Pikku-Kalle

netha

Pikku-Kallen äiti pudotti mukin lattialle ja se meni rikki, jonka jälkeen Pikku-Kallen äiti huusi: ''VOI PASKA!'' Pikku-Kalle sattui olemaan paikalla ja kysyi:''Mitä se tarkoittaa?'' Pikku-Kallen äiti ei tietenkään halunnut opettaa poikaansa kiroilemaan joten vastasi: ''Se on eteisen ovi matto.'' Myöhemmin taas Pikku-Kallen äiti poltti sormensa ja huusi: ''VOI PERSE!'' Pikku-Kalle oli taas paikalla ja kysyi: ''Mitä se tarkoittaa?'' Pikku-Kallen äidin oli taas pakko valehdella ja vastasi: ''se on eteisen naulakko.'' Myöhemmin taas Pikku-Kallen äiti kaatui portaissa ja huusi: ''VOI MUNA!'' Pikku-Kalle oli tietenkin taas paikalla ja kysyi: ''Mitä se tarkoittaa?'' Pikku-Kallen äidin oli taas valehdeltava ja vastasi: ''Se on isän uusi puhelin.'' Myöhemmin heille sitten tuli vieraita ja Pikku-Kalle tuli hymyillen heitä vastaan ja sanoi: ''Pyyhkikää kenkänne paskaan, viekää takkinne perseeseen ja menkää katsomaan kun isä esittelee sen uutta munaa.''

1

2525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku Kalle

Nainen pyysi rakastajaansa luokseen keskellä päivää, koska hänen miehensä oli töissä.
      Hänen 9 vuotias Kalle poikansa tuli yllättäen makuuhuoneeseen, näki rakastavaiset ja piiloutui vaatekaappiin.

Mutta mies tulikin kotiin ennen aikojaan.
      Hätääntynyt vaimo työnsi rakastajansa vaatekomeroon, eikä huomannut,
      että Pikku-Kalle oli samassa komerossa.

Kalle totesi: "Täällä on pimeää."
      Mies vastasi: "Niin on."
      Kalle: "Minulla on pesäpallo."
      Mies: "Sehän kiva."
      Kalle: "Haluatko ostaa sen?"
      Mies: "Ei, kiitos."
      Kalle: "Mun iskä on ulkopuolella."
      Mies: "OK. Mitä maksaa?"
      Kalle:"250 euroa."
      Mies: "Selvä, minä ostan sen."

Muutaman viikon kuluttua asia toistui ja Kalle sekä rakastaja olivat taas samassa, pimeässä komerossa.

Kalle totesi: "Täällä on pimeää."
      Mies vastasi: "Niin on."
      Kalle: "Minulla on pesäpallomaila."
      Rakastaja muisti edellisen kerran ja kysyi Kallelta: "Mitä maksaa?"
      Kalle:"750 euroa."
      Mies: "Hyvä."

Muutama päivä myöhemmin Kallen isä ehdotti: "Haepas pesäpallosi ja
      mailasi, niin mennään vähäksi aikaa ulos pelailemaan."
      Kalle vastasi: "En voi. Myin ne molemmat."
      Isä uteli:"Paljonko sait?"
      Kalle: "Yhteensä 1.000,- euroa."

Isä suuttui: "Sehän on hirveä ylihinta. Paljon enemmän, kuin mitä minä maksoin. Tai sitten sinä valehtelet! Nyt mennään kirkkoon ja saat tunnustaa syntisi papille."

Molemmat kävelivät kirkkoon ja isä työnsi Kallen rippituoliin ja pani oven kiinni.

Kalle sanoi: "Täällä on pimeää."
      Pappi vastasi: "Älä taas aloita tuota samaa paskaa..."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2393
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      848
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      841
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      807
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      776
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      745
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      732
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      684
    Aihe