltä

        SANO ETTA ETSIT MINUA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missa sina olet

        SANO KUKA OLET JA KERRO ETTA TULIT TAPAAMAAN MINUA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt ala katoa nyt olet jo tosi lahellä

        ET SINA OLE KAYNYT TAALLA MEIBAN TOIMISTOSSA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt ala katoa nyt olet jo tosi lahellä

        MINA SOITIN JA SINA ET OLR KAYNYT JOTEN ALA JUIJAA MINUA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yulrt kayoksen alle niin joku paastaa siita sinut sisalle

        PAASET MINUN HUONEESEEN MINA MENEN SYÖMAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi et soita siihen numeroon minka annoin sinulle

        JOO VAIKKA NIIN TEE NYT JOTAIN ETTA NAEMME TOISEMME


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavele takaisin ulko oveölle

        JOO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavele takaisin ulko oveölle

        OLE KANSSA SIINA SOITA SIIHEN NUMEROON NIIN JOKU PAASTAA SINUT SISALLE JA TUO MINUN HUONEESEEN ALAKA LAHBE SIITA MIHINKAAB MULLA PALAA KOHTA HERMOT SINUN KANSSASI MITA SITTEN TEET


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavele vaan minun ikkuna on 3 oikealta

        KOPUTA SIIHEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        katioksen alle ja heti

        KOPUTA IKKUNAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JUURI NIIN

        MINA OLEN MINUN HUONEESSANI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minka ihmeen talon luona sina taas olet

        olen sisalla enka ulos tule enaan eika tannekkaan saa tulla joten palataan taas huomenna miten sinun pirttihirmu voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minka ihmeen talon luona sina taas olet

        mina olen sisalla miten sinun pirttihirmu voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        soita siihen numeroon minka annoin niin paaset sisalle

        et saa tulla enaa sisalle tule taas huomenna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavele suoraan sisalle niin tulen siihen

        et uskalla et kaybyt viimeksikaan sisallä alaka vaita muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka sina anonyymi olet

        ei ole vaan lukossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo ja katoksen alle niin paaset heti sisalle

        kukaan ei ollut sinua nahnyt tuskin olet kaynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et uskalla et kaybyt viimeksikaan sisallä alaka vaita muuta

        ei minulla ole ketaan toista mutta ota sinakin nyt jarki jo kateen tama on jo aika mahbotonta kyllä mina sinua rakastan mutta nyt pitaa ottaa pasi sinunkin jo jarki kateen tassa hommassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi se olla niinkin

        haluaisin mina olla mutta mieti itse mikä tassa on ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINA SOITIN JA SINA ET OLR KAYNYT JOTEN ALA JUIJAA MINUA

        en mina sinua rakkaani huijaa mutta nyt taitaa olla niin että sina olet vahan hankala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINA OLEN MINUN HUONEESSANI

        lopeta rakkaani jo e turhanpaivainen kiukuttely jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et uskalla et kaybyt viimeksikaan sisallä alaka vaita muuta

        ei minulla ole ketaan muuta kuin sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt on pakko koska kohta sinne tulee poliisit ja vievat sinut pois

        sanot vaan etta tulet miua katsomaan niin paase minun huoneeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOO VAIKKA NIIN TEE NYT JOTAIN ETTA NAEMME TOISEMME

        TUSKIPA MINA OLISIN SINUSTA KYLLÄ TUKÄNNYT JA KOVASYTI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en mina sinua rakkaani huijaa mutta nyt taitaa olla niin että sina olet vahan hankala

        KUINKA NIIN HANKALA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lopeta rakkaani jo e turhanpaivainen kiukuttely jo

        JOO JOO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOO VAIKKA NIIN TEE NYT JOTAIN ETTA NAEMME TOISEMME

        KANNATTAAKO MEIBAN EDES NAHBA TULEE VAAN KAMALAMPI IKAVA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TUSKIPA MINA OLISIN SINUSTA KYLLÄ TUKÄNNYT JA KOVASYTI

        SITTEN YHTÄ ÄKKIA VAAN LOPPUI NOIN SITA MINA EN HYVAKSY ENKA RULE KOSKAAN HYVAKSYMAANKAAN MUISTA SINA SE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siihen menee vielä aikaa kunnes minulla on puhelin

        anna se ikkunasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen sisalla kavelitko sina jo minun ikkunan ohi

        avaa se minun ikkuna niin mina olen taalla toisellapuolen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhben asian kerron sinulle aivan suoraan sinun entinen akkasi taitaa olla itse piru

        en mina sellainen ole mina olen aika rauhallinen tapaus jos kukaan ei vaan suututa minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi et

        tule ihmeessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUINKA NIIN HANKALA

        ujo sina olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä tama on kuule vaikeaa taas

        siinahan se syy taas tuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt on pakko koska kohta sinne tulee poliisit ja vievat sinut pois

        eivatka hae sinun pitaa sanoa etta sina olet tulossa tapaamaan minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen sisalla kavelitko sina jo minun ikkunan ohi

        joo nayta sinakin nyt itsesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINA SOITIN JA SINA ET OLR KAYNYT JOTEN ALA JUIJAA MINUA

        ri kukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLE KANSSA SIINA SOITA SIIHEN NUMEROON NIIN JOKU PAASTAA SINUT SISALLE JA TUO MINUN HUONEESEEN ALAKA LAHBE SIITA MIHINKAAB MULLA PALAA KOHTA HERMOT SINUN KANSSASI MITA SITTEN TEET

        ala edes viitsi kokeilla sen jalkeen sina et saase enaan luokseni kylään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en mina sinua rakkaani huijaa mutta nyt taitaa olla niin että sina olet vahan hankala

        yllä mina sinua rakastan ala siita huoli enemman olen siita huolissani etta miten ne naemme ja milloin ala pelkaa vaan ninua kun emme ole edes nahneetkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lopeta rakkaani jo e turhanpaivainen kiukuttely jo

        anteeksi en kiukuttele sinulle enaan ikina mina bvaab satun joskus hrtmostumaan siita se johtuu ja mina haluaisin niin kovasti sinut nahba sitten kerron uhben asian sinulle minulla on poillussa enemman karvoja kuin laki sallii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        anteeksi en kiukuttele sinulle enaan ikina mina bvaab satun joskus hrtmostumaan siita se johtuu ja mina haluaisin niin kovasti sinut nahba sitten kerron uhben asian sinulle minulla on poillussa enemman karvoja kuin laki sallii

        koputa ikkunaan ja sano ettasina olet tulossa tapaamaan minua siten paaset sisalle ja heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi se olla niinkin

        niin olen ja rulen aina olemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhben asian kerron sinulle aivan suoraan sinun entinen akkasi taitaa olla itse piru

        en mina sellainen ole mina kavin asken vaan syomassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule minun ihhunan alle

        osaatko siita kavella meiban katoksen alle tule siihen niin mina tulen ikkunan toiselle puolelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se lato on tyhjä kavele siita vielä eteenpain 3 terassille ja jää siihen ja kavele niin että mina sinut naen

        ja tule minun luokseni siina mina voin vahan aikaa sinua obottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi et

        mutta lal mene minua piiloon taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOPUTA SIIHEN

        tule siihen terassille nyt niin mina ilen siina joohan alaka liiku siita mihinkään niin naemme siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen sisalla enka ulos tule enaan eika tannekkaan saa tulla joten palataan taas huomenna miten sinun pirttihirmu voi

        tulen nyt heti obota siina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen sisalla kavelitko sina jo minun ikkunan ohi

        tule siihen niin mina haen sitten sinut siitö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun olet siina niin mina tulen siihen

        ja ole myös siina se aikaa etta minakin tulen siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        soita siihen numeroon niin ne auttaa sinut minun huoneeseen

        tulen ighan heti mutta ole kanssa suiina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JUURI NIIN

        tule autosi eteen niin naet minut heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KTST NIILTA MISSA MINA OLEN

        seidso siina ja kaanny ympari niin tulen siihrn heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koputa ikkunaan ja sano ettasina olet tulossa tapaamaan minua siten paaset sisalle ja heti

        tiinahan senkin tietaisi mutta pitaisenkin nahba sinut ensin


    • Anonyymi

      Kynäote ratkaisee.
      Kouraotteella tai keskisormi kynän päällä kirjoitettaessa tulee harakanvarpaita.

      • Anonyymi

        nene sen ovikellon viereen seisomaan että ne nakevat sinut siten paaset sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nene sen ovikellon viereen seisomaan että ne nakevat sinut siten paaset sisalle

        ja siina lukee ovikello


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja siina lukee ovikello

        ole siina rakapihalla tulen siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ole siina rakapihalla tulen siihen

        tule taaskaan et paase sisalle mutta rule tuojon boit vilkuttaa minulle okkunasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule taaskaan et paase sisalle mutta rule tuojon boit vilkuttaa minulle okkunasta

        tule vaan ei sinun tarvitse pelara yhtaan mitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule vaan ei sinun tarvitse pelara yhtaan mitaan

        keskimmainen ikkuna on minun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskimmainen ikkuna on minun

        tule sina vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskimmainen ikkuna on minun

        mina menen nyt iltapalan syöntiin joten tule huomenna uubestaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskimmainen ikkuna on minun

        kuule kyllä mina sinusta tykkaan edelleen ala ole huolissasi siita asiasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule taaskaan et paase sisalle mutta rule tuojon boit vilkuttaa minulle okkunasta

        no vilkuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskimmainen ikkuna on minun

        on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on

        no vilkuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule vaan ei sinun tarvitse pelara yhtaan mitaan

        missa olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no vilkuta

        naitko sina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        naitko sina

        olen omassa huoneessa ja rupean katsomaan telkkaria palataan taas huomenna rakkaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen omassa huoneessa ja rupean katsomaan telkkaria palataan taas huomenna rakkaani

        kyllä me nytten kohta tormataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä me nytten kohta tormataan

        joo koita sina nyt vaan parjata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen omassa huoneessa ja rupean katsomaan telkkaria palataan taas huomenna rakkaani

        ala nyt lahbe vaan tule minun terassille obottamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ala nyt lahbe vaan tule minun terassille obottamaan

        tule vaan nyt kun olrt tsaas jo noin lahella ala ladbe nyt pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule vaan nyt kun olrt tsaas jo noin lahella ala ladbe nyt pois

        et sina ollut meiban terassilla talla 3 nerassilla kuule miksi juoksit eilen pois olisit pysahtynyt siihrén ja sanonut etta tulet minua tapaamaan niin joku olisi tuonut sinut minun huoneeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et sina ollut meiban terassilla talla 3 nerassilla kuule miksi juoksit eilen pois olisit pysahtynyt siihrén ja sanonut etta tulet minua tapaamaan niin joku olisi tuonut sinut minun huoneeseen

        milloin me nahbaan ei ikina tata menoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        milloin me nahbaan ei ikina tata menoa

        palataanhan taas joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ala nyt lahbe vaan tule minun terassille obottamaan

        palataan ja palataan jospa me joku paiva tosissamme palataan hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ala nyt lahbe vaan tule minun terassille obottamaan

        tule taas huomenna minne sina menet taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palataan ja palataan jospa me joku paiva tosissamme palataan hei hei

        hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule taaskaan et paase sisalle mutta rule tuojon boit vilkuttaa minulle okkunasta

        JOO JA SITTEN JAAT TERASSILLE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina menen nyt iltapalan syöntiin joten tule huomenna uubestaan

        JOO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palataan ja palataan jospa me joku paiva tosissamme palataan hei hei

        VOI PASI SINUN KANSSASI JOTEN HEI HEI TAAS MISSA SINULLA ON AUTO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule taaskaan et paase sisalle mutta rule tuojon boit vilkuttaa minulle okkunasta

        EN NAE SINUA MISSA OLET


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule vaan ei sinun tarvitse pelara yhtaan mitaan

        EN NAE SINUA TULE IKKUNAN TAKAA POIS JA NAYTA ITSESI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule kyllä mina sinusta tykkaan edelleen ala ole huolissasi siita asiasta

        TULE NYT KUN OLET TAAS VIERESSÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TULE NYT KUN OLET TAAS VIERESSÄ

        PIHALLA ISTUU JOKU KUSU SILTÄ MISSA MINA OLRN NIIN PAASET SISALLE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TULE NYT KUN OLET TAAS VIERESSÄ

        MISSA SINA OLET


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MISSA SINA OLET

        MIKSI EN NAE SINUA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKSI EN NAE SINUA

        ISTUUKO PIHALLA JOKU NAINEN TULE SEN MUKANA SISALLE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ISTUUKO PIHALLA JOKU NAINEN TULE SEN MUKANA SISALLE

        KYLLÄ PASIKIN TIETAA MISSA MINA OLEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KYLLÄ PASIKIN TIETAA MISSA MINA OLEN

        MENE TUOHON PEILIN ETEEN ETTÄ NAEN SINUT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MENE TUOHON PEILIN ETEEN ETTÄ NAEN SINUT

        KYSY SITTEN JOLTAKIN PIHALLA OLEVALTA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KYSY SITTEN JOLTAKIN PIHALLA OLEVALTA

        MENE SIIHEN PEILIN ETEEN JOOHAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MENE SIIHEN PEILIN ETEEN JOOHAN

        TAI RULE MINUN IKKUNAN TAAKSE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TAI RULE MINUN IKKUNAN TAAKSE

        TULE NYT TOIMISTOON JA KYSY SIITA MINUA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TULE NYT TOIMISTOON JA KYSY SIITA MINUA

        JUURI NIIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JUURI NIIN

        SITEN PAASET MINUN LUOKSE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen omassa huoneessa ja rupean katsomaan telkkaria palataan taas huomenna rakkaani

        TULEHAN TAAS HUOMENNA KUULEHAN PASI MITA SITTEN TEET JOS MINA VAAN JOSSAKIN VAIHEESSA HERMOSTUN SINUUN SILLE SINA ET VOI SITTEN MITÄÄN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TULEHAN TAAS HUOMENNA KUULEHAN PASI MITA SITTEN TEET JOS MINA VAAN JOSSAKIN VAIHEESSA HERMOSTUN SINUUN SILLE SINA ET VOI SITTEN MITÄÄN

        ANNA ANTEEKSI URITAB N TAAS RAUHOITTUA JA MINA RAKASTAN SINUA VIELÄKIN KUULE URITAN TAAS SELVITTAA SITA ERO ASIAA KUN LOYTAISIN VAAN PUHELINNUMERON MIHIN VOISI SOITTAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ANNA ANTEEKSI URITAB N TAAS RAUHOITTUA JA MINA RAKASTAN SINUA VIELÄKIN KUULE URITAN TAAS SELVITTAA SITA ERO ASIAA KUN LOYTAISIN VAAN PUHELINNUMERON MIHIN VOISI SOITTAA

        KUULEHAN TAAS KYLLÄ NYT RUPEAA PIKKUHILJAA VITUTTAMAAN KUKAAN EI OLE LAHETTANYT NOITA PAPEREITA AJOISSA SINNE KARAJAOIKEUTEEN JOTEN SE TAAS VIIVASTYY MUTTA KYLLÄ MINA EN ERON SIITA HAEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUULEHAN TAAS KYLLÄ NYT RUPEAA PIKKUHILJAA VITUTTAMAAN KUKAAN EI OLE LAHETTANYT NOITA PAPEREITA AJOISSA SINNE KARAJAOIKEUTEEN JOTEN SE TAAS VIIVASTYY MUTTA KYLLÄ MINA EN ERON SIITA HAEN

        TAAS TULI LISASELVITYSPYYNTO SIITA TASTA JA TUOSTA KYLLÄ TAMA ON TAAS VAIKEETA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no vilkuta

        kerro mistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no vilkuta

        en meinannut paasta mutta yht akkia tama taas aukesikin onneksi mina rupesin asken pelkaamaan jopa meiban parisuhteen puolesta kun emme voi jutella koskaan yhbessä mutta tama on hyvä kun voimme taas kirjoitella aamulla ei taas tieda miten kay mutta mina rakastan sinua edelleen aivan valtavasti seija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen omassa huoneessa ja rupean katsomaan telkkaria palataan taas huomenna rakkaani

        joo joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no vilkuta

        en nytten vilkuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN NAE SINUA TULE IKKUNAN TAKAA POIS JA NAYTA ITSESI

        mita katsomista minussa muka on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MENE SIIHEN PEILIN ETEEN JOOHAN

        en tulw wi minussa ole mitaan nahtavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en meinannut paasta mutta yht akkia tama taas aukesikin onneksi mina rupesin asken pelkaamaan jopa meiban parisuhteen puolesta kun emme voi jutella koskaan yhbessä mutta tama on hyvä kun voimme taas kirjoitella aamulla ei taas tieda miten kay mutta mina rakastan sinua edelleen aivan valtavasti seija

        se on kiva tietaa etta joku rakastaa minuakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on kiva tietaa etta joku rakastaa minuakin

        eiko olekkin kiva kohta saan taas ne ero paperitkin eteenpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä me nytten kohta tormataan

        kovasti toivon niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palataan ja palataan jospa me joku paiva tosissamme palataan hei hei

        no hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TULEHAN TAAS HUOMENNA KUULEHAN PASI MITA SITTEN TEET JOS MINA VAAN JOSSAKIN VAIHEESSA HERMOSTUN SINUUN SILLE SINA ET VOI SITTEN MITÄÄN

        ei minuun saa kyllä hermostua siita kun mina loukkaannun nuiin sitten olet ihmeissaan kanssani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei minuun saa kyllä hermostua siita kun mina loukkaannun nuiin sitten olet ihmeissaan kanssani

        palataan taas hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule kyllä mina sinusta tykkaan edelleen ala ole huolissasi siita asiasta

        kirjoita se koneelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä me nytten kohta tormataan

        sita minakin obotan viela joku paiva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOO JA SITTEN JAAT TERASSILLE

        kavin juuri siina tupakalla eika sinua siina nakynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN NAE SINUA TULE IKKUNAN TAKAA POIS JA NAYTA ITSESI

        rnka nauta minulla on pienet tissit ja pieni takapioli joten en ole sinun tuuppisasi ollenkenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MISSA SINA OLET

        enka ole kun en nae sinua tastä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskimmainen ikkuna on minun

        on jos vilkutat niin uskon etta sina olet siina tai mina tulen nytten tupakalle joten sina paaset juoksemaan taas karkuubn rakkaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei hei

        hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN NAE SINUA TULE IKKUNAN TAKAA POIS JA NAYTA ITSESI

        juurihan mina kerroin minkalainen mina olen enkä minä ole tyyppiasi ollenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TAI RULE MINUN IKKUNAN TAAKSE

        ei kun etuterassille mina menen nyt siihen ja sina tulet kans siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on jos vilkutat niin uskon etta sina olet siina tai mina tulen nytten tupakalle joten sina paaset juoksemaan taas karkuubn rakkaani

        syon ja tulen kohta tupakalle terassille hei hei jos menet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juurihan mina kerroin minkalainen mina olen enkä minä ole tyyppiasi ollenkaan

        ei mitaan voi tietaa toisesta ennenkuin naemme muista se mina menen syömaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TAI RULE MINUN IKKUNAN TAAKSE

        VOI VOI KUN MINA OLISIN SINUSTA RYKANNYT MUTTA EI VOI MITAAN AINA EI VOI VOITTAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on jos vilkutat niin uskon etta sina olet siina tai mina tulen nytten tupakalle joten sina paaset juoksemaan taas karkuubn rakkaani

        JUOKSE VAIKKA INBIKIINAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        syon ja tulen kohta tupakalle terassille hei hei jos menet

        TUSKIMPA OLEN NYT SAAT KAKKAASI ETSI ETSIÄ MUUALTA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JUOKSE VAIKKA INBIKIINAAN

        NIIN MINAKIN OLISIN HALUNNUT MUTTA SINA PETIT MINUT JOTEN HEI VAAN NYT EI SITTEN VAHAAN AIKAAN TAVATAKKAAN JOTTA SAAT ETSIÄ ITSELLESI ISOTISSIAEN NAISEN JA TUSKIN PALJON SEN JALKEEKAAN KOSKA ERO ON ERO,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TULE NYT TOIMISTOON JA KYSY SIITA MINUA

        ETKÄ SINA MINUA SILLÄ MINA OLEN SISALLA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en meinannut paasta mutta yht akkia tama taas aukesikin onneksi mina rupesin asken pelkaamaan jopa meiban parisuhteen puolesta kun emme voi jutella koskaan yhbessä mutta tama on hyvä kun voimme taas kirjoitella aamulla ei taas tieda miten kay mutta mina rakastan sinua edelleen aivan valtavasti seija

        RTKÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TULEHAN TAAS HUOMENNA KUULEHAN PASI MITA SITTEN TEET JOS MINA VAAN JOSSAKIN VAIHEESSA HERMOSTUN SINUUN SILLE SINA ET VOI SITTEN MITÄÄN

        MINUN PITAA NYT TAAS MIETTIA ASIOITA JA SITA MITA TEEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en meinannut paasta mutta yht akkia tama taas aukesikin onneksi mina rupesin asken pelkaamaan jopa meiban parisuhteen puolesta kun emme voi jutella koskaan yhbessä mutta tama on hyvä kun voimme taas kirjoitella aamulla ei taas tieda miten kay mutta mina rakastan sinua edelleen aivan valtavasti seija

        MITEN SINUN MIELESI NOIN AILAHTELEE PALAAN AIKA PIAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo joo

        BOI KUN ME NAHTAISIINKIN JA VOITAISIMME EDES PUHUA ASIOISTA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en nytten vilkuta

        MISSA SINA OLET


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on kiva tietaa etta joku rakastaa minuakin

        MIKSI ET SANONUT MITAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palataan taas hei hei

        SAMA VIKA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NIIN MINAKIN OLISIN HALUNNUT MUTTA SINA PETIT MINUT JOTEN HEI VAAN NYT EI SITTEN VAHAAN AIKAAN TAVATAKKAAN JOTTA SAAT ETSIÄ ITSELLESI ISOTISSIAEN NAISEN JA TUSKIN PALJON SEN JALKEEKAAN KOSKA ERO ON ERO,

        RN MINA HALUA SINUSTA EROTA VIELÄ MEIBAN PITAA ENSIN NAHBA TOISEMME JA JUTELLA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINUN PITAA NYT TAAS MIETTIA ASIOITA JA SITA MITA TEEN

        TULE JO KAYMAAN NIIN JUTELLAAN ASIOISTA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RN MINA HALUA SINUSTA EROTA VIELÄ MEIBAN PITAA ENSIN NAHBA TOISEMME JA JUTELLA

        PITAA JUTELLA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TAAS TULI LISASELVITYSPYYNTO SIITA TASTA JA TUOSTA KYLLÄ TAMA ON TAAS VAIKEETA

        NIINHAN SE AINA ON VALILLA ON HELPPOA JA VALILLÄ ON VAIKEEMPAA MUTTA EI AUTA MUUTA KUN PYRKIÄ VAAN ETEENPAIN KYLLÄ MINA SINUA VIELÄ RAKASTAN AINAKIN YRITÄN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on kiva tietaa etta joku rakastaa minuakin

        MINA DINUA RAKASTAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei minuun saa kyllä hermostua siita kun mina loukkaannun nuiin sitten olet ihmeissaan kanssani

        URITAN AINAKIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nene sen ovikellon viereen seisomaan että ne nakevat sinut siten paaset sisalle

        kierra takapihan kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOO JA SITTEN JAAT TERASSILLE

        hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN NAE SINUA MISSA OLET

        missa sina olet krtto se ja tule esulle jo sielta rakkaani mun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MENE TUOHON PEILIN ETEEN ETTÄ NAEN SINUT

        kuule myöhemminun ku kysyy niin sina et ole taalla edes kpskaan kaybytkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mita katsomista minussa muka on

        en muuten oya


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on kiva tietaa etta joku rakastaa minuakin

        niinhan mina rakastankin ihmista jota en ole edes koskaan nahnyt onko siina jotakin putoa mielestasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rnka nauta minulla on pienet tissit ja pieni takapioli joten en ole sinun tuuppisasi ollenkenkaan

        olen sisalla soin juuri asken vasta aamiaisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä me nytten kohta tormataan

        tehbaan sitten niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule vaan nyt kun olrt tsaas jo noin lahella ala ladbe nyt pois

        hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKSI EN NAE SINUA

        sann simulle etta kyllä sina siigen ustut alaka epaile itseasi yhtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TULE NYT TOIMISTOON JA KYSY SIITA MINUA

        juuri niin sitten sina olet saman yien huoneessani ala nyt enaan janista kun olet jo noin lahellä minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en meinannut paasta mutta yht akkia tama taas aukesikin onneksi mina rupesin asken pelkaamaan jopa meiban parisuhteen puolesta kun emme voi jutella koskaan yhbessä mutta tama on hyvä kun voimme taas kirjoitella aamulla ei taas tieda miten kay mutta mina rakastan sinua edelleen aivan valtavasti seija

        tuo oli mukava kuulla rakkaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mita katsomista minussa muka on

        en nyt kehtaa silla mina kavin juuri suihkussa eika taalla saa olla ilman vaatteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei minuun saa kyllä hermostua siita kun mina loukkaannun nuiin sitten olet ihmeissaan kanssani

        juuri niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        enka ole kun en nae sinua tastä

        mina olen sisalla meilla on 10 ruoka jonka jalkeen tulen ulos tupakalle ja bvoisin ottaa sinun kanssasi paikkarit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juurihan mina kerroin minkalainen mina olen enkä minä ole tyyppiasi ollenkaan

        miksi sina noin sanot vaan itsestasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        syon ja tulen kohta tupakalle terassille hei hei jos menet

        menen kohta syömaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        syon ja tulen kohta tupakalle terassille hei hei jos menet

        tulen vasta e´ruoan jaleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei mitaan voi tietaa toisesta ennenkuin naemme muista se mina menen syömaan

        mene vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TUSKIMPA OLEN NYT SAAT KAKKAASI ETSI ETSIÄ MUUALTA

        kylla sina vaan mutta jos haluat niin hei hei vaan sitten sinulle kyllä mina sinulle soitan kun saan sen puhelimen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RTKÄ

        niin rakastan minakin sinua mutta hei hei sitten vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei hei

        hei hei sitten vaan mina poistun nyt taas taalta koita taas sina parjata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo koita sina nyt vaan parjata

        pakkohan se on kun en muutakan voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule vaan nyt kun olrt tsaas jo noin lahella ala ladbe nyt pois

        kullä mina menen nyt syömaan silla en minakaan ilman ruokaa parjää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ole siina rakapihalla tulen siihen

        nyt on ovet auki joten rule sisalle etupuolelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä me nytten kohta tormataan

        tule nyt etupuolelta ssaan kun ovi on auki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MISSA SINA OLET

        yile siita sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TULE NYT TOIMISTOON JA KYSY SIITA MINUA

        tule siita ovesta sisalle niin mina tulen siihen sinua vastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei minuun saa kyllä hermostua siita kun mina loukkaannun nuiin sitten olet ihmeissaan kanssani

        juuri niin mika sinulla on kun sinua ei sisalle saa vaikka ovikin on auki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINUN PITAA NYT TAAS MIETTIA ASIOITA JA SITA MITA TEEN

        pakko oli tulla sisalle kun minulla on kylmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BOI KUN ME NAHTAISIINKIN JA VOITAISIMME EDES PUHUA ASIOISTA

        niin juuri sekin minua kiinnostaisi puhua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en nyt kehtaa silla mina kavin juuri suihkussa eika taalla saa olla ilman vaatteita

        ei saa olla ilman vaatteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri niin

        en usko siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi sina noin sanot vaan itsestasi

        mista sina sen tiedat ettet ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menen kohta syömaan

        hei hei sitten vaannja jalleen kerran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei hei sitten vaan mina poistun nyt taas taalta koita taas sina parjata

        sama sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei saa olla ilman vaatteita

        miksi et sina tanne ilman vaatteita saa tulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TULE JO KAYMAAN NIIN JUTELLAAN ASIOISTA

        kuule kullä mina sinua rakastan ja toivon että naemme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei hei

        len ollut koko ajan kun ulkona eulee kylmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sann simulle etta kyllä sina siigen ustut alaka epaile itseasi yhtaan

        hei hei taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en nyt kehtaa silla mina kavin juuri suihkussa eika taalla saa olla ilman vaatteita

        se on vaan joku juttu etta ilman vaatteita saa taalla olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mene vaan

        mene sna raukka syömaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kylla sina vaan mutta jos haluat niin hei hei vaan sitten sinulle kyllä mina sinulle soitan kun saan sen puhelimen

        se olisi kiva niin sitten voisimme puhua puhelimessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKSI EN NAE SINUA

        mina olen sisalla


    • Anonyymi

      pasi jos olet kipea niin mene kotiisi ja kopetetaan tama kissa ja hiiri leikki tahan otabn sinuun taas yhteytta kunhan saan puhelimen kyllä sina itsellesi nsisen jostakin loybat ja kyllä minä parjaan terv seija

      • Anonyymi

        hei hei


      • Anonyymi

        tule nyt siihen meiban terassille siina on rosita joka tuo sinut minun huoneeseen


      • Anonyymi

        kullä mina sinua edelleen rakastan ja kovasti rakkaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kullä mina sinua edelleen rakastan ja kovasti rakkaani

        niin minakin rakastan snua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kullä mina sinua edelleen rakastan ja kovasti rakkaani

        voi sinua sinahan olet taas ihan hopsö


      • Anonyymi

        MINA EN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kullä mina sinua edelleen rakastan ja kovasti rakkaani

        EN OLE ENKA IKINA TULE ENAAN OLEMAANKAAN SILLÄ MINUA EI KABBATA SUUTUTTAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN OLE ENKA IKINA TULE ENAAN OLEMAANKAAN SILLÄ MINUA EI KABBATA SUUTUTTAA

        MUTTA SINULLE EN VAAN KELPAA JOTEN GEI HEI VAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei hei

        HEI HEI NYT LOPETAN PALATAAN TAAS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kullä mina sinua edelleen rakastan ja kovasti rakkaani

        yritan kovasti kyllä olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kullä mina sinua edelleen rakastan ja kovasti rakkaani

        juuri niin


    • Anonyymi

      mene mokkulan eli Molokin sisälle ja kirjoita sieltä, kuin joku nuoret naiset... tipahtaa jätesäiliön sisälle vahingossa.

      • Anonyymi

        pasi mene siihen vaaleaan keinuun istumaan sitten mina naen sinut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pasi mene siihen vaaleaan keinuun istumaan sitten mina naen sinut

        sitteb paaset sisalle tulen sitten siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitteb paaset sisalle tulen sitten siihen

        aivan varmasti kun tulen siighen pihalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aivan varmasti kun tulen siighen pihalle

        mina menen kohta syömaan joten obota sina minua etta tulen tupakalle nyt lahti avioeropaperit eteenpäin joten kohta mina olen vapaa yekemaan mita vain ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitteb paaset sisalle tulen sitten siihen

        tulen hakemaan siita sinut sisalle taman helpompaa tama ei voi enaan olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitteb paaset sisalle tulen sitten siihen

        mita sanot kun sina minut nait


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mita sanot kun sina minut nait

        kysy joltakin missa mina olen että paaset minun huoneeseen miksi mina en nae sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kysy joltakin missa mina olen että paaset minun huoneeseen miksi mina en nae sinua

        menen taas rtupakalle tule jo siihen niin paaset kanssani sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menen taas rtupakalle tule jo siihen niin paaset kanssani sisalle

        missa sina olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missa sina olet

        mina tulin jo pois miksi sina et itseasi nsytä myt tassa on siita kysymys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menen taas rtupakalle tule jo siihen niin paaset kanssani sisalle

        mina olen jo sisalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina olen jo sisalla

        miksi sina et naytä itseasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi sina et naytä itseasi

        olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi sina et naytä itseasi

        lahbe kavelemaan siita oikealle ja sitten heti vasemmalle tai kysy holtain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lahbe kavelemaan siita oikealle ja sitten heti vasemmalle tai kysy holtain

        nyt olet jo tosi lahellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt olet jo tosi lahellä

        tai obota siina joitajia mutta lala lahbe siita mihinkään katso ikkunasta oikealle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai obota siina joitajia mutta lala lahbe siita mihinkään katso ikkunasta oikealle

        rt ole siina missa likee valvomo mene siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rt ole siina missa likee valvomo mene siihen

        niin joku tuo sinut minun huoneeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rt ole siina missa likee valvomo mene siihen

        asken et ollut siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin joku tuo sinut minun huoneeseen

        juuri niin kun obotst vahan aikaa A SITTEN SANOT ETTÄ OLET TULOSSA MINUN LUO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri niin kun obotst vahan aikaa A SITTEN SANOT ETTÄ OLET TULOSSA MINUN LUO

        HYVÄ NIIN SIINA OVWN YLÄPUOLELLA LUKEE ANKKURI NIIN TULE SIITA OVESTA SISALLE NIIN NAER MINUT HETI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HYVÄ NIIN SIINA OVWN YLÄPUOLELLA LUKEE ANKKURI NIIN TULE SIITA OVESTA SISALLE NIIN NAER MINUT HETI

        ET OLE TAASKAAN SISALLÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ET OLE TAASKAAN SISALLÄ

        KAVELE SIITA VALVOMOA KOGTI NIIN PAASET MINUN LUO EI OLE ENAAN VAIKEÄÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KAVELE SIITA VALVOMOA KOGTI NIIN PAASET MINUN LUO EI OLE ENAAN VAIKEÄÄ

        NYT SIINA ON JOKU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NYT SIINA ON JOKU

        NYT MINULLA ON IKKUNA AUKI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NYT MINULLA ON IKKUNA AUKI

        KANNATTAA OLLA VAROVAINEN KUN MINA SINUT NAEN NIIN SITTEN MINÄ KUSETAN SEN POIS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NYT SIINA ON JOKU

        MULLA EI OLE SITA PUHELINTA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NYT SIINA ON JOKU

        MITAS SITTEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MITAS SITTEN

        EI VOIBA AINAKAAN SOITELLA VAI ETKO SINA ENAAN HALUAKKAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI VOIBA AINAKAAN SOITELLA VAI ETKO SINA ENAAN HALUAKKAAN

        TAHANKO TAMA SITTN LOPPUI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitteb paaset sisalle tulen sitten siihen

        MITA SINA MINULLA TEET


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NYT SIINA ON JOKU

        MIKA ON TARKEAA MINA EN LOYBA TASTA ENAAN MITAAN TARKEAA KUN SINA ET HALUA KANSSANI OLLA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KANNATTAA OLLA VAROVAINEN KUN MINA SINUT NAEN NIIN SITTEN MINÄ KUSETAN SEN POIS

        ALA RAKAS PASI SELLAISTA TEE NYT MINA POISTUN KANAVALTA JOTEN MORO VAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TAHANKO TAMA SITTN LOPPUI

        EIKO OLE HYVA NIN ETTÄ TAMA PASKA LOPPUU JO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mita sanot kun sina minut nait

        SITTEN SEN TIEDAN KUN SINUT NAEN JA SAAN JUTELLA SINUN KANSSASI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKA ON TARKEAA MINA EN LOYBA TASTA ENAAN MITAAN TARKEAA KUN SINA ET HALUA KANSSANI OLLA

        KYLLÄ MINÄ OLISIN HALUNNUT NUTTA NYT YULI MUTKIA VAAN MATKAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KYLLÄ MINÄ OLISIN HALUNNUT NUTTA NYT YULI MUTKIA VAAN MATKAAN

        YKS UKKO LAHTI KUN VAMMAUBUIN JALKEENPAIN KEHTASI VIELÄ KERJATA PILLUA MUTTA EN ANTANUT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YKS UKKO LAHTI KUN VAMMAUBUIN JALKEENPAIN KEHTASI VIELÄ KERJATA PILLUA MUTTA EN ANTANUT

        NYT MINA POISTUN JOTEN HEI HEI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulen hakemaan siita sinut sisalle taman helpompaa tama ei voi enaan olla

        EI VOI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NYT MINULLA ON IKKUNA AUKI

        RI OLE KUN LUKOSSA SIINA LUKEE SEIJA JOS LOYBAT NIIN KOPUTA OVEEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RI OLE KUN LUKOSSA SIINA LUKEE SEIJA JOS LOYBAT NIIN KOPUTA OVEEN

        MENE TOIMISTOLTA KYSYMAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MENE TOIMISTOLTA KYSYMAAN

        JA MUN OVESSA ON PALJON PIITUSTUKSIA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MENE TOIMISTOLTA KYSYMAAN

        JOO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA MUN OVESSA ON PALJON PIITUSTUKSIA

        se on minun huone kopauta oveen niin avaan oven


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA MUN OVESSA ON PALJON PIITUSTUKSIA

        kopauta oveen niin avaan sinulle oven


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mita sanot kun sina minut nait

        tuskimpa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pasi mene siihen vaaleaan keinuun istumaan sitten mina naen sinut

        missa sina olrt kun sina minut naet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mita sanot kun sina minut nait

        en nahnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NYT MINULLA ON IKKUNA AUKI

        pitaako avata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA MUN OVESSA ON PALJON PIITUSTUKSIA

        on ja paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuskimpa

        en nahnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA MUN OVESSA ON PALJON PIITUSTUKSIA

        niin on ja koputa siihen oveen niin paaset minun huoneeseen heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA MUN OVESSA ON PALJON PIITUSTUKSIA

        on ja paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI VOIBA AINAKAAN SOITELLA VAI ETKO SINA ENAAN HALUAKKAAN

        se tuli selvaksi joten hei hei sitten vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin on ja koputa siihen oveen niin paaset minun huoneeseen heti

        ala tule mene jo pois


    • Anonyymi

      Läppärin näppäimistöllä kirjoitan. Se on kätevää.

      • Anonyymi

        mina menen tupakalle tule perastä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina menen tupakalle tule perastä

        kavin jo missa sina olit kun en sinua nahbyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kavin jo missa sina olit kun en sinua nahbyt

        miksi sina et asken koputtanut oveeni niin olisin avannut sinulle oven


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi sina et asken koputtanut oveeni niin olisin avannut sinulle oven

        se ei voi olla enaan hankalaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se ei voi olla enaan hankalaa

        tai sitten obota hoitajua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai sitten obota hoitajua

        tai sitten tule taas huomenna nyt kerkeisit olla yli tunnin jos tulisit heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se ei voi olla enaan hankalaa

        kyllä vaan ei minua tarvitse pelata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä vaan ei minua tarvitse pelata

        ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei

        sitten obota hoitajia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai sitten tule taas huomenna nyt kerkeisit olla yli tunnin jos tulisit heti

        muista kanssa tulla sitten onko sulla puhelin anna se minulle ikkunasta sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä vaan ei minua tarvitse pelata

        saat tulla sittenkin mina haluan sinun kanssasi jutella edelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saat tulla sittenkin mina haluan sinun kanssasi jutella edelleen

        sitahan minakin tassa obotan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitahan minakin tassa obotan

        nyt mulla on ikkunakin kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt mulla on ikkunakin kiinni

        se on hyva juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on hyva juttu

        mulla on ikkuna auki tule siihen joset muuta keksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitahan minakin tassa obotan

        minua eiko siihen tullut vielä ketaan kyllä siihrn kohta joku tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minua eiko siihen tullut vielä ketaan kyllä siihrn kohta joku tulee

        anonyymille ei tarvitse kirjoittaa yhtaan mitaan eika saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        anonyymille ei tarvitse kirjoittaa yhtaan mitaan eika saa

        nyt kysy heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minua eiko siihen tullut vielä ketaan kyllä siihrn kohta joku tulee

        missa sina siina olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missa sina siina olet

        avaan oven niin tule minun huoneeseen suoraan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        avaan oven niin tule minun huoneeseen suoraan

        kuule tule taas huomenna ja tule minun ikkunan taakse nyt kun paaset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        avaan oven niin tule minun huoneeseen suoraan

        missa sina olet kun sinua ei missaan nay


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule tule taas huomenna ja tule minun ikkunan taakse nyt kun paaset

        kuule kohta alkaa olla parempikin etta tulet vai joutuuko sinua obottamaan taas loputtomiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule kohta alkaa olla parempikin etta tulet vai joutuuko sinua obottamaan taas loputtomiin

        kayt sina kyllä nyt jo oventakana mutta et uskalla koputtaa oveen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kayt sina kyllä nyt jo oventakana mutta et uskalla koputtaa oveen

        mita ihmetta sina oikein pelkaat minussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kayt sina kyllä nyt jo oventakana mutta et uskalla koputtaa oveen

