turhaan sitä sinne laittavat, ku ei se sieltä tule mihinkään putoamaan. Kadilla suuri kannattajajoukko.
Kadi taas
7
890
Vastaukset
- yrttivilj.
...Kadin ylinäytteleminen on huomattu ja aitous on se juttu jolla voitetaan.Varsinkin viime sunnuntain lähetyksen jälkeinen muka-shokki oli aika heikohkosti näytelty.Sen verran on tullut shokkipotilaita nähtyä.Kadi ei ole enää suosikkini.
Nikossa olisi potentiaalia.- jo....
Piia se siellä näyttelee, avaa silmäsi!
- se on jo nähty
olen samaa mieltä.
- Kadi on ihanin :)
näyttele tuolla.
Kadi on ihana luonnonlapsi. Hän on hauska ja osaa viihdyttää katsojia; ainakin minua. Olen monet naurut saanut Kadin ansiosta. Tämän ohjelman tarkoitus on viihdyttää katsojia. Kadi osaa ainakin tämän asian ilman näyttelemistä. Päivä päivältä toivon enemmän, että hän voittaa. - Laura P
Kadi ei putoa vieläkään.
Hän aito mutta sinä et ymmärrä hänen "shokkitilaansa" Kadi on ihanin :) kirjoitti:
näyttele tuolla.
Kadi on ihana luonnonlapsi. Hän on hauska ja osaa viihdyttää katsojia; ainakin minua. Olen monet naurut saanut Kadin ansiosta. Tämän ohjelman tarkoitus on viihdyttää katsojia. Kadi osaa ainakin tämän asian ilman näyttelemistä. Päivä päivältä toivon enemmän, että hän voittaa.Olen jo pitemmän aikaa kaikista puheista huolimatta mieltynyt myös Kadiin. Minusta on jotenkin hulvatonta, kun Kadi vaikka vain pk-huoneessa päästelee ihmejuttuja ja hyörii sinne tänne tai vaikka kirkuu siellä. Minusta on myös virolainen aksentti vaan jotenkin hauskankuuloista.
- BB-fanitar
Jännitys laukesi!! Pk-huoneessa sanoi, ettei itketä yhtään Timon takia ja oli onnensa kukkuloilla.
Niko on myös ok.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316336- 394062
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 133044
- 292332
- 122317
- 1621926
- 251842
- 281594
- 1051392