Olen kuullut, että K-Suomessa on niin kovia Jarin ihailijoita, vanhempaa kaliperia olevia naisia, että kutovat Jarille sukkia ja vievät keikkapaikalle ruoka-annoksia.
Mitäs mieltä te ootte näin kovasta fanituksesta?
Ja mitähän se Jari itse ajattelee tällaisista naisimmeisistä?
Villasukkia ja ruoka-annoksia keikalle
29
4076
Vastaukset
- pilvi-sisko
sukista tieten jari voi tykätä kun on lämpimät ja villaset=)
ruoka annos on kyllä aika hullua hommaa
eiköhän jari luulisi saavan ruokansa itse=)
jaria saa fanittaa mutta fiksusti=)
jotku naiset on kyllä aika mahottomia fanittajia
en ymmärrä jotka piirittää jaria keikalla
olen kiertänyt jarin keikkoja ja olen nähnyt vaikka mitä.ja on monellaista fania.
mutta itse en kyllä vie mitään enkä edes pyydä nimmaria sekin on hullua jotain nimmaria pyytää ei tulis mieleenkään. - pirkko
saa jari itse ruokansa takuulla
onpas ne eri faneja jotka jarille ruokia kuskaa
villa sukkia myöten no joo on hommaa
eipä palele kuunkun jalkoja
ainaskaan.
kyllä minä olen nimmareita tahtonut en sitä niinpahana pidä kun toi edellinen kirjoitaja.
mitä pitäs aatella tollaseta naisimmmeisistä on onpa aika höppäniä sori vaan sopan keittäjät! - heidi.-leidi
vai oikein ruokia jarille
tyhmää hommaa
sukista jari voi tykätä mutta sapuskaa täytyy olla aika fani kun sopat keittelee - soppa kauha
voi kun tyhmää viedä jotain ruoka annoksia jarille onpa aika faneja tosi outoa.sukat varmaan jarille kelpaa.onpa aika naisimmeisiä ei kyllä ole oikein terve järkisten hommaa sori vaan jotkaa ruokia kantaa.
- anskuliini
hei!
no onpas siellä k-suomessa innokkaita faneja jotka kokkaa jarille ruokaa
on se aika hassua että nyt ruokaa jarille kannetaan
mikäs siinä jos jarille vaan kelpaa ruoka niin saapahan jari mahansa täyteen hih!!
villa sukat on ihana juttu pysyy jarin jalat lämpiminä talvi pakkasilla =)
no onpahan innokkaita naisimmeisiä !!- hävettää
Siis ihan viimeisen tyhmää tuollainen ruuaan rahtaaminen, mutta KUN SE ON IHAN TOTTA.
Ei Jari sellaisista lihavista naisista tykkää, mutta onhan "ne otettava alalleen", ne kun luulee varmaan, että he ovat seksikkäitä. - marke veijarilainen
olen kanssasi samaa mieltä että aika hassua tosiaan ruokia viedä jarille
tosiaan sukat nyt voi antaa mutta ei enään ruokia saa se itsekkin ruokansa - Keski-Suomea
hävettää kirjoitti:
Siis ihan viimeisen tyhmää tuollainen ruuaan rahtaaminen, mutta KUN SE ON IHAN TOTTA.
Ei Jari sellaisista lihavista naisista tykkää, mutta onhan "ne otettava alalleen", ne kun luulee varmaan, että he ovat seksikkäitä.sitä ruokaa keitellään ja sukkia kudotaan.
Mitähän siitä niiden naisten oma heili tykkää, kun kattilassa muhii lihakeitto, ja rouvalla on papiljotit päässä ja hän on lähdössä tansseihin katsomaan Jaria.
Ottakohan sitten ruokatermoksen mukaan, muutenhan se sapuska jäähtyy.
Jospa artisti tuntee ihailijansa sen verran hyvin, että ruoka-annoksen voi illan mittaan syödäkin. Ainakin kylmien ilmojen aikaan se voi olla aika mukavakin asia. Ruisleipä ja maito kyllä kuuluu mukaan. - #######
Keski-Suomea kirjoitti:
sitä ruokaa keitellään ja sukkia kudotaan.
Mitähän siitä niiden naisten oma heili tykkää, kun kattilassa muhii lihakeitto, ja rouvalla on papiljotit päässä ja hän on lähdössä tansseihin katsomaan Jaria.
Jospa artisti tuntee ihailijansa sen verran hyvin, että ruoka-annoksen voi illan mittaan syödäkin. Ainakin kylmien ilmojen aikaan se voi olla aika mukavakin asia. Ruisleipä ja maito kyllä kuuluu mukaan.saa jari ruokansa varmasti itse aika tyhmää viedä:joo kyllä niiden akkojen ukot on kovilla ja kestäminen kun jaria vaan hyysäävät ja keitot keitetään ja sukat viedään :
- :) :) :)
hävettää kirjoitti:
Ei Jari sellaisista lihavista naisista tykkää, mutta onhan "ne otettava alalleen", ne kun luulee varmaan, että he ovat seksikkäitä.voikun tietäsit mistä jari tykkää
- """"...
Keski-Suomea kirjoitti:
sitä ruokaa keitellään ja sukkia kudotaan.
Jospa artisti tuntee ihailijansa sen verran hyvin, että ruoka-annoksen voi illan mittaan syödäkin. Ainakin kylmien ilmojen aikaan se voi olla aika mukavakin asia. Ruisleipä ja maito kyllä kuuluu mukaan.MEINAATKO ETTÄ KUNKKU SYÖ KYLMILLÄ ILMOILLA ULKONA?TOSIAAN JOO JOO
- sopivasti pehmee
hävettää kirjoitti:
Ei Jari sellaisista lihavista naisista tykkää, mutta onhan "ne otettava alalleen", ne kun luulee varmaan, että he ovat seksikkäitä.mistä sä tiedät mimosista se jari tykkää onko lihava vaiko laiha taikka sopivastyi pehmee nainen
- ihanasti sopiva
hävettää kirjoitti:
Ei Jari sellaisista lihavista naisista tykkää, mutta onhan "ne otettava alalleen", ne kun luulee varmaan, että he ovat seksikkäitä.sopivasti pehmee nainen on ihana ja komee ei tartte olla mikään tikku laihakaan
ei liika lihava oo kiva mutta sopivasti sellanen pehmeä nainen on ihana
jotku isotkin naiset on komean näköisiä ulkonäöltään:)
vaikka jokainen on sellainen kun on jarilla on oma maku nais ihanteestaan:)
ruoka touhu pöhköä hommaa
taitaa nyt joku puhua ja haukkua turhaan lihavia ihmisiä
joka on tosi tyhmää samapa tuo !!
- ¤¤¤¤¤
Tie miehen sydämeen vie vatsan kautta,HEH (:
- en vesi jarille
no joo niin viekin vatsan kautta !! villa sukat kyllä kivat.jo on reippaita naisia k-suomessa kun jarille ruokaa laittelee
- pekka ja pätkä
onpas hulluja akkoja jos suoraan sanon!
- viedä
mutta ruoka nyt on jo vähän yliampuvaa.Kuka ne syö?
- ;D =) :D
no ei ainaskaan jari kyllä se ruokansa saa
- EI SOPPIA OLENKAAN JARILLE
JARI EI TARTTE KENENKÄÄN RUOKIA TOSI OUTOA VIEDÄ
KYLLÄHÄN SE NYT ITE SAA RUOKANSA EI SITÄ NYT TARTTE KANTAA.NO VILLA SUKAT OK! - ((((((((
onpa hupasia akkoja kantaa ruokaa kunkulle eipä oo järjen häivää
- arggggg
Hei
ruokaa jarille, ei ole ollenkaan sopivaa ja onko ruoka keikalle tuotaessa enää lämmintäkään ja miten on tuo ruokahygienia, - SOPPA TYKKI
arggggg kirjoitti:
Hei
ruokaa jarille, ei ole ollenkaan sopivaa ja onko ruoka keikalle tuotaessa enää lämmintäkään ja miten on tuo ruokahygienia,OON KYLLÄ SAMA MIELTÄ TYHMÄÄ VIEDÄ RUOKIA KYLLÄHÄN SE JARI RUOKANSA SAA OLEN SAMAA MIELTÄ MENEE LIIALLISUUKSIIN TOLLANEN.SYÖKÖHÄN JARI TOSIAAN JONKUN SAPUSKAT EN USKO:)
LAPSELLISTA PUUHAA JOS JOKU VIE EIKÖHÄN JARIA NAURATA TOLLASET AKAT - Marianna
SOPPA TYKKI kirjoitti:
OON KYLLÄ SAMA MIELTÄ TYHMÄÄ VIEDÄ RUOKIA KYLLÄHÄN SE JARI RUOKANSA SAA OLEN SAMAA MIELTÄ MENEE LIIALLISUUKSIIN TOLLANEN.SYÖKÖHÄN JARI TOSIAAN JONKUN SAPUSKAT EN USKO:)
LAPSELLISTA PUUHAA JOS JOKU VIE EIKÖHÄN JARIA NAURATA TOLLASET AKATtästä.. kerran hikisen tanssi keikan loputtua kiihkeät fanit piirittivät Jaria.. niin Jartzasapa hihkaisi "ONKO RUOKAA" heh..heh..että eiköhän se oo jokaisen oma asia mitä vie.. tai eikö vie mitään..
- ///&&&&
Marianna kirjoitti:
tästä.. kerran hikisen tanssi keikan loputtua kiihkeät fanit piirittivät Jaria.. niin Jartzasapa hihkaisi "ONKO RUOKAA" heh..heh..että eiköhän se oo jokaisen oma asia mitä vie.. tai eikö vie mitään..
tuleehan jarille kamala nälkä hih!!
- Ihailioita onko
Onkohan täällä Kannonkoskella Jarin vahvoja ihailioita paljon ?
Täällä sijaitsee Kannonkoski:
http://www.kannonkoski.fi/fi/etusivu/?id=2 - KULLAN MURU
AIKA HASSUA HOMMAA TOI RUAN LAITTAMINEN JARILLE SAAHAN SE RUOKANSA
- fiksua ollenkaan
Joku tolkku sentään näissä iskelmälaulajienkin
ihailussa pitää olla.- HEIPPA
OLEN SAMAA MIELTÄ ETTÄ TOLKKU PITÄÄ OLLA
- ihan
tulleet höppänöiksi, no jos on jo ikää, niin
sen ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019