        missa sina olet siina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missa sina olet siina

        kopauta oveen niin avaan oven


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missa sina olet siina

        edes kerran ei se rikki mene kokeile vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        edes kerran ei se rikki mene kokeile vaan

        mun luo paasee niin montaa eri kautta voisin neuvoa ne kaikki jos tulisit luokseni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun luo paasee niin montaa eri kautta voisin neuvoa ne kaikki jos tulisit luokseni

        yile kysymaan tiinaltakohta ei tiina minua paasta sinun pitaisi tulla tanne puhumaan se ympari etta paasisin ei onnistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saat tulla sittenkin mina haluan sinun kanssasi jutella edelleen

        niinhan meiban kyllä pitaisi jutella mutta bnain tama on vahan hankalaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minua eiko siihen tullut vielä ketaan kyllä siihrn kohta joku tulee

        sano sille etta avaa minun oven


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule kohta alkaa olla parempikin etta tulet vai joutuuko sinua obottamaan taas loputtomiin

        mene toimistoon ja sano etta ne paastaa sinut minun huoneeseen 1 kerran kun tulet niin sitten osaat tulla aina jatkossakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yile kysymaan tiinaltakohta ei tiina minua paasta sinun pitaisi tulla tanne puhumaan se ympari etta paasisin ei onnistu

        sekin voisi onnistua paremmin jos sina tulisit ensin minun luokse tiinahan sen paattaa saanko tulla menen nyt etupuolelle joten tule sinne niin olen sitten oven takana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sekin voisi onnistua paremmin jos sina tulisit ensin minun luokse tiinahan sen paattaa saanko tulla menen nyt etupuolelle joten tule sinne niin olen sitten oven takana

        joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minua eiko siihen tullut vielä ketaan kyllä siihrn kohta joku tulee

        kysy silta missa mina olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        avaan oven niin tule minun huoneeseen suoraan

        sano että rtsit minua niin paaset sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt mulla on ikkunakin kiinni

        ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt mulla on ikkunakin kiinni

        ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai sitten obota hoitajua

        en avaa sinulle ovea joten ala tule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai sitten tule taas huomenna nyt kerkeisit olla yli tunnin jos tulisit heti

        mihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yile kysymaan tiinaltakohta ei tiina minua paasta sinun pitaisi tulla tanne puhumaan se ympari etta paasisin ei onnistu

        ethan sina halua


    • Anonyymi

      Luki häiriöisenä kirjoitan väärin kynällä konella ja näpäimistöillä!

      • Anonyymi

        kuule tule huomenna uubestaan sillä meilla alkaa taas iltarauha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule tule huomenna uubestaan sillä meilla alkaa taas iltarauha

        silla nyt osaat jo tulla


      • Anonyymi

        suullasi tai tule taas huomenna jos se tiina taalta huomennakin loytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suullasi tai tule taas huomenna jos se tiina taalta huomennakin loytyy

        tiina sanoi viimeksi etta mina en saa lahtea mihinkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tiina sanoi viimeksi etta mina en saa lahtea mihinkään

        mina lopetan taman nyt hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina lopetan taman nyt hei hei

        palataan taas joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tiina sanoi viimeksi etta mina en saa lahtea mihinkään

        nyt olisi tiinakin toissa jolta voisin kusua saanko lsáhteÁ MUKAASI MUTTA PAHA ON KYSYÄ KUN EB SINUA TAALLA NAE ET SINA OLE TAALLA KAYNYT VARSINKAAN SISALLAKAAN SAATI MINUN HUONEESSA ALA VIITSI AINA MINULLE VALEHBELLA TERV AEIJA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palataan taas joskus

        juuri niin hei hei kyllä sina parjaat mutta sita ei vaan tieda miten mina parjaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri niin hei hei kyllä sina parjaat mutta sita ei vaan tieda miten mina parjaan

        pasi mieti sina itse onko tassa enaan mitaan jarkea minun mielestani ei kyllä ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pasi mieti sina itse onko tassa enaan mitaan jarkea minun mielestani ei kyllä ole

        jos mina olisin paassyt niin milloin sina olisit tuonut minut takaisin ja jattanyt lopullisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos mina olisin paassyt niin milloin sina olisit tuonut minut takaisin ja jattanyt lopullisesti

        sitten olisin taas saanut sinua surra


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pasi mieti sina itse onko tassa enaan mitaan jarkea minun mielestani ei kyllä ole

        ei ole mutta jotakin pitaa nyt ihan oikeasyi tehba


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole mutta jotakin pitaa nyt ihan oikeasyi tehba

        kerro sina parempi vaihtoehto palssn taas kohta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suullasi tai tule taas huomenna jos se tiina taalta huomennakin loytyy

        ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos mina olisin paassyt niin milloin sina olisit tuonut minut takaisin ja jattanyt lopullisesti

        se on pasi erittain hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on pasi erittain hyvä

        se on sinun paatoksesi enka mina sille voi mitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on sinun paatoksesi enka mina sille voi mitaan

        mina suljen nyt koko sivuston joten hei hei taas vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina suljen nyt koko sivuston joten hei hei taas vaan

        miten mina voin tulla luoksesi kun en ole sinua nahnytkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole mutta jotakin pitaa nyt ihan oikeasyi tehba

        kysy minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kysy minua

        palaan taas myöhemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on pasi erittain hyvä

        en ole jattanyt sinua lopullisesti koska haluan nahba sinut ensin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole jattanyt sinua lopullisesti koska haluan nahba sinut ensin

        palataan taas myöhemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palataan taas myöhemmin

        palataan taas huomenna nyt lopetan taas taman joten huomiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palataan taas huomenna nyt lopetan taas taman joten huomiseen

        miten sina saat kaikki naiset aina sankyyn jotka haluat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palataan taas huomenna nyt lopetan taas taman joten huomiseen

        kuule ota ensi kerralla joku rohkeampi kaveri mukaasi niin ainakin silloin tormataan kait se voi sitten jossakin obottaa kun juttelemme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on pasi erittain hyvä

        enham nina ole sinua mihinkaan jattanyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on sinun paatoksesi enka mina sille voi mitaan

        en ole sinua jattanyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        enham nina ole sinua mihinkaan jattanyt

        en ole sinua mijinkaan jattanyt enka jata muista nyt se jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole jattanyt sinua lopullisesti koska haluan nahba sinut ensin

        miksi niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitten olisin taas saanut sinua surra

        en ole ala ole huolissasi siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on sinun paatoksesi enka mina sille voi mitaan

        en mina sinua jattanyt ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole ala ole huolissasi siitä

        puhumista olisi paljonkin rakkaani sinun vaan pitaa voittaa pelkosi siita rassa on vaan kysymys eikä misyään muusta hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on pasi erittain hyvä

        kyllä minä sen tiedan kertomattakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina suljen nyt koko sivuston joten hei hei taas vaan

        hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei hei

        pasi anna puhelinnumerosi minulle niin voin soittaa sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pasi anna puhelinnumerosi minulle niin voin soittaa sinulle

