muita, vai onko tosiaan niin että tota prinsessaa hyysätään joka käänteessä,,,Tellu jätettiin yksin toikkaroimaan, Suvi sentään tajusi auttaa tytön sänkyyn kun makas siinä makkarin lattialla :))
En ole koskaan nähnyt Kadin tekevän mitään muitten hyväksi...ehkä sitä ei todellakaan kiinnosta kukaan muu kun minä minä minä minä....loputtomiin minä :)
Onko Kadi
14
603
Vastaukset
- Missä sun silmät ovat olleet.
Kadihan baijasi yksi päivä Jarkkoa. Jarkon pää oli Kadin sylissä ja Kadi siveli Jarkon hiuksia ja kasvoja.
Jarkkoi kehui, miten hänellä on nyt mahtava ja rentoutunut olo.- Tietäjä84
No ei ainakaan Kadin hakemana vaan ite piti mennä sinne viinanhajuiseen syliin! Ja sivelykin, varmaan ite piti sivellä itteään Kadin laiskempaakin laiskemmalla kädellä! Eli ei ole tehnyt YHTÄÄN MITÄÄN auttaakseen muita, muiden khyllä auttaessa sitä, vaikka niitä ei yhtään huvittaisi! Voisi eräs laiska -piip- ottaa mallia juoden vähemmän, mielummin ei ollenkaan, mutta tommosta se edes voi ajatellakkaan, HUOH...
- hulluna tohon Kadiin.
Tietäjä84 kirjoitti:
No ei ainakaan Kadin hakemana vaan ite piti mennä sinne viinanhajuiseen syliin! Ja sivelykin, varmaan ite piti sivellä itteään Kadin laiskempaakin laiskemmalla kädellä! Eli ei ole tehnyt YHTÄÄN MITÄÄN auttaakseen muita, muiden khyllä auttaessa sitä, vaikka niitä ei yhtään huvittaisi! Voisi eräs laiska -piip- ottaa mallia juoden vähemmän, mielummin ei ollenkaan, mutta tommosta se edes voi ajatellakkaan, HUOH...
No sehän tästä vielä puuttuu, että Kadin olisi pitänyt Jarkko kantaa sohvalle ja sitten vielä antaa hänelle rentouttavaa sivelyä.
Sauli tykkää olla Kadin reppuselässä ja niinpä Kadi kantelee Saulia aina joskus. - Tietäjä84
hulluna tohon Kadiin. kirjoitti:
No sehän tästä vielä puuttuu, että Kadin olisi pitänyt Jarkko kantaa sohvalle ja sitten vielä antaa hänelle rentouttavaa sivelyä.
Sauli tykkää olla Kadin reppuselässä ja niinpä Kadi kantelee Saulia aina joskus....ku Sauli tykkää viinasta, Kadille tullessa Saulista viina mieleen! Mutta Sauli sentää osaa juoda "sopivasti", toisin kun eräs tulennielijä juoppo!
- -----
Ei ole jeesannut missään, ei missään. Ei ole eka kerta kun sita rapajuoppoa autetaan sänkyyn. Kadi on viettänyt lukemattomat yöt juoppoputkassa. Suvi ei ole koskaan ollut putkassa ja on kadia paljonkin kauniimpi.
- joka on ollut juoppoputkassa.
Juoppoputkassa olleella ihmisellä on elämänkokemusta.
Kaikki, mikä ei tapa niin vahvistaa.
Kadi on kyllä ollut monessa mukana. Kadi uskaltaa elää. - sitä mieltä
joka on ollut juoppoputkassa. kirjoitti:
Kadi on kyllä ollut monessa mukana. Kadi uskaltaa elää.että viinahuuruissa pyörivä ihminen USKALTAA elää. eikö se juur pakene elämää viinaan!!!!!
- jotka uskaltavat elää.
sitä mieltä kirjoitti:
että viinahuuruissa pyörivä ihminen USKALTAA elää. eikö se juur pakene elämää viinaan!!!!!
Kerranhan täällä vaan palloillaan.
- Kadi on monta
jotka uskaltavat elää. kirjoitti:
Kerranhan täällä vaan palloillaan.
kertaa eri yhteyksissä kysynyt esim: onks jotain mitä mä voin tehdä, voinko auttaa jne., lähes aina on torjuttu. Lisäksi usein on myötätunnon tms. osoituksena koskettanut olkapäähän, lähettänyt myötäelävän katseen ja jopa Timolta pyysi anteeksi pakkotilanteessa antamiaan häätöpisteitä. Ymmärrän jos nähdään vain se mitä halutaan nähdä, mutta kantsis muistaa että osa katselee puolueettomana, eikä heille mene valheet läpi.
- siltojen miehet
joka on ollut juoppoputkassa. kirjoitti:
Kadi on kyllä ollut monessa mukana. Kadi uskaltaa elää.omaavat vankan elämänkokemuksen ja ovat uskaltaneet elää. Jäätyvät sitten pakkasilla hengiltä.
- meni kiireesti
nukkumaan. Tellusta annettiin väärä kuva, kun sanottiin kaatuilleen monta kertaa pari kertaa liukastui niillä monoilla.
Kyllä pojatkin olivat unen tarpeessa ja juoneet tarpeeksi. Eikä kukaan protestoinut käskyä mennä nukkumaan. Tellun show oli illan parasta katsottavaa.- olla kännissä
tosi viihdyttävä :) Kadi taas sekoilee ja on "itsetuhoinen" ja pilaa joka kerta muiden hyvin alkaneet bileet..
- muita kilpailijoita
olla kännissä kirjoitti:
tosi viihdyttävä :) Kadi taas sekoilee ja on "itsetuhoinen" ja pilaa joka kerta muiden hyvin alkaneet bileet..
eikä Kadin tehtävä ole pitää seuraa muille kilpailijoille, kun muut ryyppäävät.
Muut kilpailijat saavat kyllä ihan vaan syyttää itseään, elleivät viihdy bileissä ilman Kadia. - rikkoi juuri
muita kilpailijoita kirjoitti:
eikä Kadin tehtävä ole pitää seuraa muille kilpailijoille, kun muut ryyppäävät.
Muut kilpailijat saavat kyllä ihan vaan syyttää itseään, elleivät viihdy bileissä ilman Kadia.taas sääntöjä, Antaa piu paut mokomille säännöille. Kadia ei komennella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk754071Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n232195Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj181948Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361294- 271229
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111043Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43879Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit72871- 40751
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup27735