VW maahantuoja????

Asiakas

Tietääkö kukaan VW maahantuojaa ja minne sinne kannattas antaa palautetta.
Olen nimittäin hankkimassa uutta 4motion Golfia tilattiin ko laite jo muutama viikko siten ja asutonpitäs tulla elokuussa. Perjantaina soitettiin autoliikkeestä, ettei sellaista autoa saakkaan kuin olin tilanut. Nimittäin auto on kirkkaanpunaine ja siihen piti tulla musta/punainen sisustus samanlainen kuin autoliikkessä oli näkyvilla etuvetoisessa Golfissa. Automyyjä ilmoitti perjantaina, että 4motioniin saa vain tumman sisustan. En ymmärrä tätä jos auto kerran on tehdas tilaus niin mikseis siihen saa musta/punaista sisustusta. Milestäni tässä on vähän petoksen makua, silloin kun autoa valitaan sanotaan, että kaikki on mahdollista ja sitten vain puhelinsoitolla kerrotaan ettei olekkaan.
Samoin ihmettelen kovasti sitä, että auto täytyy ostaa niinkuin sika säkissä, en nimittäin ole päässyt koeajamaan sellaista autoa kun minulle on tulossa. Maahantuojallakaan ei sellaista ollut automyyjän ilmoituksen mukaan. Automyyjä kyllä ystävällisesti hankki toisesta toimipisteestä vastaavalla moottorilla 96kw etuvetoisen koeajoon, mutta 4motionia ei saanut edes maahantuojalta.
Niin että titääkö ketään kuka on VW haamantuoja.

p.s. taitaa autoliikkeillä mennä tätänykyä liian huvin kun asiakkaan toiveista ei tarvitse välittää.

13

5224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää

      ... VW-auto Hertsikassa.

      • Erkki

        Se on VV-auto.

        VV-Auto Oy
        Hitsaajankatu 7 B
        PL 80
        00811 Helsinki

        Puh. (09) 75 831
        Telefax (09) 7583 33


      • Anonyymi

        Volkswagenien maahantuoja on:

        K Auto Oy
        Tikkurilantie 123
        01530 Vantaa
        Puh. 010 533 8300


    • golffi

      Katsopa kun nelivetomallit tehdään eri tehtaassa, muistaakseni jossain vanhassa itäblokin tehtaassa slovakiassa niin tuotantotekniikka ei mahdollista kaikkea yhdistelmiä. Esitteessä sitäpaitsi lukee monen varusteen kohdalla "EI 4MOTION MALLEIHIN"

      • Pauli

        Niin, ja papereissa lukee pienellä, että "myyjä pidättää itsellään oikeuden" jne...

        Nimittäin itsekin tilasin VW:n vuonna 2000 ja väriksi halusin Canyon Red-punaisen. No, kun menin autoa hakemaan se olikin Murana Rot-punainen. Aika tavalla erin värinen, mutta ns. korvaava väri.

        Ei voinu mitään, koska ko. värin maalaus oli lopetettu. No, väriin olen tottunut, se on oikeastaan parempi...


    • oppivathan

      Jos on mahdollista niin peru kaupat.

      • trgy8rg

        Tilasin myös itse uuden auton ja halusin sen tietyllä värillä ja seuraavana päivänä soitettiin että sitä väriä ei enään siihen toimiteta, vaikka autoliikkeen nettisivuilla on vieläkin se väri olemassa.
        No sanoin että kauppa puretaan, johon myyjä hätäisesti sanomaan että saat minkä vaan värin ilman lisähintaa, jos kauppaa ei pureta.
        Otin kalleimman metallivärin ja tyytyväinen olen.
        Myyjästä en tiedä oliko se tyytyväinen.


    • Anonyymi

      Olen ollut 30v Transportterimies, nyt näyttää pahalalta. Transportterin kone hajosi.
      Öjynynkulutuksuksesta valinttelin. kukaan ei ei ottanut mitään kantaa. tekivät vain normi huollon vaikkei sitä ollut pyydetty. sanottiin , että tarkkaille kulustustusta.
      Kun sitä oli jo tarkkailtut . Pakko antaa NEGATIIVIINEN palaute, kun jos kaverit eivät kuuntele mistä puhutaan. C-Kaarista tuli vähän huono, kun vertaa Laakkoseen.
      Ei mennyt 10000€ ja usko.

      • Anonyymi

        Näin se on kaikissa muissakin ”merkkihuolloissa”. Ei siellä mitään huoltoa osata tehdä. Raitisilma suodattimen ne vaihtaa ja laittaa merkin huoltokirjaan. Täysiä palikoita kaikki asentajat. Nämähän on sellaisia tukityöhommia ettei ne kiertele ryöstelemässä polkupyöriä…varmaan tekevät sitäkin vkloppuisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on kaikissa muissakin ”merkkihuolloissa”. Ei siellä mitään huoltoa osata tehdä. Raitisilma suodattimen ne vaihtaa ja laittaa merkin huoltokirjaan. Täysiä palikoita kaikki asentajat. Nämähän on sellaisia tukityöhommia ettei ne kiertele ryöstelemässä polkupyöriä…varmaan tekevät sitäkin vkloppuisin.

        Onko sulla kaikki hyvin? Katso ketjun kirjoitusten päiväyksiä ja ketjun aihe!


    • Anonyymi

      Mulla 2020 vw gaddy kaasu. öljy syöppö. Ei lämmitettävät peilit. Ei sähköikkunat. Peilit täytyy säätää ulkoa käsin. Hei Haloo vw konserni

    • Anonyymi

      Volkswagenien maahantuoja on:

      K Auto Oy
      Tikkurilantie 123
      01530 Vantaa
      Puh. 010 533 8300

    • Anonyymi

      Parempi pysyä tuollaisista tekeleistä erossa niin ei tarvitse murehtia vioista ja kusetuksista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      243
      2101
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1817
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      70
      1523
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      107
      1225
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1105
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1025
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe