malliksi haluan

hahihahiha

Haluaisin nuorisomalliksi. mutta en tiedä ovatko mitat hyvät ; olen 172cm pitkä, 56 kg painava 13 vuotias tyttö.Nätiksikki sanovat, mutta siitä en tiiä. Mutta mitä luulette?

74

9737

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Yleensä Suomessa mallien on mahduttava vaatekokoon 34-38, en osaa mittojesi puolesta päätellä mahdutko. Luultavasti. Sitten on niitä muitakin mittoja joita katsellaan (lantio, vyötärö, rinnat). Olet melko nuori. Kaikki mallitoimistot eivät ota listoilleen noin nuoria. Vielä kaiken tämän jälkeenkin ei riitä, että sinua on sanottu nätiksi, sinussa pitää olla sitä jotain, mitä ei ihan jokaisessa muussa teinissä ole. Asiahan selviää vain ottamalla yhteyttä mallitoimistoihin.

      Minkälaisia hommia aiot nuorisomallina tehdä? Jos haluat mainosmalliksi, pitää ihosi olla kunnossa ja sinulla on oltava taitoja poseerata kameran edessä. Elämäntilanteesi on oltava sellainen, että voit käydä kuvauksissa kun ne sopivat kuvaajille.

      Yleensä pitää malliksi haluavalla olla jonkinlainen mallikansio eli kuvia itsestä mallina. Kansion pitäisi olla monipuolinen eikä mikään kokoelma ihkudigikamerapeilikuvia.

      Mallikursseilta mallitoimistot bongaavat riveihinsä ihmisiä. Sellaisesta voisi olla hyvä aloittaa.

      ps. Voi olla, että nuorisomalleilla on hieman "löysemmät" vaatimukset kuin aikuismalleilla. Esim. koulunkäynnin kanssa voi löytyä joustoa kuvausaikatauluja suunniteltaessa.

      • Jotkut.auttakaa

        Minö olen 12 vuotta ja mäkin haluisin malliksi oon siis jtn 154 cm ja 42kg ja mua sanotaan nätiksi mut voisko mus tulla malli tai voisinko joskus hakea malliksi jos haluut nähä musta kuvia mee seuraan instagramissa sara_paakkola nimi on surkee


      • Anonyymi
        Jotkut.auttakaa kirjoitti:

        Minö olen 12 vuotta ja mäkin haluisin malliksi oon siis jtn 154 cm ja 42kg ja mua sanotaan nätiksi mut voisko mus tulla malli tai voisinko joskus hakea malliksi jos haluut nähä musta kuvia mee seuraan instagramissa sara_paakkola nimi on surkee

        En halua olla ilkeä, mutta ei sinusta mallia tule ellet yhtäkkiä kasva tosi paljon kyllä ne huippumallit on sitä 175cm, 50kg luokkaa (huom jos pituutesi joskus tulee olemaan 163cm niin voit kyllä yrittää petite malliksi) :)


      • Anonyymi
        Jotkut.auttakaa kirjoitti:

        Minö olen 12 vuotta ja mäkin haluisin malliksi oon siis jtn 154 cm ja 42kg ja mua sanotaan nätiksi mut voisko mus tulla malli tai voisinko joskus hakea malliksi jos haluut nähä musta kuvia mee seuraan instagramissa sara_paakkola nimi on surkee

        Tää on tosi myöhässä mut tällä hetkellä minä olen 12v tyttö jolla on pituutta 161cm ja painoa 42.3kg nii pystyisikö musta tulla joku nuorisomalli ja onhan mua nätiksikin kustuttu.


    • mayura
      • ....

        Oletpa häikäisevän kaunis:o Hiuksetkin kuin keijukaisella


      • mayura
        .... kirjoitti:

        Oletpa häikäisevän kaunis:o Hiuksetkin kuin keijukaisella

        Thanks!


      • ....
        mayura kirjoitti:

        Thanks!

        Kedon kaunein kukkanen


    • .......

      Painat enemmän kuin oikeat mallit btw.

    • Pau-la

      Olet varmastikin aika hyvänkokoinen, jos vähänkin on lihasta.

      Ihon, hiusten ja kynsien on oltava hyväkuntoiset. Lisäksi on oltava kuvauksellinen.

      Mallikurssit ovat todella kalliita, jopa yli 600€. Lisäksi mallitoimistot vaativat mallikansion, jonka tekee ammattilainen. Tarvitset siis maskeeraajan, sekä valokuvaajan. Kallis pesti! Rahaa saattaa mennä enemmän kun tulee... Varsinkin kun mallikansio on uusittava tietyin väliajoin.

      • Tiedoton?

        olenko minä hyvä malliksi. Täytin kaksitoista mutta haluaisin kovasti malliksi. Tiedän että olen liian nuori, mutta sitten ehkä joskus 16 vuotiaana. Ovatko mittani hyvät: pituus: 160cm paino: 50kg.. Aloittaja on ainakin hyvä malliksi. Tiedän että kasvan vielä ja olenko enää hyvä 16 vuotiaana malliksi, mutta haluaisin kuulla teidänmielipiteenne? =D


      • pitkätyttö17
        Tiedoton? kirjoitti:

        olenko minä hyvä malliksi. Täytin kaksitoista mutta haluaisin kovasti malliksi. Tiedän että olen liian nuori, mutta sitten ehkä joskus 16 vuotiaana. Ovatko mittani hyvät: pituus: 160cm paino: 50kg.. Aloittaja on ainakin hyvä malliksi. Tiedän että kasvan vielä ja olenko enää hyvä 16 vuotiaana malliksi, mutta haluaisin kuulla teidänmielipiteenne? =D

        Itsekin olen haaveillut mallintöistä, ja aika monet ovat sanoneetkin, että minun pitäisi malliksi hakea jonnekin. Olen 182cm, mittani ovat 84/67/90 .


      • Anonyymi
        Tiedoton? kirjoitti:

        olenko minä hyvä malliksi. Täytin kaksitoista mutta haluaisin kovasti malliksi. Tiedän että olen liian nuori, mutta sitten ehkä joskus 16 vuotiaana. Ovatko mittani hyvät: pituus: 160cm paino: 50kg.. Aloittaja on ainakin hyvä malliksi. Tiedän että kasvan vielä ja olenko enää hyvä 16 vuotiaana malliksi, mutta haluaisin kuulla teidänmielipiteenne? =D

        Et. Mallit ovat lähempänä tosiaan tuota 175cm ja painat malliin nähden liikaa mallit siis noin 50kg (mutta ne ovat juurikin noin 175cm pitkiä ainakin huippumallit) olet ihan normi painoinen muuten, mutta mallit ovat laihoja:)


      • Anonyymi
        Tiedoton? kirjoitti:

        olenko minä hyvä malliksi. Täytin kaksitoista mutta haluaisin kovasti malliksi. Tiedän että olen liian nuori, mutta sitten ehkä joskus 16 vuotiaana. Ovatko mittani hyvät: pituus: 160cm paino: 50kg.. Aloittaja on ainakin hyvä malliksi. Tiedän että kasvan vielä ja olenko enää hyvä 16 vuotiaana malliksi, mutta haluaisin kuulla teidänmielipiteenne? =D

        Itse olen 15 ja 173cm paino 47kg


    • anonym1111
    • vastailkaa (:

      Olen 14 vuotias ja mulla on ammatti kuvaajan ottamaia valokuvia itsestäni. Olen 164 cm pitkä ja painan 41 kiloa. Minulla on luonnolliset vaalean ruskeat melko pitkät hiukset ja sinertävät silmät. Ihoni on hyväkuntoinen ja melko vaalea. Olen luonnollinen ja tunnen oloni mukavaksi kameran edessä, kuvaaja on myös kehunut kovasti. Kokoni on 34-(36 pituuden vuoksi) olen hoikka mutten liian laiha. Minne minun kannattaisi ottaa yhteyttä?

      • j.rocket

        Ei sun kannattaisi alkaa laiminlyömään kouluas jonkun malliuden takia, jos oot jo nyt noin pässi.


      • ;))
        j.rocket kirjoitti:

        Ei sun kannattaisi alkaa laiminlyömään kouluas jonkun malliuden takia, jos oot jo nyt noin pässi.

        LAIMINLYÖMÄÄN KOULUA ? :D kuka puhui laiminlyönnistä?? miksi tulet selittämään mulle jotain tollasta jos ite haluun tehä tätä nii miks ei? no sulla taitaa olla omia kokemuksia sitte ku on varaa tulla tuntemattomalle aukoo


    • johqu98<3 ä mödel<3

      nosiis oon johanna ja 130 cenduu pitkä. painan gagsgyt kilåå eli (20 kilåå) noi vikat siis on (oo) mul on blondskut hiugsed ja ne on mu ööööööh ålkapääihin!! mun omasd mielestäh åån näddsyh (nätti) mutt åån aik lyhyt ): jote ehg sopisin vaik cosmon kantee

    • j.rocket

      Niin kuin tässä keskustelussa sanottiinkin jo: "Elämäntilanteesi on oltava sellainen, että voit käydä kuvauksissa kun ne sopivat kuvaajille.", sinun on ehkä jouduttava olemaan pois koulusta, ellei, niin ainakin mallintyöt syövät aikaa opiskelulta. Entä peruskoulun jälkeen? Lukio ja ammattikoulu vaativat vaivannäköä. Nykyisillä äidinkielentaidoillasi et ainakaan tule selviämään lukion äidinkielestä ilman petrausta.

      • Anonyymi

        Kaikista ei voi tulla malleja , siinä on aika suuret kriteerit kun malliksi pääsee, eikä auta jos joku sanoo sieväksi , sillä erikoisuus mallien ulkonäössä ratkaisee , siis ei tarvitse olla kaunis vaan kuvaukselle sopiva tyyppi pitkät ja hoikat on usein malleja.
        Nykyaikana on myös otettu huomioon hieman kurvikkaampia naisia joilla on vaatteiden koko hieman isompi kun tällä tavis mallilla .joten moni elättele turhia toiveita ammatista joka on todellakin rankkaa työtä jokaiselle joka on mallina , joten nuorten tyttöjen on alettava näkemään että on muitakin ammatteja olemassa ja kouluttaa itsensä hyvään ammattiin , eikä haaveilla asiasta johon hyvin harvoilla on mahdollisuuksia .


    • ;))

      noni sori kummalle puhut ?

    • j.rocket

      Sulle puhuin.

    • ;))

      no oliko jotain asiaa ?

    • j.rocket

      Enköhän mä asiani jo ilmaissut tossa ei edellisessä, vaan sitä edellisessä viestissä.

    • perttel111

      3 kg pois ja avot!

    • veera..-

      Jos painaa 44 kiloa ja on 166 pitkä niin onko liikaa painoa?

      • sdgghhg

        liia lyhyt


    • JaanaKKK

      Ei välttämättä liian lyhyt, paljonko sulla on ikää?

    • Haluun malliks :<

      Jos on 14v, 163 cm ja 48 kg, onko liian lyhyt, painava vai molempia?

      • Lollerlo

        Ainaki liia lyhyt, eiks piä olla ainaki 170 cm


    • Njaahas1

      Ja täälä ei taas tiedetä mitään.

      Tuosta kannattaa kuitenkin aloittaa: http://u.bb/558877/becomingamodel

    • UnelmoiMalliksi

      Heippis, voiko joku auttaa minua? Haluaisin malliksi, mutta pelkään olevani liian lyhyt, olen 152cm pitkä ja painan 36 kiloa. Osaan poseerata kameroiden edessä. Omistan ruskeat keskipitkät hiukset ja siniset silmät. Olen oma itseni enkä esitä ketään muuta, onko se haitaksi? Kiitos jos autat :)

      • Anonyymi

        Liian lyhyt


    • UnelmoiMalliksi

      Ketä tarkoitit SWAK?

    • Vitun hessut

      Ei helkkari näitä pikku lissurinsessoja jotka haluaa malliksi ja elää mukama jtn tosi ihqua ja coolia mallielämää. herätkää nyt vähä!

    • ?O?

      Olen 12 vuotias tyttö j haluaisin Nuoriso Malliksi! Vantaalta päin Olen noin 145cm ja painan 30kg. Tietääkö kukaan halpaa ja läheltä Vantaata mitän malli toimisto pikkaa mihin pääsisi malliksi??!

    • milliksi vai ei?

      Hei ! olen 13-vuotias tyttö ,olen 152 cm pitkä.Painan noin 50 kiloa...Kannattaisiko hakea malliksi? Minulla on mustat hiukset ja siniset silmät.Viiihdyn kameran edessä :) Olisi niin ihanaa päästä kokeilemaan vähän niin sanotusti toisellaista "harrastusta" :) Mutta olen kuullu et kritiikki alalla on kovaa ... Mitä olette mieltä ? Malliksi vai ei? Onko kenelläkään kokemusta?

    • miguel.

      Ei tarvii miettiä mustavalkoisesti, että kyllä vai ei. Lisää vaihtoehdoksi ehkä. Kokeilet ensin ihan harrastepohjalta etkä liikaa haaveile. Näet sitten onko sinusta siihen vai ei. Kannattaa sitten terveystarkastuksessa tiedustella sun ennustetta kuinka pitkätki kasvat. Naismalleilla se ehdoton alaraja on 170cm. Tuolla esim vaatimuksia malleille http://www.mallitoimistot.com/vaatimukset-malleille/
      ja siellä sanotaan rajan olevan 173.

    • Jam

      Pituutta on liian vähän ja painoa liian paljon. Oon 13-vuotias lapsimalli, pituus on 173 ja painoa n.45 kg.
      Mutta jos oikeasti malliksi haluaa, niin on kaksi vaihtoehtoa; Castingin kautta tai sitten sähköpostilla kuvaa, mitat, yhteystiedot ym.
      Mut löydettiin 12-vuotiaana kaupasta, otti hihasta kiinni ja nappas kuvaa, annoin tiedot ja siitä sitten koenäytökseen, joka meni ihan hyvin, sitäkautta mallikouluun -> mallikansio ja nyt niitä töitä. Homma itessään on oikeestaan pelkkää istumista ja kuuntelemista. Tässä suurinpiirtein nää vaatimukset:
      -hyvä iho
      -hyvät kynnet (pitkät, ei tekokynsiä, hyvän kuntoiset)
      -hyvin hoidettu, luonnollisen näköinen tukka
      -hyvät hampaat
      -pitkä
      -hoikka
      -kärsivällinen
      -kuvauksellinen
      -ulospäinsuuntautuva
      -helppo ohjailtava


      tuossa kaipa nuo tärkeimmät ominausuudet. Jos nuo pystyy täyttämään, niin welcome. Niin, ja naaman ei ole tarkoitus olla mikään kuvan kaunis. Se riittää, jos on persoonallinen ja uniikki. Jos joskus tulee johonkin pyyntöö, niin yritä olla mahd. erilainen ja mieleenpainuva. Paras tapa.

      • mallityttö -95

        Sinä olet aivan liian laiha, mutta nuoren ikäsi takia tulet onneksi saamaan lisää massaa. Vaatimukset ovat sairaat, jos bmi pitää olla 15...


    • Hieenottissithermann

      Pitää vaa olla hienot tissit nii pääsee malliks.

    • mallityttö -95

      Mallitoimistoon hakemus tai sitten menet käymään paikan päällä toimistossa. 14-vuotiaana voivat ottaa sinut listoilleen, joten nyt kannattaa käydä harjoittelemassa esim. mallikurssilla. Vielä olet aika nuori, mutta jotain lapsi/teinimalli juttuja voisi ehkä jo tehdä.

      Huippumalliksi maailmalle olet liian lyhyt, etkä tarpeeksi laiha (mikä mielestäi on hyvä asia, koska huppumallit ovat liian laihoja).
      Itse olen 173cm ja 56kg, näillä mitoilla ottavat listoilleen, mutta painoa tärkeämpää on treenattu kroppa, täytyy pitää selluliitti poissa ja vatsa suht. kiinteänä.
      Ihon hoitaminen on tärkeää. Puhdista kasvojasi päivittäin, juo paljon vettä ja syö monipuolisesti.

      Tsemppiä, toivottavasti pääset mallijuttuja kokeilemaan. Mielestäni tämä on todella hauskaa ja saa vähän rahaakin :)

    • tämmöneperustyttö :)

      mallityttö-95, millä mallitoimistolla oot?
      ja mihin oot päässy kuvauksii?
      (:

    • positiivinen

      Hei!
      Olen 11-vuotta vanha tyttö, ja haluan nuorisomalliksi.
      Olen 162 cm pitä ja painan 46 kiloa, onko kiloja liikaa?
      Olen todella positiivinen, nuori naisen alku.
      Asun valkeakoskella, äidinkieli sujuu hyvin englanti melko huvin.
      Kevättodistuksen nuomerot äidinkieli 10 englanti 9.
      Haluan tosiaan nuoriso malliksi auttakaa!

      PS: Minulla on vihreät silmät, ja luonnolliset ruskeat hiukset.

      PPS; Minulle voi linkata sivuja joista saattaisi olla apua. =D

    • tiaasd_

      ite haluisin malliks mutta ei oo mulla mitää asiaa ku oon 160cm/49kg ::D oon lyhyt mutt sulla on hyvät mahikset :))

    • Nimimerkk46q

      Munki mielestä se olis kivaa päästä nuorisomalliks ku yks mul 10v 130cm 25kg pääsi yhtee mainoksee

      Oon siis 13v 150cm ja 33kg ja lihaksikas

      • laihha

        Et voi olla lihaksikas ton painosena (oot liian laiha)


    • Kertokaat

      Haluisiko joku kertoa kuinka paljon minulla on liikaa painoa.
      Olen 165cm pitkä ja painan 55kg eli ihan normaalipainoinen että kuinka paljon mun pitäis vähentää kiloja että voisin ees harkita malli-juttuja pituuden ja painon suhteen?

      • Anonyymi

        Pituutta sais olla ainakin se 5cm enemmän mutta jos huippumalliksi haluaa niin sitten 10cm painoa sais olla sitten noilla ylläolevilla mitoilla aika lailla se 50kg eikä paljoa enempää:)


    • SokerittomatEiMaistu

      Ette te oikeesti halua siihen hommaan, ette saa syödä paljoo paskaakaan eikä se vähänkään kylessä saa lukea sokeri. Jos oot joku kunnon pupu ni juu sinne vaan, muutoin en nää mitään syytä sille alalle rupeamisessa

      • LauraID

        Pääsisinkö mä malliksi? Mun nimi on Laura, oon 12 vuotta, 155cm pitkä ja painoa on 39.7 kg. Mulla on vaaleet olkapäihin asti ylettyvät hiukset ja siniset silmät. Jos haluutte nähä miltä näytän, seuratkaa mua instagramissa, nimi on lauraa_ilona


      • Anonyymi
        LauraID kirjoitti:

        Pääsisinkö mä malliksi? Mun nimi on Laura, oon 12 vuotta, 155cm pitkä ja painoa on 39.7 kg. Mulla on vaaleet olkapäihin asti ylettyvät hiukset ja siniset silmät. Jos haluutte nähä miltä näytän, seuratkaa mua instagramissa, nimi on lauraa_ilona

        Et. Oot liian lyhyt tuskin edes kasvat ikinä semmosiin mittoihin että voisit edes mallin urasta haaveilla 170 jos normi malliksi haluat niin pitäs pituutta olla mutta kyllä niillä huippumalleilla sitö pituutta on se ainaki 175 ja painoa noin 50kg


    • vastaaaa

      Oot tosi pitkä mutta se sopii sun 56kg tosi paljon :)

    • Heelpp

      Nii oon 13v ja 168cm vrm ja painan 51kg nii oonko liian lyhyt tai painava?

    • 169cm

      Itekki haluisin just jotain nuoriso malli juttuja tehä mitat on: 169cm ja 48kg ja tulen kyllä vielä kasvamaan mutta tosiaan kohta 13 vuotias tyttö oon tiiän paino on vähän ehkä liian korkea.

    • 13.tyttö

      Mäki nyt kerron omani :D oon siis 169cm/48kg. Haluisin malliks koska oon erilainen, mulla on iso luomi mun silmässä jonka kyllä heti huomaa, mutta itse oon oppinu rakastamaan sitä. Olen tosi luonnollinen muutenkin. Mulla on takana muutamat lehdistötilaisuudet ja kuvaukset mutta ääh en tiiä. Ois vaan tosi kivaa päästä taas johonkin kuvauksiin.

