Vaihdevuodet ja migreeni

Vähän epäilyttää

Onko kellään kokemusta Dr.Reckeweg R10 "vaihdevuositipoista"? Sain niitä tuttavan tuttavalta kokeiltavaksi, mutta en juuri minkäänlaisia ohjeita miten niitä todella pitäisi käyttää. En siis ole rohjennut niitä ottaa ollenkaan. Kuulemma auttavat sekä vaihdevuosivaivoihin, että myöskin niitten myötä lisääntyneeseen migreeniin. Onko kokemuksia ? neuvoja? Käyttöohjeita?

22

8894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aritta

      Itsekin olen etsintäkuuluttanut tietoa niistä.
      Olen kyllä ajatellut testata niitä. Eivät ole niin kalliitakaan ainakaan täällä Ruotsin puolella.

      • Onko?

        Onko tuollainen asiallista homeopatian periaatteiden mukaista hoitoa?


      • Aritta
        Onko? kirjoitti:

        Onko tuollainen asiallista homeopatian periaatteiden mukaista hoitoa?

        En tajunnut.


      • Niinpä niin
        Aritta kirjoitti:

        En tajunnut.

        Et näe siis mitään ristiriitaa täälläkin moneen kertaan kuulutetun homeopatian periaatteiden ja tässä ketjussa esitetyn homeopaattisen "hoidon" toteutuksen välillä?

        "Ja aina toimii" - paitsi kun tutkitaan objektiivisesti


      • Aritta
        Niinpä niin kirjoitti:

        Et näe siis mitään ristiriitaa täälläkin moneen kertaan kuulutetun homeopatian periaatteiden ja tässä ketjussa esitetyn homeopaattisen "hoidon" toteutuksen välillä?

        "Ja aina toimii" - paitsi kun tutkitaan objektiivisesti

        kun löytää oikean aineen. Kaikki vaivat eivät johdu samasta lähteestä joten jokaiseen vaivaan on löydettävä oma lääke.

        Tämä vaihdevuositippa on mielenkiintoinen siitä että sen on väitetty sopivan kaikille vaihdevuosista kärsiville. Se on siis mielenkiintoinen mutta toimiiko se kuitenkaan kaikilla. Sen haluaisin tietää. No, täytyy ilmeisesti testata itse.


      • Huonompi juttu
        Aritta kirjoitti:

        kun löytää oikean aineen. Kaikki vaivat eivät johdu samasta lähteestä joten jokaiseen vaivaan on löydettävä oma lääke.

        Tämä vaihdevuositippa on mielenkiintoinen siitä että sen on väitetty sopivan kaikille vaihdevuosista kärsiville. Se on siis mielenkiintoinen mutta toimiiko se kuitenkaan kaikilla. Sen haluaisin tietää. No, täytyy ilmeisesti testata itse.

        Palstan "ammattilaiset" hakkaavat taas jo päätään seinään kun amatöörit toistuvasti pilaavat heidän huolella rakentamiaan selitysmalleja, miksi homeopaattisten valmisteiden objektiivinen testaus on mahdotonta ja miksi kaikki tutkimukset homeopatian tehottomuudesta eivät heidän mielestään ole päteviä.

        Heh, heh.
        Aina toimii...


      • Anonyymi

        ruotsissa vaihtoehtolääkkeet on erittäin suosittuja, aivan erilaista kuin suomessa.



        sulevi suokukko


      • Anonyymi
        Niinpä niin kirjoitti:

        Et näe siis mitään ristiriitaa täälläkin moneen kertaan kuulutetun homeopatian periaatteiden ja tässä ketjussa esitetyn homeopaattisen "hoidon" toteutuksen välillä?

        "Ja aina toimii" - paitsi kun tutkitaan objektiivisesti

        antroposofisen lääketiteen lääkäreitä koulutetaan nykyään itä-suomen yliopistossa, että silleen.


        sulevi suokukko


      • Anonyymi
        Huonompi juttu kirjoitti:

        Palstan "ammattilaiset" hakkaavat taas jo päätään seinään kun amatöörit toistuvasti pilaavat heidän huolella rakentamiaan selitysmalleja, miksi homeopaattisten valmisteiden objektiivinen testaus on mahdotonta ja miksi kaikki tutkimukset homeopatian tehottomuudesta eivät heidän mielestään ole päteviä.

        Heh, heh.
        Aina toimii...

        hesarissa oli 5 vuotta sitten artikkeli jossa todettiin että suomessa 27% potilaista hoidettiin väärin tai väärillä lääkeillä, ja sama asia todettin prismassa puoli vuotta sitten.
        hyvin menee.


        sulevi suokukko


    • osittainen kokemus

      Eli yksi annos 10-15 tippaa pieneen määrään vettä (pidä suussa hetken aikaa ennen kuin nielet) oireiden mukaan (3-6 kertaa) kertoja päivässä. Kun paranemista tapahtuu, vähennä jos siltä tuntuu, jatka annoksella 1-2 kertaa päivässä, kunnes tunnet olevasi tasapainossa.

      En uskoisi olevan rohkenemista, kokeilisin huoletta. Jos eivät toimi niin eivät toimi, mutta eivät haittaakaan. Kokemus: itselläni vaihdevuosioireisiin tehosi Vogelin osittain samoja valmisteita sisältävä tuote, parin valmisteen ero tuotteiden kesken kylläkin on.

      • vaihdevuositipat..

        Aloin käyttämään alkuvuodesta em. tippoja. Alkuun tuntui, että auttoivat, mutta ei enää. Tässä on jo parisen viikkoa hikoiltu aivan samalla lailla, kuin alkuvuodesta. Tulee sellainen ole, ettei tipat auttaneet koko aikana, vaan vaihtareissa on sellaisia aikoja, kun estrogeenia on välillä enemmän ja sitä kuvittelee, että tipat ois jotain auttaneet, kun helpottaa. Lisäksi mulle on tippojen myötä tullut outoa selkäkipua. Nämä tipat sisältävät myös tähkäkimikkiä, jonka on todettu aiheuttavan maksavaurioita.


      • Aritta
        vaihdevuositipat.. kirjoitti:

        Aloin käyttämään alkuvuodesta em. tippoja. Alkuun tuntui, että auttoivat, mutta ei enää. Tässä on jo parisen viikkoa hikoiltu aivan samalla lailla, kuin alkuvuodesta. Tulee sellainen ole, ettei tipat auttaneet koko aikana, vaan vaihtareissa on sellaisia aikoja, kun estrogeenia on välillä enemmän ja sitä kuvittelee, että tipat ois jotain auttaneet, kun helpottaa. Lisäksi mulle on tippojen myötä tullut outoa selkäkipua. Nämä tipat sisältävät myös tähkäkimikkiä, jonka on todettu aiheuttavan maksavaurioita.

        tähkäkimikistä. Tietysti ruotsiksi:

        "Europeiska sundhetsmyndigheter har under 2006 rapporterat att Silverljus misstänks för att kunna ge upphov till leverskador. Det finns dock ingen trovärdig vetenskaplig dokumentation för att Silverljus har någon negativ inverkan på leverfunktionen. Tvärtom har Silverljus visat sig oskadligt i talrika vetenskapliga undersökningar samt vid mångårigt bruk.
        Källa: American Botanical Council."

        Silverljus = tähkäkimikki


      • samuel h.
        vaihdevuositipat.. kirjoitti:

        Aloin käyttämään alkuvuodesta em. tippoja. Alkuun tuntui, että auttoivat, mutta ei enää. Tässä on jo parisen viikkoa hikoiltu aivan samalla lailla, kuin alkuvuodesta. Tulee sellainen ole, ettei tipat auttaneet koko aikana, vaan vaihtareissa on sellaisia aikoja, kun estrogeenia on välillä enemmän ja sitä kuvittelee, että tipat ois jotain auttaneet, kun helpottaa. Lisäksi mulle on tippojen myötä tullut outoa selkäkipua. Nämä tipat sisältävät myös tähkäkimikkiä, jonka on todettu aiheuttavan maksavaurioita.

        Muistapa nyt, että kyseessä on homeopaattinen valmiste, jota on laimennettu niin paljon, ettei alkuperäisestä vaikuttavasta aineesta ole juuri mitään jäljellä. Muuten kimikkiä enemmän minua huolestuttaisi tuo vaihdevuositipoissa oleva kalkkarokäärmeenmyrkky...


      • Anonyymi
        vaihdevuositipat.. kirjoitti:

        Aloin käyttämään alkuvuodesta em. tippoja. Alkuun tuntui, että auttoivat, mutta ei enää. Tässä on jo parisen viikkoa hikoiltu aivan samalla lailla, kuin alkuvuodesta. Tulee sellainen ole, ettei tipat auttaneet koko aikana, vaan vaihtareissa on sellaisia aikoja, kun estrogeenia on välillä enemmän ja sitä kuvittelee, että tipat ois jotain auttaneet, kun helpottaa. Lisäksi mulle on tippojen myötä tullut outoa selkäkipua. Nämä tipat sisältävät myös tähkäkimikkiä, jonka on todettu aiheuttavan maksavaurioita.

        Usko siirtää vuoriakin, mutta mitkään homeopaattiset tipat eivät ratkaise vaihdevuosien ongelmaa , sillä näissä asioissa on hormooni toiminta tapeetilla, ja lääketieteellä on niihin oaras hoitomenetelmä, ja osaavat antaa avun katsoen millainen apu kenellekkin on sopiva. Siis mitkään tipat eivät ole ratkaisu .äihmettelen että ykeensä sivistyneet ihmiset vielä näihin haksahtaa


    • turkoosi

      R10 tipat ovat homeopaattinen yhdistelmävalmiste, joka sisältää siis useampaa homeopaattista lääkettä. Se onko niiden aineiden joukossa juuri sinun oireistoosi vaikuttava aine, ei ole ollenkaan varmaa. Jos haluat saada pysyvämpiä ja varmempia tuloksia, suosittelen ehdottomasti klassisen homeopaatit vastaanotolle hakeutumista. Itse tutustuin homeopatiaan ja valitsin homeopaattini homeopatiayhdistyksen sivuilta homeopaatit.org - oli hyvä valinta!

      • olen..

        kokeillut muitakin alan tuotteita esim. Salvisantippoja ja punahattua. Tosiaankaan ei ole ollenkaan varmaa, että vaivani olisivat tulleet R10 tipoista, mutta mikään ei ole niin varmaa, kuin epävarma..! Tosi paikan tullen ne ei kylläkään enää auttaneet hikoiluun. Salvisanista voisin mainita, että tuli kitattua sitä runsaan vuoden verran ennen kuin kuulin, ettei sitä saakkaan käyttää yhtäjaksoisesti, kuin 2-3kk. Tätä ei luontaiskaupassa kerrottu. Luultavasti näissä valmisteissa kuitenkin on jotain PITOISUUKSIA jäljellä, koska ei suositella käytettävän pitkiä aikoja yhtäjaksoisesti. Vielä voisin uskaltaa lisätä, että Salvisanista sain nivelkipuja..


      • tuoteselosteesta
        olen.. kirjoitti:

        kokeillut muitakin alan tuotteita esim. Salvisantippoja ja punahattua. Tosiaankaan ei ole ollenkaan varmaa, että vaivani olisivat tulleet R10 tipoista, mutta mikään ei ole niin varmaa, kuin epävarma..! Tosi paikan tullen ne ei kylläkään enää auttaneet hikoiluun. Salvisanista voisin mainita, että tuli kitattua sitä runsaan vuoden verran ennen kuin kuulin, ettei sitä saakkaan käyttää yhtäjaksoisesti, kuin 2-3kk. Tätä ei luontaiskaupassa kerrottu. Luultavasti näissä valmisteissa kuitenkin on jotain PITOISUUKSIA jäljellä, koska ei suositella käytettävän pitkiä aikoja yhtäjaksoisesti. Vielä voisin uskaltaa lisätä, että Salvisanista sain nivelkipuja..

        Jos valmistajaan on luottamista, niin pitoisuudet ovat nämä:

        rikkihappo 0,0001%
        tähkäkimikki 0,01%
        lumikki 0,01%
        kalkkarokäärmeen myrkky 0,0000000001%
        mustekalan muste 0,01%
        alkoholi 36%
        tislattu vesi

        Ei pitäisi olla haitaksi mutta ymmärrän kyllä, ettei ollut apuakaan.


    • apua saanut

      hei itse olen käyttänyt jo toista pulloa ja hyvää ainetta on. 10-20 tip 6 x päivässä ja kun oireet vähenee ja sit vain 3 x pv. Olen nottanut nyt pullosta suoraan vähän "imuja" muutaman kerran pv:ssä ja itse tunnen oloni tosi hyväksi- vaikka kaikki aallot eivät ole vielä pois - hikoilu kylläkin helpottanut. Kauppiaani sanoi, ettei ole vaaraa vaikka ottaa enemmänkin tuota huikkaa. Ei kun kokeilemaan :- )

      • ajatella

        kuinkahan kauan pitää odotella, että tietää toimiiko? Olen yrittänyt ottaa tippoja yli viikon nyt, ja hikoilu senkun jatkuu/pahenee. Lisäksi palelu on tullut takaisin... Se oli välillä pois. Vaihdevuosien alussa 2 viikon atkins-dieetti poisti oireet kokonaan kuukausiksi. Se ei tehonnut toista kertaa... Menohop auttoi sekin vähän aikaa, sitten taas oireet takaisin.


      • Anonyymi

        Yleensä vaihdevuosia oireet vähenevät itsestään , ei niihin mitkään tipat vaikuta, ainoastaan ainoa vaikutus on että tuottaja saa rahaa niistä


    • Anonyymi

      parhaat ja tehokkaimmat lääkkeet migreeniin saat antroposofisen koulutuksen saaneelta lääkäriltä. paransi migreenini muutamassa viikossa. kysy lääkäreitä antroposofisesta liitosta.



      sulevi suokukko

    • Anonyymi

      On se ihmeellistä että vielä nykyaikana luotetaan joihinkin homeopaattisiin lääkkeisiin. Kun meillä on sentään lääketiede olemassa. Mene lääkäriin vaivoistasi että saat asiallisen hoidon. Minun tyttöreni otti näitä ” luonnon” lääkkeitä juuri samaan vaivaan mistä kerrot
      Ja alkoi voimaan todella huonosti.
      Meni sitten lääkäriin ja sai sieltä oikean hoidon vaihdevuosiinsa ja migreenin . Joka on ollut poissa nyt yli vuoden verran.
      Joten en ymmärrä että aina vaan ihmiset luottavat joihinkin tippoihin joista jotkut ovat saanee vakavia oireita, koska aineet mitä nämä lääkkeet sisältää aiheuttavat monelle vakavia allergioita .äjoten suosittelen että menet lääkäriin vaivoistasi se kun laitat terveytesi kokeelle joidenkin hippojen varaan.
      Itselläni loppui migreeni kun vaihdevuodet oli ohitse ,

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe