Olen menossa huomenna rokotuttamaan koirat ja nyt tajusin, että madotus on unohtunut! Voinko silti rokotuttaa? Mitä haittaa, kun madotus unohtui nyt ennen rokotusta? Koirilla ei havaintojeni mukaan ole matoja.
Koirien rokotus, madotus unohtui
3
10439
Vastaukset
- Mevaa
Moi!
On meillekin joskus noin käynyt. Silloin eläinlääkäri oma-alotteisesti kysyi madotuksesta. Kun vastasin kieltävästi, käski minun vaan aloittaa madotus heti rokotuksen jälkeen. Eli ei käsittääkseni ollut ihan päivän päälle! - täälläkin
Eli kun yleensä sanotaan että koirat tulisi madottaa 2 kertaa vuodessa, silloin kun maa jäätyy ja sulaa. No, jos näin toimitaan niin miten sitten noi rokotusajankohdat? Eli jos maa kohta jäätyy niin pitäisi madottaa, sitten tammikuun puolivälissä narttu pitäisi rokottaa eli madotus silloin viikkoa ennen. Ja sitten joku taas sanoo että lauman kaikki koirat on madotettava aina samalla kertaa. Eli 2 koiran laumassa tulisi 4 madotusta/vuosi. Miten te muut toimitte? Matolääkeet kuitenkin on aika tuhtia tavaraa eli turhaan ei haluaisi madottaa.
- Emäntä donnalle
Madotamme Koiran ja 2 Kissaamme aina samaan aikaan.
Vaikkakin ovat sisä kissoja, tarttuu silti, ja tietysti kun olemme lomilla mökkeilemässä ovat Katti-Matit ulkona.
T:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038132- 1075677
- 2815057
- 494983
- 763757
- 562980
- 652697
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432431