Tästä on ollut minulle suurta hyötyä, pohdiskellessani elämää, viimeisen 10 vuoden aikana.
Ajan kuluessa saan tästä yhä enemmän irti.
http://www.geocities.com/lonely_penquin/twelve.htm
12 toisistaan riippuvaa tekijää
5
423
Vastaukset
- toisia palstalaisia....
Pitka englanti ja aasialaisia symboleja.Ei hyvä.
Moni hylkää jo pelkän kieliopin vaativuuden takia.
Kyseessä on vaativa laji, joten
vähän selkeämpi ja helppotajuisempi näin aluksi voisi auttaa muitakin,löytyiskö jotain kevyempää tiedostoa?- bubastis
löytyi heti kun googletin. Ole hyvä.
http://www.nic.fi/~laan/12.htm
12 toisista riippuvaa tekijää on ehkä ensi lukemalta vaikea sisäistää, mutta kannattaa kuitenkin lukea uudestaan silloin tällöin, ja se avautuu enemmän joka kerralla.
Itse olen sitä pohtinut 10 vuotta.
- lknt
Jeesus valitsi kaksitoista apostolia julistamaan teille evankeliumia!
Apostoli Tuomas tiettävästi vei Evankeliumin sanomaa Intiaan, jonka Intian kulttuuri on sulattanut niin täysin, ettei sieltä löydy enää kuin rippeitä. Vajaaravitsemus näyttää siis olevan siellä.
Etiopian kuningas Menelaos? nautti evankeliumia syömällä raamatun sivuja, mutta kuoli, kun suolet tukkeutuivat. Evankeliumi tulee nauttia korvien kautta (nykyajan) Apostolien julistuksen kautta.- announce
Enää vain yksitoista!
Tuomas jo sulatettu. Syy ja seuraus. Siis mitä on tuomas parka nyt?
Kunkku koki konkreettisesti mitä seuraa kun vetelee aistinelimiinsä sopimatonta tavaraa. Ei varmaan olisi ruumiin onkalot sutrista niin pahasti täyttyneet. - täyttä vauhtia
announce kirjoitti:
Enää vain yksitoista!
Tuomas jo sulatettu. Syy ja seuraus. Siis mitä on tuomas parka nyt?
Kunkku koki konkreettisesti mitä seuraa kun vetelee aistinelimiinsä sopimatonta tavaraa. Ei varmaan olisi ruumiin onkalot sutrista niin pahasti täyttyneet.Kiitti sulle Bubastis .Täsmensit olennaisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011510
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251394En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821220- 621123
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101008Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111959Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210764Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57743Hei...mä nyt laitan tän vielä
Harmittaa miten meni, en tajunnut enkä tarkoittanut. Eihän näistä tiedä...anteeksi. Kaikki hyvin.27687- 117684