Itselläni on ongelma myspacen videoiden kanssa. Saan seuraavanlaisen ilmoituksen yrittäessäni katsoa videopätkiä: "Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Click here to get the latest flash player."
Ongelma on nyt siinä että olen ladannut uusimman version kyseisestä linkistä ja javascript on päällä, mutta silti saan aina saman ilmoituksen. Olisi hienoa jos joku osaisi kertoa mistä ihmeestä on kyse...sen lisäksi että itse olen melkoisen kädetön näissä hommissa.
MySpaceTV
ja Flash player
0
264
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744187
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans823898Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572438Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?642286Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik371978- 491869
- 1041734
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551643- 561642
- 611511