ilmainen adobe photoshop?

SUOMENKIELINEN!

kertokaa voiks ladata ilmasella mistä? siis jos edes voi, jonkun kokeiluversion siis vaikka

suomenkielinen olla pitää, koska veljeni on niin mäntti ettei osaa enkkuu. mulle kyl kävis enklantikii, mut siis veli on käyt.järj.valvoja niin
se vaan voi ladata :(

22

11707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

      www.adobe.fi

      Tuolta löytyy kokeiluversiot Photoshopista ja Photoshop Elementsistä. Jälkimmäinen riittää varmasti sinulle ellet ole ammattilainen ja jos olet, ei Photoshopin monen sadan hinta säikytä.

      Elements maksaa siinä 70-90 euroa.

      Ilmaiseksi saat sen vain varastamalla, mutta jos ilmaiseksi on pakko saada, etsi GIMP, se on ilmainen.

      • Make.

        Väitetään et toi GIMP ohjelma kävis Adoben Photoshopin korvaajana ja olis jopa parempi kun Photari. Mulla oli joskus koneella toi GIMP, musta se oli tosi hankala käyttöinen. En oppinut käyttämään. Nykyään käytän Photaria. Miksi GIMP on niin hankala käyttää ?


      • kröhöm
        Make. kirjoitti:

        Väitetään et toi GIMP ohjelma kävis Adoben Photoshopin korvaajana ja olis jopa parempi kun Photari. Mulla oli joskus koneella toi GIMP, musta se oli tosi hankala käyttöinen. En oppinut käyttämään. Nykyään käytän Photaria. Miksi GIMP on niin hankala käyttää ?

        Mikäs siinä niin hankalaa kun kaikki toiminnot ja työkalut ovat suurinpiirtein ihan samakaltaiset. Mulla on myös photoshop mutta olen mieltänyt Gimpin käyttöliittymän miellytävämmäksi. Jos haluaa photoshopin näköisen Gimpin niin Gimpshop on silloin vaihtoehto.

        Suurimalle osalle ihmisiä sekä Photoshop että GIMP ovat liian järeitä ja veikeakäyttöisiä. Valtaosa kun tekee vain ihan peruskuvanmuokkausta johon löytyy muita hyviä ja yksinkertaisempia ohjelmia.


      • niin se on
        kröhöm kirjoitti:

        Mikäs siinä niin hankalaa kun kaikki toiminnot ja työkalut ovat suurinpiirtein ihan samakaltaiset. Mulla on myös photoshop mutta olen mieltänyt Gimpin käyttöliittymän miellytävämmäksi. Jos haluaa photoshopin näköisen Gimpin niin Gimpshop on silloin vaihtoehto.

        Suurimalle osalle ihmisiä sekä Photoshop että GIMP ovat liian järeitä ja veikeakäyttöisiä. Valtaosa kun tekee vain ihan peruskuvanmuokkausta johon löytyy muita hyviä ja yksinkertaisempia ohjelmia.

        Monelle riittää Googlen Picasa.
        Monet haukkuu Gimpiä monimutkaiseksi, mutta se johtuu vain siitä, että windows on mennyt selkäytimeen.
        Aikoinaan Openofficessa monet ei löytäneet tiedoston avauspainiketta!!!
        Koska se oli muutama sentti enemmän oikealla, kuin MS-officessa.
        Gimpissä saisi olla 32 bittinen värituki per kanava, kuten FilmGimpissä on.
        Photarissa se on 16.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        GIMP ON PAREMPI!


      • Anonyymi
        Make. kirjoitti:

        Väitetään et toi GIMP ohjelma kävis Adoben Photoshopin korvaajana ja olis jopa parempi kun Photari. Mulla oli joskus koneella toi GIMP, musta se oli tosi hankala käyttöinen. En oppinut käyttämään. Nykyään käytän Photaria. Miksi GIMP on niin hankala käyttää ?

        Hankaluus on tavallisesti käyttäjässä.
        minulla oli aikoinaan Satr office ja naapurin kone oli rikki. Hän ei löytänyt edes tiedoston avauspainiketta, koska se oli pari senttiä eri paikassa, kuin Microsoftilla.


    • jjaassu

      adobe photoshop löytyy ilmaisena, tosin vaan enkun kielisenä. Kirjotat vaan googleen 'adobe photoshop' niin siellä pitäisi olla ihan suomenkielellä että 'Lataa tästä ilmaiseksi!'.

    • Himmeä
      • älkääladatko

        tuolta sivulta mitään, viruksia tulee että ihan ahistaa...


    • photoshopinkokeilua?

      Miten tuo Photoshopin kokeilu toiminto periaatteessa toimii? Poistuuko se myöhemmin vai onko se pakko ostaa? olen kyllä ajatellut ostavani sen myöhemmin jos se on hyvä, mutta en haluaisi ostaa mitään mistä en ole varma. :/ Ja on minulla gimpistä kokemusta, mutta haluan laadukkaamman ohjelman.

      • 1stMacFinn

        Se kokeilu toimii siten, että lataat sen kokeilun Adoben sivuilta, asennat sen ja käytät 30 päivää. Jos et osta, ohjelma ei enää toimi sen 30 pv jälkeen. Poista se koneesta turhana tai osta lisenssi.


    • 123456789qwertyui

      mul on fotoshop cs5 crack toimii hyvin poistin vaa ku en jaksa piirrellä paskaa ja en osaa sano jos haluut, voin upata mediafireen , ainiin, se olikin vanhassa muistissa rebuuttasin koneen =D , no laitan videon sulle http://www.youtube.com/watch?v=fpqKpgAlmYY

    • nuudelipuudeli

      Onko toi Gimp turvallinen

      • OnTurvallinen

        On se, meillä koulussa oli se käytössä. :)


    • b-B-b
    • Anonyymi

      Itse olen käyttänyt GIMPiä jo vuosia ja saan sillä aikaan sen mitä tarvitsen ihan hyvin! Toimisto-ohjelmana minulla on Microsoft office365 koska en saanut librellä mitään aikaan riitävän hyvin.

      Joskus olen jutellut mainosyrittäjän kanssa, ettei photaris saa ostettua sadaksi vuodeksi kerralla, vaan se on kk maksullinen ja aivan jumalattoman hintainen Office365 verrattuna. Photarin hinta on 30-40€ välissä kk eikä sitä saa vuosimaksullisena niinkuin Officea! Officen kk maksu on yhdestä lisenssistä 70€ vuosi ja 8€ kk ja familyssa 99€ vuosi ja vajaa kymppi kk.

      Kannattaa myös tajuta että onko järkeä ostaa kallis ohjelma jos sen tarve tai into siihen lopahtaa nopeasti!

      Kirjoita ensin lista itsellesi mitä sillä Photoshopissa teet ja mieti tarvitsetko sitä omaksi tai onko se sittenkään maksun arvoinen! GIMP on vapaa myös yrityksille ilmaisekseksiseksiseksiseksi.

      Joskus 30v sitten kun netti ei ollut yleinen oli tavallista ostaa tai ”lainata” levyt, mutta ei enää! Tuollainen pilvi lisenssi saa myös päivityksiä Ikuinen lisenssi ei!

      • Anonyymi

        Adoben ohjelmat vakoilee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adoben ohjelmat vakoilee!

        Kaikki ne vakoilee! Kone joka on verkossa on vakoilun alla koko ajan! Esim Microsoft on jättänyt takaoven Windowsiin ja Officen aivan tarkoituksella. Ohjelmissa on aina virheitä eikä niitä saa korjattua jos ei ole takaovea jossa ne löytyy ja saa korjattua!

        Turha vinkua vakoilusta mitään. Enemmän libre- ja open Officen on bugeja ja ne on kömpelöitä siinä missä niitä tarvitsee. Gimp on ihan hyvä! Gimpin kohdalla myös kone millä sitä käyttää merkitsee paljon!


    • Anonyymi

      Jos kuvankäsittelyssä on sata erillaista asiaa niin kuinka montaa erillaista asiaa tavallinen ihminen tarvitsee ja kuinka usein.

      Itse käytän Gimpiä satunnaisen epä äsäännöllisesti ja googlaan asioiymta joita en osaa ja opiskelen itse.

      Mutta miksi maksaisin epäsäännöllisen säännöllisesti käyttämästäni ohjelmasta melkein 400€ vuodessa vain maksamisen ilosta koska saan sen GIMPissä ilmaiseksi.

      Toisaalta tuo ilmainen toimisto-ohjelma libre on sellainen jonka haluan korvata maksullisella office365 koska siinä on se juttu miksi 70€ kannattaa laittaa toimivuuteen. 365 ohjelmia käytän säännöllisemmin kuin kuvankäsittelyä!

    • Anonyymi

      Ei selaista ole! Gimp on parempi!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe