Wilfa robotti imuri

Tilasin juuri!

Noniin. Minulla oli kauhea hinku saada tuollainen wilfa robotti imuri. Nyt noin tunti sitten tilasin sen robokeskus.fi sivulta. Kun saan imurin kotiini kerron teille käyttökokemuksia! :)

9

5111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mellikki34

Minä kuulin että jotkut noista robotti-imureista lähtee yöllä yksin ajelemaan ja niiden se-joku-sensori menee sellaseen asentoon, että se seuraa kaikkea liikkuvaa.
      Kiva jos sattuu öisin vessaan lähtemään ni se robotti ajaa takaa pimeässä....hrrrr

• Robottifriikki

Ennen kuin edes saat sen imurin niin minun pitää valitettavasti kertoa muutama asia! Kyseinen imuri ei ansaitse robotin arvonimeä. Se ei hoida hommaansa niinkuin nykyajan robotti-imuri. Markkinoilla on monta huomattavasti parempaa hinta-laatusuhteeltaan olevaa robotti-imuria. Itelläni oli Wilfa noin kaksi päivää, jonka jälkeen kyseinen tuote löysi itsensä roskakorista! Osta kunnon laite! Käy tsekkaas: www.kotirobotti.com ja jos halvalla niin QQ-2 tai jos on enemmän fyrkkaa niin uusi Roomba 560, joka on aivan mahtava laite ja AITO robotti! Sori että piti kertoa totuus näin karuna päin naamaa. Myy tuote vaikka Huuto.net:ssä ja osta kunnon toimiva tuote...

• Wilfa robotti imuri

Minulla on jo wilfa ja olen siihen erittäin tyytyväinen :). Se siivoa hyvin kaikki paikat ja jos jää jumiin jonnekkin pääsee myös pois. Nyt kelpaa kun on puhdasta ja voi jättää robotin yksin siivoamaan kun lähtee pois. Kiitoksia paljon kommenteista :)

• Labradori-isäntä
        Wilfa robotti imuri kirjoitti:

Minulla on jo wilfa ja olen siihen erittäin tyytyväinen :). Se siivoa hyvin kaikki paikat ja jos jää jumiin jonnekkin pääsee myös pois. Nyt kelpaa kun on puhdasta ja voi jättää robotin yksin siivoamaan kun lähtee pois. Kiitoksia paljon kommenteista :)

ihmisillä on eri odotukset ja jotkut vaan tyytyvät vähempään. ite en tyydy kun on kolme koiraa ja kaksi kohta teini-ikäistä lasta sotkemassa 130m2 taloa. Roomba 560 on ensimmäinen robo, joka hoitaa hommansa, mutta sekään ei poista kunnon suursiivousta. Wilfa on kylläkin kukkarolle houkutteleva vaihtoehto, saahan tuon ostamani Roomban hinnalla viisi Wilfaa. Oliko Wilfassa automaattista latausta?

• Robotti-imuri
        Labradori-isäntä kirjoitti:

ihmisillä on eri odotukset ja jotkut vaan tyytyvät vähempään. ite en tyydy kun on kolme koiraa ja kaksi kohta teini-ikäistä lasta sotkemassa 130m2 taloa. Roomba 560 on ensimmäinen robo, joka hoitaa hommansa, mutta sekään ei poista kunnon suursiivousta. Wilfa on kylläkin kukkarolle houkutteleva vaihtoehto, saahan tuon ostamani Roomban hinnalla viisi Wilfaa. Oliko Wilfassa automaattista latausta?

Wilfassa ei ole automaattista latausta, mutta minua se ei haittaa ollenkaan. Laite on kyllä muuten ihan automaattinen ja toimii kiitettävästi kaikilla pinnoilla :)

• Älä usko kaikkea
        Wilfa robotti imuri kirjoitti:

Ei kannata uskoa kaikkea, mitä täällä kirjoitellaan. Näillä kanavilla pyörii totta kai tuotteiden markkinoijia myös yrittämässä nostaa tuotteensa vakuuttavuutta. Tällainenhan on helppo ja ilmainen mainos firman tuotteelle. Etenkin, kun ihmiset uskovat mitä vain lukevat.

• 99€ motonetissä

että silleen.
      Ei mitään hajua miten tuo toimii, mutta itsellä on CleanMate, joka lienee halvimpien roombien kanssa kilpaileva tuote, ja se ainakin on erittäin pätevä, kun ei käytetä mattoja talossa.

• Robottimies

Näyttäis olevan tuo QQ-2 jo aivan eri luokkaa kun edeltäjänsä. www.kotirobotti.com, jossa kyseistä tuotetta saa parin viikon päästä Suomessa.

• Anonyymi

Tosi vanha ketju

mutta Wilfa robotti-imuri on paras

se löytää kaiken minkä olet hukannut ja ilmoittaa sen asian puhumalla äänen

mun Ville on niin paras!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9404
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2940
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      40
      2726
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2581
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1985
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1882
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1836
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      51
      1382
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1244
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe