ilmainen adobe photoshop?

SUOMENKIELINEN!

kertokaa voiks ladata ilmasella mistä? siis jos edes voi, jonkun kokeiluversion siis vaikka

suomenkielinen olla pitää, koska veljeni on niin mäntti ettei osaa enkkuu. mulle kyl kävis enklantikii, mut siis veli on käyt.järj.valvoja niin
se vaan voi ladata :(

14

8434

Vastaukset

• www.adobe.fi

Tuolta löytyy kokeiluversiot Photoshopista ja Photoshop Elementsistä. Jälkimmäinen riittää varmasti sinulle ellet ole ammattilainen ja jos olet, ei Photoshopin monen sadan hinta säikytä.

Elements maksaa siinä 70-90 euroa.

Ilmaiseksi saat sen vain varastamalla, mutta jos ilmaiseksi on pakko saada, etsi GIMP, se on ilmainen.

• Väitetään et toi GIMP ohjelma kävis Adoben Photoshopin korvaajana ja olis jopa parempi kun Photari. Mulla oli joskus koneella toi GIMP, musta se oli tosi hankala käyttöinen. En oppinut käyttämään. Nykyään käytän Photaria. Miksi GIMP on niin hankala käyttää ?

• Make. kirjoitti:

Väitetään et toi GIMP ohjelma kävis Adoben Photoshopin korvaajana ja olis jopa parempi kun Photari. Mulla oli joskus koneella toi GIMP, musta se oli tosi hankala käyttöinen. En oppinut käyttämään. Nykyään käytän Photaria. Miksi GIMP on niin hankala käyttää ?

Mikäs siinä niin hankalaa kun kaikki toiminnot ja työkalut ovat suurinpiirtein ihan samakaltaiset. Mulla on myös photoshop mutta olen mieltänyt Gimpin käyttöliittymän miellytävämmäksi. Jos haluaa photoshopin näköisen Gimpin niin Gimpshop on silloin vaihtoehto.

Suurimalle osalle ihmisiä sekä Photoshop että GIMP ovat liian järeitä ja veikeakäyttöisiä. Valtaosa kun tekee vain ihan peruskuvanmuokkausta johon löytyy muita hyviä ja yksinkertaisempia ohjelmia.

• kröhöm kirjoitti:

Mikäs siinä niin hankalaa kun kaikki toiminnot ja työkalut ovat suurinpiirtein ihan samakaltaiset. Mulla on myös photoshop mutta olen mieltänyt Gimpin käyttöliittymän miellytävämmäksi. Jos haluaa photoshopin näköisen Gimpin niin Gimpshop on silloin vaihtoehto.

Suurimalle osalle ihmisiä sekä Photoshop että GIMP ovat liian järeitä ja veikeakäyttöisiä. Valtaosa kun tekee vain ihan peruskuvanmuokkausta johon löytyy muita hyviä ja yksinkertaisempia ohjelmia.

Monelle riittää Googlen Picasa.
        Monet haukkuu Gimpiä monimutkaiseksi, mutta se johtuu vain siitä, että windows on mennyt selkäytimeen.
        Aikoinaan Openofficessa monet ei löytäneet tiedoston avauspainiketta!!!
        Koska se oli muutama sentti enemmän oikealla, kuin MS-officessa.
        Gimpissä saisi olla 32 bittinen värituki per kanava, kuten FilmGimpissä on.
        Photarissa se on 16.

• adobe photoshop löytyy ilmaisena, tosin vaan enkun kielisenä. Kirjotat vaan googleen 'adobe photoshop' niin siellä pitäisi olla ihan suomenkielellä että 'Lataa tästä ilmaiseksi!'.

• tuolta sivulta mitään, viruksia tulee että ihan ahistaa...

• Miten tuo Photoshopin kokeilu toiminto periaatteessa toimii? Poistuuko se myöhemmin vai onko se pakko ostaa? olen kyllä ajatellut ostavani sen myöhemmin jos se on hyvä, mutta en haluaisi ostaa mitään mistä en ole varma. :/ Ja on minulla gimpistä kokemusta, mutta haluan laadukkaamman ohjelman.

• Se kokeilu toimii siten, että lataat sen kokeilun Adoben sivuilta, asennat sen ja käytät 30 päivää. Jos et osta, ohjelma ei enää toimi sen 30 pv jälkeen. Poista se koneesta turhana tai osta lisenssi.

• mul on fotoshop cs5 crack toimii hyvin poistin vaa ku en jaksa piirrellä paskaa ja en osaa sano jos haluut, voin upata mediafireen , ainiin, se olikin vanhassa muistissa rebuuttasin koneen =D , no laitan videon sulle http://www.youtube.com/watch?v=fpqKpgAlmYY

• Onko toi Gimp turvallinen

• On se, meillä koulussa oli se käytössä. :)

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä aloitus Martinan uudesta miehestä?

Ruotsalainen miljonääri ja viettivät lomaa Dubaissa.
      106
      6903
    2. THL: Suomen tautitilanteesta huonoja uutisia - epidemia lähellä kiihtymisvaihetta - Kiitos Lintilä!

THL: Suomen tauti­tilanteesta huonoja uutisia – epidemia lähellä kiihtymis­vaihetta https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006638469.html "STM ja THL arvio
      Maailman menoa
      88
      2564
    3. Martinan uus äijä, turkkilainen miljonääri

Joka asuu nyt Ruotsissa. 7 pvää. Aivan holtitonta toi meno. Ei kestä olla ilman äijää, ei kestä arkea, ei kestä olla pienten lastensa kanssa, tääkin
      140
      1598