niin cb lvl on 45 ja str on 61 ja hp lvl on 52 niin ja loput on ykkösii eilikkä tää on str pure voitteko arvostella :D
niin voitteko arvostella tämän puren
8
251
Vastaukset
- guietgyity
tota huonompaa tyyppiä en ole nähnyt .........................eli paska
- rolf12048143
ihan perseestä. sulla on ihan paska jätkä. !!ROLF!! haahaa mikä noobi! se ei ees osuis mun rune jätkään haahaa! NOOB!ROLF!
- cola-pullo
Taas näitä "noob" haukkujia. Tuo oli enemmän spammia kuin Topiccia.
1) On hyvä pure levelisekseen. Itse varmaan olet joku cb 88 hittaat 10-12.
2) Jos et pidä, älä kommentoi.
3) Olet vähän tyhmä? Ja juuri tätä stadin slangia julkisella keskustelupaikalla!
- ofp (log out)
onhan toi ihan hyvä otsikko on (paskaa)
viesti on cool toi on hyvä.
hyvin Kehitetty kouluta viel tota str enemmän lessuil =D tai goblineil =DDD - ofp (log out)
toi otsikko on paskaa mut..
.. viesti on cool
koulutas vielä str mee tappaa lessui =D tai goblinei =DDDD- cola-pullo
Kehtaatkin laittaa ofp:in nimen nimimerkkiin. Et ole ofp.
- RAPTORZ
lisää meseen [email protected] ostan ton str puren sulta just siksi koska sillä ei tee mtn saat siit oikeeta rahaa vaikka 10e!!
- räsäTä
JHÖHhHöÖÖÖhhHÖÖö
Toi o iha vItUN HYVÄ RUNE ÄIJJÄ!!
Myy mule sun äijä ostan 25€urolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031685
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718