Ciao tutti!
Asun seuraavat puoli vuotta Pohjois-Italiassa, Torinon lähellä olevassa pikkukaupungissa. Viikot työskentelen vapaaehtoisena, mutta viikonloput olen vapaa matkailemaan ympäriämpäri Italiaa (lähinnä kyllä keskityn pohjoiseen).
Ja niin, nyt kun kumminkin olen Italiassa, legendaarisessa kenkien maassa... :D
Minulla on parikymppiseksi mahdottoman pienet jalat -33 tai 34-, ja kysymys kuuluukin: osaisiko joku suoraan vinkata jostain (esim Milano, Genova, Firenze, Venetsia, Bologna, Pisa...) löytämäänsä liikettä, josta löytäisin myös itselleni sopivia kenkäkokoja?(lasten kenkiä ei siis lasketa :P)
Vaatii aikalailla hermoja ja aikaa ravata jokaisessa liikkeessä umpimähkään kyselemässä, kun kukaan täällä ei myöskään tunnu osaavan neuvoa sen kummemmin mihin suunnata^^ Vaikka TIEDÄN että täältä niitä pieniä kenkiä nimenomaan pitäisi löytyä :D (olkoonkin että ovat harvinaistumaan päin myös täällä)
Olisin kiitollinen vinkeistä :)
Pienet kenkäkoot Italiassa?
sateenlaulu
1
541
Vastaukset
- opiskelija86
Moikka!
Olen itsekkin muuttamassa 5kuukaudeksi Italiaan, Mondovin vieressä sijaitsevaan pikkukylään Prato Nevosoon.Olisi kiva saada suomalaisia tuttavia, joiden kanssa voisi matkustella Italiassa. Joten jos haluat, laita sähköpostia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407741Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.303007Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3431932Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422751587Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1271381- 1001189
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371102Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com191036Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j21992Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.82951