niin cb lvl on 45 ja str on 61 ja hp lvl on 52 niin ja loput on ykkösii eilikkä tää on str pure voitteko arvostella :D
niin voitteko arvostella tämän puren
8
257
Vastaukset
- guietgyity
tota huonompaa tyyppiä en ole nähnyt .........................eli paska
- rolf12048143
ihan perseestä. sulla on ihan paska jätkä. !!ROLF!! haahaa mikä noobi! se ei ees osuis mun rune jätkään haahaa! NOOB!ROLF!
- cola-pullo
Taas näitä "noob" haukkujia. Tuo oli enemmän spammia kuin Topiccia.
1) On hyvä pure levelisekseen. Itse varmaan olet joku cb 88 hittaat 10-12.
2) Jos et pidä, älä kommentoi.
3) Olet vähän tyhmä? Ja juuri tätä stadin slangia julkisella keskustelupaikalla!
- ofp (log out)
onhan toi ihan hyvä otsikko on (paskaa)
viesti on cool toi on hyvä.
hyvin Kehitetty kouluta viel tota str enemmän lessuil =D tai goblineil =DDD - ofp (log out)
toi otsikko on paskaa mut..
.. viesti on cool
koulutas vielä str mee tappaa lessui =D tai goblinei =DDDD- cola-pullo
Kehtaatkin laittaa ofp:in nimen nimimerkkiin. Et ole ofp.
- RAPTORZ
lisää meseen [email protected] ostan ton str puren sulta just siksi koska sillä ei tee mtn saat siit oikeeta rahaa vaikka 10e!!
- räsäTä
JHÖHhHöÖÖÖhhHÖÖö
Toi o iha vItUN HYVÄ RUNE ÄIJJÄ!!
Myy mule sun äijä ostan 25€urolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3137808Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne886095Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733591Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322117Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221976Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961924- 381841
- 621589
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311460