Lukekaa ikiomasta PK-kokeestani paikasta
yliluonnolliset ilmiöt/testatkaa PK-kykyjänne!!
testatkaa PK-kykyjänne!
5
668
Vastaukset
- Calantha
Päiväkahvikykyjä? Pääkaupunkikykyjä? Hmmm. En taida haluta omata moisia. :)
- Wiccaksi isona
- Paikallinen Kartasto?
- Pallo Kuvio?
- Poppelin Kukka?
- Piilo Koppi?
- Päivän Kukko?
- Passi Kuva?
- Pilven Kopio?
Kiitos, nyt en saa rauhaa, ennenkuin saan tietää, mikä tämä Pk on... :-)
Kerro, please... Älä pidä hullua jännityksessä...
Blessed be- Pihlaja
Pallo Kuvio kuulosti parhaalta... :D Muuten sanoisin "psyykkisiä kykyjä", mutta "psyykkisiä kyky-kykyjä" ei tunnu oikein fiksulta.
Miten olisi "psykokineettiset kyvyt", joita myös telekineettisiksi kyvyiksi kutsutaan? - Wiccaksi isona
Pihlaja kirjoitti:
Pallo Kuvio kuulosti parhaalta... :D Muuten sanoisin "psyykkisiä kykyjä", mutta "psyykkisiä kyky-kykyjä" ei tunnu oikein fiksulta.
Miten olisi "psykokineettiset kyvyt", joita myös telekineettisiksi kyvyiksi kutsutaan?Psykokinee****** Kauhee sanahirviö... ;-)
Mulla on sellaset kortit, joita voi käyttää siihen. Mun kaverilla on samat kortit, ja toi toimi... ;-)
Kortit oli sarjassa, jossa oli vasta ekat kortit, 5 palloo, ja me tehtiin sit toisillemme testejä.
No ei tietenkään tosissamme, kun koko ajan molemmilla oli mielessa sama pallokuvio... ;-)
Hehhehheeee...
Blessed be - Tarius
Leikkiä tai ei, tässä muutama sanaselvitys:
Psykokinesia (PK)
PK - Mielen valta aineeseen. Parapsykologian tutkimuspiiriin kuuluva ilmiö, tutkitaan useissa yliopistoissa. Jakautuu kahteen tutkimusosioon - mikro- ja makropsykokinesiaan. Mikro-PK:ssa käytetään hyväksi herkkiä laitteita mm. tietokoneen satunnaislukulaskimia, makro-PK on puolestaan yleisemmin tunnettua esineisiin esim. lusikoihin vaikuttamista mielen avulla. Psykokinesiaan lasketaan osaksi myös mm. Poltergeist, pyrokinesia, teleportaatio ja muut vastaavat ilmiöt.
Bio-PK
Psykokineettinen vaikutus biologisessa toiminnassa.
RSPK
Recurrent Spontaneus Psychokinesis. Toistuva spontaani psykokinesia eli ns. poltergeist -ilmiö.
Ks. spontaani psykokinesia, poltergeist.
Ja vähän samaan suuntaan:
PSI
Parapsyykkiset kyvyt ja kokemukset tavallisesti ilmaistaan lyhennyksenä PSI. Käsite sisältää parapsykologian perusalueet (ESP ja PK).
PMIR
PSI-Mediated Instrumental Response. PSI:n välittämä apureaktio. Teoria, että paranormaaleja kykyjä voidaan käyttää tiedostamatta organismin tarpeiden tyydyttämiseen. Eräät kokeet tuntuvat tukevan tätä tahdottoman PSI -kyvyn teoriaa.
Negatiivinen PSI
Tavallisesti koetilanteen yhteydessä syntyvä tilanne, jossa henkilö vaikuttaa tapahtumaan negatiivisesti todennäköisyyden ylittävästi. Esim. ESP -kokeessa tämä ilmenee todennäköisyyttä alemmilla osumilla.
Eläin PSI
Paranormaalien kykyjen esiintyminen eläimillä. Tunnetaan myös lyhenteenä ANPSI.
Kasvien PSI
Oletettu kasvien yliaistillinen kyky liittyen lähinnä poikkeavalla tavalla saatuun tietoon.
Yliaistilliset ilmiöt (ESP)
Extrasensory Perception. Aistien ulkopuolinen havainnointi. Parapsykologiaan kuuluva tutkimusalue, johon kuuluu mm. ennaltatietäminen, selvänäkö, telepatia.
Tässä linkki sanastoon:
http://members.surfeu.fi/gamma/SuPa/Sanasto.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569