tosikuva

nuoriiistaaa

Ootteko miettineet, miten hyvän kuvan BB-talon kokoonpano tämän päivän nuorista aikuisista antaa? Kaikkien tutkimusten mukaan omaan napaan tuijottaminten (individualismi) on lisääntynyt, ja kun tätä porukkaa katsoo, huomaa sen pitävän paikkansa.

Saulille (ja Timolle) tärkeintä on se, että tukka on hyvin. Viime viikon tehtävä oli ensimmäinen, jossa Sauli kantoi ihan oikeasti vastuuta koko porukan puolesta.

Naiset Piia ja Kadi etunenässä eivät ajattele muuta kuin itseään. Minä, minä, minä...lauseet alkaa aina sillä.

Tellu hakee vain omaa viihtyvyyttään; viinaa, viinaa ja viinaa. Ei osallistu tehtäviin, mutta bilettää kaikkien muidenkin edestä sen jälkeen kun viikkotehtävä on onnistunut. Hiihdon estänyt polvikipukin hävisi kuin tuhka tuuleen, kun pääsi pöydälle tanssimaan. Kummallista.

Ryhmän poikkeus on Jarkko, joka kantaa vastuuta koko porukasta ja myös siitä, että tehtävät onnistuvat. Tsemppaa, huoltaa kännistä Kadia, tarjoaa olkapäätä sitä tarvitseville.

Nikossakin näkyy pientä yhteisöllistä pohjavirettä, mutta hän pelaa sen verran, että väistyy takavasemmalle heti, jos pitäisi ottaa isompaa/näkyvämpää roolia jossain asiassa. Se kun saattaa vaikuttaa julkikuvaan, joka taas näkyy mahdollisessa häätöäänestyksessä.

Ymmärrän hyvin, että BB-taloon on haettu "omanlaisiaan ihmisiä", mutta siinä samalla on onnistuttu haalimaan neljän seinän sisään erinomainen leikkaus tämänpäivän nuorista aikuisista.

5

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrittäjä Uudeltamaalta

Jarkossa on sellaista vastuunkantoa, että hän on ainoa, jonka palkkaisin firmaani. Ei vaan taida olla oikean alan mies :)
      Voisi olla koulutettavissa.

Sauli luistelee mukana kait pikkutyttöjen äänillä. Hänessä ei ole luonnetta, omaa ilmettä, niin sanoakseni. En palkkaisi.

Piian ottaisin töihin esim. koordinaattoriksi mutta en asiakastöihin.

• kännikäki

BB:n talon asukkaat ovat julkkiksia! Eivät ne tule sulle töihin, vaikka kuinka rukoilisit. Tienaavat paremmin Seiskasta.

• Yritä nyt etsiä ensin se firma.

• otan Jarkon meille
        jonne-52 kirjoitti:

Yritä nyt etsiä ensin se firma.

Menee niin päin, että firma etsii duunarinsa.
        Haloo - eletään nykySuomessa.

• äippä vm-64

Olen täysin samaa mieltä näistä nuorista jotka ovat talossa. Juhliminen on pääasia ja jaksetaan tehtävät sen voimalla että "sitten vedetään pleksit". Kadia kun katsoo 24/7 niin tulee mieleen että hän on jäänyt jälkeen kehityksestä. Ihan 5-vuotiaan tasolla... Ja Saulin narinat niin neitimäisellä äänen sävyllä. Voi V####!
      Luojan kiitos eivät ole lapsiani!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3315
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1321
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1265
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe