kohtalo...

...on kova

juttu meni nyt niin että mun pikkuveli oli ärsyttäny mua koko vitun mun elämän. Tapahtu siis n. kuukaus sitten. Tulin kotiin koulusta ja pikkuveli oli hajottanu tietokoneen. Siellä nauro vaan että "miten sattukaan". Noh, raivostuinhan siitä ja mottasin sitä ihan täysiä. No siltä murtu nenä ja multa etusormi. Nyt oon sitten joutunu käymään jossain psykologilla kun löin veljee ihan syystä!
mitäs mieltä ootte? maailma on reilu

9

2269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika-ysi-yks

      Mielestäni teit oikein kun löit sitä. Rikkoko se sen tietokoneen niiku et keskusyksikkö meni mäsäks vai tiluttiko se vaa windowsin? Jos teki tuon ensimmäisen nii ainaki ansaitsi tulla lyödyks! Vitu kalliita tollaset tietokoneet.

      Kummiskin jos se on nii pitkää sua piinannu nii munmielestä paras tapa estää pikkuveljee vittuilemasta on vittuilla vielä pahemmin takas (sähä oot se isoveli nii oot kai fyysisestikki vahvempi?) ja sitte jos se käyttäytyy hyvin nii sit oot kiltti sille. Jos se vaik ilman syytä tulis sulle sanoo jotai että "saatanan homo kuole pois" nii pistäisit sen jonnekki huoneeseen häpeemään :D oppis tavoille.

      Joo no huono ku jouduit psykolle. Ite oon joskus käyny ja ne kysyy jotai ihme kysymyksiä jotka ei johda mihinkään. Koita kestää :D

      • joomää

        Miks sä joutusit? Vähän paska pikku veli sori vaan, mutt toi on väärin.!! Mikset sano sill psykologille ett se ärsytti sua ja se rikkos sun tietokoneen tahallaan!!


      • diudiidf

        Tosiaan ei ny kannata päälle motata vaan jos suinki niin oo kylmä ja etäinen. Kun pikkuveli on tehnyt jotain pahaa ja katsoo sua haastavasti silmiin, avaat suusi kuin sanoaksesi jotain, mutta nipistätkin sen kiinni, tuijot hetken murhaavasti, ja otat sellaisen kylmän, välinpitämättömän hymyn. Sen asia ei kiinnosta sua, se on huomattavasti negatiivisempaa kuin räyhääminen. Pikkuveljesi saa vain pökköä pesään, ja vettä myllyyn jos suutut.

        Ole niin rauhallisen, vitun ärsyttävän hillitty ja sano ylimielisesti "aijjai rääpäle.." Jos poika haukkuu sinua, naura! Naura kylmästi ja poistu.
        Voit toki puuhailla seurauksia pojan seläntakana, esim raportoimalla vanhemmillesi.

        Jos hän väittää sinua kantelijaksi, näytä kieltä ja naura päälle. "mitääs teet kiusaa"
        tai "täytyyhän sua vähän opettaa tavoille"
        "opetan sulle moraalisia asioita"


    • nipaniinuska

      jos et sen paremmin pystynyt hillitsemään aggressioitasi! Jos joka ärsytyksestä vedät porukkaa lättyyn, voit löytää itsesi vielä loppupeleissä Kakolasta. Olisihan kyseessä ollut loistotilaisuus saada vanhemmiltasi nyötätuntoa ja uusi kone... Sitäpaitsi, fiksu kostaa epäsuorasti... Tyhmät mättää päälle.

    • spedesasasasa

      Taidat olla tietokoneriippuvainen.

      • tuota

        Herran jumalaa ketää saa lyödä! pienempi varsinki ei ikinä oo riidan selvimisee oikee tapa murtaa toisen nenää! itte oon 16 pikkusisko 13 meillekki tulee vastaavia riitoja kyllä sisaruksii saa kovistella mut ei lyyä!! hauku mielummin mutta älä lyö!


    • -mape-

      ei se suo silti oikeuta lyömää ketää nii että sillä murtuu nenä. ihan oikee apu sulle toi psygologi. hakeudu mielen hallinta kurssille sairas

    • Naper00

      no vituttaahan sellanen et paskoo koneen ja ärsyttää vielä päälle. Ite riitelen pikkuveljen kanssa joka päivä ite 15 ja broidi 13. Se jaksaa ärsyttää koko ajan ja ärsytän takas mut en pitkään jaska ja pari kertaa kyllä tempassu sitä aika lujaa esim olkapäähän et melkeen itkee ja välillä itkeekin. esim. se pelaa pleikkaa meen vaikka tuolille istumaan huutaa et pena(ei oikea nimeni) kiusaa ja faijja tai mutsi tulee raivoomaan mulle et lopeta prkl mee pois huoneesta sit sanon et se sanoo tahalleen noin et tuutte raivooman mulle niin kyl siinä tulee täysi vitutus.

    • tyttttttö

      oikein sille että mottasit sitä :D tietty se oli ilkeetä mutta elämä no :D
      kyllä minunki isoveli mottas kerran mua ja rupes vuotaa verta, mutta ei se minnekkää psykologille siitä joutuna.... ei mun mielestä sun pitäs siellä käyä jos et ite halua..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe