A)mitä mielta olet RÖLLI_PUVUSTA?
B)onko sinulla RÖLLI-PUKU?
C)oletko löytänyt moitittavaa RÖLLI-PUVUSTA?
D)kumman ostaisit mielummin RÖLLIä-PUVUN (150€)
vai niin sanotun RÖLLI-VIITAN jossa on huppu (50€)
vastattkaa klaikki kerään kalluppiii RÖLLI_PUVUSTA ja kertokaa jos kehoitat minua ostamaan RÖLLI-PUVUN tai RÖLLI-VIITAN!!!!!!!!!
RÖLLI-PUKU
26
3105
Vastaukset
- bhjbhjbhj
A) Paras naamioitumis keino 4 ever (metsään siis)
B) On
C) Pirun kuuma, eikä osumia aina välttämättä huomaa
D) en kumpaakaan vaan tekisin itse - Softaaja_Pike
a)loistava maastoutus...(sopivassa maastossa)
b)ei
c)kunnon korvessa juutit on kiinni joka oksassa.
d)en kumpaakaan, vaan tekisin itse.(halvempaa, luotettavaa ja saa päättää minkä laisen haluaa) - max-ium
A)Maastouttaa hyvin.
B)Ei varsinaisesti...(Maskissa kangasta, lankaa, verkkoa ja muovia. Amatöörimäinen hattu..ei juttia vaan trasselia, kangasta ja lankoja.)
C)Saattaa jäädä kiinni johonkin oksiin.
D)Itse tekisin minäkin.. a)maastoutuu ihan mielettömän hyvin, kunhan katsoo mihin hyppää: Jättiläis sammalmatäs keskellä asfalttia einäytä uskottavalta.
b)On
C)Housut ovat ärsittävät, koska jalat tarttuu kaikkin oksiin ja se on sitä kompastelua koko ajan... Kannattaa tehdä mielummin takista hieman pidempi.
d) Nuo valmiit rölli puvut ovat ihan syvältä, ei armejassakaan trk.ampujat käytä ostettuja pukuja vaan sen tekeminen kuuluu kaulutukseen.- Maahionen
Ai sitä sanotaan suomessa röllipuvuks. Mä oon aina sanonu sitä ghillie-puvuks.
Ite oon alkamassa tehä sellasta, mutta tarttis sellasta tiheetä verkkoo siihen takkiin/ viittaan että siihen saa laitettuu kaikkee kamaa roikkumaan.(naavaa ja sellasta)
Ei se välttämättä oo hirveen kuma jos siihen tekee muutaman tuuletusaukon pariin stragiseen pisteeseen.
Aattelin yllättäää kaverit sitte kun se puku on valmis... hehhee.
- Heeboilij@
A) Onhan semmonen ihan OK, jos se sopii juuri siihen maastoon jossa pelaat, ja jos haluat maata koko pelin ajan xnaipperi kourassa pusikossa... Itselläni on tarkkuuskivääri ja home-made röllihattu. Ghillie-hattu sopii pelityyliini, koska liikun kuitenkin aika paljon, enkä vaan cämpi puskassa. Se kuitenkin naamioi maastopuvun kanssa erittäin tehokkaasti, kun yleensähän ampujasta näkee vain vähän ylävartaloa. Hattu on myös tosi helppo ja halpa tehdä itse.
B)En siis omista koko pukua, vain hatun.
C)Rölli_puvulla on kömpelö liikkua(tarkertuu joka oksaan). Ja sen pitää olla juuri sopiva maastoon, tai se pistää todella herkästi silmään. Puku on kuuma, eikä osumia välttämättä huomaa. Talvella rölli_puvusta ei ole paljoakaan iloa(vaikka oiskin valkonen).
D)Älä ihmeessä kumpaakaan! Itse voit tehdä 100x paremman ja maastoon sopivamman. Hintaakaan ei tulisi paljoa, ja puku olisi myös persoonallisempi.
Ehdotan, että teet joko rölli_hatun, taikka viitan. - mp5 man
Tee se röllipuku mieluummin itse,säästätä selvää rahaa...
- aadinen
A) Hyvä naamioitumiseen.
B) On.
C) En ainakaan omastani.
D) Itsetehty Rölli on kyllä paras. - toope
osta mielummin muumipeikko asu.. se on paljon hienompi
- ookookoko
mistäs tämä oma puku kannattaa tehdä sillä suunnittelin tekeväni
- pippolan pappa
youtubesta löytyy luulisin britti/skotti metsästäjien/sotilaiden todella hyvämiten tehdä video suomalais tyylisiin metsiin
- Snipu on 5of5
A) Hyvä naamiointi EVER!
B) Itelläni ei viel oo mut ostan Röllin airsoftnurkasta!
C)En
D)Puvun - Mr.InvisibleGhillie
A) Meet kuusen viereen = näkymättömyys(ainakin melkein)
B) Omistan puvun kuuma mutta paras
C) Oksat tarttuu mutta mitä väliä sillä on?
