KX-CENTER

Jammusetä

Olen täällä Pirkanmaalla huollattanut/korjauttanut Yamahaa KX-Centerissä Tampereella.
Täytyy sanoa että kun Firma keskittyy yhteen merkkiin..niin homma pelaa.

Hommassa on ammattimainen ote,ja asiakasta ei yritetä kusettaa joka käänteessä.
Huoltomiehet miettivät asiakkaan kanssa halvinta tai parasta korjaustapaa jne.

Hinnoissa ei tule yllätyksiä, ne ovat selkeät ja yksiselitteiset.
Ja kavereiden asenne on kohdallaan, niikuin maksava asiakas odottaa sen olevan.

8

2721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustakaapu

Aivan kuin siinä firman omistaja kehuisi omaansa.
      Kai sitä maksava asiakas jotain parannettaavaakin löytää. Itse olen huollattanut ja korjauttanut satoja autoja ja prätkiä, eikä noin täydellistä kioskia ole vielä eteen tullut.

• jammusetä

Ei pidä paikkaansa ,väite omasta puljusta..olen huollattanut näillä kulmilla muissakin firmoissa.
        Tämä vain on osoittautunut toistaiseksi parhaaksi.
        Ei mikään ole täydellistä näissä asioissa..mutta ainakin henkilökunta on innostunutta ja tekee tosissaan töitä.

• Make

Ottamatta kantaa kyseisen puljun hyvyyteen, totean kirjoittajan olevan aivan varmasti firman omia miehiä. Se taas sinänsä ei anna kovin kaunista kuvaa...

• Asiakass

Huollosta ja myynnistä on kokemusta ja kumpikaan ei vakuuta. Omistaja on iha ok tuntuinen kaveri, mutta jotain puuttuu ja ei meinaa saada henkilökuntaa kuriin. Vähän on semmosta hällä väliä ja huoletonta touhua.

• Akr

Firmahan tunnetaan nykyään paremmin nimellä yamaha center tampere. Mutta samasta firmasta siis kyse kuitenkin.

• jammuvaari

Täytyy sitten suunnata seinäjoen suuntan jos treen huolto surkeaa

• Anonyymi

Suosittelen..

• Anonyymi

Niin siis tuota Seinäjoelle menoa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      75
      4351
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      110
      4099
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      163
      2884
    4. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2537
    5. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2397
    6. 139
      2206
    7. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      42
      2107
    8. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      51
      2001
    9. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      52
      2001
    10. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      56
      1752
    Aihe