Onko ketään nyt muuttamassa Barnaan/ haluaako joku muuttaa ...? Olisi tosi kiva jutella jonkun kanssa joka sinne on muuttamassa tai on siellä asunut :) tai joku joka vain haaveilee sinne muuttamisesta ...? (itse ikuinen haaveilija ...!)
Vastaukset 4
Moro!
Itse olen hypännyt Barcelonassa pari vuotta joka toinen kuukausi ja joulukuussa muutan pysyvästi :)- Eixampleen
Joo, muutto odottaa, kun työt alkavat pian! Mitä aiot puuhastella Barcelonassa, miksi juuri sinne, miksi et muuta heti?
Muutaman kerran olen vieraillut aiemmin.- LillaRoo
Oon kaks kertaa käynyt Barcelonassa ja ihanaa on ollu, tosi kiva kaupunki. Pitäis vaan lähtee sinne ja lopettaa haaveilu...ei tästä muuten mitään tuu! :D
- .lol.
Mulla on aikeissa muuttaa keväällä Barcelonaan.. ainakin kesän ajaksi. Nyt on säästäminen käynnissä.. ei voi viel.. :/ Mutta aattelin lähtee sinne ihan ilman duunipaikkaa ja ettii sit siellä jos löytyis joku. Mut siis lähinnä menen sinne vaan hakemaan kokemuksia ja vähän uutta elämään. :D Vieläkö sulla on suunnitelmissa muutto sinne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3551491- 1141216
- 1161084
- 116851
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 18470
- 38454
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i93441- 36423