C) Rölli puvulla kämpitään eli jos kämpit hanki se. Hanki Viitta jos liikut enemmän softatessa mutta pitää osata vaan käyttää esim mahdollisimman paljon kyykyssä/maassa ettei näy. - SNIPER MEN
oon duunannu ite ghillien ostin varustelekasta naamio huivin ja kiinnitin siihen juutti narua ja sit päälle spray maalii niin tulee jonkun lainen rölli puku
- softaaja 98
pitäiskö tää ostaa? http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/PCB/Products/11966000 Mul on ak-47 ja en hirveesti kämpi. mut oisko hyvä maasto puvun kaa?
- Ghostis
1. Rölli puku on loistava asu naamioinmiseen jos osaa liikkua oikein ja lisätä luonnon materiaaleja
2. On kaksi röllipukua. Toinen ite tehty ja toine ostettu. Ite tehty parempi.
3. Moitittavaa on vaan se että kesällä hieman kuuma ja osumia ei aina tunne.
4. En ostaisi kumpaakaan vaan tekisin itse.
Näin itse tein ghillien ostin varustelekasta pari verkkohuivia. Ostin Eurokankaasta säkkikangasta ja revin siitä juuttinarua. Värjäsin juuttinarut eri väriseksi. Vihreäksi, tummanvihreäksi, ruskeaksi ja niin edelleen. Leikkasin myös säkkikankaasta paloja ja värjäsin nekin. Otin aina vähän juuttinarua ja kiinnittin ne verkkoon tasavetaisesti. Lisäsin myös suikaleet pukuuni. Ghillie on valmis (röllipuku)
Kun menen metsään solmin siihen luonnon mateiaaleja. MENKÄÄ KATSOMAAN YOUTUBEEN KÄYTTÄJÄ ripperkon. Sillä on hyviä vinkkejä/neuvoja ja liikkumiseen erilaisia vinkkejä. KATTOKAA - nörä
A: Maastoon sopiva rölli on (lähes?) näkymätön.
B: Ei vielä.
C: On kuulemma melko kuuma.
D: Riippuu siitä miten liikut. Jos et liiku vaan kämpit, tee (huom: TEE) puku. Jos liikut enemmän, tee viitta. - Röllii
Tietääkö kukaan miten niitä oksien tarttumista vois vähentää?
on aika ärsyttävää kun koko pelialueen oksat ja kävyt tarttuu jalkoihin.
Et voisko sitä lankaa vähäsen leikata pois jaloista ja nilkoista?
haittaako se paljoo siihen maastoutumiseen?
ite pelaan röllin kaa ak:lla eli liikun aika paljon ja haluisin et se pysyis niin - Röllii
ja pelaan tällä puvulla
http://www.varusteleka.fi/fi/product/mil-tec-ghilliepuku-metsa/4255 - 5+14=18
Rölli aika turha rynkyllä, josset kokoaikaa kämytä josai puskassa. Mikäli liikut niin röllin naamioimisarvo on todella pieni ja ottaisin normaalin maastopuvun rynkyn kanssa. Ja tollaiseen makaamiseen / tarkka-ammuntaan yms. suunnittelen tekeväni ristokkoverkosta tms viitta tyylisen kilisuitin johon juuttilankaa. Koko kilisetti vähän turhan kömpelö. Mutta niitä jutareita voi ottaa pois jaloista eikä varmastikaan vaikuta naamiointiin.
- Röllii
Kiitos asiallisesta kommentista!
- Rölliii
Pelaan röllillä koska sillä voi väijyy kivasti ja ampuu sitten vihullisia selkiin. AKlla se tietysti hoituu paremmin
Mutta voiko siitä puvun takin ja housujen etuosasta leikata kaikki juutit pois jolloin ryömiminen ja juokseminen helpottuis merkittävästi
vai näyttäiskö se hoopolta?
Eli tietääkö kukaan onko sellatteesta toimeenpiteestä edes yhtään apua?- Chillsuit
Ei kannata, Ghillie-puvun ideana on ihmisen muotojen rikkominen: Selvää päätä ei näy, värit ovat rikkonaisia ja muoto on rikkonainen juuttilankojen takia.
Jos leikkaat juutit noista kohdista joista mainitsit, jää sinulle pelkkä takki ja housut jotka ovat pirun painavat ja kuumat, eikä enää anna hyvää suojaa koska rikoit rikkonaisuuden.
Pelityylilläsi suosittelisin "kevyttä naamiopukua". Jos googletat "Tarkka-ampujan naamioituminen airsoftissa" ja tuloksena on LEKA-sivun artikkeli lue sieltä ohjeet. Siinä on yhdistetty naamiointi ja hyvä liikkuvuus.
Käytän itse kyseistä pukua ja toimii erinomaisesti, nopea liikkua ja vastustajat reagoivat hitaammin kun eivät tajua onko kyseessä pelaaja vai puska (käytän itsetehtyä "ghillie" hattua myös)
- Rölliii
Jaa. Taidan vaan tehdä sellatteen ratkaisun että pidän päällä
Ghillie hattua, ghillie takkia ja Flecktran kuvioituja maastohousuja.
Mitä mieltä oot tästä ratkaisusta?
Voisiko toimia hyvin? - Röllliiii
A)iha vitun hyvin pystyy pysymään piilossa
B)on
C)jää kiinni oksiin
D)tekisin itse tai ostaisin ja laittaisin "kumilankoja" valmiiseen pukuun oksien kiinnittämistä varten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685