Luettuani aikaisempia viestejä lankojen kalleudesta, niin onko teilla jotain suosikkikauppaa josta ostatte lankoja? Mitä teette tällä hetkellä käsitöissä? Kysyn siksi ettei päässäni ole nyt mitä voisin alkaa tekemään.
NETTI-lankakauppoja tiedustelisin
9
3293
Vastaukset
- ahkera neuloja
Itse tilaan novita-klubin kautta lankoja osoitteesta www.novita.fi, siellä hyviä tarjouksia langoista.
Toinen paikka, josta olen tilannut, ja jolla on myös loistavat sivustot, paljon neuleohjeita suomeksikäännettynä, on osoitteessa www.garnstudio.com.
Tällä hetkellä työn alla on polvimittainen palmikkoneuletakki.. =ikuisuusprojekti :) Samaan aikaan toisilla puikoilla sitten iso kolmiohuivi.- Jumpperi ei kirj
Millaista palmikkotakkia teet? Onko ohje netistä?
- KäteväKäsi
Niin, kysyisin tietääkö kukaan voiko lankoja enää ostaa mistään vyyhdeillä? Kaikkine postikuluineen ja lisämaksuineen lankojen tilaaminen nettikaupoista luulisi tulevan kalliimmaksi kuin ostaa kaupasta. Voi olla että olen väärässä, mutta aina on se riski.
Miten voi olla niin hullusti että villalanka on niin kallista kun maailma on täynnä lampaita???Mä-ä-ä en ymmärrä.
Itse kudon juuri ranteenlämmittimiä.- Anna I
ovat poistneet markkinoilta, sillä tehtailla ei enää ole käytössä vyyhtien tekoon tarvittavia koneita. Varmaan myös sanansa on ollut sanottavana suurasiakkailla = marketit, joissa kerien esillepano on huomattavasti helpompaa.
Ihan vaan tiedoksi, ettei niitä villantuotantoon sopivia lampaita maailma ihan niin väärällään ole!
Ja villan maailmanmarkkinahinta on vaan nousemaan päin... - aitoa villalankaa
Anna I kirjoitti:
ovat poistneet markkinoilta, sillä tehtailla ei enää ole käytössä vyyhtien tekoon tarvittavia koneita. Varmaan myös sanansa on ollut sanottavana suurasiakkailla = marketit, joissa kerien esillepano on huomattavasti helpompaa.
Ihan vaan tiedoksi, ettei niitä villantuotantoon sopivia lampaita maailma ihan niin väärällään ole!
Ja villan maailmanmarkkinahinta on vaan nousemaan päin...vyyhdillä ja lampaalle tuoksuvana http://www.laurilan.net.
- myydään edelleen vyyhdeillä
Anna I kirjoitti:
Ja villan maailmanmarkkinahinta on vaan nousemaan päin...Kyllä niitä vyyhtilankoja on edelleenkin olemassa mm. Colinette, Lorna's Laces, Pirkka-lanka, Kamena, Grinasco Merinosilk ja Fritids Garnovat edelleen vyyhdeillä. Se, ettei Novita tee vyyhdillä olevaa lankaa ei tarkoita sitä ettei koko maailma tekisi vain keriä.
- yksi toimiva kotimainen
Garnstudion lankoja voi tilata Tapion kaupasta. Onhan sielä paljon muitakin.
Tulee kohtuu edulliseksi, kun ei tarvitse maksaa mitään postikennakkoja tms.
Lisäksi nuo langat on Tapiolla edullisempia, kuin monissa liikkeissä eli jos tilaa enemmän, säästää sen postikulujen hinnan siinä, että saa langat edullisemmin. - saali
Minä siis ostan usein langat ja tarvikkeet osoitteesta www.kasityokori.fi . Sieltä olen useamman kerran löytänyt tarjouslankoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392912Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282723100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es472383Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201951Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo411926Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571709- 391597
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä361486- 451403
- 261261