Mihin tehtävään Alvar Saukko tuli Suomussalmelle?
Neuvos kysyy ja viisaat vastaa
30
1562
Vastaukset
- farth33
tyttären nimi Anu?
- mut pojan
nimi oli Per
- tiijä
mihin tehtävään liene alunperin tullut, mutta pitkäänpä tuo oli kyllä kunnanjohtajanakin.
- kyläpoliisi
virka, en ole asiaa vielä tutkinut.
- rainyman
se tuli odottelemaan kansanpaikkaa,kunnan hyvällä palkalla!Oikein vai väärin,vastaileppa rantaneuvos?Kyläpoliisi voi myös vastata.
- rainyman
tänne töihin hyvällä palkalla,että se pääsisi eduskuntaan.Oliko oikein vai ei?Minäki kyselen yhtä yhtä vaikeita kuin neuvos.
- kyläpoliisi
rainyman kirjoitti:
se tuli odottelemaan kansanpaikkaa,kunnan hyvällä palkalla!Oikein vai väärin,vastaileppa rantaneuvos?Kyläpoliisi voi myös vastata.
kansalaispalkka kaikille halukkaille.
- farth33
hän tuli.
- Neuvokselle
kielioppia sekä luku- ja kirjoitustaitoa ,omahyväisyyden poistoa ja joukkoon sulautumista...
- Eeva - vaimo
opetti monelle luku-ja kirjoitustaidon. Hän oli opettajana ämmänsaaren kansakoulussa.
- ½!!!!!!!!
Eiköhän se aluksi tullu pankinjohtajaksi ja siitän se ura urkenee.
- rainyman
minä en tiijä paljoakaan , suomussalmen historiasta.
hyvä kun rantaneuvos tekee arvokasta työtä , suku yms..tutkimuksillaan. - kerro myös
mikä vastaus on oikein jos tiijät.
- tiedä
itsekkään.
- varma tieto
kunnasihteerin virkaan
- farth33
rantaneuvos1 kirjoitti:
saat oikesta vastauksestasi kirjoittamani kirjan Kiannon huoripoika, "Rantaneuvos"
kaksi kirjaa ja kolmannelle kolme kirjaa?
- VÄÄRIN
Sellaista virkaa ei olekaan kuin
kunnasihteeri.
Minä vastaan KUNNANSIHTEERI ja
saan tietysti palkinnon.
Vai mitä NEUVOS? - kunnansihteerin
VÄÄRIN kirjoitti:
kunnasihteeri.
saan tietysti palkinnon.
Vai mitä NEUVOS?virkaa ko. nimikkeellä, mutta vastaava on hallintojohtaja. Tuolloin 1960-luvun alkupuolella oli kunnansihteerin virka, josta Alvari siirtyi Suomussalmen 1. kunnanjohtajaksi, kun kj:n virka tuli pakolliseksi ja virka tännekin perustettiin. Vain hieman myöhemmin,oiskohan ollut v. 1966/67 kunnansihtee-rin virkaan tuli Pekka Kemppainen, nykyinen hallintojohtaja ja lähtee eläkkeelle ensi vuonna. Siinä kaksi pitkän uran tehnyttä kunnallisvirkailijaa !
VÄÄRIN kirjoitti:
kunnasihteeri.
saan tietysti palkinnon.
Vai mitä NEUVOS?että olisi yhdenkirjaimen puuttuessa hylänyt oikean vastauksen.
Turha neuvokselle on jälkiviisaana enää viisastella, päätös on ja pysyy, onnittelen voittajaa.
Alvar Saukko tuli Suomussalmenkuntaan kunnansihteeriksi ja se oli silloin sillä nimikeellä
ja sitähän minä kysyinkin. Katso alhaalla mitä kysyttiin.
Mihin tehtävään Alvar Saukko tuli Suomussalmelle?- tosikko!
rantaneuvos1 kirjoitti:
että olisi yhdenkirjaimen puuttuessa hylänyt oikean vastauksen.
Turha neuvokselle on jälkiviisaana enää viisastella, päätös on ja pysyy, onnittelen voittajaa.
Alvar Saukko tuli Suomussalmenkuntaan kunnansihteeriksi ja se oli silloin sillä nimikeellä
ja sitähän minä kysyinkin. Katso alhaalla mitä kysyttiin.
Mihin tehtävään Alvar Saukko tuli Suomussalmelle?Ei uskois moisesta pellestä.
Luulitkos että
tosissani olen jotain
pokaalia vonkaamassa.
Mutta jos oltais vaikka telkussa
"ostamassa vokaalia" olisi
kunnasihteeri hylätty välittömästi
ja vastausvuoro siirtynyt
seuraavalle. - TÄHÄN KUULUU
kunnansihteerin kirjoitti:
virkaa ko. nimikkeellä, mutta vastaava on hallintojohtaja. Tuolloin 1960-luvun alkupuolella oli kunnansihteerin virka, josta Alvari siirtyi Suomussalmen 1. kunnanjohtajaksi, kun kj:n virka tuli pakolliseksi ja virka tännekin perustettiin. Vain hieman myöhemmin,oiskohan ollut v. 1966/67 kunnansihtee-rin virkaan tuli Pekka Kemppainen, nykyinen hallintojohtaja ja lähtee eläkkeelle ensi vuonna. Siinä kaksi pitkän uran tehnyttä kunnallisvirkailijaa !
tuo jorinas.
Tarkkuutta vastauksiin tässä
vain vaaditaan.
Ei mitään historian oppituntia,
kiitos. tosikko! kirjoitti:
Ei uskois moisesta pellestä.
Luulitkos että
tosissani olen jotain
pokaalia vonkaamassa.
Mutta jos oltais vaikka telkussa
"ostamassa vokaalia" olisi
kunnasihteeri hylätty välittömästi
ja vastausvuoro siirtynyt
seuraavalle.ettei tulisi väärin ymmärrettyä ja sillä siisti.
Varma tieto ota yhteys "Neuvokseeen 040-5944053"
- uskaltaisi
Rantsulle soitella, joutuisi vielä seuraavan tietokilpailun kohteeksi...
uskaltaisi kirjoitti:
Rantsulle soitella, joutuisi vielä seuraavan tietokilpailun kohteeksi...
koska elämme niin ajanhermolla kokoajan, terveisin "Neuvos"
- grouse203
kunnansihteeriksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1357984- 615941
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813342Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73083Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101718Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2111695Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3391427Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351202Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931199Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321121