Aina ajankohtaista asiaa

5

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noista asioista tuskin koskaan puhutaan tarpeeksi.
      Laumanvartijat ovat tulleet jäädäkseen ja niiden suosio tuntuu olevan kasvussa. Uskon kasvattajien yleensä olevan tarkkoja mihin ja millaisiin oloihin pentunsa myyvät, mutta sitten nuo sekoitukset. Tietääköhän edes sekoitusten emän omistaja tarpeeksi asioista.

• Jokunen...

ovat mielestäni ihania (niiden luonne ja ulkonäkö, tiedän, etteivät ne ole mitään halittavia nalleja). Sellaisesta haaveilen (tiibetinmastiffi, pyreittenkoira, leoberginkoira, kaukaasianpaimenkoira jne.), mutta kun nyt asun erään lähiön kerrostalossa, ei laumanvartijaa voi ottaa. Ja vaikka asuisin maalla, miettisin pitkään, riittävätkö rahkeeni sellaisen koiran sosiaalistamiseen ja kouluttamiseen yhteiskuntakelpoiseksi koiraksi.

Valitettavasti täälläkin näyttää olevan eräs laumanvartijasekoitus, pentu vielä, mutta luulen, että valitettavasti joutuu kiertoon, koska ei laumanvartija todellakaan ole mikään kerrostalokoira.

• Elisama
        Jokunen... kirjoitti:

ovat mielestäni ihania (niiden luonne ja ulkonäkö, tiedän, etteivät ne ole mitään halittavia nalleja). Sellaisesta haaveilen (tiibetinmastiffi, pyreittenkoira, leoberginkoira, kaukaasianpaimenkoira jne.), mutta kun nyt asun erään lähiön kerrostalossa, ei laumanvartijaa voi ottaa. Ja vaikka asuisin maalla, miettisin pitkään, riittävätkö rahkeeni sellaisen koiran sosiaalistamiseen ja kouluttamiseen yhteiskuntakelpoiseksi koiraksi.

Valitettavasti täälläkin näyttää olevan eräs laumanvartijasekoitus, pentu vielä, mutta luulen, että valitettavasti joutuu kiertoon, koska ei laumanvartija todellakaan ole mikään kerrostalokoira.

Tuo rotu ei kuulu laumanvartijoihin

• Jokunen...
        Elisama kirjoitti:

Tuo rotu ei kuulu laumanvartijoihin

jostain jäi mieleen, että se kuuluisi näihin.. Njoh, muttei kuitenkaan ole mielestäni sopiva kerrostaloelämään =)

• Elisama

Eivät todellakaan ole joka ihmisen koiria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      128
      5983
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4336
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      58
      2751
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2588
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1855
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1524
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      34
      1382
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      24
      1341
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      27
      1177
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1121
    Aihe