mikä on vika minun skootterissa kun joskus sammuu hiljalleen moottori ajossa ja ei lähe heti käyntiin uudestaan vaan täytyy oottaa 10minuuttia sitten lähtee hyvin
super8
7
2494
Vastaukset
- mesetti
Saattaa johtua monesta asiasta, jos tulppaa ei ole vaihdettu pitkään aikaan, kannattaa kokeilla sitä, vaihtoväli on 3000km. Tulppa NGK C7 HSA.
- sadeton
skootterilla on ajettu 250km
- dfrgt
Mulla levis sähköt S8:ssa about samoilla kilometreillä. Tarkista vehkeen lataus jännite, että jos vaikka jännitteen säädin olis rikki?
Super8 laatu on Agilityä surkeempi ei voi mitään...- sadeton
missä jännitteen säädin on ja miten se latausjännite mitataan
- Takkunen
sadeton kirjoitti:
missä jännitteen säädin on ja miten se latausjännite mitataan
Pyydäppä isiä tai naapurin-setää mittaamaan latausjännite akusta skootterin käydessä vaikkapa tavallisella yleismittarilla.
Korjauta takuuseen !!! Kymcolla on 2 vuoden takuu ilman kilometrirajoitusta Takkunen kirjoitti:
Pyydäppä isiä tai naapurin-setää mittaamaan latausjännite akusta skootterin käydessä vaikkapa tavallisella yleismittarilla.
Korjauta takuuseen !!! Kymcolla on 2 vuoden takuu ilman kilometrirajoitustamissä olis lista kymcon suomen takuuhuoltajista?
- voi että...
ssssssssss kirjoitti:
missä olis lista kymcon suomen takuuhuoltajista?
Tiedäkkö edes maahantuojaa?? www.kymco.fi ja sieltä jälleenmyyjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28611266
- 1337010
- 995731
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385098- 524281
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303969- 613534
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323501Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223035- 782974