Pikku-Kallen äiti pudotti mukin lattialle ja se meni rikki, jonka jälkeen Pikku-Kallen äiti huusi: ''VOI PASKA!'' Pikku-Kalle sattui olemaan paikalla ja kysyi:''Mitä se tarkoittaa?'' Pikku-Kallen äiti ei tietenkään halunnut opettaa poikaansa kiroilemaan joten vastasi: ''Se on eteisen ovi matto.'' Myöhemmin taas Pikku-Kallen äiti poltti sormensa ja huusi: ''VOI PERSE!'' Pikku-Kalle oli taas paikalla ja kysyi: ''Mitä se tarkoittaa?'' Pikku-Kallen äidin oli taas pakko valehdella ja vastasi: ''se on eteisen naulakko.'' Myöhemmin taas Pikku-Kallen äiti kaatui portaissa ja huusi: ''VOI MUNA!'' Pikku-Kalle oli tietenkin taas paikalla ja kysyi: ''Mitä se tarkoittaa?'' Pikku-Kallen äidin oli taas valehdeltava ja vastasi: ''Se on isän uusi puhelin.'' Myöhemmin heille sitten tuli vieraita ja Pikku-Kalle tuli hymyillen heitä vastaan ja sanoi: ''Pyyhkikää kenkänne paskaan, viekää takkinne perseeseen ja menkää katsomaan kun isä esittelee sen uutta munaa.''
Pikku-Kalle
1
2534
Vastaukset
- Pikku Kalle
Nainen pyysi rakastajaansa luokseen keskellä päivää, koska hänen miehensä oli töissä.
Hänen 9 vuotias Kalle poikansa tuli yllättäen makuuhuoneeseen, näki rakastavaiset ja piiloutui vaatekaappiin.
Mutta mies tulikin kotiin ennen aikojaan.
Hätääntynyt vaimo työnsi rakastajansa vaatekomeroon, eikä huomannut,
että Pikku-Kalle oli samassa komerossa.
Kalle totesi: "Täällä on pimeää."
Mies vastasi: "Niin on."
Kalle: "Minulla on pesäpallo."
Mies: "Sehän kiva."
Kalle: "Haluatko ostaa sen?"
Mies: "Ei, kiitos."
Kalle: "Mun iskä on ulkopuolella."
Mies: "OK. Mitä maksaa?"
Kalle:"250 euroa."
Mies: "Selvä, minä ostan sen."
Muutaman viikon kuluttua asia toistui ja Kalle sekä rakastaja olivat taas samassa, pimeässä komerossa.
Kalle totesi: "Täällä on pimeää."
Mies vastasi: "Niin on."
Kalle: "Minulla on pesäpallomaila."
Rakastaja muisti edellisen kerran ja kysyi Kallelta: "Mitä maksaa?"
Kalle:"750 euroa."
Mies: "Hyvä."
Muutama päivä myöhemmin Kallen isä ehdotti: "Haepas pesäpallosi ja
mailasi, niin mennään vähäksi aikaa ulos pelailemaan."
Kalle vastasi: "En voi. Myin ne molemmat."
Isä uteli:"Paljonko sait?"
Kalle: "Yhteensä 1.000,- euroa."
Isä suuttui: "Sehän on hirveä ylihinta. Paljon enemmän, kuin mitä minä maksoin. Tai sitten sinä valehtelet! Nyt mennään kirkkoon ja saat tunnustaa syntisi papille."
Molemmat kävelivät kirkkoon ja isä työnsi Kallen rippituoliin ja pani oven kiinni.
Kalle sanoi: "Täällä on pimeää."
Pappi vastasi: "Älä taas aloita tuota samaa paskaa..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4093457Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151571En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851379- 1101377
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991348Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591306- 481199
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi811115Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa291007- 34913