    • Anonyymi

      Olen 13v 48kg jtn sellasta ja oon 161cm. Mua ollaan sanottu kaikkee täydelliseks nätiks jne... Oon ihan sika kauan halunnu olla malli ja kotonki yleensä "harjottelen" mallin kävelemistä. Voisko musta tulla malli??

    • Anonyymi

      hei! oon nyt aika pitkään miettinyt ja oon sitä mieltä et malliksi haluaisin kyllä. Olen noin 166cm pitkä en painosta ole varma 38 koko vaatteissa kauneudesta en tiedä en halua vaikuttaa ylimieliseltä mutta monet kyllä kehuu. aika nuori olen kyllä. 14 vuotias ruskeet hiukset ja sinivihreet silmät.

    • Anonyymi

      Oisko musta ainesta malliksi joskus vielä?
      Oon täl hetkel 11v 152 cm ja 35kg
      Oon aika laiha ja mulla on vaaleen blondi tukka jossa vähän kiharoita ja aika pitkä. Ai nii ja siniset silmät :)

      Vastauksiii?

    • Anonyymi

      Hei, olen 12vuotias tyttö ja haluaisin olla malli. Olen pituudeltani 146 cm ja painan noin 36-39. Minun puol isäni on todella taitava kuvaaja!

      • Anonyymi

        Sori mutt et koska oot liian lyhyt ja tarkoituksen ei ole loukata


    • Anonyymi

      Haluaisin malliks oon 12, kohat 13 täyttävä tyttö, pituutta noin 165-166cm, painoo on noin 50kg. Kaikki tutut on sanonu, että olis malliainesta ja jopa pari tuntematonta oon kuullu. Joten mitä luulette, onnistuisko?

      • Anonyymi

        Jos kasvat pidemmäks (joku 10cm) ja pitäisit saman painon nii sit. Se on kyl aikas vaikee ku oot murrosiässä niin alat kerää sitä painoo samal ku pituutta.


    • Anonyymi

      Olen 12 v hoikka tyttö 167cm ja 50-52kg olisiko minusta malliksi?

    • Anonyymi

      Olen12v, 167cm, 50-52kg,puhdas iho ruskeat keskipitkä hiukset tyttö ja minä rakastan olla kameran edessä olisko teistä minusta malliksi?

      • Anonyymi

        Vyötäröni ympärysmitta on 36


    • Anonyymi

      Moikka, ite haluaisin kans malliksi, homma kiinnostais hirveesti! Oon 13v 3kk päästä 14v, oon noin 162-165cm ja noin 50kg. Oon ollu myös mallipuuhissa kerran aijakasemmin, olin kuvattavana joten kokemusta on vähän, oon tottunu olemaan kameran takana yms.. oon myös harrastanu tanssia 9v ja harrastan edelleen, treenaan 5 kertaa viikossa koska harrastan kilparyhmässä joten myös esiintymisen kannalta kokemusta riittää ja paljon!

      Mietin oisko mulla mahiksia malliksi? :)

    • Anonyymi

      hei! Mä oon halunnu olla malli tosi kauan siis oon
      8v ja painan 24.9 kg ja pituus 140 cm

      • Anonyymi

        Kyllä sä varmaan johonkin mainoksiin pääsisit mutta ammattimallin ura jää vaan haaveeksi. Ellet tosiaan kasva vielä semmoset 30-40cm


    • Anonyymi

      minä en edes tiedä miten ja missä malliksi voi päästä alaikäisenä

    • Anonyymi

      Hei! Äitini ollut mallina nuorena todella pitkään ja on olemassa lapsimalleja. Jos et tiedä, älä kirjoita. Kun haluat ryhtyä malliksi sinun täytyy olla vähintään 15-vuotta, mutta lapsimalleja on olemassa.

    • Anonyymi

      Haluaisin malliksi mutta olen aika lyhyt joten en ole varma pääsisinkö malliksi mutta olen vasta 12 joten alan ehkä 14 vuotiaana ottamaan jo promo kuvia

    • Anonyymi

      Haluaisin malliksi ja olen 12 ja olen 144 cm ja haluaisin olla lehdessä tai ottaa vain promo kuvia ja ihossani on 2 finniä😵‍💫

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe