Pikku-Kalle

netha

Pikku-Kallen äiti pudotti mukin lattialle ja se meni rikki, jonka jälkeen Pikku-Kallen äiti huusi: ''VOI PASKA!'' Pikku-Kalle sattui olemaan paikalla ja kysyi:''Mitä se tarkoittaa?'' Pikku-Kallen äiti ei tietenkään halunnut opettaa poikaansa kiroilemaan joten vastasi: ''Se on eteisen ovi matto.'' Myöhemmin taas Pikku-Kallen äiti poltti sormensa ja huusi: ''VOI PERSE!'' Pikku-Kalle oli taas paikalla ja kysyi: ''Mitä se tarkoittaa?'' Pikku-Kallen äidin oli taas pakko valehdella ja vastasi: ''se on eteisen naulakko.'' Myöhemmin taas Pikku-Kallen äiti kaatui portaissa ja huusi: ''VOI MUNA!'' Pikku-Kalle oli tietenkin taas paikalla ja kysyi: ''Mitä se tarkoittaa?'' Pikku-Kallen äidin oli taas valehdeltava ja vastasi: ''Se on isän uusi puhelin.'' Myöhemmin heille sitten tuli vieraita ja Pikku-Kalle tuli hymyillen heitä vastaan ja sanoi: ''Pyyhkikää kenkänne paskaan, viekää takkinne perseeseen ja menkää katsomaan kun isä esittelee sen uutta munaa.''

1

2622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku Kalle

Nainen pyysi rakastajaansa luokseen keskellä päivää, koska hänen miehensä oli töissä.
      Hänen 9 vuotias Kalle poikansa tuli yllättäen makuuhuoneeseen, näki rakastavaiset ja piiloutui vaatekaappiin.

Mutta mies tulikin kotiin ennen aikojaan.
      Hätääntynyt vaimo työnsi rakastajansa vaatekomeroon, eikä huomannut,
      että Pikku-Kalle oli samassa komerossa.

Kalle totesi: "Täällä on pimeää."
      Mies vastasi: "Niin on."
      Kalle: "Minulla on pesäpallo."
      Mies: "Sehän kiva."
      Kalle: "Haluatko ostaa sen?"
      Mies: "Ei, kiitos."
      Kalle: "Mun iskä on ulkopuolella."
      Mies: "OK. Mitä maksaa?"
      Kalle:"250 euroa."
      Mies: "Selvä, minä ostan sen."

Muutaman viikon kuluttua asia toistui ja Kalle sekä rakastaja olivat taas samassa, pimeässä komerossa.

Kalle totesi: "Täällä on pimeää."
      Mies vastasi: "Niin on."
      Kalle: "Minulla on pesäpallomaila."
      Rakastaja muisti edellisen kerran ja kysyi Kallelta: "Mitä maksaa?"
      Kalle:"750 euroa."
      Mies: "Hyvä."

Muutama päivä myöhemmin Kallen isä ehdotti: "Haepas pesäpallosi ja
      mailasi, niin mennään vähäksi aikaa ulos pelailemaan."
      Kalle vastasi: "En voi. Myin ne molemmat."
      Isä uteli:"Paljonko sait?"
      Kalle: "Yhteensä 1.000,- euroa."

Isä suuttui: "Sehän on hirveä ylihinta. Paljon enemmän, kuin mitä minä maksoin. Tai sitten sinä valehtelet! Nyt mennään kirkkoon ja saat tunnustaa syntisi papille."

Molemmat kävelivät kirkkoon ja isä työnsi Kallen rippituoliin ja pani oven kiinni.

Kalle sanoi: "Täällä on pimeää."
      Pappi vastasi: "Älä taas aloita tuota samaa paskaa..."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      990
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      123
      982
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      942
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      317
      909
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      507
      858
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe