Juttu iltasanomissa

kikkale

Iltasanomat kirjoitti 24.10.2007
------------

"BB-Farbod antoi pakit kuurolle naiselle

Farbod avautui jo toistamiseen menneistä nettiromansseistaan Big Brother -talossa. Nyt mies kertoi tavanneensa netissä kiinnostavan naisen, joka kuvien perusteella oli oikea kaunotar. He olivat alkaneet chattailla.

- Sit juteltiin ja se muija jotenkin rakastui muhun tai ihastui, Farbod kertoi.

Farbod kertoi kiinnittäneensä huomiota naisen tekemiin kirjoitusvirheisiin. Kun mies kysyi asiaa, nainen kertoi olevansa kuuro. Farbodin mukaan nainen tuli myös tapaamaan häntä.

- Kelaa, mulla on muija sylissä ja ei voi puhua, Farbod kuvaili.

Hän kertoi kommunikoinnin sujuneen kännykän avulla. Pari kirjoitteli viestejä puhelimen näytölle.

- Mä tein ruokaa sille, kunnon illallinen ja kynttilöitä, Farbod kertoi.

Kiihottunut mies olisi myös halunnut viedä tilannetta suutelemisesta eteenpäin.

- Se oli tuskallinen yö. Päätin, etten koske, koska mä tiesin, ettei ole tulevaisuutta, BB-kilpailija tilitti Big Brotherin nettisivujen mukaan.

Farbodin mukaan nainen oli viestitellyt vielä jälkeenpäinkin, mutta Farbod ei nähnyt "hiljaisella lemmellä" tulevaisuutta. Big Brotherin nettisivujen mukaan Farbod kertoi myös kuulleensa, että kuurot olisivat petoja sängyssä. Hän olikin ollut myöhemmin pahoillaan menetetystä tilaisuudesta.

Muut BB-miehet hörähtivät ajatukselle.

- Jos nainen on kuuro, sille on annettu joku toinen lahja tilalle, Niko totesi.

Farbod on etsinyt naisia netistä aikaisemminkin. Hiljattain hän paljasti ihastuneensa näyttävään blondiin, joka Farbodin mukaan kuitenkin paljastui pian petolliseksi. Nainen ei Farbodin mukaan ollut mitenkään uskollista tyyppiä, joten hän hankkiutui kaunottaresta heti eroon".

5

1085

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herättänyt

Jep, tuo tieto levisi kulovalkean tavoin kuurojen piiriin ja herätti aika paljon huvittuneisuutta etenkin kuuroissa miehissä.. :D

Aika moni kuuro on ruvennut spekuloimaan,kukahan se tyttö mahtaa olla? ;)

• mielipiteitä kuurojen piirissä

Tuo BB:n juttu,eli Faben juttu on kuitenkin herättänyt aika vaihtelevia mielipiteitä kuurojen piirissä. Jotkut ei oikein tykänneet Fabesta ja hänen kommenteistaan, taas jotkut kuurot miehet hörähtivät huvittuneina tuolle. Ei vain sen takia,että siinä olisi jotain huvittavaa.Vaan he ovat huvittuneita, että ei se aina ole niin..

Ei ollut mikään yllätys tuo Faben asenne pohdinta,ettei voisi ruveta olemaan kuuron naisen kanssa.Toisaalta ihmettelen vaan kovasti, miksi Fabe on kuitenkin mennyt ylipäätään tapaamaan kuuroa naista, jos ei pysty olemaan hänen kanssaan? Hmmm? Aika hassua joo.. hänhän olisi muuten heti tyrmännyt senkin ajatuksen, että menisi tapaamaan kuuroa naista. En tiedä.

• naisen vihaaja

tietää kuka se nainen on, mutta ei ole lupaa kertoa julkisesti vaikka vihaan sitä ämmää syvästi.

• viha?

Siis tämä nainen tehnyt sinulle pahaa. Toivottavasti, ettet ilman syytä vihaa.
        Usein kuurojen kulttuurissa vihataan tyyppiä, vaikkei edes itse henkilökohtaisesti tutustunut! Uskoo helposti toisen paskanjauhamisesta kaikenlaisista tyypeistä :(

• *miettii*

oletko kertonut hänelle, että vihaat häntä syvästi ja miksi vihaat? minusta sinun kannattaa, jos hän ei tiedä asiasta... jotkut ihmiset eivät ymmärrä ja jatkavat samaa rataa, ehkä vain ihan sen takia, ettei kukaan ole kertonut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      968
    2. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      722
    3. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      646
    4. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      37
      635
    5. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      35
      629
    6. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      69
      616
    7. SAHIMÄKI LOPETA

Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve
      Ähtäri
      43
      571
    8. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      560
    9. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      112
      525
    10. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      500
    11. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      172
      484
    12. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      461
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      62
      396
    14. Jos olet aidosti jostakin

kiinnostunut, niin yrität myös lähestyä irl. 😁
      Ikävä
      52
      383
    15. Tiedätkö kun on

Ikävä sinua melko usein.
      Ikävä
      17
      372
    16. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      42
      368
    17. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      29
      364
    18. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      96
      353
    19. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      22
      348
    20. Kuhmolaiset valittaa kaikesta

Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene
      Kuhmo
      9
      348
    Aihe