Minne mennä jouluna, jos ei taho Thaikkuihin

Moro

Mielessä olisi matka jonnekin muualle kuin Suomeen joulu-tammikuussa. Pitäisi viettää loput pitämättömästä 2 viikon kesälomasta. Olisikohan kellään ajatuksia minne voisi suunnata? Omia tavoitteita matkalle olisi ainakin lämpö aurinko meri. Saisi olla menoa ja meininkiäkin ;)

8

1122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdotus

Jos ei Kanaria kiinnosta, niin suosittelen Egyptiä. Vietimme Hurghadassa viime joulun ja uuden vuoden tasokkaasa hotellissa, jossa oli all inclusive ja oli todella mukava loma. (Hispanian kautta.) Vaikka Egyptiä paljon parjataankin, niin jokaisen se pitäisi kokea itse ja sitten päättää oma kantansa. Meille tuollainen helppo "oleiluloma" keskellä työvuotta antoi mukavan breikin. Suosittelen! Ja onhan Egyptisä muitakin kohteita esim. Domina Travel illa kattava tarjonta.

• on paljon

Esim.Kanaria,Madeira,Dubai,Egypti,Marokko,Florida,Mexico,Thaimaa.......

• ...

silloin siellä on keskikesä, aurinkoista ja kuivaa.

• ........

Valkoista korallihiekkaa, palmuja, musiikkia, tequilaa ja olutta niistä pitäville, hyvä ruoka.
      Se korviahuumaava musiikki tuli naapureille tutuksi 2 vkon matkalla, sama meininki näytti meksikon pojilla olevan myös Tall Ships Race -pysähdyksen aikana Kotkan satamassa.

• Jarmoparmo

Thaimaata suosittelen. Lento suht pitkä, mutta aurinkoa ja lämpöä riittää varmasti. Menoa ja rauhallisuutta löytyy sen mukaan mitä itse haluaa. Esim. Phuketista löytyy kumpaakin yhdistettynä ja lyhyillä etäisyyksillä. Sieltä voit myöskin tehdä vaikka minkälaisia retkiä, tarjontaa nimittäin riittää. Hinnatkin Etelä-Euroopan ja Kanarian kohteisiin verrattuna huokeat. Pari viikkoa varsin sopiva aika.

• ook.
        Jarmoparmo kirjoitti:

Thaimaata suosittelen. Lento suht pitkä, mutta aurinkoa ja lämpöä riittää varmasti. Menoa ja rauhallisuutta löytyy sen mukaan mitä itse haluaa. Esim. Phuketista löytyy kumpaakin yhdistettynä ja lyhyillä etäisyyksillä. Sieltä voit myöskin tehdä vaikka minkälaisia retkiä, tarjontaa nimittäin riittää. Hinnatkin Etelä-Euroopan ja Kanarian kohteisiin verrattuna huokeat. Pari viikkoa varsin sopiva aika.

Itse olen jouluna menossa Malesiaan. Samantyylinen kuin Thaimaa, mutta ei ole turistirysä ja paikka jossa "kaikki käyvät".

• jullery

siinä on vaihtoehtoja kotimaassa Joulun viettoon.
      me ainakin löydettiin sieltä.

julle

• Domppaan vain

Jos pitkä matka ei ole este, niin Meksiko tai Dominikaaninen voisivat olla ihan hyviä vaihtoehtoja Thaimaalle.

Niistä löytyy all inclusive -hotelleja, joten vaikka hinta aluksi näyttää kalliimmalta, niin lopullinen loman kustannus ei välttämättä sitä ole. All inclusive:en kun kuuluu ruuat ja juomat. Erityisesti veden ostoon saattaa kulua yllättävän suuria summia lämpöisessä lomakohteessa.

En tosin suosittele all inclusive -hotellia henkilölle, jolla on alkoholiongelma. Noihin juomiin kuuluu yleensä myös paikalliset alkoholijuomat joten omat rajansa on hyvä tietää jo ennen matkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe