Mitäs kuuluu p-kolot? Joko ehti tulla ikävä?
Olen taas takaisin reissultani, 1010505 miljoonan euron sopimus on nyt taskussa ja jugoslaaveilla on ensi kesänä Skodan peltiosia, uustuotantoa.
Surukseni ehdin huomata että rahankeruureissuni aikana satoi 10mm vettä Savonlinnassa. Kasvishuoneilmiötä pukkaa.
Ajattelin muuten rahoittaa Savonlinnaan loistokylpylän, ei menisi kuin 1miljoona euroa omaisuudestani. Mitä mieltä olette ?
no mitä kuuluu Savonlinna
4
652
Vastaukset
Tämä on ensimmäinen kerta kun näen persereiän joka osaa kirjoittaa!
- äly hoi älä jätä
kyllähän tänne palstalle monenlaiset ääliöt kirjoittaa, miksei sitten persreiätkin. Ei oo tää kirjoittelun taso kovin älyllistä. En tajua miks minäkii viisas ihminen tätä palstaa katselen...
- neuvoa.
Sen pikku jäpikän nimeä en nyt tavoita mutta muijansa nimi oli Lorraine Defris jota jouduin livauttelemaan herran oman kyvyttömyyden vuoksi.
Ja kyseinen jäpikkä lupasi teille perustaa lentoyhtiön,autokauppaakin piti ja mitäs kaikkea se touhusikaan ?
Mutta keltaisella avo-ferrarilla lähti liukkaasti kun pässit oli lypsetty. - uskalla
sanoa tai viesti hävijääpi.Vuan tämän alottajan hengentuotteet suapi vissiin meitä aina rikastuttaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532