Moi!
Onks kukaan lähössä 16. päivä kesäkuuta Kyproksen Protarakseen? Siellä käyneet vois kertoo vinkkejä ja mielipiteitä kyseisestä paikasta ja yleensäki Kyproksesta. Kiitos paljon! =]
Kypros
5
1098
Vastaukset 5
- jeps
Tuskin lähtee kukaan muu Protarakseen Kyprokselle silloin. Kyllä varmaan joudut ihan yksin lomasi viettämään. Kukas sitä nyt tähän aikaan mihinkään matkustaa.
- YÄK
KYPROS ON MIELESTÄNI HUONO VAIHTOEHTO
MELKEIN MIKÄ MUU TAHANSA PAIKKA ON PAREMPI
KUN ETELÄÄN MATKAA. PAIKALLISET OVAT TÖYKEITÄ
JA MUUTENKIN AGRESSIIVISIA. OLLAANHAN JO LÄHELLÄ HUNTUPÄITÄ - Dana
...vielä....=) Oon nimittäin lähdössä kans kyproksen protarakseen, mut vasta 18.8....ihan kiva olis saada tietää jotain siit paikasta...?
- Kypros
pieni rauhallinen ihana paikka.varaa paksu lompakko kaikki on hirvittävän kallista
jos haluat menoa ja meininkiä mene aya napaan. - Anonyymi
Oon ite Kypros lainen lähen joku joulu kuun päivä sinne🤐
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802137Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3681293Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu321220- 1411058
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa155935- 103876
- 63759
- 45747
- 61726
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63692