En osaa oikein tehdä hyviä taloja.
Joten...Olen etsinyt rivitaloja Kahdelle perheelle
ELI!
Etsin taloa mikä on rivitalo missä on 2 taloa yhdessä olen etsinyt mod the simssistä eri hakusanoilla mutta aina on löytynyt kolmelle tai useammalle henkilölle.
Olishan se myös kivaa jos löytyis kerrostalo
Mutta ei oikein löydy mistää :\
Rivitalo
3
595
Vastaukset
Mä oon ottanut mallia yheltä sivulta jossa oli talon pohjapiirrustuksia.
http://www.architecturaldesigns.com/farmhouse-plans.asp
(No voi hitsi noi sivut ei näköjään nyt toimi)
Olen tehnyt noidan sivujen mukaan yhden Paritalon vähän muunneltuna mutta en tiiä miten sen pistää jakoon :(- -94
Onko tämä siis mahdollista? Siis, että on kaksi eri perhettä samassa talossa? Eikä tarvi pelata samaan aikaan vai?
:)- alo1ttelija
Ei sillee vaa jos luo esim: miehen ja naisen
sit ne on naimisissa ja niil olis vaikkapa lapsi.
Sitten tekee taas miehen tai naisen ja sille pojan ja sit olsi vaikkapa rivitalo ja siihen väliin aita :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2253839- 1202123
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2121763- 1741578
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861476- 531324
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751261- 591238
- 1191151