Uskotko siihen huuhaaseen? Kertokaapas minulle tarkat ohjeet miten sitä pelataan, haluan kokeilla.
Oletko pelannut spiritismiä?
12
3394
Vastaukset
- hyvä ystävä
vähän niinkuin laittasit viestin:"mä haluan ongelmia itselleni."mä toivon että harkitset.valinta on vapaa mutta kaikkea ei tarvi ja kannata kokeilla.hyvän ja asiallisen elämän saa todennäköisemmin jos jättää huumeet ja spritismit kokeilematta.vinkkinä vaan.kaikella on kaksi puolta.voit ehkä saada jonkun kokemuksen,mutta se voi olla myös haitallinen lopuksi elämää.kultainen keskitie ehkä kuitenkin?vaikka moni väittää ettei kadu elämässään tekemiä asioita ,ehkä jotkut spritismin ja huumeiden kokeilijat kuitenkin jättäisivät kokeilematta uudelleen.yhtä kertaa ei taida olla ja kuinka paljon saat seuraamusta ja elämän polulta poikkeamista pimeyden voimien kanssa leikkimisestä?vertaan nämä kaksi asiaa toisiinsa,jos vaikka joku miettii näitä.ainakin sua on varoitettu.
- Peluri
"pimeyden voimat" Hahh repesin! Spiritismi on taikauskoisten löpinää ja turhanpäiväistä herkkäuskoisten pelottelua. Uskomatonta, että aikuiset ihmiset uskovat johonkin mörköihin. Uskotko kenties joulupukkiinkin?
- hyvä ystävä
Peluri kirjoitti:
"pimeyden voimat" Hahh repesin! Spiritismi on taikauskoisten löpinää ja turhanpäiväistä herkkäuskoisten pelottelua. Uskomatonta, että aikuiset ihmiset uskovat johonkin mörköihin. Uskotko kenties joulupukkiinkin?
en minäkään oikein joskus uskonut, että mitään ei olisi mitä ei voi nähdä.ota selvää mieluummin toisten kokemuksista ja tarkista näkemyksiäsi sitä kautta.löydät varmasti vaikka minkälaista tarinaa...
jos luulet että kaikki on hulluja,jotka väittävät pimeyden voimia olevan,niin kysyn uudelleen oletko varma, että haluat siihen porukkaan?
asiahan ei minulle tämän enempää kuulu.kokemusta on,elämä meni vituiks."palapelin kokosin paksuin rukkasin,ihmetellen minne kaikki palat hukkasin"
sua on varoitettu jo toisen kerran.voit ottaa askeleen oikeaan suuntaan tai väärään suuntaan.risteyksessä olet ja mihin tiesi vie,niin toivon viisaita valintoja. elämä voi olla helppoa tai sen voi tehdä vaikeaksi. - Peluri
hyvä ystävä kirjoitti:
en minäkään oikein joskus uskonut, että mitään ei olisi mitä ei voi nähdä.ota selvää mieluummin toisten kokemuksista ja tarkista näkemyksiäsi sitä kautta.löydät varmasti vaikka minkälaista tarinaa...
jos luulet että kaikki on hulluja,jotka väittävät pimeyden voimia olevan,niin kysyn uudelleen oletko varma, että haluat siihen porukkaan?
asiahan ei minulle tämän enempää kuulu.kokemusta on,elämä meni vituiks."palapelin kokosin paksuin rukkasin,ihmetellen minne kaikki palat hukkasin"
sua on varoitettu jo toisen kerran.voit ottaa askeleen oikeaan suuntaan tai väärään suuntaan.risteyksessä olet ja mihin tiesi vie,niin toivon viisaita valintoja. elämä voi olla helppoa tai sen voi tehdä vaikeaksi.mitä ne suuret pimeyden voimat ovat sinulle tehneet?
- .Lahtinen.
Peluri kirjoitti:
mitä ne suuret pimeyden voimat ovat sinulle tehneet?
"Eedenin yöpuoli" on qliphothien maailma: Kabbalistisen salatieteen kuvailema, kuolleiden olentojen jälkeensä jättämien sieluttomien kuorien valtakunta. "Valkoisia" noitia varoitetaan ryhtymästä minkäänlaiseen kanssakäymiseen näiden hautausmailla vaeltelevien ,spiritistisiin istuntoihin tunkeutuvien onnettomien henkien kanssa.
Qliphothin olennot ruokkivat häilyvää, vampyyrimäistä olemassaoloaan imemällä voimaa eroottisista kuvitelmista ja maagisesti, kontrolloimattomasta seksistä.
Niin että empä kehoittaisi kokeilemaan.
Jos kuitenkin on "pakko" kokeilla niin tee se mieluummin yksin, ettet joutuisi "velkaan",
kenenkään muun elämän pilaamisesta. - poseidon
Peluri kirjoitti:
ei siihen mitään tarkkoja ohjeita ole, että se toimisi. voi pelata miten haluaa tärkeintä on usko toimivuuteen ja hyvä paikka. ihan sama vaikka itse piirtää parerille joitain kirjainia ja numeroita ei väliä järjestyksellä. suosittelen hyvää paikkaa joku kuollut tai muuta vasaavaa kynttilän valo ja vaikka musta raamattu mitä lukee ennen peliä,ja varmaan toimii, spiritismin kiihko uskovaiset yhdistävät pahoihin henkiin, mutta yhteyden saa jos pyytää hyvää vaikka jeesusta.. tai enkeleitä onha musta raamattu kuitenkin osa raamattua.
- fbeee
mitä tekemistä aivokemiaan vaikuttamisella on pimeyden voimiin? ayahuasca intiaanit saatananpalvojia? neuroleptilääkityksellä olevat samoin..vaik tietty aineet voi tuhota, se on ihan et miten niitä käyttää
- cyberanimus
Käy ensiksi hommaamassa ouiji-lauta tai tee itse, tuosta löytyy linkki malliksi:
http://www.kukunor.com/index.php?sid=15&pid=5275512&cat=6
tai pelaa netti-ouiji-lautaa: http://www.cyclismo.org/cgi-bin/spirit.cgi
sitten tietty ne ohjeet... esimerkiksi täältä:
http://www.geocities.com/gootinkiharat/spiritismi
Näitä löytyi sitten ihan googlettamalla eli hiukan omaa ahkeruutta peliin niin ei tarvitse tänne tulla selittelemään paljon uskoo tai ei tähän ja järkyttää niitä, jotka tosissaan pelkäävät spiritismin harjoittamisen vievän kokeilijat pahoille urille.
Sitten vielä...
Ne, jotka haluavat kokeilla, tekevät sen kumminkin, eikä se ole edes vaikeaa. Toisaalta ne, jotka eivät halua pelata, eivät myöskään niin tee. Ja jos on epävarma uskooko vaiko ei, niin jättäköön väliin. Kaikilla meillä on vapaus uskoa mihin haluamme.- autuas vaiva
Tai hei!
..tee ouijalauta kopioimalla manaajasta
ja pelaa kaverin kanssa.
Pelaamisen jälkeen,
kun mitään merkittävää ei tapahdu
havahdu siihen,
että saat pakonomaisen tarpeen ottaa tietty filmi, kuudes alhaalta, kolmas vasemmalta,
kaverin hyllystä,
joka on täynnä numeroituja filmejä, ei nimettyjä.
Otat sen jälkeen vihon esiin jossa satunnaisessa järjestyksessä numeroitujen filmien sisältö.
Avaat vihon sattumalta juuri kyseisen numeron kohdalta, joka on manaaja.
Kelaat videon kuva-kuvalta pausella kohtaan joka on videon numero,
ja juuri kun seuraava kuva pitäisi olla se jonka halusit etsiä,
kaukosäätimestä loppuu virta.
Käyt levollisin mielin nukkumaan loppuyön
ja alat jo miettimään seuraavaa pelaamiskertaa.
Onko ihmisellä suuret voimavarat
vai ketkä kommunikoi?
Itselläni oli viimeinen spiritismi.
Henkimaailma yhä muuten läheinen..
- hyvä ystävä
EI PALJOA NAURATTELE!
Se minkä pelatessa näin, sen näin. Enkä suositele peliä kenellekään. Se ei ole leikki,
- jäbä
Olen nuoresta iästä huolimatta pelannut jo spiritismiä monesti. Aina olen ollut ystävien kanssa sillä yksin siihen ei pokka kyllä riitä. Lasi kyllä liikkui enkä usko ystävieni liikuttaneen sitä... mutta koskaan ei voi olla liian varma. Kuitenkin jos haluat olla spiritismiä suosittelen metsää tai vanhaa taloa. Kuitenkin on paras olla varoivainen eikä suututtaa henkiä!! Hauskoja spiritismi hetkiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982