Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

puukiukaaseen

lasiluukku

myydäänkös kiukaisiin eriksee lasiluukkuja?

22

4007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helo-

      Ainakin Helo myy kiukaisiinsa erikseen lasiluukkua...

    • metsämyrmeli

      Kota Family 20 ja 16 myyvät lasiluukkuja.

      • narvi merkkine

        kiitti vastauksista
        kiuas on tosin jo 10 vuotta vanha..
        että jos luukku kallis, nii kannattaa varmaan sijottaa uuteen kiukaaseen ku näkyy nitä alle 200 saavan.
        pitää alkaa kyselemään.


      • ???
        narvi merkkine kirjoitti:

        kiitti vastauksista
        kiuas on tosin jo 10 vuotta vanha..
        että jos luukku kallis, nii kannattaa varmaan sijottaa uuteen kiukaaseen ku näkyy nitä alle 200 saavan.
        pitää alkaa kyselemään.

        No eipä noi kiukaiden rakenteet tuossa peruskiuas malleissa ole oleellisesti muuttunut viimeiseen pariin kymmeneen vuoteen. Sääli...


      • lisäys
        ??? kirjoitti:

        No eipä noi kiukaiden rakenteet tuossa peruskiuas malleissa ole oleellisesti muuttunut viimeiseen pariin kymmeneen vuoteen. Sääli...

        eli varmaan löytyy lasilla varustettu luukku moneen toista kymmentä vuotta vanhaan kiukaaseen.

        Hinnoista en tiedä mitään...


    • Ylimääräinen

      Mulla on Narvin käyttämätön lasiluukku,kympillä myyn.Lahden-Riihimäen suunnalla....

      • sanoa mistä

        mallista on peräisin?
        meillä on mallia 12.


      • Ylimääräinen
        sanoa mistä kirjoitti:

        mallista on peräisin?
        meillä on mallia 12.

        Sama luukku käy ainakin Narvi 12 ja 16 malleihin,mulla on tuo jälkimmäinen.Se mun ylimääräinen on siis uusi.


      • kymppi ole
        Ylimääräinen kirjoitti:

        Sama luukku käy ainakin Narvi 12 ja 16 malleihin,mulla on tuo jälkimmäinen.Se mun ylimääräinen on siis uusi.

        uudesta luukusta ole paha hinta, pystytkö lähettämään? jämsänseudulla asustellaan..
        sähköposti: [email protected]


      • Ylimääräinen
        kymppi ole kirjoitti:

        uudesta luukusta ole paha hinta, pystytkö lähettämään? jämsänseudulla asustellaan..
        sähköposti: [email protected]

        -Laitoin sulle postia!


      • lasiluukuttaja
        Ylimääräinen kirjoitti:

        -Laitoin sulle postia!

        Näin se homma toimii!
        viikko sitten kyselin täällä saako meiän vanhaan kiukaaseen lasiluukkua. Nyt se sitten on siinä jo paikallaan ja myyjä löytyi heti tältä palstalta.
        Kiitos Jukka, kiitos suomi24!!


      • Ylimääräinen
        lasiluukuttaja kirjoitti:

        Näin se homma toimii!
        viikko sitten kyselin täällä saako meiän vanhaan kiukaaseen lasiluukkua. Nyt se sitten on siinä jo paikallaan ja myyjä löytyi heti tältä palstalta.
        Kiitos Jukka, kiitos suomi24!!

        Näin se homma toimii!!!!-Jukka-


      • elppex

        Kota Family L -kiukaaseen hakusessa myös lasiluukku. Tarjotkaa! :)


    • liekkien lumoissa

      Edellisen Narvi kiukaan lasi oli aina noesta mustana. Nyt olemme nauttineet kaksi kuukautta lähes joka ilta Sydän-kiukaan lämmöstä, ja siinä oleva luukun lasi ei nokeennu.
      Tiedustelisin sieltä myyvätkö luukkuja erikseen.

      • narvi kiiltää

        Saunassamme Narvin luukku hohtaa parin vuoden käytön jälkeen puhtauttaan. Olisikohan pari kertaa tuona aikana pyyhkäisty. Se on kun polttaa puhdasta puuta riittävällä vedolla. Edellisessä kiukaassa sama homma. Ei mitään ongelmaan nokeentumisen suhteen. Taitaa olla markkinamiesten keksimä ongelma koko juttu.


      • aina nokinen
        narvi kiiltää kirjoitti:

        Saunassamme Narvin luukku hohtaa parin vuoden käytön jälkeen puhtauttaan. Olisikohan pari kertaa tuona aikana pyyhkäisty. Se on kun polttaa puhdasta puuta riittävällä vedolla. Edellisessä kiukaassa sama homma. Ei mitään ongelmaan nokeentumisen suhteen. Taitaa olla markkinamiesten keksimä ongelma koko juttu.

        Narvin luukun lasi on aina noesta musta, jopa pikinen.


      • tuevo
        aina nokinen kirjoitti:

        Narvin luukun lasi on aina noesta musta, jopa pikinen.

        Olet täysin väärässä kaikessa mitä edellä kirjoitat. Taidat kitupolttaa märkiä puita kun sulla on noin paha ongelma. Voi voi.


      • itse vastaan teoistani
        aina nokinen kirjoitti:

        Narvin luukun lasi on aina noesta musta, jopa pikinen.

        Mulla taitaa olla helo/Narvi/joku muu merkkinen kiuas mökillä lasiluukulla, ei paljon kiinnosta merkit, mutta käyttämästäni puusta johtuu nokeentuminen. Joskus saattaa olla kosteata(lue:märkää) puuta ja lasi on noessa. Joskus on ollut rutikuivaa koivuklapia/kuusta/mäntyä, mitä on sattunut olemaan ja lasiluukku puhdas. Että ei sen väliä, mikä se kiuas on, vaan se, mitä siinä polttaa!


      • se on
        itse vastaan teoistani kirjoitti:

        Mulla taitaa olla helo/Narvi/joku muu merkkinen kiuas mökillä lasiluukulla, ei paljon kiinnosta merkit, mutta käyttämästäni puusta johtuu nokeentuminen. Joskus saattaa olla kosteata(lue:märkää) puuta ja lasi on noessa. Joskus on ollut rutikuivaa koivuklapia/kuusta/mäntyä, mitä on sattunut olemaan ja lasiluukku puhdas. Että ei sen väliä, mikä se kiuas on, vaan se, mitä siinä polttaa!

        Itellä kans pari erimerkkistä kiuasta ja luukut pysyy molemmissa täysin puhtaina kun puu on kuivaa.


    • UUNINLUUKKU

      Ostan mielelläni luukun NARVI 16 kiukaaseen.
      Maksan hyväkuntoisesta luukusta 30 €.

      [email protected]

    • peteb

      Ostan mielelläni luukun NARVI 16 kiukaaseen.
      Maksan hyväkuntoisesta luukusta 30 €. [email protected]

    • Anonyymi

      Meillä puukiuas Viki onkohan siihen saatavilla lasiluukkua 🤔

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe