Moi!
Onks kukaan lähössä 16. päivä kesäkuuta Kyproksen Protarakseen? Siellä käyneet vois kertoo vinkkejä ja mielipiteitä kyseisestä paikasta ja yleensäki Kyproksesta. Kiitos paljon! =]
Kypros
5
1096
Vastaukset
- jeps
Tuskin lähtee kukaan muu Protarakseen Kyprokselle silloin. Kyllä varmaan joudut ihan yksin lomasi viettämään. Kukas sitä nyt tähän aikaan mihinkään matkustaa.
- YÄK
KYPROS ON MIELESTÄNI HUONO VAIHTOEHTO
MELKEIN MIKÄ MUU TAHANSA PAIKKA ON PAREMPI
KUN ETELÄÄN MATKAA. PAIKALLISET OVAT TÖYKEITÄ
JA MUUTENKIN AGRESSIIVISIA. OLLAANHAN JO LÄHELLÄ HUNTUPÄITÄ - Dana
...vielä....=) Oon nimittäin lähdössä kans kyproksen protarakseen, mut vasta 18.8....ihan kiva olis saada tietää jotain siit paikasta...?
- Kypros
pieni rauhallinen ihana paikka.varaa paksu lompakko kaikki on hirvittävän kallista
jos haluat menoa ja meininkiä mene aya napaan. - Anonyymi
Oon ite Kypros lainen lähen joku joulu kuun päivä sinne🤐
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419