todella vähän on löytynyt esimerkkejä/valmiita malleja. Jos on tullut vastaan, laitapa linkki. kiitos. oma neliö suunnitteilla 12x12m.
NELIÖPOHJAA
6
1342
Vastaukset
- olisi mallia
http://koti.mbnet.fi/teppov/bingo.htm
Linkin mallissa on neliön muotoiset ikkunat - että jos kelpaisi näin... - Kalle Kuutio
70-luvulla oli pientaloelementtejä, Domino-, Bungalow-..., joista saattoi koota vaikka neliöpohjaisen talon, mutta niitä ei kai enää ole. Pakettitaloista ei taida neliöitä löytyä. Joutunet itse suunnittelemaan neliösi, mutta mikäs sen hauskempaa kuin suunnitella omaa kotia.
- kädentaitaja
Miksi pohjan pitää olla neliö?
- Tietäjätekijä
Vuonna n. -71? järjestetyssä pientalojen arkkitehtuurikilpailussa palkinnoille päässeissä oli muutama näppärä (tasakattoinen) pohjaratkaisu.
80-luvulla kilpailun voittaja oli "Mansio", pohjararkaisua voisi kuvailla =HANNUNVAAKUNA.
Lehdissä virnuiltiin, että kun piirustuksessa on merkintä "monitoimitila", niin se hellyttä tuomarit antamaan huoippupisteet/palkinnot.
Monitoimitila = kunnan kulttuurikeskus?
Saattaa olla ihan kova juttu rakentaa yhteen tasoon ja maanläheisesti ja ilman portaita näin tornien aikakautena, vert. hirsitalot/Honka ynnä muut pikkukartanot/Rauhalat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1344602- 1603807
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1083542Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432881- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401628Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421175