Ei ole. Vaikka monet Pokévihaajat väittävätkin,
että "poket o vauvoje juttui!!1"ei ole totta.
Oikeastaan Poké-faneja ovat n. 7-20-vuotiaat.
Etenkin GB-pelit (Red, Blue jne.) ja TCG-peli
(Traiding Card Game) ovat suosittuja muidenkin
kuin 7-vuotiaitten keskuudessa. Itiksen Pokémon
SM-kisoissakin oli ties miten vanhaa väkeä. Noh,
ei ihan 70-vuotiaita.. No, melkein.. :P
Ällöttävänkeltainen pallero Pikachu, ei
kuitenkaan ole syynä tähän hulluuteen. ^_^ Vaan
mikä? Syitä on lukemattomia. Pokémon ei ole
mikään Puuha-Peten ja Teletappien kaltainen
leikki-ikäisten viihdyke. Päinvastoin.
Tuleeko Pokémonista sitten kestomuoti? Hmm, ehkä.
Sen parhaat päivät taitavat olla takanapäin.. Tai
sitten eivät! Pokémonin suosio ei ole paljonkaan
laantunut.
Ikävä kyllä, Pokévihaajat! >:)
Pokémon lapsellista?
5
499
Vastaukset
- Becky
Ei Pokemon ole mikään pikku kersojen ohjelma,
sillä mun veli pitää Pokemonista vaikka se täyttää
kohta 30! - OrientalNoodle
Finalistit olivat todellakin suurin osa yläaste- tai lukioikäisiä.
Ainoa ala-asteikäinen oli Vantaan Master, eli Karolus Meltaus, joka oli 7.
Mutta siis, yhdeksän kymmenestä olivat yläaste- tai lukioikäisiä. MITÄ VOIMME PÄÄTELLÄ TÄSTÄ!?
Ja minäkin pelaan. Olisin hyvin luultavasti ollut finaaleissa, ellen olisi ollut järjestäjäporukassa. Ja minä olen 17.
Pokémon on kyllä länsimaissa suunnattu lapsille, sen myönnän. Mutta ei se lapsille ole, jos sitä ei ota niin. Ei skeittaustakaan pidetä lasten hommana, vaikka TV:ssä joku Rakettijengi (Joka on muuten aika kuvottava sarja) sitä harrastaakin.
Pokémon 0wnz. - "melkein mestari"
ei poke oo lapsellist vaikka muitten mielest
on....
ne luulee olevansa sellassii koviksii......- RocketRaichu
Itsekin olen 3. luokalla joutunut koulukiusatuksi, koska tykkäsin Pokémonista. Oli kuulemma lapsellista tykätä josatin, joka oli niin "out" :P
Pokémonia pidetään lasten juttuna sen @#%£$! tv-sarjan takia. Ensimmäisellä tuotantokaudella sitä saattoi katsoa vielä ilman, että olisi joutunut haukutuksi pikkuskidiksi, koska sarjassa oli jopa jotain ideaa, jaksojen idea vaihteli kiitettävästi ja dubbauskin oli vähintään hyväksyttävää tasoa. Ja asiaan saattoi tietenkin vaikuttaa sekin, että Pokémon oli "uusi juttu". Toisin kuin nyt (kaikki tietävät, että nykyisissä jaksoissa on jotenkuten itseään toistava idea ja jälkiäänitys... *oksentaa*). - RocketRaichu
RocketRaichu kirjoitti:
Itsekin olen 3. luokalla joutunut koulukiusatuksi, koska tykkäsin Pokémonista. Oli kuulemma lapsellista tykätä josatin, joka oli niin "out" :P
Pokémonia pidetään lasten juttuna sen @#%£$! tv-sarjan takia. Ensimmäisellä tuotantokaudella sitä saattoi katsoa vielä ilman, että olisi joutunut haukutuksi pikkuskidiksi, koska sarjassa oli jopa jotain ideaa, jaksojen idea vaihteli kiitettävästi ja dubbauskin oli vähintään hyväksyttävää tasoa. Ja asiaan saattoi tietenkin vaikuttaa sekin, että Pokémon oli "uusi juttu". Toisin kuin nyt (kaikki tietävät, että nykyisissä jaksoissa on jotenkuten itseään toistava idea ja jälkiäänitys... *oksentaa*).Pokémon suunniteltiin alunperin videopeleiksi, joten niistä kumpuaa se aito "fanius"... ehkä. Joka tapauksessa Pokémon EI tämän perusteella ole lapsellinen, koska pelit vaativat taktisia taitoja, joita useimmissa tapauksissa ei ihan pikkukersoilta löydy.
Niin että te kaikki, jotka väitätte Pokéa lapselliseksi, HAISTAKAA TE KUULKAAS RUSINAPULLAT!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847