Millainen tuote on? Itse ostin tänään ja meinaan kokeilla,ennen ollut kokeilussa tuo herbival vai mikä onkaan ja ihan hyvä se on ollut..Onko kokemuksia sedoniumista?
Sedonium
7
11781
Vastaukset
- oliko
tehoa?
- DeadTired
Kokeilin joskus kun pidin taukoa nukahtamislääkkeistä. Ei ollut minkäänlaista apua nukahtamiseen/nukkumiseen ainakaan minulle, kuten ei mistään muustakaan reseptivapaasta tuotteesta.
- Sedonium Haisee
Ei mitään apua. Saattaa tulla vähän tokkurainen olo hetkeksi. Mutta sitten sitä taas herää valvomaan sujuvasti koko yön.
- Anonyymi
Vaikutusta oli mutta päinvastainen kuin odotettu. Hirvein valeriaanavalmiste jota olen kokeillut. Veteen uutettu kuivattu kasvi on jopa rentouttanut joskus mutta tätä paskaa ei voi suositella ahdistukseen tai unettomuuteen.
Menkää reippaasti hakemaan niitä toimivia bentsoja älkääkä turhaan tyytykö vähempään jos uni on pakko saada - Anonyymi
olen kuullut että kärsimyskukka/Passiflora on parempi mutta en itse tiedä....
- Anonyymi
Itsellä auttoi paljon. Olin juuri pari viikkoa olemattomilla unilla (2-3h per yö) apteekissa ehdottivat Sedoniumia ja heti ei auttanut kunnolla mutta parin yön jälkeen nukuin todella hyvin. Useasti riitti yksi tabletti kahden sijaan.
- Anonyymi
Valeriaanaa, edullista. Toimii hyvin ahdistukseen ja siten pelkotiloihin, ja siltä osin helpottaa toki nukahtamistakin; päälle melatoniinia siinä tapauksessa. Jos uniongelmansa ei liity ahdistukseen, pelkoon, ei siitä ole samaa hyötyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211250
- 113951
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274683- 42680
- 15620
- 59597
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 59495
- 36491
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on190476