BMW K 1200 LT

PUTKI 66

Ajattelin ensi keväänä hommata BMW K 1200 LT:n. Sen verran olen jo iällä että mikään kyykkypyöräily ei kiinnosta. Onko pyörä sopiva rauhalliseen matka-ajoon ja mahtuuko isoperseinen rouvani kyytiin?

12

10156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osta íhmeessä !

Juu takapenkillä ON tilaa ja PARAS satula mitä voi matkustajana kaivata !

• Tammmar

Joo voin kyllä suositella LT:tä ja ei sitä tarvitse olla vielä "harmaakarhu" ajellakseen Bemarilla. Itse ainakin olen t o d e l l a tyytyväinen hankintaan. Ainut pyörä joka istuu itselleni mittasuhteiltaan täydellisesti.182cm/105kg

• L T

Kyllä siihen kyytiin mahtuu vaikka olis jo hieman hampurilainenkin tarttunut hanuriin!
      Hyvä matkajuhta pitkille, siis todella pitkille matkoille kelissä kuin kelissä! Jotkut puhuvat aina että FJR/XX yms. ovat matkapyöriä, mutta eihän se niin ole kun halutaan nauttia matkanteosta. Pitkillä matkoilla täydessä lastissa sekä kevään ja syksyn kylmissä keleissä ei em. keskosilla matkaan kanata lähteä tai ainakaan et nauti siitä kuten LT:llä tai GW:llä. Mutta totta on myös se että ei näitäkään pidä millekkän jalustalle nostaa! Tietyissä tilanteissa ja olosuhteissa todella hankalia ajaa ja käsitellä ja pientä vikaakin tuntuu olevan molemmissa!

• laratar1

Joo kuskilla pitää olla pitkät jalat ja rouvalla saa olla takataskut aika leveällä

• takatasku >18cm<

laratar! Mä olen 180cm, jalkani ihan sopusuhtaiset muuhun kehoon verrattuna, emäntä 160cm/65kg ja ajelemme siitä huolimatta LT:llä.
      Nou hätä - LT on mainio peli.

• moi, osaisko joku kertoa kun apuvirralla laitoin -04 LT käyntiin, ajovalot nyt hukassa,, myös kaukovalot ?

• taavetti telomaa

Omassani on paljon sähkövikoja en enään ostaisi LT:tä harmia ollut joka kesälle eikä ihan halpaakaan, vaihtopyöräni arvon verran menny remonteihin

• Anonyymi

Miten on paras tapa purkaa BMW k1200 lt katteet vm 08

• Anonyymi

Paras väline on leka. Vasara vähän kevyt kun pleksi joustaa niin pirusti.

• Anonyymi

Paras väline on leka. Vasara vähän kevyt kun pleksi joustaa niin pirusti. Mopolla se kyllä sitten näyttää, mutta sitähän se kyllä oikeastaan onkin

• Anonyymi

Rouva tarvii sivuvaunun. Sen verran on kapia ja lyhyt satula että häviää rouvan persvakoon ja itse joudut istumaan tankin päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      198
      2747
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      158
      2465
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1152
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      941
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      860
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      21
      853
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      93
      820
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      290
      811
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      738
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      719
    Aihe