Täällä ollaan puhuttu paljon ulkonäöstä ja hänen vaihtelevista rooleistaan. Mutta. Kuin paljon esim..teki POTC:n trilogian yhteydessä?
Tekikö noo stuntteja, joita annetaan tehdä, vai oliko kuten monet Hollywood-tähdet? Pelätään tai pelkää, että parista tempusta voi loukkaantua jne..
Kuin paljon Johnny itse tekee
4
888
Vastaukset
- johnnyfani =)
tuskin se on miljoonia saanut,jos se ei olis tehnyt siellä mitään!!
...mun mielipide mut tohon on aika vaikee vastata. - Johnnysta_sekaisin
...todellaki, mut mulla on ollu sellanen käsitys, että hän tekee melko paljon. Tai siis haluaa tehdä, ei paljoo stuntteja käytä. Esim. potc 2 kohtaus jossa Jack, will ja james norrington taistelevat pyörivässä hökkelissä, siinä kaikki ovat itse yms.
- Pirate_Girl
Itse olen kuullut, että Johnny tekee mahdollisimman paljon itse. Esim. Pirates kolmosessa on se kohtaus, jossa Jack ja Davy Jones miekkailevat mastolla tasapainoillen. Kyseisen kohtauksen Johnny teki suurimmaksi osaksi itse taiteillen maston päällä oikeasti. Kohtauksessa oli käytetty vain hieman digitaalista Johnnya.
Uskon Johnnyn tekevän mahdollisimman paljon itse :) - olen
kuullut että Depp tekee mahdollisimman paljon.Kaiken mihin vain kykenee ja mikä hänen annetaan tehdä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1618398KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4467512Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521543590Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123019Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542685- 1262036
Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv372021Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811540