Mistähän johtuu, että mun Zyxelin "Internet" -valo muuttuu välillä punaiseksi, ja pysyy sellaisena niin pitkään, kunnes buuttaan boksin?
Internet kuitenkin toimii normaalisti, vaikka se onkin punaisena.
Onko boksi hajoamassa, vai jostain muusta kyse? Manuaalissakaan ei ole selitystä tolle.
Zyxel 660HW-61 Punainen valo?
3
2776
Vastaukset
- turhaporu
Turhaan buuttailet. Jos valo on vihreä yhteys on 10 Mb, punaisella 100 Mb. Normaali toiminta siis.
- punasena hehkuva
kun tuo valo ei aluksi ole tuolla tavalla tehnyt. Boksi ollut mulla nyt muutaman kuukauden ja pari ekaa kuukautta se ei ollut punaisena. Ainoastaan jos netti on katkennut, niin se on ollut punaisena.
- Veksi 1
Merkkivalot
PWR / SYS (Power / System) vilkkuu laitteen käynnistyessä ja palaa jatkuvasti normaalitilassa.
LAN 1-4 valot palavat tai vilkkuvat liikenteen mukaan kun laitteella on lähiverkkoyhteys (LAN-liitin).
DSL / ACT palaa kun ADSL-linja on aktivoitunut ja vilkkuu internet-liikenteen mukaisesti.
http://www.zyxel.fi/?deptid=11274
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi423057Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452877100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502495Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472317Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks302081Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451759
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä381600- 461525
- 261361