Olisiko tällaiseen sairauteen apua akupunktiosta? Hermoratojahan kulkee varmaankin päässä enemmän, kuin muualla kropassa. Tuntuisi aivan loogiselle, että jos vaikkapa hermosärkyyn tulee apua, niin mikseipä tällaiseenkin.
Omasta puolestani kysyisin, että kun minulla on vaikea ummetus ja ruokavaliokaan ei oikein aina auta, niin laukaisisiko akupunknktio pois jonkinlaisen pinnetilan, josta se ehkä aiheutuisikin. En jaksaisi jatkuvasti valikoida ihan kaikkea mitä syön. Juon vettäkin vähintään sen kaksi litraa päivässä, mutta ei sekään tunnu auttavan.
serkullani
3
502
Vastaukset
- ainakin ummetukseen
Minulla oli kanssa vaikeaa ummetusta ja päänsärkyäkin. Kyllä se auttoi. Tiedän myös, että mielisairaaloissakin käytetään akupunktiota. Hoidon tuloksista en tiedä, mutta ainahan kannattaa kokeilla.
- kokeilla
Itse olen saanut apua mm. ummetukseen. Skitsofreniasta en tiedä, mutta akupunktiolla voidaan hoitaa lähes mitä vain, joten todennäköisesti myös skitsofreniaa. Tauti on joka tapauksessa sen verran inhottava, että kannattaa varmasti kokeilla. Jos hoito auttaa, se todellakin auttaa oikeasti, ei ainoastaan poista oireita, kuten esim. allergiassa lääkkeet. (Skitsofrenian lääkehoidosta en kyllä tiedä mitään.) Jos ja kun kokeilette hoitoa, menkää kunnon asiantuntijalle eli kiinalaisen lääketieteen asiantuntijalle, ehdottomasti. Diagnoosin teko on todellakin ammattitaitoa vaativaa, ihan muutaman viikon kurssilla siihen ei pysty.
- ei tietoa
kokeilla kirjoitti:
Itse olen saanut apua mm. ummetukseen. Skitsofreniasta en tiedä, mutta akupunktiolla voidaan hoitaa lähes mitä vain, joten todennäköisesti myös skitsofreniaa. Tauti on joka tapauksessa sen verran inhottava, että kannattaa varmasti kokeilla. Jos hoito auttaa, se todellakin auttaa oikeasti, ei ainoastaan poista oireita, kuten esim. allergiassa lääkkeet. (Skitsofrenian lääkehoidosta en kyllä tiedä mitään.) Jos ja kun kokeilette hoitoa, menkää kunnon asiantuntijalle eli kiinalaisen lääketieteen asiantuntijalle, ehdottomasti. Diagnoosin teko on todellakin ammattitaitoa vaativaa, ihan muutaman viikon kurssilla siihen ei pysty.
Hoitomuodosta kannattanee keskustella hoitavan lääkärin kanssa ja mahdollisuuksien mukaan kokeilla hoitomuotoa lääkärin läsnäollessa. Ei ole ollenkaan mahdotonta, että hoidolla on haluttua päinvastaiset vaikutukset. Tämä on todettu on ihan hyväksytyssä ja perinteisessä psykoterapiassakin: terapeutti ei ole täysin tiennyt mitä ollaan tekemässä niin suljetulle osastolle on matkattu "lataamaan akkuja" (Perustuu tosielämän tapahtumiin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882