Orgiat Lapissa

Pete

Kaksi viikkoa patikointia Lapissa oli tehnyt hyvää. Takana oli ero tyttöystävästä ja lähestulkoon loppuun palaminen työpaikalla. Yksinäisyys auttoi; en ollut nähnyt koko reissun aikana kuin muutaman ihmisen, ja nekin kaukaa. Ruska alkoi olla parhaimmillaan, ja olin saanut otettua upeita kuvia. Kahden viikon teltta-elämän jälkeen olin varannut viimeiseksi pariksi yöksi erämajan, jossa oli pieni saunakin. Pienessä tihkusateessa se tieto lämmitti kummasti.

Kulkiessani kohti majaa näkyi vastapäisellä tunturilla heiluvan jotain punaista. Lähdin kävelemään sinne päin. Kun ehdin lähemmäs, näin että siellä oli kaksi parikymppistä tyttöä reput selässä. ”Hei, hyvä että huomasit kun me vilkutettiin”, pitempi tytöistä sanoi. ”Meillä on kartan ja kompassin kanssa ongelmia, eikä me olla ihan varmoja missä kohtaa me ollaan.” Näytin kartalta sijaintimme ja he säikähtivät: yli kymmenen kilometriä väärässä suunnassa ja parin tunnin päästä alkaa jo hämärtää.

Sanoin että voisi olla vähän riskaabelia yrittää kämpälle, varsinkin kun kompassi näytti vähän mitä sattui. ”Mulla on maja parin kilsan päässä. Voitte yöpyä siellä. Mä voi aamulla vaikka saattaa teidät sitten perille.” Tytöt vilkaisivat toisiinsa ennen kuin suostuivat. Parin viikon sänki leuassa tiesin, etten ollut kovin edustavan näköinen, mutta tuskin nyt miltään sarjamurhaajaltakaan näytin.

Tytöt olivat selvästi aika väsyneitä. Jouduin moneen kertaan hidastamaan vauhtia. Väsymys vei heiltä myös isommat puhehalut. Sen verran selvisi, että tytöt olivat nimeltään Niina ja Sari. Olivat viikon patikointiretkellä, mutta vasta tänään uskaltaneet pidemmälle kämpästään. Ja huonoin seurauksin.

Heti kun tulimme majalle, laitoin takan roihuamaan ja kävin saman tien laittamassa saunan lämpiämään. Kaivoin rinkasta jaloviinapullon, jota en ollut koko matkan aikana korkannut. ”Saako olla lämmikkeeksi tunturikonjakkia?”, kysyin eikä tytöillä ollut mitään sitä vastaan. Kaadoin kaapista löytämiini muovimukeihin kunnon hömpsyt. Juoma tuntui piristävän tyttöjä kummasti. Pikku hiljaa heillä alkoi juttu luistaa ja heitä alkoi jo naurattaakin.

He kysyivät minusta, ja kerroin olleeni kuvaamassa ruskaa. Kaivoin digitaalikamerani esille ja näytin ruudulta muutaman viimeisen otoksen. Tytöt olivat kovasti kiinnostuneita kamerasta, ja näytin heille perustoiminnot. Sari otti kokeeksi kuvan minusta. Kun katsoin otosta, päätin että saunassa käydessäni ajan kyllä parran pois… Kaadoin toisetkin ryypyt. Tytöt alkoivat olla todella iloisella tuulella. Niina kysyi: ”Pete, sä kun oot ollu kaks viikkoo yksin, niin sä oot varmaan joutunut käyttämään paljon itselaukaisijaa?” Molemmat tytöt saivat hysteerisen naurukohtauksen. Hekottelin muodon vuoksi mukana, mutta aika arkaan paikkaan Niina osui. Tyttöystävän kanssa oli mennyt päin helvettiä jo pidempään, ja enkä ollut nainut pariin kuukauteen…

”Joo, itselaukaisija on viime aikoina tullut mulle turhankin tutuksi”, sanoin kuitenkin. Tytöt halusivat nähdä miten se toimii, ja Niina halusi ottaa vielä ryhmäkuvankin. Niina painoi laukaisijaa ja ryntäsi minun ja Sarin viereen laverille. Kaksi kaunista nuorta naista kummassakin kainalossa: mukava matkamuisto. Jotenkin sävähdin, kun kumpikin painautui kuvaa varten aivan kylkeen kiinni. Tunsin kummankin ruumiin lämmön ja naisellisen ihon tuoksun…

Pelkäsin, että puolittainen erektio näkyisi, joten lähdin kantamaan purolta muutaman ämpärillisen saunaan. Kun astuin takaisin tupaan, kumpikin tytöistä sai kuin sätkyn. He ryntäsivät äkkiä kameran luokse ja sanoivat että he haluavat tuhota pari tyhmää kuvaa. Ehdin kuin ehdinkin ensiksi ja vetoomuksista turhia välittämättä katsoin viime otoksen. Kamera meinasi tipahtaa käsistä. Niina ja Sari kaulakkain irvistämässä kameralle ja nostamassa t-paitojaan. Kummallakin oli kauniit, kiinteät rinnat. Nielaisin tyhjää ennen kuin sain sanotuksia vähän kankealla äänellä että halusin säästää kuvan muistoksi. Hysteerisesti kikattavat tytöt saivat uuden hepulikohtauksen kun Sari sanoi: ”Ai myöhempiä itselaukaisuhetkiä varten?” ”Vaikka niinkin”, sanoin ja ilmoitin meneväni saunaan. Kehotin tyttöjä ottamaan lisää lämmikettä, ja he tekivät työtä käskettyä.

Saunassa kulli pysyi pystyssä koko ajan. Yritin hillitä vähän turhan levottomaksi yltyvää mielikuvitusta. Pienestä, suhteellisen viattomasta vitsailusta on sentään pitkä matka varsinaiseen naimiseen. Kylmä vesi asetti lopulta kullinkin normaaliasentoon. Ajoin parran pois, ja olo oli suhteellisen raikas kun tulin tukka märkänä tupaan.

Hieman hämmästyin kun tytöt olivat aika hiljaisia. Ehkä heitä oli alkanut hävettää. Minuun katsomatta tytöt menivät saunan puolelle. Ilmoitin alkavani laittamaan kohta sapuskaa. Sytytin pari kynttilää ja kaadoin viimeisen jaloviinatilkan mukiin. Tytöt olivat tehneet selvää jälkeä. Kaivoin valmispastapussin rinkan sivutaskusta ja laitoin kattilan tulelle.

Sitten muistin kameran. Pelkäsin että tytöt olivat poissa ollessani tuhonneet ne pilailukuvat. Laitoin viran päälle ja aloin katsoa muutamaa viime otosta. Tissikuva oli tallella, mutta nyt oli tullut lisää kaksi uutta otosta, jotka saivat käteni tärisemään. Kummastakin tytöstä oli totaalisen härski alastonkuva otettuna tuvan laverilla. Kumpikin poseerasi samassa asennossa: jalat levällään ja kädet rinnoilla, ja silmissä tuhma, tuhma katse… Zoomasin välillä Niinan mustaan ja Sarin vaaleampaan pillukarvoitukseen. Kyrpä oli niin jäykkä että sitä särki.

Siltä vähältä että en rynnännyt saman tien saunaan raiskaamaan tyttöjä. Sitten ajattelin, että tätä peliä voi pelata myös kolme… Otin nopeasti vaatteet pois ja asetin kameran kuvaamaan laveria. Painoin itselaukaisijaa ja asetuin laverille jalat levälleen ja tartuin jäykkään kyrpääni. Hymyilin kameralle. Salama välähti. Tarkistin otoksen.

Ruoka alkoi olla valmista ja huhuilin tyttöjä syömään. Tytöt tulivat saunasta naamat punaisina ja katsoivat – niin sen tulkitsin – hieman kysyvän näköisinä. Muina miehinä katoin pöydän ja söimme sapuskan jutellen harvakseltaan niitä näitä. Syömisen jälkeen menin tarkistamaan saunaa, ja sanoin mennessäni, että minäkin otin yhden kuvan heitä varten matkamuistoksi…

Laitoin saunassa pellit kiinni ja kumosin kiulun. Tuvan puolelta kuului pari tukahtunutta kiljaisua. Ajattelin odotella vielä hetken aikaa ja katsoa mitä tuleman piti. Pitkiä minuutteja. Avasin oven ja mitä näinkään: tytöt olivat verekkäin laverilla äskeisissä poseerausasennoissaan, jalat levällään. En edes alkanut riisumaan vaan ryntäsin suoraan tyttöjen luokse. Kävin polvilleni ja aloin nuolla Niinan tummakarvaista pillua. Toisella kädellä hyväilin Sarin pillua, joka oli jo sekin alkanut kostua.

Oli ihanaa nuolla nuoren tytön saunapuhdasta pillua. Niina huokaili hiljaa kun lipsuttelin kielen kärjellä klitorista. Sitten oli Sarin vuoro. Työnsin etusormeni sisälle märkään pilluun ja lipsuttelin samalla klitorista. Sari tuntui tykkäävän siitä, hänen takapuolensa nytkyi ja hän työnsi pilluaan suutani vasten. Samalla Niina alkoi riisua vaatetustani. Hän aukoi paidan nappeja samalla kun keskityin Sarin pilluun. Siinä vaiheessa kun hän alkoi avata housujen vyötä, nousin pois Sarin jalkojen välistä. Sari riensi saman tien lattialle avaamaan housujani. Tytöt painoivat minut selälleen lattialle.

Nostin takamustani ja tytöt saivat vedettyä saman tien alas niin housut kuin kalsaritkin. Tytöiltä pääsi huokaus ja sen jälkeen he supattivat ja kikattivat keskenään. En nähnyt kumman käsi tarttui kulliin, mutta sen tekemä runkkausliike oli äärettömän hellä ja nautinnollinen. Toisen tytön kädet sivelivät kivespussejani. Nousin kyynärpäiden varaan ja näin – ja tunsin - kuinka Niina nappasi terskan suuhunsa. Minulta pääsi ähkäisy. Sari siirtyi jalkopäähäni, levitti jalkojani ja alkoi kuljettaa kieltään reiteni sisäpintaa pitkin ylöspäin. Lopulta kieli nuoleskeli kiveksiäni samalla kun Niina lupsutti terskaa…

Tunne oli sanoinkuvaamattoman upea. Viikkojen selibaatin vuoksi olo oli todella herkkä. Yritin pinnistellä etten olisi lauennut ihan vielä. Nyt Sarikin siirtyi kullini kimppuun. Tytöt ottivat vuoritellen kullin suuhunsa, ja vuorotellen kumpikin nuoleskeli kyrvän vartta ja palleja. Huomasin, että kiihkoissaan tytöt välillä suutelivat keskenäänkin… Sitten tytöt keksivät lipittää kumpikin kielellään terskan herkkää alapintaa. Se alkoi olla jo liikaa. Ähkien varoitin tyttöjä, ja yritin vähän päästä alta poiskin, mutta tytöt painoivat minut takaisin ja jatkoivat lipomistaan. Laukesin suorastaan mylvien. Kulli nykähteli ja roiski spermaa lastin toisensa jälkeen.

Voipuneen katsoin tyttöjä. He hymyilivät minulle irstaan näköisinä. Kummallakin valui poskea ja leukaa pitkin paksua spermaa, Niinalla sitä oli roiskunut tummiin hiuksiinkin… Tytöt suutelivat taas ja nuolivat spermaa toistensa naamalta. Minulla alkoi seisoa uudelleen kun katselin tyttöjen lesboilua. Niina nousi lattialta laverin reunalle ja levitti reitensä. Sari asettui kontilleen nuolemaan hänen pilluaan. Näky oli uskomattoman kiihottava.

Tartuin jäykkään kyrpääni ja asetin terskan Sarin turvonneiden häpyhuulien väliin. Lipsuttelin kullinpäällä hänen liukasta pilluaan kunnes ohjasin koko kyrvän hitaasti sisään. Tartuin Sarin perseestä kiinni ja aloin nussia. Se tuntui pitkän selibaatin jälkeen kerta kaikkiaan taivaalliselta. Sari työnsi joka työnnöllä persettään vastaan niin että läiskähti. Niina huokaili laverilla: ”Ihanaa, ihanaa, mäkin haluan kyrpää…”

Vedin mulkkuni ulos Sarin pillusta ja kapusin Niinan viereen laverille. Kiimoissaan Niina kaatoi minut selälleni ja kävi hajareisin päälleni. Hän tarttui kulliini kiinni ja ohjasi sen päättäväisesti sisäänsä. Tartuin hänen rintoihinsa kiinni ja hän alkoi ratsastaa kullinvarrella. Imin ja näykin Niinan jäykistyneitä nännejä. Sitten osattomaksi jäänyt Sari tuli myös laverille. Hän asettui hajareisin pääni päälle, kasvot Niinaan päin. Aloin nuolla Sarin märkää pillua. Tytöt hyväilivät toistensa rintoja ja suutelivat.

Niinan liikkeet kullin päällä alkoivat käydä rajummiksi. Hän hieroi yhä vahvemmin klitoristaan kyrvän tyveä ja karvoitusta vasten. Hän huokaili äänekkäästi ja ähki välillä: ”Nussi, nussi mua Pete…” Samalla Sari alkoi melkein väkivaltaisesti hiero pilluaan naamaani vasten. ”Nuole…nuole…nuole mun …pilluaaah” hän huusi ja laukesi suutani vasten. Samalla Niina alkoi viimeisen rajun ratsastuksen ja laukesi kouristellen. Samalla minäkin laukesin ja roiskin spermalastin Niinan pillun uumeniin!

Asetuimme laverille vierekkäin lepäämään. Pari minuuttia meni hiljaisuuden vallitessa. Sitten tytöt muistivat: Kamera! Sitä seurasi elämäni miellyttävin kuvaussessio. Nussin sekä Saria että Niinaa edestä ja takaa, ja otin myös lesboilukuvia, ja kuvia joissa kumpikin nuolee mulkkuani. Ne kuvat ovat yhä tallella, ja niiden pariin on mukava palata silloin kun joutuu turvautumaan itselaukaisijaan….

[email protected]

8

7429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asd

Sulla on kyllä sana aivan uskomattoman hyvin hallussa. Huh. Jatka ihmeessä näiden lähettelyä!

• Risto Reipas

Täytyy myöntää, että oli tosiaankin hyvä tarina. Jatka samaan malliin, tahtisi vaan paranee...
      jos saa toivoa, kirjoita seksiä ulkona ja saunassa palstoille sekä vieraissa käynnistä, kun kirjoitustaitosi ovat näinkin hyvät !!!

• Itse laukaisin

Ehdottomasti vuoden paras !!!!

Olet selkeästi seksinovellikirjailijoiden
      ehdotonta aatelia !

Jouduin näinä yön tunteina turvautumaan
      itselaukaisimeen, en mahtanut minkään kun oli niin hyvä.

-Mr.78-

• Janita

ihan huono!

• Carita

Hyvä ja kiihoittava tarina myös naisen näkökulmasta. I WANT MORE, PETE!!!! Tahtoisin tietää, että minkä ikäinen tyyppi omaa noin hyvän mielikuvituksen ja elävän kirjoitustaidon?

• Carita

Myös naisen näkökulmasta hyvä ja viihdyttävä novelli.Olet loistava ja eläväinen kirjoittaja. Olisi kiva tietää, että millaisella henkilöllä on tuollainen mileikuvitus ja haluaisiko hän kanssani kokeilla jotain, josta myöhemmin voisi tänne novellin kirjoittaa?

• Pete

Kiitos hienosta palautteesta! Caritalle voin sen verran kertoa että olen yli kolmekymppinen. Ammatiltani olen toimittaja, joten kirjoittaminen on muutenkin verissä. Mutta niin on kyllä seksikin...
        Tällaisten juttujen tekeminen on tosi kivaa. Itse asiassa aloin näitä sepittää jo parikymppisenä - silloiselle tyttöystävälleni. Esileikkinä - ja osin myös aktin aikana - sepitin raflaavia juttuja, joissa hän oli päähenkilönä. Hänestä se oli ihanan rietasta - ja niin minustakin. Suosittelen lämpimästi!
        Ja taisitpa Carita juuri antaa minulle uuden juttuaiheen, tämä onkin mielenkiintoinen...

[email protected]

• Carita
        Pete kirjoitti:

Kiitos hienosta palautteesta! Caritalle voin sen verran kertoa että olen yli kolmekymppinen. Ammatiltani olen toimittaja, joten kirjoittaminen on muutenkin verissä. Mutta niin on kyllä seksikin...
        Tällaisten juttujen tekeminen on tosi kivaa. Itse asiassa aloin näitä sepittää jo parikymppisenä - silloiselle tyttöystävälleni. Esileikkinä - ja osin myös aktin aikana - sepitin raflaavia juttuja, joissa hän oli päähenkilönä. Hänestä se oli ihanan rietasta - ja niin minustakin. Suosittelen lämpimästi!
        Ja taisitpa Carita juuri antaa minulle uuden juttuaiheen, tämä onkin mielenkiintoinen...

[email protected]

Jokos tulee vähän juonipaljastuksia?
        Odotan malttamattomana. Ei muuta kuin paljon hyviä kirjoitusfiiliksiä Teille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2901
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2780
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2132
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1493
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      151
      1385
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe