Ajattelin että annan pojalleni nimeksi Kotivalo. Miltä kuulostaisi. Haluan pojalle erikoisen nimen.=)
kotivalo?
12
3973
Vastaukset
Typerä nimi.
- heh heh
hauska juttu =)!
- ---
Erittäin ruma nimi. Tulee vain se vanha himatuikku-vitsi mieleen. Tuollaisella nimellä oikein kerjää ikävyyksiä huonosti kasvatuilta kakaroilta ja heidän vanhemmiltaan.
- rämätty
millon piti nauraa??
- mukaan...
Koko nimeksi ehdotan:AKSELI KOTIVALO -kuuluisan kaimansa mukaan.
Hyvä nimi! - Kukkakimppu I
jos haluat pojallesi suhteellisen erikoisen nimen. Tosin paljon erikoisempiakin nimiä on olemassa. Kotivalo on annettu nimeksi 167 miehelle ja 72 naiselle. Suosituimmillaan Kotivalo on ollut viime vuosisadan alkupuolella, mutta 2000-luvullakin sen on saanut yksi tyttö ja yksi poika.
Kotivalo on merkitykseltään kaunis nimi ja lisäksi se on helppo ääntää. Sen ääntäminen ei tuota vieraskielisellekään suuria ongelmia.- Jilla
Kotivalo on mielestäni hauska perinteikäs nimi. Anna ihmeessä se, jos siitä pidät. :)
- kissus
Kotivalo on hyvä, vanha, suomalainen nimi. Ja suhteellisen yleinen.
Jos haluat valita harvinaisemman samanhenkisen nimen, mieti nimiä
Kotovalo, joita ennestään yksi mies tai
Kodinvalo, joita ennestään kaksi miestä. - ........
Mulle tulee mieleen tuosta joku lamppu. Haluatko tosissaan, että pojan nimi assosioituu lamppuun?
No, itsehän sinä tietysti päätät. Lempinimenä sitten "Himatuikku" sen vanhan vitsin mukaan.- .......
Jos Himatuikku saa sisaruksen, niin suosittelen nimeksi "Ulkotuli".
- Anonyymi
No olet kyllä tosi ajattelematta toi on sun mielestä hyvä juttu mut aattelepa sun lasta kun se kasvaa kaikki kiusaa sitä nimen takia nimi on vaan sen takia kun sä halusit antaa harvinaisen nimen jee tää on vähän samanlainen juttu kun mun opettaja kertoo hänen opiskelukaveri sen nimi oli Vilja jauho siinäkin vanhempia vaikutti se kun sukunimi oli jauho halusivat antaa vilja siitä hyvä vanhempi idiootti monsoon takia lapsen piti kärsiä nimestä Mitä sun vanhemmat osaavat olla suunnitelmissa anusaukko vaan sen takia koska kuulostaa niin hienolta eikös kiva kun kaverit kiusaa minua koulussa vanhempiaan antaman nimen takia😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
Ymmärrän kyllä, jos vanhemmat ei halua yleisimpää mahdollista nimeä.
En silti käsitä, et halutaan oikein tarkoituksella keksiä lapselle nimi, josta tulee koko lapsuuden ja nuoruuden ajan harmia.
No toki; kasvattaahan se sisukkuutta, mut millainen on se vanhempi, joka haluaa väkisin sellaista taakkaa lapselleen.
Jos mulle olis annettu nimeksi tuo, olisin takuuvarmasti vaihtanut nimeni heti kun olen siinä iässä kun itse saa sen tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583086
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151083- 891028
- 98917
- 50903
- 96784
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595