En osaa oikein tehdä hyviä taloja.
Joten...Olen etsinyt rivitaloja Kahdelle perheelle
ELI!
Etsin taloa mikä on rivitalo missä on 2 taloa yhdessä olen etsinyt mod the simssistä eri hakusanoilla mutta aina on löytynyt kolmelle tai useammalle henkilölle.
Olishan se myös kivaa jos löytyis kerrostalo
Mutta ei oikein löydy mistää :\
Rivitalo
3
665
Vastaukset
Mä oon ottanut mallia yheltä sivulta jossa oli talon pohjapiirrustuksia.
http://www.architecturaldesigns.com/farmhouse-plans.asp
(No voi hitsi noi sivut ei näköjään nyt toimi)
Olen tehnyt noidan sivujen mukaan yhden Paritalon vähän muunneltuna mutta en tiiä miten sen pistää jakoon :(- -94
Onko tämä siis mahdollista? Siis, että on kaksi eri perhettä samassa talossa? Eikä tarvi pelata samaan aikaan vai?
:)- alo1ttelija
Ei sillee vaa jos luo esim: miehen ja naisen
sit ne on naimisissa ja niil olis vaikkapa lapsi.
Sitten tekee taas miehen tai naisen ja sille pojan ja sit olsi vaikkapa rivitalo ja siihen väliin aita :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419