Miten toimitaan

Tapiiri

Miten toimitaan sellaisten lahjojen kanssa jotka ovat paperiin käärittyinä? Avataanko ne lahjapöydälle ja jos, niin kuka ne avaa? Entä jos tulee rahalahjoja, onko tapana jättää kortit auki pöydälle sen jälkeen kun pöydän hoitaja on kerännyt rahat talteen?

3

1419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

Palkkaa joku tyttö/poika hoitamaan lahjapöytää siksi aikaa kun vieraita saapuu ja lahjat asetetaan pöydälle. Varaa TEIPPIRULLA ja lyijykynä!!!!

Paketoidut lahjat avataan ja roskat piilotetaan vaikka pöydän alle liinan taakse.
      Kortit kiinnitetään teipillä lahjaan. Näin toimitaan kaikkien irtonaisten korttien kanssa. Muuten teillä ei ole hajuakaan kuna on lahjan antanut.
      Sellofaaniin käärityt lahjat voivat olla paketissa.
      Jos on rahaa tai shekki, ne otetaan talteen ja merkitään summa pienellä kortin reunaan. Kortit voi kerätä vaikka pieneen koriin lahjapöydälle niin niitä voi helposti siinä juhlan aikana lueskella.

näin olen ainakin nähnyt toimittavan.

• näin jossain häissä..

Lahjat ovat hääparille, niin kyllä käytäntönä on ollu että lahjat jotka on käärepaperissa hääpari availee sitten omassa rauhassa...
        koska paketeissa voi olla myös "aikuistenjuttuja" joita ei todellakaan laiteta esille...Hyvä esimerkkinä kaverit oli ostanut kamasutran ja pientä kivaa niin joku oli menny aukaseen paketin ....
        koska ne jotka halutaan laittaa esille, niin ne laitetaan sellofaaniin...
        ja rahalahjoista olen samaa mieltä shekit ja rahat pois... ja summat korttien reunaan...

• mmmps
        näin jossain häissä.. kirjoitti:

Lahjat ovat hääparille, niin kyllä käytäntönä on ollu että lahjat jotka on käärepaperissa hääpari availee sitten omassa rauhassa...
        koska paketeissa voi olla myös "aikuistenjuttuja" joita ei todellakaan laiteta esille...Hyvä esimerkkinä kaverit oli ostanut kamasutran ja pientä kivaa niin joku oli menny aukaseen paketin ....
        koska ne jotka halutaan laittaa esille, niin ne laitetaan sellofaaniin...
        ja rahalahjoista olen samaa mieltä shekit ja rahat pois... ja summat korttien reunaan...

...on se, että lahjat avataan kaikkien ihailtaviksi. Jos joku ei halua lahjaansa avattavan, sanoo sen lahjapöydän hoitajalle, joka voi pistää sen lahjan pöydän taakse. Jos haluaa korostaa lahjan yksityisluontoisuutta voi siihen tietysti myös kirjoittaa kortin, jossa sanotaan: "Saa avata vasta kotona...". Silloin muille vieraille on hupia siitä, mitä salaista paketissa on.

Ihmettelen mikseivät esimerkkitapauksesi ihmiset tajunneet, että lahjat avataan, sehän on täysin normaali käytäntö ja pöydällä on varmaan ollut avattuja paketteja, mikäli he eivät ole sattuneet olemaan aivan ensimmäiset vieraat:O

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8692
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      170
      1267
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      936
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      794
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe