Suomussalmelainen tai ulkopaikkakuntalainen.
Hyvää Keskiviikkopäivää kaikille
Kainuulainen kotikasvatus ei ole ollut koskaan palkitsevaa.
Kainuulainen vanha kotikasvatus on yleensä ollut väkivaltaista, suoraan raamatusta lainattua.
Kainuulaisten lapsuus ajettin yleensä pöydä alle, häpeänurkkaan jopa lapsen omassa kodissaan ja pahimassa tapauksessa mierontielle oman onnensa nojaan astelemaan.
Kainuulaisilta lapsilta vietiin itsensä ilmaisu
kyky, lähes kokonaan nyt ne eivät osaa enään ilmaista itseään asiallisella tavalla, joka näkyy myös tälläkin keskustelu palsta levottomuutena.
Joka on kokenut tälläisen nöyrytyksen omassa lapsuudessaan, omat vanhempansa ja isovanhemmat ovat olleet vastuussa lapsensa vastuuttomasta kotikasvatuksesta väkivaltaan.
Vielä julkisesti ihmetellään kun hiljaiseksi tunnettu ihminen on myöhemmin tappaja, viinapäissään agressiivinen ja täysin arvaamaton.
Kainuulainen on kasvannut vuosisatojen ajan synkissä oloissa, puutteen ja kurjuuden keskellä ja suuren herransa nuhteessa.
"Neuvos" vielä hyväksi lopuksi tekee testin, itsensä ilmaisemisesta, kuka kykenee ottamaan yhteyttä minuun puhelinta käyttäen on selviytynyt mainiosti neuvoksen yksinkertaisesta testistä numeroni on johon sinun pitää ilmaista itseään on 040-5944053 tai [email protected]
Viikon on aikaa ilmaista itseään jos siihen löytyy kykyä ja raportoin sitten tänne ensiviikolla.
Kainuulaisilla ovat erittäen huonot perintötekijät
ja selviytyminen elämälle tuottaa kohtuutoman paljon tuskaa ja kyyneleitä jatkossakin.
Selviäkö tästä kukaan?
3
523
Vastaukset
- ihan ite
>Kainuulaisilta lapsilta vietiin
>itsensä ilmaisu kyky,
>lähes kokonaan nyt ne eivät osaa
>enään ilmaista itseään asiallisella tavalla - lapsuus?
Ei ole tainnut Kainuun Valo toimittaa piuhoja perille asti myöhemminkään?
- farth33
mielestäsi niin harvinaisen hyvä että piti laittaa toiseen kertaan?
Tässä sulle vastaus myös toisen kerran.
Nyt ymmärrän
Kirjoittanut: farth33 23.10.2007 klo 10.52
lantaneuvosta jo vähän paremmin. Kun on pidetty nurkassa väkivaltaisesti niin kyllä se halu tulla huomatuksi, nousee elämän päällimmäiseksi asiaksi vaikkei mitään järjellistä syytä esillä oloon olisikaan. Halu tulla huomatuksi menee jo yli omankin ymmärryksen, ja kun siinä vielä surkeasti epäonnistuu, eli kukaan ei huomaa ja noteeraa, on aika syytellä muita.
Milloin tulee kuvaan väkivalta? Jo nyt on ilmassa aistittavissa sen merkkejä. Väkivalloin tuotetut vihaiset pierut, panevat ihmiset jo pelkäämään pahinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852