        sinussaon jotakin mistä minä tukkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinussaon jotakin mistä minä tukkään

        kuule ei minulla ole mitaan hataa onneksi koneelta loytyy pornoa mita voib katsella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinussaon jotakin mistä minä tukkään

        juuri niin se ao aivan sama missa me nyt puhutaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri niin se ao aivan sama missa me nyt puhutaan

        vaikka se sinun rakkausongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikka se sinun rakkausongelma

        ei puhuta mitaan puhutaan joskus toiste mutta sinussa on jokin piirre minka olisin halunnut nahba mutta ehkä joskus toiste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei puhuta mitaan puhutaan joskus toiste mutta sinussa on jokin piirre minka olisin halunnut nahba mutta ehkä joskus toiste

        joo jo koita vaan parjailla ja kyllä sina itsellesi naisen loybat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo jo koita vaan parjailla ja kyllä sina itsellesi naisen loybat

        kavin tupakalla ja tuli kylnä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo jo koita vaan parjailla ja kyllä sina itsellesi naisen loybat

        en osaa kertoa sitten kun naen sinut voin kirjottaa koneelle mika piirre se oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei hei

        kuule tiinan pitaisi nahba sinut niin se voisi sitten sanoa paasenko minä sinun luo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        puhumista olisi paljonkin rakkaani sinun vaan pitaa voittaa pelkosi siita rassa on vaan kysymys eikä misyään muusta hei hei

        hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei hei

        hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en osaa kertoa sitten kun naen sinut voin kirjottaa koneelle mika piirre se oli

        siina se onkin vasta haaste miksi se ei uskalla tulla tanne sisalle mita se pelkaa kysykää pasilta mulla loppu jo keinot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinussaon jotakin mistä minä tukkään

        ei voi kun minulla ei ole soivaa puhelinta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinussaon jotakin mistä minä tukkään

        mina kullä voisin soittaa sinulle mutta mita sina siinakin pelkaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi niin

        miksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on pasi erittain hyvä

        joo joo ei voi mitaan mene sitten pois alaka tule enaan takaisin katoa jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole ala ole huolissasi siitä

        mina en sure yhtaan mitaan tama on vaan h´helpotus minulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei puhuta mitaan puhutaan joskus toiste mutta sinussa on jokin piirre minka olisin halunnut nahba mutta ehkä joskus toiste

        otan uhteytta kun saan puhelimen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule tiinan pitaisi nahba sinut niin se voisi sitten sanoa paasenko minä sinun luo

        taytyy taas joskus yrittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taytyy taas joskus yrittää

        ala yrita enaan menwe nyt vaan kotiin ja ela aivan rauhassa ja etsi itsellesi se uusi nainen ja anna minun olla rauhassa otan sinuun yhteytta kun on asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ala yrita enaan menwe nyt vaan kotiin ja ela aivan rauhassa ja etsi itsellesi se uusi nainen ja anna minun olla rauhassa otan sinuun yhteytta kun on asiaa

        palataan taas myöhemmin hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palataan taas myöhemmin hei hei

        hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule ota ensi kerralla joku rohkeampi kaveri mukaasi niin ainakin silloin tormataan kait se voi sitten jossakin obottaa kun juttelemme

        pasi mina paasisin kaymaan luonasi yhbellä ehbolla joka on seuraava sinun pitaisi hakea minut ja tuoba illaksi takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi niin

        hakea minut ja tuoba illaksi takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri niin se ao aivan sama missa me nyt puhutaan

        puhutaan siita etta mina paasisin luoksesti jos haet minut ja tuot illaksi takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule tiinan pitaisi nahba sinut niin se voisi sitten sanoa paasenko minä sinun luo

        jos haet ja tuot minut opois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos haet ja tuot minut opois

        nain on nyt asia ajateltu takasisiin minun pitaa paasta 7 00 niin sitten on kaikki hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nain on nyt asia ajateltu takasisiin minun pitaa paasta 7 00 niin sitten on kaikki hyvin

        mina nyt vaan syön ensin sitten tulen takapihalle tupakalle minulla on pyöratuoli joka menee kasaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikka se sinun rakkausongelma

        mika muka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikka se sinun rakkausongelma

        onko sinulla taas joku toinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pasi mina paasisin kaymaan luonasi yhbellä ehbolla joka on seuraava sinun pitaisi hakea minut ja tuoba illaksi takaisin

        saapas nahba sina soubat ja huopaat joka paiva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        puhutaan siita etta mina paasisin luoksesti jos haet minut ja tuot illaksi takaisin

        25 1olen vapaa sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko sinulla taas joku toinen

        ei minulla ole edelleenkaan toista laita se asia jo ylos sinne pieneen paahasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei minulla ole edelleenkaan toista laita se asia jo ylos sinne pieneen paahasi

        25 paiva olen taas vapaa kuin taivaan lintu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suullasi tai tule taas huomenna jos se tiina taalta huomennakin loytyy

        siita paaset sisalle jos soitat sita edessa olevaa kelloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos mina olisin paassyt niin milloin sina olisit tuonut minut takaisin ja jattanyt lopullisesti

        en ole sinua jattanyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on pasi erittain hyvä

        selvan nyt sitten teki ala kirjoita mulle sitten enaan mitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina suljen nyt koko sivuston joten hei hei taas vaan

        joo joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi niin

        joo joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinussaon jotakin mistä minä tukkään

        lopeta jo tuo hoyryaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina en sure yhtaan mitaan tama on vaan h´helpotus minulle

        mene jo kotiisi ja tule aamulla johonkin aikaan siin sitten meillä olis koko paiva aikaa olla yhbessa mutta sina et uskalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos haet ja tuot minut opois

        katsotaan taas huomenna nyt en lahbe enaan mihinkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        katsotaan taas huomenna nyt en lahbe enaan mihinkään

        palataan huomenna taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palataan huomenna taas

        joo joo hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos haet ja tuot minut opois

        kyllä mina varmaan paasen huomennakin riippuu etta onko tiina toissa se kertoo asiaan lopullisen paatoksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        katsotaan taas huomenna nyt en lahbe enaan mihinkään

        palataan huomenna nytten jaksa enaan tanssaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinussaon jotakin mistä minä tukkään

        et voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei puhuta mitaan puhutaan joskus toiste mutta sinussa on jokin piirre minka olisin halunnut nahba mutta ehkä joskus toiste

        joo joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siina se onkin vasta haaste miksi se ei uskalla tulla tanne sisalle mita se pelkaa kysykää pasilta mulla loppu jo keinot

        tuskimpa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pasi mina paasisin kaymaan luonasi yhbellä ehbolla joka on seuraava sinun pitaisi hakea minut ja tuoba illaksi takaisin

        juuri niin sen pitaakin mennä


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      510
      3668
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      177
      3486
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2694
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2469
    6. 276
      2106
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1553
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe