Hei palstalaiset!
Nyt tarvittaisiin vinkkejä kastelahjaan. Poikavauva tuli ja ristiäiset ovat kohtapuoliin. Olen täysin pudonnut kärryiltä, minkälaisen lahjan isovanhempi voi ensimmäiselle lapsenlapselle nykyisin viedä. Jos olet kuullut kivasta/järkevästä/hauskasta lahjasta tai jopa itse keksinyt moisen, olisin ikikiitollinen pienestä vinkistä!
Kastelahjaan ideoita
8
552
Vastaukset
- mikhaildenisov
tekemään pikkusiskon pojalle!Ja sitt myöhemmin
voit vaikka puusepän verstaan tehä hälleO))))- vauvalle
osaa arvostaa sitä ehkä myohemmin.
- uusi ukki
Eipä ole liiemmälti itsellä noita nikkarinlahjoja, mutta kalastamaan pojan opetan! Ja se lastenteko sujuu varmaan ilman ukin ohjeitakin, osasivathan nuo tuon ensimmäisenkin!
on paras lahja jolla vanhemmat voivat ostaa lapselle, mitä hän tarvitsee. Kultasepänliikkeestä löytyy muutamalla kympillä tinaisia ihania koriste-esineitä. Valokuvakehyksiä, vauvasormuksia, purkki ekalle hiuskiehkuralle jne. jne.
- mikhaildenisov
100 000 euroo tilille vain eikä muut ku poika
saa käyttää ja hänkin vasta aikuisena,hyvä
korko vain niin pojasta tulee miljonääri kerralla
- Pirre*
On se hienoo...:)
Josko virveli :))- uusi ukki
Kiitos onnitteluista! Enpä olisi uskonut, mitä kaikkea vielä tälleenkin kokea saa. Sydän on nyrjähtänyt hurlumhei-asentoon.
Ja sen virvelin aika koittaa kyllä aika nopeasti!
Onnea uudelle ukille ja uudelle pienelle ihmiselle!
Tavaroista en tiedä, kun niitä en pidä tärkeänä.
Jospa antaisit kauniin kortin ja kirjoittaisit sen väliin lapselle kirjeen, jossa kertoisit millaisia ajatuksia ja toiveita hänen syntymänsä sinussa herättää sekä lupaisit antaa hänelle rakkautta ja aikaa. Se voisi olla kiva muisto lapselle vuosien varrella luettavaksi ja vanhemmillekin.
Onnittelukorttiin olen uusille vanhemmille yleensä kirjoittanut mielestäni tärkeän muistutuksen: "Vanhemmat antavat parhaan lahjan lapselleen - rakastamalla toisiaan."
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään14713292Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen873714Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1333028Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2711461Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?441418Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1561383Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151294Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141244- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205999