mitä teen

coccerin omistaja!

hei!

omistan 6 v cockeri pojan joka on mielestäni ihana ja tottelevainen.

mieheni mielestä en ole enää moneen vuoteen komentanut koiraa oikein tai en ollenkaan.

sanoo mulle että ei pelkkä sanominen riitä jne että pitää olla huomioimatta koiraani kun se on jotain tehnyt. mikä on nykyisin harvinaista.

joskus kakat sisällä kun ei ole päässyt meidän itsemme takia kakalle.hypännyt auton sisälle auton takaosasta(farmari) ja mies kurmootti koiran, repi etujaloista ulos auton etuistuimien välistä.huusi koiralle heitti kuin säkin takaluukkuun ja löi koiraa päähän avo kämmenellä niin että koiran pää kajahti toiselle seinän reumalle auton takaluukussa.voitte varmaan kuvitella koiran huudon mikä tuli suusta. tämän jälkeen alkanut vapista ja tutista auton takaluukussa kun mies menee lähelle, mutta silti joka kerta haluaa autoon mukaan että traumoja ei muita jäänyt eli rakastaa autoilua.

jos sisällä vapaana saattaa mennä sohvalle.ja tällaisia muita tavallisia pieniä juttuja.
mieheni karjuu ja siis hakkaa koiraa ja sanoo etten minä komnna ollenkaan.

noh komennamme erilailla hän tuolla lailla ja minä sanon kerran hyi ja koira näyttää tietävän mitä on tehnyt kun näytän sitä.

just raapi miehen vanhemmilla ovea ja taas tuli riitaa ja mä sain pyytää ukoltani anteeks kun huusin sille ja itkin puhelimessa.

tää vie multa voimat mitä mun pitäis tehä ruveta karjuun koiralle mitä heillä tehään miehen kotona usein karjutaan toisilleen.

haluamme pian saada vauvankin niin miten se elämä sitten menee???

mitä siis teen???

5

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • &%¤#

      Vaihda miestä, sisko hyvä!!!! Kun hakkaa koiraa, ei siitä ole pitkä matka siihen että alkaa hakkaamaan sinuakin.....

    • äly hoi1

      Minä kyllä laittasin miehen vaihtoon,jos minun koiriani rupeasi hakkaamaan!Jospa vika onkin miehen korvien välissä eikä koirassa ja sinun komennoissa!!!Lyökö mies tulevaisuudessa lastakin,jos ei tottele hänen komentoa?!!Kyllä koirallakin voi tulla kallon murtumia päähän löynnistä,ei sekään tiilis kivestä ole tehty!

      • Ei tartte hakata!

        Kuten muutkin sanon: vaihda herranjestas miestä ja vähän äkkiä!

        Tai muutoin sun vaihtoehtosi on se lehdissä näkyvä: "etsitään koiralle kotia pitovaikeuksien vuoksi", tai "... muuttuneen elämäntilanteen vuoksi". Pahemmaksi miehesi suhtautuminen muuttuu päivä päivältä, koska on ärsyyntynyt koiraan jo nytkin. Muksun tulo perheeseenne mutkistaa asiat totaalisesti, jos ärsyyntyminen koiraan on tuota luokkaa, koska oma vointisi ja aikasi jakautuu miehen ja koiran lisäksi sen jälkeen vielä lapseenkin. Ja sitähän tuolla luonteenlaadulla varustettu mies ei enää kestä, vaan joko lähtee nostelemaan, vie koiranne piikille, hakkaa sen hengiltä ja osasi saat sitten sinäkin... lapsi ajallaan, kun valvottaa tai ei opikkaan miehesi oletuksen mukaisesti hetkessä sisäsiistiksi tai pöytäsiistiksi.

        Tässä vaiheessa säälin koiraa, sillä se on vielä nuori, parhaassa iässään ja nyt sen pitäisi saada elää onnellista aikuisen koiran elämää monen monta vuotta ja muutaman vuoden päästä saada alkaa vanheta arvokkaasti.


    • lmp

      asia on niin, että hankkiessasi koiran sitoudut huolehtimaan siitä ja suojelemaan sitä tarpeen vaatiessa. sinun tehtäväsi on suojella sitä myös mieheltäsi, et kai antaisi miehesi hakata lastasikaan vain sillä verukkeellsa että teillä on erilainen tapa kasvattaa ja kouluttaa.

      jos katsot vierestä koirasi pahoinpitelyä puuttumatta siihen syyllistyt itse yhtälailla. itse omistan myös 2 cockeria ja teki pahaa lukea viestisi.
      tuskin kuitenkaan kirjoitit tänne saadaksesi haukut niskaasi vaan halusit apua ja kannustusta. suosittelen käsittelemään asian miehesi kanssa heti. tee selväksi hänelle ettei vaihtoehtoa ole, KOIRAA EI LYÖDÄ enää ikinä. hänellä on ilmiselvästi ongelmia jotka teidän on selvitettävä jos aiotte jatkaa yhdessä ja hankkia perheen. lapsen tultua taloon teidän elämä tuskin helpottuu vain päinvastoin, väsyneenä pinna kiristyy entisestään.

      Voimia sinulle ja toivottavasti saatte asiat järjestettyä kaikkien kannalta parhain päin. ethän käännä selkääsi koirallesi joka rakastaa ja kunnioittaa sinua pyyteettömästi ja on myös kunnioituksen arvoinen. kirjoita kuulumisia jatkossakin.

      • kiitos kaikille vastanneille ja varsinkin viimeiselle vastaajalle!!

        kyllä pidin miehelleni puhuttelun ja meinaan koiraani puolustaa jatkosakin.

        tuo peli ei vetele ja olen kysynytkin että meinaako lapsiakin hakata kun ne tekee pahaa.
        että asia on kyllä selvitetty.

        sanoin myös että josjoku näkee niin se voi saada vaikka sakot eläinrääkkäyksestä jos joku tekee ilmoituksen.

        toivon kovasti että mieheni rauhoittuu ja koitan itse paremmin komentaa koiraa. en kylläkään hänen tyylillään.!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe