Villasukkia ja ruoka-annoksia keikalle

Maaseudulta

Olen kuullut, että K-Suomessa on niin kovia Jarin ihailijoita, vanhempaa kaliperia olevia naisia, että kutovat Jarille sukkia ja vievät keikkapaikalle ruoka-annoksia.

Mitäs mieltä te ootte näin kovasta fanituksesta?
Ja mitähän se Jari itse ajattelee tällaisista naisimmeisistä?

29

4066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilvi-sisko

      sukista tieten jari voi tykätä kun on lämpimät ja villaset=)
      ruoka annos on kyllä aika hullua hommaa
      eiköhän jari luulisi saavan ruokansa itse=)
      jaria saa fanittaa mutta fiksusti=)
      jotku naiset on kyllä aika mahottomia fanittajia
      en ymmärrä jotka piirittää jaria keikalla
      olen kiertänyt jarin keikkoja ja olen nähnyt vaikka mitä.ja on monellaista fania.
      mutta itse en kyllä vie mitään enkä edes pyydä nimmaria sekin on hullua jotain nimmaria pyytää ei tulis mieleenkään.

    • pirkko

      saa jari itse ruokansa takuulla
      onpas ne eri faneja jotka jarille ruokia kuskaa
      villa sukkia myöten no joo on hommaa
      eipä palele kuunkun jalkoja
      ainaskaan.
      kyllä minä olen nimmareita tahtonut en sitä niinpahana pidä kun toi edellinen kirjoitaja.
      mitä pitäs aatella tollaseta naisimmmeisistä on onpa aika höppäniä sori vaan sopan keittäjät!

    • heidi.-leidi

      vai oikein ruokia jarille
      tyhmää hommaa
      sukista jari voi tykätä mutta sapuskaa täytyy olla aika fani kun sopat keittelee

    • soppa kauha

      voi kun tyhmää viedä jotain ruoka annoksia jarille onpa aika faneja tosi outoa.sukat varmaan jarille kelpaa.onpa aika naisimmeisiä ei kyllä ole oikein terve järkisten hommaa sori vaan jotkaa ruokia kantaa.

    • anskuliini

      hei!
      no onpas siellä k-suomessa innokkaita faneja jotka kokkaa jarille ruokaa
      on se aika hassua että nyt ruokaa jarille kannetaan
      mikäs siinä jos jarille vaan kelpaa ruoka niin saapahan jari mahansa täyteen hih!!
      villa sukat on ihana juttu pysyy jarin jalat lämpiminä talvi pakkasilla =)
      no onpahan innokkaita naisimmeisiä !!

      • hävettää

        Siis ihan viimeisen tyhmää tuollainen ruuaan rahtaaminen, mutta KUN SE ON IHAN TOTTA.

        Ei Jari sellaisista lihavista naisista tykkää, mutta onhan "ne otettava alalleen", ne kun luulee varmaan, että he ovat seksikkäitä.


      • marke veijarilainen

        olen kanssasi samaa mieltä että aika hassua tosiaan ruokia viedä jarille
        tosiaan sukat nyt voi antaa mutta ei enään ruokia saa se itsekkin ruokansa


      • Keski-Suomea
        hävettää kirjoitti:

        Siis ihan viimeisen tyhmää tuollainen ruuaan rahtaaminen, mutta KUN SE ON IHAN TOTTA.

        Ei Jari sellaisista lihavista naisista tykkää, mutta onhan "ne otettava alalleen", ne kun luulee varmaan, että he ovat seksikkäitä.

        sitä ruokaa keitellään ja sukkia kudotaan.

        Mitähän siitä niiden naisten oma heili tykkää, kun kattilassa muhii lihakeitto, ja rouvalla on papiljotit päässä ja hän on lähdössä tansseihin katsomaan Jaria.
        Ottakohan sitten ruokatermoksen mukaan, muutenhan se sapuska jäähtyy.

        Jospa artisti tuntee ihailijansa sen verran hyvin, että ruoka-annoksen voi illan mittaan syödäkin. Ainakin kylmien ilmojen aikaan se voi olla aika mukavakin asia. Ruisleipä ja maito kyllä kuuluu mukaan.


      • #######
        Keski-Suomea kirjoitti:

        sitä ruokaa keitellään ja sukkia kudotaan.

        Mitähän siitä niiden naisten oma heili tykkää, kun kattilassa muhii lihakeitto, ja rouvalla on papiljotit päässä ja hän on lähdössä tansseihin katsomaan Jaria.
        Ottakohan sitten ruokatermoksen mukaan, muutenhan se sapuska jäähtyy.

        Jospa artisti tuntee ihailijansa sen verran hyvin, että ruoka-annoksen voi illan mittaan syödäkin. Ainakin kylmien ilmojen aikaan se voi olla aika mukavakin asia. Ruisleipä ja maito kyllä kuuluu mukaan.

        saa jari ruokansa varmasti itse aika tyhmää viedä:joo kyllä niiden akkojen ukot on kovilla ja kestäminen kun jaria vaan hyysäävät ja keitot keitetään ja sukat viedään :


      • :) :) :)
        hävettää kirjoitti:

        Siis ihan viimeisen tyhmää tuollainen ruuaan rahtaaminen, mutta KUN SE ON IHAN TOTTA.

        Ei Jari sellaisista lihavista naisista tykkää, mutta onhan "ne otettava alalleen", ne kun luulee varmaan, että he ovat seksikkäitä.

        voikun tietäsit mistä jari tykkää


      • """"...
        Keski-Suomea kirjoitti:

        sitä ruokaa keitellään ja sukkia kudotaan.

        Mitähän siitä niiden naisten oma heili tykkää, kun kattilassa muhii lihakeitto, ja rouvalla on papiljotit päässä ja hän on lähdössä tansseihin katsomaan Jaria.
        Ottakohan sitten ruokatermoksen mukaan, muutenhan se sapuska jäähtyy.

        Jospa artisti tuntee ihailijansa sen verran hyvin, että ruoka-annoksen voi illan mittaan syödäkin. Ainakin kylmien ilmojen aikaan se voi olla aika mukavakin asia. Ruisleipä ja maito kyllä kuuluu mukaan.

        MEINAATKO ETTÄ KUNKKU SYÖ KYLMILLÄ ILMOILLA ULKONA?TOSIAAN JOO JOO


      • sopivasti pehmee
        hävettää kirjoitti:

        Siis ihan viimeisen tyhmää tuollainen ruuaan rahtaaminen, mutta KUN SE ON IHAN TOTTA.

        Ei Jari sellaisista lihavista naisista tykkää, mutta onhan "ne otettava alalleen", ne kun luulee varmaan, että he ovat seksikkäitä.

        mistä sä tiedät mimosista se jari tykkää onko lihava vaiko laiha taikka sopivastyi pehmee nainen


      • ihanasti sopiva
        hävettää kirjoitti:

        Siis ihan viimeisen tyhmää tuollainen ruuaan rahtaaminen, mutta KUN SE ON IHAN TOTTA.

        Ei Jari sellaisista lihavista naisista tykkää, mutta onhan "ne otettava alalleen", ne kun luulee varmaan, että he ovat seksikkäitä.

        sopivasti pehmee nainen on ihana ja komee ei tartte olla mikään tikku laihakaan
        ei liika lihava oo kiva mutta sopivasti sellanen pehmeä nainen on ihana
        jotku isotkin naiset on komean näköisiä ulkonäöltään:)
        vaikka jokainen on sellainen kun on jarilla on oma maku nais ihanteestaan:)
        ruoka touhu pöhköä hommaa
        taitaa nyt joku puhua ja haukkua turhaan lihavia ihmisiä
        joka on tosi tyhmää samapa tuo !!


    • ¤¤¤¤¤

      Tie miehen sydämeen vie vatsan kautta,HEH (:

      • en vesi jarille

        no joo niin viekin vatsan kautta !! villa sukat kyllä kivat.jo on reippaita naisia k-suomessa kun jarille ruokaa laittelee


    • pekka ja pätkä

      onpas hulluja akkoja jos suoraan sanon!

    • viedä

      mutta ruoka nyt on jo vähän yliampuvaa.Kuka ne syö?

      • ;D =) :D

        no ei ainaskaan jari kyllä se ruokansa saa


    • EI SOPPIA OLENKAAN JARILLE

      JARI EI TARTTE KENENKÄÄN RUOKIA TOSI OUTOA VIEDÄ
      KYLLÄHÄN SE NYT ITE SAA RUOKANSA EI SITÄ NYT TARTTE KANTAA.NO VILLA SUKAT OK!

    • ((((((((

      onpa hupasia akkoja kantaa ruokaa kunkulle eipä oo järjen häivää

      • arggggg

        Hei

        ruokaa jarille, ei ole ollenkaan sopivaa ja onko ruoka keikalle tuotaessa enää lämmintäkään ja miten on tuo ruokahygienia,


      • SOPPA TYKKI
        arggggg kirjoitti:

        Hei

        ruokaa jarille, ei ole ollenkaan sopivaa ja onko ruoka keikalle tuotaessa enää lämmintäkään ja miten on tuo ruokahygienia,

        OON KYLLÄ SAMA MIELTÄ TYHMÄÄ VIEDÄ RUOKIA KYLLÄHÄN SE JARI RUOKANSA SAA OLEN SAMAA MIELTÄ MENEE LIIALLISUUKSIIN TOLLANEN.SYÖKÖHÄN JARI TOSIAAN JONKUN SAPUSKAT EN USKO:)
        LAPSELLISTA PUUHAA JOS JOKU VIE EIKÖHÄN JARIA NAURATA TOLLASET AKAT


      • Marianna
        SOPPA TYKKI kirjoitti:

        OON KYLLÄ SAMA MIELTÄ TYHMÄÄ VIEDÄ RUOKIA KYLLÄHÄN SE JARI RUOKANSA SAA OLEN SAMAA MIELTÄ MENEE LIIALLISUUKSIIN TOLLANEN.SYÖKÖHÄN JARI TOSIAAN JONKUN SAPUSKAT EN USKO:)
        LAPSELLISTA PUUHAA JOS JOKU VIE EIKÖHÄN JARIA NAURATA TOLLASET AKAT

        tästä.. kerran hikisen tanssi keikan loputtua kiihkeät fanit piirittivät Jaria.. niin Jartzasapa hihkaisi "ONKO RUOKAA" heh..heh..että eiköhän se oo jokaisen oma asia mitä vie.. tai eikö vie mitään..


      • ///&&&&
        Marianna kirjoitti:

        tästä.. kerran hikisen tanssi keikan loputtua kiihkeät fanit piirittivät Jaria.. niin Jartzasapa hihkaisi "ONKO RUOKAA" heh..heh..että eiköhän se oo jokaisen oma asia mitä vie.. tai eikö vie mitään..

        tuleehan jarille kamala nälkä hih!!


    • Ihailioita onko
    • KULLAN MURU

      AIKA HASSUA HOMMAA TOI RUAN LAITTAMINEN JARILLE SAAHAN SE RUOKANSA

    • fiksua ollenkaan

      Joku tolkku sentään näissä iskelmälaulajienkin
      ihailussa pitää olla.

      • HEIPPA

        OLEN SAMAA MIELTÄ ETTÄ TOLKKU PITÄÄ OLLA


    • ihan

      tulleet höppänöiksi, no jos on jo ikää, niin
      sen ymmärtää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1969
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1291
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1165
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    10. 10
      980
    Aihe